infacol!! Helpt hier heel goed.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:30 schreef mikoxx het volgende:
Tandjesprobleempjes![]()
Heeft iemand hier DE tip tegen krampjes? Ik vind t zo zielig..... en een beetje slaap 's nachts is ook niet gek
Cinababy werkte hier geweldigquote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:30 schreef mikoxx het volgende:
Tandjesprobleempjes![]()
Heeft iemand hier DE tip tegen krampjes? Ik vind t zo zielig..... en een beetje slaap 's nachts is ook niet gek
Ouderquote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
Is er nu maar 1 fokbaby?
ik dacht wel meer, of zijn die al ouder?
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:48 schreef simmu het volgende:
selene deed helemaal zelf een stapjevan sangdrax naar mij. zich niet zomaar laten vallen, echt een stapje. ik reikte naar haar om haar aan een hand te lapen lopen en ze deed het zelf al
het gaat zo snel! en ze kan al zoveel. nu met die arm kan ik haar makkelijker pakken als ze zelf mijn linkerkant pakt als ik haar op wil tillen en meestal doet ze dat ook (tenzij ze liever nog even in haar bed wil spelen)quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]jaaa, kleine meisjes worden groot simmu
Goed bezigquote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:48 schreef simmu het volgende:
selene deed helemaal zelf een stapjevan sangdrax naar mij. zich niet zomaar laten vallen, echt een stapje. ik reikte naar haar om haar aan een hand te lapen lopen en ze deed het zelf al
Welke speen heb je Tessie? Ik vind de 1-2-3 speen van dodie een aanrader. Die wordt in ziekenhuizen ook gebruikt.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:02 schreef tessie het volgende:voor Leander en de dochter van Mibos!
En Jade gefeliciteerd!
Wij hebben hier tegenwoordig een fles van Difrax ipv Avent, en de krampjes lijken wel een stuk minder te worden... Hij doet nu ook veel langer over de fles leegdrinken.
hier nog eentje.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:41 schreef freecell het volgende:
Mijn baby pakt eten van me af
Ik kan geen koekje/broodje/ijsje/krentenbol/patatje/appel/whatever eten of L. probeert er mee aan de haal te gaan
Het ergste is nog wel als mensen zich ermee gaan bemoeien. Dat had ik altijd als Seb huilde in de supermarkt. "volgens mij heeft hij honger" "ah heeft hij krampjes" " heeft hij ..."quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:14 schreef mikoxx het volgende:
Vandaag even naar de supermarkt gewandeld en normaal vinden ze dat superleuk, wandelen --> slapen! Maar vandaag even niet, gatsie wat is dat naar om met krijsende kindjes door de supermarkt te lopen zeg. Was snel weer thuis
quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:12 schreef Estrys het volgende:
[..]
Het ergste is nog wel als mensen zich ermee gaan bemoeien. Dat had ik altijd als Seb huilde in de supermarkt. "volgens mij heeft hij honger" "ah heeft hij krampjes" " heeft hij ..."en dat zijn dus wildvreemde mensen. NEE hij heeft geen honger, geen krampjes, het is jouw bemoeienis die hem niet aan staat
quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:12 schreef Estrys het volgende:
[..]
Het ergste is nog wel als mensen zich ermee gaan bemoeien. Dat had ik altijd als Seb huilde in de supermarkt. "volgens mij heeft hij honger" "ah heeft hij krampjes" " heeft hij ..."en dat zijn dus wildvreemde mensen. NEE hij heeft geen honger, geen krampjes, het is jouw bemoeienis die hem niet aan staat
fopspeen? uurtje voor je hem vast eten geeft, fopspeen geven, tot ie gaat eten ?quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:28 schreef Estrys het volgende:
Even een vraagje misschien heeft iemand een idee. Seb krijgt nu dus vast voedsel 's avonds, als hij niet genoeg eet krijgt hij er een halve fles achteraan. Nou wilde ik hem gisteren dus eten geven maar hij heeft zo'n zuigbehoefte dat hij steeds op zijn hand ging zuigen en bleef huilen. Dan deed ik even de lepel in zijn mond begint hij daarop te zuigen. Uiteindelijk na een half potje een fles gegeven en hij wist niet hoe hard hij eraan moest zuigen. Alsof hij de fles binnenstebuiten wilde zuigen. Kan ik daar wat aan doen? Vast voedsel geven is echt nauwelijks te doen zo.
dat, blijkbaar heeft hij gewoon nog behoefte aan de fles. mag best hoor. is een uitstekend knuffelmoment tenslottequote:Op woensdag 15 juli 2009 18:58 schreef owlet het volgende:
vast voedsel nog even uitstellen en hem gewoon de fles geven met wat vast voedsel er achter aan?
Tot hij een jaar is is de melkvoeding zijn hoofdvoeding, ook bij kunstvoeding, dus je kan gerust melk geven ookal eet hij daardoor minder vast.
Ben niet aan de borstvoeding begonnen dit keer dus flesvoeding!!quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:14 schreef mikoxx het volgende:
Ja drie maanden lijkt dan idd nog ver weg. Wat is dat sneu zeg als ze zo tekeer gaan van die krampjes. De huis-tuin-en-keuken tips hebben we inmiddels allemaal wel geprobeerd en zo af en toe lijken ze ook wel wat te helpen. Verder maar aan de cinababy... en hopen dat het vannacht niet zo heftig is![]()
Wat een mooi gewicht hebben je mannen al mamanik! Super! Geef je eigenlijk fles of borstvoeding?
Vandaag even naar de supermarkt gewandeld en normaal vinden ze dat superleuk, wandelen --> slapen! Maar vandaag even niet, gatsie wat is dat naar om met krijsende kindjes door de supermarkt te lopen zeg. Was snel weer thuis
oke, dan doen we dat gewoonquote:Op woensdag 15 juli 2009 19:38 schreef simmu het volgende:
[..]
dat, blijkbaar heeft hij gewoon nog behoefte aan de fles. mag best hoor. is een uitstekend knuffelmoment tenslotteje kan proberen wat te schuiven met wanneer je wat geeft. bij selene gaf ik groenten en fruit toen meer tussen flesjes in, ipv ter vervanging. zeker in het begin was het echt voor erbij, niet in plaats van.
Ik vind het af en toe ook heel vermoeiend. Gisteravond kon ik er even niet tegen, ze bleef huilen/krijsen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:27 schreef mikoxx het volgende:
Oke, dat is idd wat we doen, al is dat soms wel supervermoeiend...Laten huilen lukt ook niet zo goed eigenlijk
vind t zo zielig....
mij werd het ook gezegd.. 20 minuten laten huilen omdat ze dat nodig kunnen hebben om in slaap te komen... ik heb het nooit gedaan omdat het tegen mijn gevoel inging.. en nog.. hij is ruim zes maanden nu. hij huilt nooit, maar als hij huilt (bijv. bij het naar bed gaan) dan is er gewoon iets.. dan laat ik hem niet liggen.. als hij herrie moet maken om in slaap te vallen dan kletst ie gewoon, maar huilt hij niet.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:20 schreef mikoxx het volgende:
Succes vannacht Mamanik, lijkt me erg zielig die eerstje prikjes![]()
Mag je na de eerste prikjes eigenlijk naar t zwembad met ze?
Hoe lang laten jullie je kindje huilen? Ik lees zulke tegenstrijdige dingen.... laten huilen of niet? De een zegt, als je zeker weet dat er niks aan de hand kan zijn (geen honger, vieze luier oid), dan mag je ze gerust 20 min laten huilen en de ander zegt dat je een pasgeboren kindje niet moet laten huilen ivm zijn gevoel van veiligheid. De jongens zijn nu 4,5 week. Laten huilen of niet???
Ja, die tegenstrijdige adviezen allemaal... En iedereen weet het zo goed, deed dit en dat bij z'n eigen kind, maar geen enkel kind is hetzelfde en ook die van jou zijn anders.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:20 schreef mikoxx het volgende:
Succes vannacht Mamanik, lijkt me erg zielig die eerstje prikjes![]()
Mag je na de eerste prikjes eigenlijk naar t zwembad met ze?
Hoe lang laten jullie je kindje huilen? Ik lees zulke tegenstrijdige dingen.... laten huilen of niet? De een zegt, als je zeker weet dat er niks aan de hand kan zijn (geen honger, vieze luier oid), dan mag je ze gerust 20 min laten huilen en de ander zegt dat je een pasgeboren kindje niet moet laten huilen ivm zijn gevoel van veiligheid. De jongens zijn nu 4,5 week. Laten huilen of niet???
volgens een onderzoek zijn ze dan precies 46weken oud vanaf conceptie. Dit lijkt te kloppen omdat ook blinde babys vanaf 46 weken lachenquote:
zal vanavond 1 theelepeltje erbij doen! 2 dagen geleden deden we wat meer water bij de voeding en toen kwam er toch een sloot uit.quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:16 schreef Vicky het volgende:
Theelepeltje olijfolie bij elke fles doen. Werkt hier super goed.
geniet ervan, ik weet dat ik dat al doe van je post alleen al!quote:
Hallo Mikoxx. Voor mij is jouw verhaal met de krampjes heel erg herkenbaar. Wat bij ons hielp was Infacol= sinababy, masseren/ badje, fietsen met de beentjes, de vliegerhouding hielp ook goed. Wat voor ons een echte aanrader is (tip kwam van vrienden en wij gaven hem ook aan vrienden door) is een Cosy-bag. Wij lieten Jair ook niet huilen, toen hij zo klein was. Als het probleem is dat het kind huilt/moppert bij het slapen gaan, kun je ook proberen om hem even te laten huilen/mopperen maar als het kind blifjt huilen/mopperen weer de kamer binnen gaan. Niet per se gelijk uit bed halen, maar bijvoorbeeld proberen hem over zijn bolletje te aaien, een liedje zingen met je kind praten of zo. Wij deden dit meestal alleen als hij niet echt hard huilde. Als hij hard huile haalden wij hem wel uit bed. Maar soms, dat doet hij nu nog steeds, maakt hij kreunende geluiden, zeker als hij wat krampjes heeft. Niet om je te ontmoedigen, maar ik wil wel eerlijk zijn. Niet alle kindjes verliezen de krampjes met 3 maanden op magische wijze. Bij Jair is het bijvoorbeeld veel beter geworden, maar hij heeft soms nog steeds krampjes. Ik heb ook van andere ouders gehoord, waar de krampjes pas met de introductie van vast voedsel helemaal verdwenen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:36 schreef mikoxx het volgende:
Oke, niet laten huilen dus! Laten huilen gaat ook echt wel tegen mijn gevoel in, kan er ook ni etheel lang naar luisteren![]()
Ben wel benieuwd naar al die verschillende huiltjes hoor. Al hoor ik nu al wel duidelijk een verschil als het krampjes zijn... vandaag met infacol begonnen. Ben benieuwd! Oh ja, de wet van fok....
Hihi, grinniken als ze je horen.. je zou ze wat doen he?
Wat ik nog vergeten ben is het draagdoek. Dat hielp ook ontzettend goed. Het heeft denk ik met een combinatie met lichaamswarmte, maar ook een gevoel van geborgenheid en mama/papa voelen te maken. Het geweldige van het draagdoek is ook, dat je je handen vrij hebt, het is niet zo belastend voor je armen en rug om je kind te dragen en zo. De draagdoek hebben wij alleen overdag gedaan en niet als de krampjes laat s'avonds optraden of midden in de nacht. Hoewel hij daar s'nachts geen last van had.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:47 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Hallo Mikoxx. Voor mij is jouw verhaal met de krampjes heel erg herkenbaar. Wat bij ons hielp was Infacol= sinababy, masseren/ badje, fietsen met de beentjes, de vliegerhouding hielp ook goed. Wat voor ons een echte aanrader is (tip kwam van vrienden en wij gaven hem ook aan vrienden door) is een Cosy-bag. Wij lieten Jair ook niet huilen, toen hij zo klein was. Als het probleem is dat het kind huilt/moppert bij het slapen gaan, kun je ook proberen om hem even te laten huilen/mopperen maar als het kind blifjt huilen/mopperen weer de kamer binnen gaan. Niet per se gelijk uit bed halen, maar bijvoorbeeld proberen hem over zijn bolletje te aaien, een liedje zingen met je kind praten of zo. Wij deden dit meestal alleen als hij niet echt hard huilde. Als hij hard huile haalden wij hem wel uit bed. Maar soms, dat doet hij nu nog steeds, maakt hij kreunende geluiden, zeker als hij wat krampjes heeft. Niet om je te ontmoedigen, maar ik wil wel eerlijk zijn. Niet alle kindjes verliezen de krampjes met 3 maanden op magische wijze. Bij Jair is het bijvoorbeeld veel beter geworden, maar hij heeft soms nog steeds krampjes. Ik heb ook van andere ouders gehoord, waar de krampjes pas met de introductie van vast voedsel helemaal verdwenen.
Klopt dat helpt goed, daarom hadden wij altijd een buikdraagknoop met de beentjes in kikvorshouding.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:30 schreef Fuente het volgende:
En met de draagdoek hebben ze de beentjes vaak goed hoog, helpt Merel altijd om overtollie luchtkwijt te raken!
al getemperatuurd met een beetje olijf of sla olie? houd wel een luier bij de handquote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:05 schreef TheFrankey het volgende:
Hier nog steeds geen poep, dag 3 al zo onderhand . Hij is 4 weken oud morgen. Hij drinkt verders wel goed en geeft niets terug. Huilt veel maar dat deed hij al.
Misschien toch mar even bellen straks met het CB wat te doen
De windjes zijn waarschijnlijk grotendeels te danken aan Infacol. Bij ons werkte het spul ook zo. Fijn om te weten, dat het daarmee al een stuk beter gaat.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:20 schreef mikoxx het volgende:
We zijn gister begonnen met infacol, en misschien is het toeval, maar het lijkt te helpenHet is niet helemaal over hoor, maar wel veel minder! Ook horen we vaker windjes
haha!
Tinuviel dank voor je reactie nog!
Al die dingetjes die de kindjes hier al kunnen..dat kan ik me helemaal nog niet voorstellen zeg!
gefeliciteerd en welkomquote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:58 schreef MeNicole het volgende:
Eindelijk mogen wij ons hier ook weer melden met onze kleine Leander![]()
Hij is maandagnacht geboren na een hele snelle bevalling. Na een nachtje in het ziekenhuis mochten we dinsdagochtend lekker na ons eigen huis. Leander is heel makkelijk. Huilt alleen als ie honger heeft, en dat heeft ie sinds een dag eindelijk, en is voor de rest heerlijk tevreden. Slapen doen ie hier wel in eigen bed (om meteen even op tessie in te gaan). Maar dat moet ook wel omdat we hier nog een peuter rond hebben lopen die het allemaal wel leuk vind zo'n broertje. In slaap vallen gebeurd soms op de borst maar vaak ook gewoon in bed. We zijn dus helemaal gelukkig met onze kleine man
arme julliequote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:50 schreef Vicky het volgende:
Tess hult al bijna de hele dag. Dodelijk vermoeiend..
Helemaal goed, gaan we toch lekker pannenkoeken doen!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:49 schreef oeke het volgende:
Renz, we gaan even iets leuks doen hoor! Daar zie ik naar uit. We kijken wel hoe het verder loopt maar erover praten helpt me ook al veel hoor!Dat boek is dus uitgeleend. Natuurlijk.
Dus misschien maar kopen anders... Even over na denken.
Iedereen is enthousiast over die Puckababy. Dus dat ga ik denk ik proberen.
Als ik Kobus zo zou inbakeren met hydrofiel luier wat is dan de maximale huiltijd die ik hem moet geven? We hebben er allebei al wat huil uurtjes op zitten vandaag. Dus misschien beter uit stellen tot morgen ?
Hij gaat meestal rond 20:00 uur naar bed en gaat dan vaak meteen slapen tot de volgende ochtend ong. 7 uur, soms wat later soms iets vroeger, maar wel de hele avond/nacht door. Overdag slaapt hij ook nog, dus na de 1e fles tot ong. 10:00 uur, dan gaat hij rond 12:00 uur weer naar bed tot ong. 14:00 uur, vaak is dat wat later... daarna rond 16:00 uur weer naar bed tot ong. 17:30/18:00 uur. Hij is een slaapkop. Vanaf het begin af eigenlijk al, daarentegen drinkt hij niet zoveel, maar ja hij zal wel voldoende krijgen want heeft er geen last van en groeit goed. Wij hebben Lennon trouwens vanaf het begin na elke voeding in zn eigen bed gelegd, dat heeft hij ook nodig die rust, anders is hij veel te nieuwsgierig en wil niet slapen. Op kdv slaapt hij toch wel minder vaak zo lang, te nieuwsgierig.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:48 schreef seilram het volgende:
Welkom Menicole! Proficiat![]()
En een hoera voor Hannah!! Wat goed zeg![]()
![]()
Tessie, Joep is 2,5 maand oud en slaapt ook nog gewoon beneden in de kinderwagen.
Diaan, wat slaapt Lennon dan lang zeg!! want hij gaat toch ook om 19.30 naar bed? slaapt hij dan overdag ook nog? want Joep valt nu ergens tussen 20.30 en 22.00 in slaap, dan wordt hij dus om 05.00 wakker en meestal slaapt hij dan pas weer tegen 06.15 in.... vandaar dat ik dus dan ook maar vroeg opsta en dan duik ik er om 06.15 ook weer even in. Vanmorgen ging hij trouwens na zijn fles van 05.00 wel weer even slapen... tot 06.45![]()
Hoe gaat het met Tess?
En dan straks gaat hij met z'n knieën onder zijn kont gefrustreerd zitten wiebelen wrsquote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:55 schreef Marie79 het volgende:
Schuivend doet hij het, hij probeert ook te kruipen net als Merel, maar verder dan zijn benen onder zijn kont krijgen komt hij nog niet!
'k Zie het al voor me, een grommende Merel
Mikoxx ik had ook die vraag bij Milan, wij hadden het op het cb toen gevraagd en daar zeiden ze na de eerste prikken, maar toen waren we in het zwembad toen die zijn prikken had gehad, en toen vroeg de badmeester, eerste keer zwemmen?? dus wij ja, moesten wachten tot na de eerste prikken.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:43 schreef mikoxx het volgende:
Iemand een idee wanneer je met je kindje mag gaan zwemmen? Is dat meteen na de eerste prikjes?
meneer hier loopt als een gek te knarsenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 09:22 schreef freecell het volgende:
Balen male-duck... Even overleggen met de huisarts misschien? Misschien is er no iets anders wat ze wel binnenhoudt!
L. heeft een tand erbijHaha, hij brulde net even heel hard (ja, dat krijg je als je heel moe bent en je gemene mama legt je óók nog in bed!) en toen zag ik ineens een derde ondertandje!
Hij is wel wat kwijlerig geweest, maar geen 3 dagen koorts en brullen, dus ik had het niet verwacht
Slaapzakje hebben we idd. ik hoop maar dat het voldoende helpt. Maar zal ook wel, hij wordt ook ouder natuurlijk. Misschien gaat het dan beter. Hij kan iig zelf zijn speen vasthouden en weer in zijn mond doen, soms dan.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 11:32 schreef Mibos2 het volgende:
Ingrid dan kan je desnoods zodra hij uit de bakerzak is overstappen op een slaapzakje? Hier heeft K. er tot haar 2,5 ingeslapen en E. slaapt er nog steeds in. Ook allebei overgestapt van een bakerzak.
Das vast ook degene die d'r kind van 2 laat leven op frikandellenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:17 schreef Memmel het volgende:
Wb die Nutriton, ik dacht ook dat dat tegen spugen was, maar een vriendin van mij gooit het door de laatste fles om d'r baby van 4 weken te laten doorslapen. Dus ik dacht: ik vraag het hier eens even...
Tien punten voor P_iglet!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:21 schreef p_iglet het volgende:
[..]
Das vast ook degene die d'r kind van 2 laat leven op frikandellen
hij doet het ook al een tijdje hoor, ik had alleen vanmorgen pas het idee om weer eens te filmen omdat hij zo overduidelijk op zijn knietjes zat wat dus niet goed te zien is op die bove. en jan heeft idd van zijn vierde tandje wel wat last lijkt wel, komt niet zo soepel door als zijn eerste drie zeg maar (of hij moet ook met kiezen bezig zijn, dat de luieruitslag daarvandaan komt? geen idee) nu met bepanthen wordt het wel minder iig.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:03 schreef Kleurdoos het volgende:
elin at tot voor kort 3 - 5 happen warm eten.. vandaag ging ze los op spinaziejeumig (mijn favo groente.. blijkbaar ook die van haar) Alles was op! (terwijl ik haar daarvoor ook al wat worteltjes met aardappel had gegeven.
Dat filmpje van DJMO even bekeken..dat bedoelde ik laatst dus met dat boinken! Nu komt ze dus al vooruit dus ik denk dat jan dat ook binnen een paar dagen doet! en veel tandenleed overalElins eerste is nog niet eens door
kan aan mij liggen, maar mijn dochter vond het ook heerlijk. en volgens mij vinden alle baby's / kinderen het lekker. (vraag eens aan je moeder wat jij er vroeger van vondquote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:47 schreef LovelyLady het volgende:
Heuj Elin lekker gegeten? Spinazie hier ook favo bij de jongens (hebben ze dan echt niet van mij)
voor de kindjes met tandenleed
niet alle kindjes. selene moet het niet.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
kan aan mij liggen, maar mijn dochter vond het ook heerlijk. en volgens mij vinden alle baby's / kinderen het lekker. (vraag eens aan je moeder wat jij er vroeger van vond)
Mijn 4 zusjes wilden het niet eten hoorquote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
kan aan mij liggen, maar mijn dochter vond het ook heerlijk. en volgens mij vinden alle baby's / kinderen het lekker. (vraag eens aan je moeder wat jij er vroeger van vond)
jan eet nu al een (driekwart) boterham zonder korst, en soms als de boterham helemaal op is, geef ik hem nog wel een korstje van de onderkant van de boterham. (hij is over 9 dagen 7 maanden)quote:Op zondag 19 juli 2009 11:50 schreef Vicky het volgende:
broodkorstjes is volgens mij pas vanaf een maand of 7/8
Goedzo Tyler!!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:50 schreef _Ingrid_ het volgende:
Tyler heeft zojuist voor het eerst helemaal zelf van rug naar buik gerold.![]()
Fysio had dus wel gelijk! * _Ingrid_ trots is!
Uit de kaak...quote:Op zondag 19 juli 2009 19:25 schreef LovelyLady het volgende:
Maarten een tandje![]()
Nahja waar kwam die nou inene vandaan
quote:Op zondag 19 juli 2009 19:54 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Uit de kaak...(Flauw, sorry.
)
Hier nr 3 door trouwens. Hopelijk is ze straks minder humeurig...
Whehe, dat verklaart hetquote:Op zondag 19 juli 2009 20:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
duh
(maar wat jij niet weet is dat ze gister nog bij mij op visite was en dat ik zelf nog niets zag![]()
)
Ja, weet ik ut... Ik let toch ook wel goed op, we hebben vanavond geprobeerd het tandje (nou ja, puntje) op de foto te zetten!quote:Op zondag 19 juli 2009 19:25 schreef LovelyLady het volgende:
Maarten een tandje![]()
Nahja waar kwam die nou inene vandaan
Dat is moeilijkquote:Op zondag 19 juli 2009 21:26 schreef Marie79 het volgende:
[..]
Ja, weet ik ut... Ik let toch ook wel goed op, we hebben vanavond geprobeerd het tandje (nou ja, puntje) op de foto te zetten!
we zijn al geweest en het is niks lichamelijks. Moeten maandag naar de kinderpsych en woendag (volgende week) naar de kinderfysio.quote:Op maandag 20 juli 2009 12:39 schreef mikoxx het volgende:
Och Oeke, mss moet hij nog aan de puckababy wennen? Blijven zijn armpjes er goed in zitten, dwz in de 'flap'? Bij ons gaat het slapen moeilijker als de armpjes 'los' in de puckababy hangen.... mss een idee?
Vicky, jullie gaan toch binnenkort naar de ka? Dit is niet meer leuk zo.... Geinig dat jullie de 'poepstoel' hebben, haha! Hier gister een poepbom, jemig wat een volle luier!!! Niet normaal
volgens mij moeten de armpjes niet onder het klitteband hoor.... die flap is voor over het buikje.quote:Op maandag 20 juli 2009 14:01 schreef tessie het volgende:
Mikoxx, doe jij de armpjes dan ook vast met die flap met dat klittenband zeg maar? Ik dacht dat je die flap gewoon om het buikje onder de armen zeg maar moest doen?
Hier schrok ik me net rot trouwens. Ik had Graeme op zijn buik op de bank naast me gelegd, draait hij ineens zo door op zijn zij!Kon hem gelukkig tegenhouden, anders was hij er zo vanaf gerolt volgens mij
Ja had er ff een foto opgezet maar ook weer weg gehaald. Ik zou eens kijken na een andere. Maar ene moment is het sprekend Mikael en het andere moment kun je zien dat het 2 verschillende vaders zijnquote:Op maandag 20 juli 2009 15:12 schreef bixister het volgende:
MeNicole, heb je al een fotootje van Leander geshowd hier? lijkt ie veel op Mikael?
Jep helaas kan dat, kindjes onder 1 jaar oud kunnen het vaker krijgen omdat ze niet genoeg anti stoffen aan maken.quote:Op maandag 20 juli 2009 11:14 schreef Estrys het volgende:
Seb heeft een maand geleden waterpokken gehad, die zijn net weg. Kan het zijn dat hij ze nu alweer krijgt? Ik zag namelijk net weer eenzelfde soort blaasje bij zijn duim.
Ik had weer eens de verkeerde linkies gepakt, nu zijn ze goed volgens mij.quote:Op maandag 20 juli 2009 16:17 schreef Vicky het volgende:
Laura, je foto's doen het niet..
Je moet alleen de http kopieren en dan tussen [ img] [/ img] zetten zonder spatie
ja heb er 2. Voor als er 1 in de was zit.quote:Op maandag 20 juli 2009 16:57 schreef Raissa het volgende:
Heb je er nog een puck bij gekocht Vicky?
Laura, wat een mooi kindje is ThijsWelkom in dit topic!
Ik ook, en erg wennen, maar het is de beste manier in een Tummytub....quote:Op maandag 20 juli 2009 16:58 schreef Raissa het volgende:
[..]
Dit vind ik er altijd zo eng en zielig uitzien![]()
Ik pm je even!quote:Op maandag 20 juli 2009 17:51 schreef mikoxx het volgende:
Mooie foto's McLaura! Lief.....!!
Wat wil je voor de pucka's hebben??
Elin ging van 3800 naar 3350 en 2 dagen daarna zat er opeens weer 200 gram aan.. dus maak je niet teveel zorgenquote:Op maandag 20 juli 2009 17:38 schreef McLaura het volgende:
Voor de puckafans : ik heb er nog 2 liggen (de piep, dus de kleinste), een oranje met fuchsia bies en een lime met aqua bies. Zijn tweedehands maar in goede staat. Ik ga ze niet gebruiken omdat Thijs tijdens de zwangerschap altijd met zijn handje bij zijn hoofd lag, en dat nu nog steeds wil.
Vicky, jij hebt natuurlijk eerste keus omdat ik jou er al over gepmd'd heb!
On-topic : ik maakte me ongerust over het groeien van Thijs. Dat deed ie namelijk niet, hij was van 3900 afgevallen naar 3600, maar is sinds zaterdag toch aan het groeien en weegt nu 3700!
jep, dat ze snel aan moest komenquote:Op maandag 20 juli 2009 18:16 schreef McLaura het volgende:
Kleurdoos : dan was Elin meer dan 10% afgevallen dus, werd daar ook wat van gezegd?
Haha, Thijs moest zondag aangekomen zijn, en dat was ie, 30 gram. En vandaag weer 70 erbijquote:Op maandag 20 juli 2009 18:18 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
jep, dat ze snel aan moest komen! ze gaven haar nog 2 dagen om te laten zien dat ze wel kon spekken..en dat deed ze dus.
Inderdaad! Eronder kan gevaarlijk zijn omdat ze zich dan naar beneden kunnen wringen en in de zak kunnen schieten...quote:Op maandag 20 juli 2009 14:07 schreef Vicky het volgende:
[..]
volgens mij moeten de armpjes niet onder het klitteband hoor.... die flap is voor over het buikje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |