Hij gaat meestal rond 20:00 uur naar bed en gaat dan vaak meteen slapen tot de volgende ochtend ong. 7 uur, soms wat later soms iets vroeger, maar wel de hele avond/nacht door. Overdag slaapt hij ook nog, dus na de 1e fles tot ong. 10:00 uur, dan gaat hij rond 12:00 uur weer naar bed tot ong. 14:00 uur, vaak is dat wat later... daarna rond 16:00 uur weer naar bed tot ong. 17:30/18:00 uur. Hij is een slaapkop. Vanaf het begin af eigenlijk al, daarentegen drinkt hij niet zoveel, maar ja hij zal wel voldoende krijgen want heeft er geen last van en groeit goed. Wij hebben Lennon trouwens vanaf het begin na elke voeding in zn eigen bed gelegd, dat heeft hij ook nodig die rust, anders is hij veel te nieuwsgierig en wil niet slapen. Op kdv slaapt hij toch wel minder vaak zo lang, te nieuwsgierig.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:48 schreef seilram het volgende:
Welkom Menicole! Proficiat![]()
En een hoera voor Hannah!! Wat goed zeg![]()
![]()
Tessie, Joep is 2,5 maand oud en slaapt ook nog gewoon beneden in de kinderwagen.
Diaan, wat slaapt Lennon dan lang zeg!! want hij gaat toch ook om 19.30 naar bed? slaapt hij dan overdag ook nog? want Joep valt nu ergens tussen 20.30 en 22.00 in slaap, dan wordt hij dus om 05.00 wakker en meestal slaapt hij dan pas weer tegen 06.15 in.... vandaar dat ik dus dan ook maar vroeg opsta en dan duik ik er om 06.15 ook weer even in. Vanmorgen ging hij trouwens na zijn fles van 05.00 wel weer even slapen... tot 06.45![]()
Hoe gaat het met Tess?
En dan straks gaat hij met z'n knieën onder zijn kont gefrustreerd zitten wiebelen wrsquote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:55 schreef Marie79 het volgende:
Schuivend doet hij het, hij probeert ook te kruipen net als Merel, maar verder dan zijn benen onder zijn kont krijgen komt hij nog niet!
'k Zie het al voor me, een grommende Merel
Mikoxx ik had ook die vraag bij Milan, wij hadden het op het cb toen gevraagd en daar zeiden ze na de eerste prikken, maar toen waren we in het zwembad toen die zijn prikken had gehad, en toen vroeg de badmeester, eerste keer zwemmen?? dus wij ja, moesten wachten tot na de eerste prikken.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:43 schreef mikoxx het volgende:
Iemand een idee wanneer je met je kindje mag gaan zwemmen? Is dat meteen na de eerste prikjes?
meneer hier loopt als een gek te knarsenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 09:22 schreef freecell het volgende:
Balen male-duck... Even overleggen met de huisarts misschien? Misschien is er no iets anders wat ze wel binnenhoudt!
L. heeft een tand erbijHaha, hij brulde net even heel hard (ja, dat krijg je als je heel moe bent en je gemene mama legt je óók nog in bed!) en toen zag ik ineens een derde ondertandje!
Hij is wel wat kwijlerig geweest, maar geen 3 dagen koorts en brullen, dus ik had het niet verwacht
Slaapzakje hebben we idd. ik hoop maar dat het voldoende helpt. Maar zal ook wel, hij wordt ook ouder natuurlijk. Misschien gaat het dan beter. Hij kan iig zelf zijn speen vasthouden en weer in zijn mond doen, soms dan.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 11:32 schreef Mibos2 het volgende:
Ingrid dan kan je desnoods zodra hij uit de bakerzak is overstappen op een slaapzakje? Hier heeft K. er tot haar 2,5 ingeslapen en E. slaapt er nog steeds in. Ook allebei overgestapt van een bakerzak.
Das vast ook degene die d'r kind van 2 laat leven op frikandellenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:17 schreef Memmel het volgende:
Wb die Nutriton, ik dacht ook dat dat tegen spugen was, maar een vriendin van mij gooit het door de laatste fles om d'r baby van 4 weken te laten doorslapen. Dus ik dacht: ik vraag het hier eens even...
Tien punten voor P_iglet!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:21 schreef p_iglet het volgende:
[..]
Das vast ook degene die d'r kind van 2 laat leven op frikandellen
hij doet het ook al een tijdje hoor, ik had alleen vanmorgen pas het idee om weer eens te filmen omdat hij zo overduidelijk op zijn knietjes zat wat dus niet goed te zien is op die bove. en jan heeft idd van zijn vierde tandje wel wat last lijkt wel, komt niet zo soepel door als zijn eerste drie zeg maar (of hij moet ook met kiezen bezig zijn, dat de luieruitslag daarvandaan komt? geen idee) nu met bepanthen wordt het wel minder iig.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:03 schreef Kleurdoos het volgende:
elin at tot voor kort 3 - 5 happen warm eten.. vandaag ging ze los op spinaziejeumig (mijn favo groente.. blijkbaar ook die van haar) Alles was op! (terwijl ik haar daarvoor ook al wat worteltjes met aardappel had gegeven.
Dat filmpje van DJMO even bekeken..dat bedoelde ik laatst dus met dat boinken! Nu komt ze dus al vooruit dus ik denk dat jan dat ook binnen een paar dagen doet! en veel tandenleed overalElins eerste is nog niet eens door
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |