]http://www.shownieuws.tv/(...)d=43/contentid=86641[/quote][/url]quote:15 juli 2009
Diverse bronnen hebben aan Shownieuws gemeld dat Jan Smit dinsdagavond geslagen zou zijn door de ex van zijn nieuwe vriendin Liza. Jaap Buys, de manager van de zanger, heeft bevestigd dat er inderdaad iets is voorgevallen.
Jan en Liza waren met het 1-jarige zoontje van Liza hun koffers aan het pakken voor een vakantie naar Spanje, toen Wim V. aan kwam lopen en ontplofte. "Jan en Liza waren bij het ouderlijk huis van Liza nog spulletjes aan het inpakken voor hun vakantie, toen Wim als een dolle stier kwam aangelopen en op Liza, Liza’s moeder en Jan begon in te slaan", aldus Buys. De manager van Jan liet weten dat Wim Liza wel vaker heeft geslagen.
Volgens Buys heeft Jan er niks aan overgehouden. Liza’s moeder heeft echter een dikke wang en bij Liza zelf zijn haren uit haar hoofd getrokken. "De vader van Liza kwam even later aangefietst en sprong ertussen. De politie werd gebeld en Wim is meegenomen naar het politiebureau."
De Volendamse politie bevestigt dat er dinsdagavond inderdaad melding is gedaan van een ruzie. Een 37-jarige man is gearresteerd en tegen hem is ook aangifte gedaan. De man zit momenteel nog vast en is inmiddels verhoord.
Liza en haar Wim hebben samen een kindje. Toevallig vond het incident plaats op de avond dat Shownieuws een interview uitzond met de moeder van Jan Smit.
[url=http://www.shownieuws.tv/(...)d=43/contentid=86641
Ah, gekke Japie leeft ook nog.quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:16 schreef Breakfast het volgende:
VOLENDAM - Zanger Jan Smit is dinsdagavond belaagd door de ex van zijn nieuwe vriendin. Dat heeft zijn manager woensdag laten weten. Het incident gebeurde op de straat voor het huis van de moeder van zijn nieuwe geliefde. Smit is niet gewond en is inmiddels met Liza naar zijn vakantieadres gereisd. De artiest was bezig om met Liza koffers in te laden voor hun aanstaande vakantie. Haar moeder was er ook bij.
smoesjesquote:Op woensdag 15 juli 2009 14:34 schreef yvonne het volgende:
Thanks! Ik zie dat niet joh als ik iets dichtgooi
nee joh, dat was toch al veel eerder?quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:35 schreef snetje het volgende:
ooh mannomannomannoman!! dit is niet meer bij te houden!![]()
ik kom helemaal in de war zo .. ff kijken of het zo nog klopt![]()
-Wesje blijkt dus ook nog niet gescheiden te zijn en laat een bedroefde Ramona achter
Je kan toch tot 301 tellenquote:Op woensdag 15 juli 2009 14:34 schreef yvonne het volgende:
Thanks! Ik zie dat niet joh als ik iets dichtgooi
oja! de moltons! die hadden we ook nogquote:Op woensdag 15 juli 2009 14:35 schreef Ole het volgende:
Ik heb ook altijd geleerd van mijn moeder dat je een molton onder je gewone hoeslaken moet doen
-edit- zie dat ie van gister is. nou ja, laat maar even staan.quote:Yolanthe niet blij met uitzending Shownieuws
14.7.2009 - 15:29
TROS-presentatrice Yolanthe Cabau van Kasbergen heeft Shownieuws verzocht om het exclusieve interview met Gerda Smit, de moeder van Jan, vanavond niet uit te zenden. “Volgens mij heeft zij evenveel managers als verhuizers, daar leek het gisteren wel op. Ik heb echt de hele wereld aan de lijn gehad om me te bewegen om het niet uit te zenden“, zegt presentator Evert Santegoeds. Hij gaat niet in op het verzoek. “Daar kan geen sprake van zijn. Het gaat gewoon de zender op vanavond.”
De vroege editie van Shownieuws staat vandaag compleet in het teken van het exclusieve interview met de moeder van Jan Smit. Gerda Smit zegt dat Yolanthe voor meer dan 100.000 euro aan spullen uit het huis van Jan Smit heeft gehaald.
Volgens Evert Santegoeds is hemel en aarde bewegen om het interview niet op de buis te krijgen. “Ik heb zelfs Wesley Sneijder gisteren nog lang aan de telefoon gehad. Hij zei: ‘Doe dat nou niet. We hebben zo’n goed contact en jullie hebben iedere keer leuke foto’s kunnen maken’. Ja, maar als ik dit niet uitzendt, kan ik beter ander werk gaan doen. Ze hadden gehoord dat er wat aan zat te komen. Ik heb een promo opgenomen op de dijk bijvoorbeeld en er lopen zoveel toeristen in Volendam. Ik weet niet wie dat getipt heeft, maar op een gegeven moment hoorde hij dat. Bij Boulevard was het ook al bekend dat er een spraakmakend interview met de moeder van Jan Smit aan zit te komen. Dan gaat de telefoon rinkelen.”
De kijkcijfers van Shownieuws zullen volgens Santegoeds de lucht ingaan. “Als je hier niet naar kijkt, weet je niet waar Nederland morgen over praat. We hebben zoveel in huis. Ik kan me niet herinneren dat dit eerder in de shownieuws gebeurd is. Er wordt niet gezapt tussen 19.15 en 20.00 uur vanavond.”
© Mediacourant.nl
Yvonne mag de OP aanpassen als ze wil.quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:37 schreef Loveless85 het volgende:
Ramona kan toch wel onder 'bijrollen' in de OP
Bijna goedquote:Op woensdag 15 juli 2009 14:35 schreef snetje het volgende:
ooh mannomannomannoman!! dit is niet meer bij te houden!![]()
ik kom helemaal in de war zo .. ff kijken of het zo nog klopt![]()
-Jan rommelde en freumelde stiekem met Liza
-Yo pikt dit niet en naait Jan door hem jaloers te maken met Wesje en door het hele huis te strippen
-Wesje blijkt dus ook nog niet gescheiden te zijn en laat een bedroefde Ramona achter
-Ramona is blijkbaar ook weer niet zo zielig want die freumelde weer met een K1 fighter
-Wim blijkt losse handjes te hebben en ook niet brandschoon te zijn
-Gerda bemoeit zich teveel maar heeft wel gelijk
quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:39 schreef Andromache het volgende:
[..]
Yvonne mag de OP aanpassen als ze wil.
Een setje moltons natuurlijk!quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:41 schreef Breakfast het volgende:
Wat kreeg Gerda eigenlijk voor dat interview?!
http://www.shownieuws.tv/(...)d=43/contentid=86641quote:15 juli 2009
Diverse bronnen hebben aan Shownieuws gemeld dat Jan Smit dinsdagavond geslagen zou zijn door de ex van zijn nieuwe vriendin Liza. Jaap Buys, de manager van de zanger, heeft bevestigd dat er inderdaad iets is voorgevallen.
Jan en Liza waren met het 1-jarige zoontje van Liza hun koffers aan het pakken voor een vakantie naar Spanje, toen Wim V. aan kwam lopen en ontplofte. "Jan en Liza waren bij het ouderlijk huis van Liza nog spulletjes aan het inpakken voor hun vakantie, toen Wim als een dolle stier kwam aangelopen en op Liza, Liza’s moeder en Jan begon in te slaan", aldus Buys. De manager van Jan liet weten dat Wim Liza wel vaker heeft geslagen.
Volgens Buys heeft Jan er niks aan overgehouden. Liza’s moeder heeft echter een dikke wang en bij Liza zelf zijn haren uit haar hoofd getrokken. "De vader van Liza kwam even later aangefietst en sprong ertussen. De politie werd gebeld en Wim is meegenomen naar het politiebureau."
De Volendamse politie bevestigt dat er dinsdagavond inderdaad melding is gedaan van een ruzie. Een 37-jarige man is gearresteerd en tegen hem is ook aangifte gedaan. De man zit momenteel nog vast en is inmiddels verhoord.
Liza en haar Wim hebben samen een kindje. Toevallig vond het incident plaats op de avond dat Shownieuws een interview uitzond met de moeder van Jan Smit.
voor de bejaarden onder onsquote:Op woensdag 15 juli 2009 14:35 schreef Ole het volgende:
Ik heb ook altijd geleerd van mijn moeder dat je een molton onder je gewone hoeslaken moet doen
ja die moet ook nog meer de spottlights in en vast worden opgenomen in OPquote:Op woensdag 15 juli 2009 14:37 schreef Loveless85 het volgende:
Ramona kan toch wel onder 'bijrollen' in de OP
Tering, daar is er ook een homo aan verloren gegaanquote:Op woensdag 15 juli 2009 14:45 schreef Eef999 het volgende:
Niet mijn smaak, dat broekje van Wes![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:45 schreef Eef999 het volgende:
[ afbeelding ]
Yolanthe lijkt wel zwanger op de fotoquote:Op woensdag 15 juli 2009 14:45 schreef Eef999 het volgende:
[ afbeelding ]
ieuw nee zegquote:Op woensdag 15 juli 2009 14:45 schreef Eef999 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, en vooral ook hoe kort die zijnquote:Op woensdag 15 juli 2009 14:49 schreef Andromache het volgende:
maar nou zie je wel zijn mooie voetballersbenen
Ja, daar wilde ik net een opmerking over plaatsenquote:Op woensdag 15 juli 2009 14:49 schreef FireFox1 het volgende:
Yolanthe lijkt wel zwanger op de foto
Volendam-palingstad-jan-palingboer-palingsound-volendamse kermis-viespeuken op de plee-roddel en achterklap-kunstboeketten-moltons-matten-vreemdgaan.quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:41 schreef zagevent het volgende:
Kan iemand aan een Belg uitleggen hoe het juist in elkaar zit en waarom ze Jantje een palgingboer noemen? Alvast bedankt.
Zonder te kijken kun je er donder op zeggen dat ZIJ hem aangekleed heeftquote:
Nee, ze heeft gewoon een dikke reet en ditto buikquote:Op woensdag 15 juli 2009 14:49 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zou het?..
Ze heeft gewoon een uitgelubberde buik!quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:49 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zou het?..
En wie is dat geweestquote:Een 26-jarige Volendamse heeft aangifte gedaan van mishandeling.
Nee joh, ze heeft gewoon een beetje 'vormen' altijd al gehad volgens mij hoor...quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:49 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zou het?..
Dit is toch SHO?quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:52 schreef Greys het volgende:
Als Yolanthe daar zwanger is, ben ik het ook![]()
Hoezo lijkt ze daar nou weer zwanger? Omdat je vaag een schaduw van een bolletje/buikspier ziet?
Je vergeet d'r tandenquote:Op woensdag 15 juli 2009 14:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee, ze heeft gewoon een dikke reet.
Nee, tuurlijk, dat kan toch iedere druif zien? Wat een zuurpruim, die Gerda, volgens mij moet er gewoon een keer een paling piemel in.quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:50 schreef simmu het volgende:
wel leuk dat het ordinaire uitmaakdrama lekker publiek uit wordt gevochten.
wel een snifje een slap moedersjochie die jan. ik weet het niet hoor, maar eerst gezeik dat jo vreemd gegaan zou zijn en later blijkt het jan geweest die vreemd ging. dan zou me het me echt niks verbazen als j&j gewoon afspraken gemaakt hadden over het verdelen van spullen en dat dat moeders niet zint.
Wihiiiiiiiiiiiiiiiiiim!quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)ex_Liza__.html?p=1,1
[..]
En wie is dat geweest
Van Jan. Overal waar hij een piemel in stopt, komt ellende vanquote:Op woensdag 15 juli 2009 14:54 schreef Andromache het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk, dat kan toch iedere druif zien? Wat een zuurpruim, die Gerda, volgens mij moet er gewoon een keer een paling piemel in.
OMGquote:Op woensdag 15 juli 2009 14:54 schreef Andromache het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk, dat kan toch iedere druif zien? Wat een zuurpruim, die Gerda, volgens mij moet er gewoon een keer een paling piemel in.
Zeg het maar heurquote:Op woensdag 15 juli 2009 14:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Tering, daar is er ook een homo aan verloren gegaan.
En Jantje wast zijn handen in onschuld.quote:De manager van Jan liet weten dat Wim Liza wel vaker heeft geslagen.
Een potenbroekie heb ie anquote:Op woensdag 15 juli 2009 14:45 schreef Eef999 het volgende:
[ afbeelding ]
Alsof er nog geen plotwendingen genoeg waren lately!quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:54 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dit is toch SHO?
Falende poging om dit soap een plotwending te geven
Idd, misschien moet Jaap er weer eens met zijn Buis in!quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:54 schreef Andromache het volgende: Wat een zuurpruim, die Gerda, volgens mij moet er gewoon een keer een paling piemel in.
Dat kaarte cinnamongirl ook al aan!quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:56 schreef yyentle het volgende:
[..]
En Jantje wast zijn handen in onschuld.![]()
Jan eindigt uiteindelijk met Wim onder het Maximadekbed?quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeg het maar heur
HOMO
Jan heeft ook homo trekjes dus ik voorzie nog wel een wisseling
Eensch, zure matten vind ik geen lekker snoepje, kan me het goed voorstellen van Ruud dat ie daar niet graag aan lebbert.quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
OMG![]()
Ik pas, en d'r vent denk ik ook al enkele jaren, vandaar dat ze zo verzuurd is
Psies, ook dat verhaal over mishandeling is een afleidingsmanoeuvre, weloverwogen uitgedacht.quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat kaarte cinnamongirl ook al aan!
Goeie!
team Cinnamongirl
Psies, waar bemoeit Gerda zich mee? Als Jan nog iets van zijn imago wil redden, komt 'ie gauw met een verklaring.....quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:01 schreef Greys het volgende:
Nou ja, die hele mishandeling sloeg dus nergens op, want Jan heeft geen schrammetje
Ik denk trouwens niet dat Jan zijn moeder hiertoe heeft aangezet. Echt niet. Volgens mij heeft hij helemáál geen hekel aan Yo namelijk en vindt hij het allemaal wel best zo, nu ze elk een ander hebben.
Daar valt Yo dan op ,aan Wes zijn potenbroekie te zien... daar ging ik niet naast lopen hoor, je zak.quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Jan eindigt uiteindelijk met Wim onder het Maximadekbed?
Trio met Jan Dulles en de zus zus zus zus zus van Jan Smit!quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:01 schreef FoXje het volgende:
Ik heb altijd al gezegd dat Jan meer van paling dan van mossel houdt
Echt wel ja,quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:01 schreef Anniebab het volgende:
Nou nou nou ik kan ook niet ff weg he, gaan ze meteen vechten, ik kan goed begrijpen dat die arme Wim is doorgeslagen, echt zielig.
Die komt er niet, want hij heeft geen schrammetje.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:04 schreef Starlie het volgende:
Wil wel een foto zien van een zwaar gehavende Jan!
Als Jan dat al niet wil, dan Jaapie Buys wel. Het produkt Jan Smit, daar gaat zoveel poen in om. Hij is de mealticket van menig persoon...zijn imago beschermen is nogal van groot belang in deze, en zeker gezien zijn fanschare moet tot elke prijs worden voorkomen dat hij te boek staat als echtbrekende schuinsmarcheerder. Beter nog is hij een mama's kindje die het allemaal zo goed bedoelt...denk dat zijn fans het wel schattig vinden dat zijn onderbroeken nog door moeders worden gewassen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:01 schreef Greys het volgende:
Nou ja, die hele mishandeling sloeg dus nergens op, want Jan heeft geen schrammetje
Ik denk trouwens niet dat Jan zijn moeder hiertoe heeft aangezet. Echt niet. Volgens mij heeft hij helemáál geen hekel aan Yo namelijk en vindt hij het allemaal wel best zo, nu ze elk een ander hebben.
Jan straks in een zomer voorbij, of welke andere geweldige titel de Tros er op plakt, ook in zo'n eng broekje te zien om het volk en masse naar C en A te lokken ?quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeg het maar heur
HOMO
Jan heeft ook homo trekjes dus ik voorzie nog wel een wisseling
Ja maar hij zit nog vast....quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:04 schreef berney het volgende:
[..]
Echt wel ja,Ga naar m toe om hem te troosten dan.
en mag dan als dank naderhand het broekje van Wesley aantrekken ?quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Jan eindigt uiteindelijk met Wim onder het Maximadekbed?
Mwah. Ik weet het niet. Als 'idool' van meisjes kan je volgens mij beter te boek staan als mogelijk schuinsmarcheerder dan als mammieskindjes hoorquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:05 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Als Jan dat al niet wil, dan Jaapie Buys wel. Het produkt Jan Smit, daar gaat zoveel poen in om. Hij is de mealticket van menig persoon...zijn imago beschermen is nogal van groot belang in deze, en zeker gezien zijn fanschare moet tot elke prijs worden voorkomen dat hij te boek staat als echtbrekende schuinsmarcheerder. Beter nog is hij een mama's kindje die het allemaal zo goed bedoelt...denk dat zijn fans het wel schattig vinden dat zijn onderbroeken nog door moeders worden gewassen.
Wat jammer nouquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Die komt er niet, want hij heeft geen schrammetje.
nou ik zal je vertellen ik kom net uit t dorp.... en ik las t net hier pas...dus ze hebben t hier niet eens over, maar morgen weet ik uiteraard veel meer ,want dan werk ik en daar weten ze nog weleens wat..quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:07 schreef Deisyy het volgende:
Annie (are you walking), hoe is de sfeer op de dijk vandaag?
Volgens mij heeft jantje smit dezelfde doelgroep als Frans Bauer (die is immers ook zo lekker gewoon gebleven), de sociale werkplaats dus.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Mwah. Ik weet het niet. Als 'idool' van meisjes kan je volgens mij beter te boek staan als mogelijk schuinsmarcheerder dan als mammieskindjes hoor
quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Mwah. Ik weet het niet. Als 'idool' van meisjes kan je volgens mij beter te boek staan als mogelijk schuinsmarcheerder dan als mammieskindjes hoor
quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:07 schreef berney het volgende:
Hopelijk bewaard Gerda de bonnetjes van de vakantie naar Spanje wel. Die zal vast wel niet door Liza betaald worden want dat is ook een golddigger.
Hm, ik heb juist het idee dat er maar een kleine groep vrouwen en meisjes gaat voor de 'gevaarlijke man' c.q. 'onbetrouwbare klootzak'. Ik denk dat het gros (waaronder ook veel trouwe huismoeders) Jan ziet als de onbereikbare bereikbare man. Zo lekker gewóón en aardig maar ook knap en rijk.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee die soap draait niet meer, gelukkig, je kon je reet niet keren of er zat zon camera -eikel op je hielen hier.oprotten met die hap.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:10 schreef Breakfast het volgende:
Maar dit soort smurrie laten ze in die Volendam-soap dan niet zien he? Nee, dat gaat dan over Nick die een nieuwe prullenbak gaat kopen met zijn vriendin, over de kleindochter van Piet Veerboot die een liedje inzingt in de studio, of over de BZN tribute band.
Onze eigenste Fok!-verslaggeefsterquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:09 schreef Anniebab het volgende:
[..]
nou ik zal je vertellen ik kom net uit t dorp.... en ik las t net hier pas...dus ze hebben t hier niet eens over, maar morgen weet ik uiteraard veel meer ,want dan werk ik en daar weten ze nog weleens wat..
Dit vind ik raar. Dit lijkt me hét gespreksonderwerp nu! Japio zit toch niet echt iets uit z'n paling te zuigen als afleidingsmanoeuvre?quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:09 schreef Anniebab het volgende:
[..]
nou ik zal je vertellen ik kom net uit t dorp.... en ik las t net hier pas...dus ze hebben t hier niet eens over, maar morgen weet ik uiteraard veel meer ,want dan werk ik en daar weten ze nog weleens wat..
Ik heb meteen ff gestemd,.....quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)_van_gerda_smit.html
quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:14 schreef THeeF het volgende:
Mensen,
Ik loop al tijden met het idee om een site om te zetten waar we al die paparazzi klootzakken zwart maken.
Een soort Privé/Shownieuws site over Evert Santegoeds en al die sensatie bewuste teringlijers..
Wie is er voor ?
/
Volendam bestaat niet alleen uit jan Smit en ik denk dat de mensen t moe zijn, voor je t weet staat hier weer een karavaan roddelpers op elke hoek,en er zijn al veel op vakantie hier .En ik ben nou niet echt een roddelkont die ff overal der neus in gaat steken,quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:14 schreef Smallish het volgende:
[..]
Dit vind ik raar. Dit lijkt me hét gespreksonderwerp nu! Japio zit toch niet echt iets uit z'n paling te zuigen als afleidingsmanoeuvre?
quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon een uitgelubberde buik!
En grote tanden.
let op komende herfst verliest de Tros de uitzend rechten en gaat het hele circus naar SBS toe en wordt het moddergooien live op de zender gebrachtquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:10 schreef Breakfast het volgende:
Maar dit soort smurrie laten ze in die Volendam-soap dan niet zien he? Nee, dat gaat dan over Nick die een nieuwe prullenbak gaat kopen met zijn vriendin, over de kleindochter van Piet Veerboot die een liedje inzingt in de studio, of over de BZN tribute band.
nee die zuigt niet uit zijn paling ,japio isniet meer zo piep en flexibel....quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:14 schreef Smallish het volgende:
[..]
Dit vind ik raar. Dit lijkt me hét gespreksonderwerp nu! Japio zit toch niet echt iets uit z'n paling te zuigen als afleidingsmanoeuvre?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |