http://www.shownieuws.tv/(...)d=43/contentid=86641quote:15 juli 2009
Diverse bronnen hebben aan Shownieuws gemeld dat Jan Smit dinsdagavond geslagen zou zijn door de ex van zijn nieuwe vriendin Liza. Jaap Buys, de manager van de zanger, heeft bevestigd dat er inderdaad iets is voorgevallen.
Jan en Liza waren met het 1-jarige zoontje van Liza hun koffers aan het pakken voor een vakantie naar Spanje, toen Wim V. aan kwam lopen en ontplofte. "Jan en Liza waren bij het ouderlijk huis van Liza nog spulletjes aan het inpakken voor hun vakantie, toen Wim als een dolle stier kwam aangelopen en op Liza, Liza’s moeder en Jan begon in te slaan", aldus Buys. De manager van Jan liet weten dat Wim Liza wel vaker heeft geslagen.
Volgens Buys heeft Jan er niks aan overgehouden. Liza’s moeder heeft echter een dikke wang en bij Liza zelf zijn haren uit haar hoofd getrokken. "De vader van Liza kwam even later aangefietst en sprong ertussen. De politie werd gebeld en Wim is meegenomen naar het politiebureau."
De Volendamse politie bevestigt dat er dinsdagavond inderdaad melding is gedaan van een ruzie. Een 37-jarige man is gearresteerd en tegen hem is ook aangifte gedaan. De man zit momenteel nog vast en is inmiddels verhoord.
Liza en haar Wim hebben samen een kindje. Toevallig vond het incident plaats op de avond dat Shownieuws een interview uitzond met de moeder van Jan Smit.
voor de bejaarden onder onsquote:Op woensdag 15 juli 2009 14:35 schreef Ole het volgende:
Ik heb ook altijd geleerd van mijn moeder dat je een molton onder je gewone hoeslaken moet doen
ja die moet ook nog meer de spottlights in en vast worden opgenomen in OPquote:Op woensdag 15 juli 2009 14:37 schreef Loveless85 het volgende:
Ramona kan toch wel onder 'bijrollen' in de OP
Tering, daar is er ook een homo aan verloren gegaanquote:Op woensdag 15 juli 2009 14:45 schreef Eef999 het volgende:
Niet mijn smaak, dat broekje van Wes![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:45 schreef Eef999 het volgende:
[ afbeelding ]
Yolanthe lijkt wel zwanger op de fotoquote:Op woensdag 15 juli 2009 14:45 schreef Eef999 het volgende:
[ afbeelding ]
ieuw nee zegquote:Op woensdag 15 juli 2009 14:45 schreef Eef999 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, en vooral ook hoe kort die zijnquote:Op woensdag 15 juli 2009 14:49 schreef Andromache het volgende:
maar nou zie je wel zijn mooie voetballersbenen
Ja, daar wilde ik net een opmerking over plaatsenquote:Op woensdag 15 juli 2009 14:49 schreef FireFox1 het volgende:
Yolanthe lijkt wel zwanger op de foto
Volendam-palingstad-jan-palingboer-palingsound-volendamse kermis-viespeuken op de plee-roddel en achterklap-kunstboeketten-moltons-matten-vreemdgaan.quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:41 schreef zagevent het volgende:
Kan iemand aan een Belg uitleggen hoe het juist in elkaar zit en waarom ze Jantje een palgingboer noemen? Alvast bedankt.
Zonder te kijken kun je er donder op zeggen dat ZIJ hem aangekleed heeftquote:
Nee, ze heeft gewoon een dikke reet en ditto buikquote:Op woensdag 15 juli 2009 14:49 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zou het?..
Ze heeft gewoon een uitgelubberde buik!quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:49 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zou het?..
En wie is dat geweestquote:Een 26-jarige Volendamse heeft aangifte gedaan van mishandeling.
Nee joh, ze heeft gewoon een beetje 'vormen' altijd al gehad volgens mij hoor...quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:49 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zou het?..
Dit is toch SHO?quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:52 schreef Greys het volgende:
Als Yolanthe daar zwanger is, ben ik het ook![]()
Hoezo lijkt ze daar nou weer zwanger? Omdat je vaag een schaduw van een bolletje/buikspier ziet?
Je vergeet d'r tandenquote:Op woensdag 15 juli 2009 14:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee, ze heeft gewoon een dikke reet.
Nee, tuurlijk, dat kan toch iedere druif zien? Wat een zuurpruim, die Gerda, volgens mij moet er gewoon een keer een paling piemel in.quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:50 schreef simmu het volgende:
wel leuk dat het ordinaire uitmaakdrama lekker publiek uit wordt gevochten.
wel een snifje een slap moedersjochie die jan. ik weet het niet hoor, maar eerst gezeik dat jo vreemd gegaan zou zijn en later blijkt het jan geweest die vreemd ging. dan zou me het me echt niks verbazen als j&j gewoon afspraken gemaakt hadden over het verdelen van spullen en dat dat moeders niet zint.
Wihiiiiiiiiiiiiiiiiiim!quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)ex_Liza__.html?p=1,1
[..]
En wie is dat geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |