abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 juli 2009 @ 20:05:47 #151
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_71076851
Oeke, over laten huilen verschillen de meningen... ik kan er zelf niet zo goed tegen eigenlijk, dus ik ben er vrij snel. Misschien is een kwartiertje te overzien? Bij ons hielp het inbakeren eigenlijk meteen, ze huilden niet of nauwelijks meer. Wel vonden we het eerst een beetje zielig. Wij hebben het echt gedaan om uit te proberen of t een oplossing zou zijn, daarna pas de puckababy aangeschaft (die kost nieuw toch 40 euro... en een hydrofielluier heb je vast wel liggen ) Je zou t vanavond kunnen proberen, baat t niet dan schaadt t niet en wie weet heb je een iets rustigere nacht zo... Succes!

Hier een speentjesprobleem. Met speen in de mond is het stil en gaan ze heerlijk slapen, maar als de speen er te vroeg uit rolt is t huilen. Probleem is dat ze het speentje nog niet zo goed in hun mondje kunnen houden (klemmen) Hmm...
pi_71076903
Dat is een bakerslaapzekje. Dus eigk hetzelfde als inbakeren maar dan al kant en klaar zonder spelden ed. Ik geloof dat je het op een gegeven moment ook als slaapzakje kan gebruiken ofzo om af te bouwen.

Morgen dan. Meneer ligt alweer bijna te slapen op mijn schoot. en scheetjes te laten
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  vrijdag 17 juli 2009 @ 20:08:33 #153
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
  vrijdag 17 juli 2009 @ 20:09:20 #154
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_71076948
Oh, en Vicky, meiske, wat heb jij het zwaar zeg! Veel sterkte! Hopelijk gaat het snel beter met Tess.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 20:12:07 #155
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_71077026
Ah thanks. Ja, die bakerzakjes vinden veel mensen ook fijn inderdaad. Voor Juul werkte dat niet (te los), maar voor veel kindjes zal dat anders zijn.
pi_71077086
Mikoxx, dat speentjesprobleem hebben wij dus ook. Hij begint dan eerst heel zachtjes te jammeren, maar als je het speentje niet snel genoeg terug doet gaat ie echt hard huilen. Dat is ook wel een rede waarom ik hem overdag (of vroeg in de avond als we zelf nog niet slapen) liever niet boven wil laten slapen, want meestal gebeurt het dus echt vaak achter elkaar. Snachts slaapt ie in een wiegje naast het bed, dus dan kan ik zonder opstaan zo de speen er weer inploppen
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  vrijdag 17 juli 2009 @ 20:16:31 #157
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_71077137
En is dat de hele dag Oeke? Want Joep huilt ook wel veel hoor... maar ja... ook enige kind, dus die hangt ook veel bij mij (nu ook ). Maar overdag kan hij wel even alleen in de wipstoel of box.
Vanaf 20.00 uur wil hij alleen bij mij hangen met zijn tutje. Hier ook het probleem van Mikoxx, ik moet het tutje wel veel vast houden of terug duwen.

Vicky
Niet mieten! Door gieten!
pi_71077537
Leggen we hem in de box dan is het binnen 5 minuten bal.
Hij vind het wel gezellig naast mij op het bed te liggen en zelf te kletsen enzo. Maar alleen lukt niet.
Stom zeg, nu heb ik wel het gevoel dat ik over hem klaag. En dat vind ik niet leuk.
Het is gewoon mijn schatje!
Het voelt ook meer alsof ik het niet goed met hem doe.

Wat te doen met vallende speentjes weet ik het niet. Kobus vind ze helemaal niets.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 20:37:51 #159
108648 cattie
lieve moeder
pi_71077677
Oeke, wees niet zo hard voor jezelf. Jullie moeten elkaar ook nog leren kennen. De eerste 3 a 4 maanden vond ik beide keren zwaar. Nog geen ritme, elkaar nog niet goed kennen. En dan opeens kwam ik tot de conclusie dat we een soort van ritme hadden en dat we elkaar begrijpen! Dat is zo'n heerlijk moment. En dat komt vast bij jullie ook.
Een puckababy lijkt me een prima idee. En anders toch even naar een osteopaat of kinderfysio?
pi_71077869
goh, zit ik hier alweer met tranen in de ogen. Vandaag is niet de beste dag geloof ik. Ik hoop dat dat moment snel komt Cattie.

Vandaag wel een moment gehad. Kobus lag heel hard te huilen in bed en P. probeerde hem in slaap te krijgen. Ik trok het niet meer en kwam om de hoek. Kobus zag mij en strekte armen en benen uit in een reflex om bij mij te komen. wel zielig voor P. maar ik vond het heel ontroerend!
pi_71077891
Oeke, wat cattie al zegt. het is ook allemaal erg wennen voor jullie allemaal hoor. gewoon proberen wat jullie het beste ligt. soms is het wat zoeken maar het komt heus goed!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_71077950
Ik ben het helemaal met cattie eens en herken ook wat ze zeg.
Je doet het echt goed, want je doet wat je kan. En dat is écht genoeg.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 21:02:10 #163
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_71078280
Box was hier in het begin ook geen succes, dus daar hebben we haar gewoon niet ingehad. Nu vind ze het niet erg meer. We hebben haar hier gewoon eerste tijd de hele tijd in de wandelwagenbak gehad. Lekker naast ons op de bank. Alleen als ze sliep gingen we (later alleen ik) even van haar weg. Nu vind ze het zeker 's avonds wel okay om alleen te zijn. Zeker toen we haar in de slaapkamer gingen leggen liepen we iedere paar minuten om de beurt even heen om ons even te laten zien. Als ze huilerig was, bleven om de beurt bij haar tot ze in slaap viel. Of alleen ik, want ze wilde nog wel eens aan de borst in slaap vallen en dan legde ik haar voorzichtig weg. Ik heb één keer gehad dat ik echt in beeld moest blijven (dat was op moederdag ), toen ben ik gewoon lekker vroeg naar bed gegaan. In het prille begin gingen we trouwens beiden gewoon zes uur naar bed, of we nu gingen slapen of niet. Annicka bij ons in bed, lekker allemaal knus bij elkaar.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_71078663
Oeke, dit komt mij héél bekend voor!
L. heeft de eerste 3 maanden alleen geslapen in de doek of bij ons in bed.
Als hij wakker was, was het prima, maar ergens anders slapen dan in doek was drama. Héél af en toe sliep hij wel een half uurtje in de kinderwagen tijdens het wandelen, maar dat was echt uitzondering.

En na 3 maanden was het ineens over Hij kon na 2,5 maanden overdag soms een paar slaapjes in zijn bedje doen en vlak daarna alle slaapjes overdag. En na drie maanden kon hij 's nachts in de wieg.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 17 juli 2009 @ 21:23:14 #165
147316 crew  DJMO
#trut
pi_71078877
wat iedereen zegt oeke, en vooral gewoon lekker genieten dat hij nu alleen nog maar bij je wil zijn .. over zestien jaar kijkt ie je deur uit
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_71078966
Hij slaapt! in zijn bedje! Pfft, wel af en toe een huilpiepje of een schrikgeluidje maar we hebben even kunnen eten!

Dank voor alle bemoedigende woorden. Het gevoel dat ik het niet goed doe is wel weggenomen.

Hij is wakker, ik ben weg.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 22:13:44 #167
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_71080195
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 19:48 schreef seilram het volgende:
Welkom Menicole! Proficiat

En een hoera voor Hannah!! Wat goed zeg

Tessie, Joep is 2,5 maand oud en slaapt ook nog gewoon beneden in de kinderwagen.

Diaan, wat slaapt Lennon dan lang zeg!! want hij gaat toch ook om 19.30 naar bed? slaapt hij dan overdag ook nog? want Joep valt nu ergens tussen 20.30 en 22.00 in slaap, dan wordt hij dus om 05.00 wakker en meestal slaapt hij dan pas weer tegen 06.15 in.... vandaar dat ik dus dan ook maar vroeg opsta en dan duik ik er om 06.15 ook weer even in. Vanmorgen ging hij trouwens na zijn fles van 05.00 wel weer even slapen... tot 06.45

Hoe gaat het met Tess?
Hij gaat meestal rond 20:00 uur naar bed en gaat dan vaak meteen slapen tot de volgende ochtend ong. 7 uur, soms wat later soms iets vroeger, maar wel de hele avond/nacht door. Overdag slaapt hij ook nog, dus na de 1e fles tot ong. 10:00 uur, dan gaat hij rond 12:00 uur weer naar bed tot ong. 14:00 uur, vaak is dat wat later... daarna rond 16:00 uur weer naar bed tot ong. 17:30/18:00 uur. Hij is een slaapkop. Vanaf het begin af eigenlijk al, daarentegen drinkt hij niet zoveel, maar ja hij zal wel voldoende krijgen want heeft er geen last van en groeit goed. Wij hebben Lennon trouwens vanaf het begin na elke voeding in zn eigen bed gelegd, dat heeft hij ook nodig die rust, anders is hij veel te nieuwsgierig en wil niet slapen. Op kdv slaapt hij toch wel minder vaak zo lang, te nieuwsgierig.

Ik lees allemaal kindjes die al heel wat kunnen maar ook een aantal kindjes die het even wat moeilijker hebben. Dikke knuffel voor die kindjes maar ook voor de ouders veel sterkte.

MeNicole, ik heb je nog niet gefeliciteerd, maar bij deze: van harte gefeliciteerd met jullie zoon Leander!! en fijn dat het zo goed gaat?? Mikael zal wel een trotse broer zijn.

Mikoxx, ik zou als ik jou was even informeren bij het cb... wij zijn pas met Lennon gaan zwemmen toen hij 3 maanden, mede omdat het water toch wel wat koud is.
Make love, not war ☮
  vrijdag 17 juli 2009 @ 22:38:45 #168
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_71080873
Menicole, welkom samen met Leander!

Maarten heeft het vandaag helemaal door, wat nou óp het speelkleed liggen, ik kan toch overal komen waar ik wil? Wel achteruit, maar snel... het ene moment ligt hij op bij het aquarium en als ik dan een minuutje later weer kijk, ligt hij héél ergens anders!
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_71081016
MeNicole welkom en gefeliciteerd!

Vicky Trek je het nog wel een beetje?

Oeke Je doet het goed. Echt. Hier ook goede ervaring met de bakerzak. Hij maait zich een slag in de rondte. Mept zichzelf wakker. In het ziekenhuis (in totaal zo'n 3,5 maanden gelegen, met kleine tussenpozen) begonnen ze ermee. In een laken strak inbakeren. En thuis op een gegeven moment de bakerzak gekocht. En hielp meteen.
Zie er wel tegenop als hij er niet meer in mag.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 22:51:03 #170
105850 Fuente
mamamuts
pi_71081208
Wat gaaf Marie Doet 'ie dat kruipend of schuivend? Merel schuift nu, en probeert de kruipen, dat lukt niet en dan gaat ze grommen van nijd

Vicky

Oeke, wij hebben Sara en Merel beide ingebakerd gehad. Bij Merel afgebouwd met een bakerzakje, vond het erg fijn zo'n ding!

En ik weet denk ik waar al 'de drama' over was met slapen deze week, want....tand 2 is erdoor! He wat gaat het snel ineens, mijn kleine baby is geen kleine baby meer
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  vrijdag 17 juli 2009 @ 22:55:39 #171
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_71081366
Schuivend doet hij het, hij probeert ook te kruipen net als Merel, maar verder dan zijn benen onder zijn kont krijgen komt hij nog niet!
'k Zie het al voor me, een grommende Merel
En ook al een 2e tand voor Merel... hier nog helemaal niets hoor, gewoon een tandeloos lachje hier!
pi_71081402
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 22:55 schreef Marie79 het volgende:
Schuivend doet hij het, hij probeert ook te kruipen net als Merel, maar verder dan zijn benen onder zijn kont krijgen komt hij nog niet!
'k Zie het al voor me, een grommende Merel
En dan straks gaat hij met z'n knieën onder zijn kont gefrustreerd zitten wiebelen wrs Zo lief!
  vrijdag 17 juli 2009 @ 22:57:34 #173
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_71081433
Ik kan niet wachten
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 18 juli 2009 @ 07:02:37 #174
147316 crew  DJMO
#trut
pi_71087875
slapen gaat gelukkig prima ondanks de tandjes hier, ook eten en drinken gaat gewoon normaal, al gaat nu als hij genoeg heeft echt kauwen op de lepel/speen. alleen heeft hij sinds donderdag dus luieruitslag wat ik denk een combinatie van tandjes en de warmte die dag was. k ben benieuwd of bepanthen echt zo'n wondermiddels is als iedereen zegt hier.

hij is vandaag wel wat vroeger wakker dan anders; maar hij zal denken : "jeuj het is feest want papa is thuis, daar moet ik gebruik van maken" papa is nu dus aan het spelen met hem en zijn luier aan het verschonen en ik ga zo maar eens een papfles maken
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_71087984
Ja dat wiebelen doet Merel Ziet er enorm schattig uit, maar als je dat gegrom erbij hoort lijkt ze wel een klein beertje

Vannacht weer lekker geslapen met z'n allen, en vandaag komt papa thuis
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 18 juli 2009 @ 08:02:38 #176
147316 crew  DJMO
#trut
pi_71088043

hij is wel donker, ik zal vanmiddag proberen een duidelijker filmpje te maken van jans kruippogingen
edit:
je ziet toch wel verschil met twee weken geleden toen hij nog 'rustig' op zijn buik lag en probeerde vooruit te komen:

pi_71088131
Dat wiebelen bedoelde ik DJMO
Alleen jj doet het niet zo lang, die laat zich weer ploffen om het meteen weer te proberen
  zaterdag 18 juli 2009 @ 09:01:58 #178
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_71088281
Met onze kleine Joanne zijn we weer aan het tobben met de reflux medicijnen. Ze houdt ze gewoon niet binnen, als het achter in haar keeltje komt gaat ze kokken en gooit ze heel haar maaginhoud eruit Dus dat is allemaal een beetje balen. We hebben het al droog proberen te geven, maar dat lukte ook niet, maar het spuitje lukt nu ook niet meer.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_71088407
Balen male-duck... Even overleggen met de huisarts misschien? Misschien is er no iets anders wat ze wel binnenhoudt!

L. heeft een tand erbij Haha, hij brulde net even heel hard (ja, dat krijg je als je heel moe bent en je gemene mama legt je óók nog in bed!) en toen zag ik ineens een derde ondertandje! Hij is wel wat kwijlerig geweest, maar geen 3 dagen koorts en brullen, dus ik had het niet verwacht
  zaterdag 18 juli 2009 @ 09:51:05 #180
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_71088606
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 19:43 schreef mikoxx het volgende:

Iemand een idee wanneer je met je kindje mag gaan zwemmen? Is dat meteen na de eerste prikjes?

Mikoxx ik had ook die vraag bij Milan, wij hadden het op het cb toen gevraagd en daar zeiden ze na de eerste prikken, maar toen waren we in het zwembad toen die zijn prikken had gehad, en toen vroeg de badmeester, eerste keer zwemmen?? dus wij ja, moesten wachten tot na de eerste prikken.
Nou zei die dat is eigenlijk niet nodig hoor, door het chloor krijgen de bacterien geen kans. Maar ze zeggen dat vaak omdat het vloeien van de vrouwen eigenlijk vaak nog het grootste probleem is.

Nu hebben wij ook nog niet gezwommen, want met 3 kinderen waarvan een peuter van 2 is het toch wel een hele onderneming, maar we gaan ook zeker binnenkort!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 18 juli 2009 @ 10:24:16 #181
147316 crew  DJMO
#trut
pi_71088958
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 09:22 schreef freecell het volgende:
Balen male-duck... Even overleggen met de huisarts misschien? Misschien is er no iets anders wat ze wel binnenhoudt!

L. heeft een tand erbij Haha, hij brulde net even heel hard (ja, dat krijg je als je heel moe bent en je gemene mama legt je óók nog in bed!) en toen zag ik ineens een derde ondertandje! Hij is wel wat kwijlerig geweest, maar geen 3 dagen koorts en brullen, dus ik had het niet verwacht
meneer hier loopt als een gek te knarsen

sterkte maleduck!

pi_71088971
Oeh knarsen Zo'n hekel aan!
HIer niet gelukkig. Wel wil hij ineens echt weer álles opeten
  zaterdag 18 juli 2009 @ 11:32:18 #183
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_71089977
Ingrid dan kan je desnoods zodra hij uit de bakerzak is overstappen op een slaapzakje? Hier heeft K. er tot haar 2,5 ingeslapen en E. slaapt er nog steeds in. Ook allebei overgestapt van een bakerzak.

Fuente je grote kleine baby met tandjes.

Oeke, Mikoxx en Vicky heel veel sterkte met de wakkere, maaiende en huilende kindjes van jullie... Ik kan er gelukkig niet van meepraten en alleen maar hopen dat het snel beter gaat.
pi_71091231
Tandjes

We hebben een goede nacht gehad en door hier mijn sores te posten ben ik ook kalmer.
Ik doe Kobus zo in de doek en dan gaan we wandelen naar een leuk antroposofisch winkeltje in de buurt wat de puckababy schijnt te verkopen.
  zaterdag 18 juli 2009 @ 12:46:11 #185
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_71091373
Fijn Oeke! dat Kobus goed geslapen heeft en jij weer wat opgeknapt bent! Snap het helemaal hoor. Joep is ook nog klein en huilt natuurlijk ook nog veel en dat is gewoon moeilijk. Ik ben ook vaak aan het vinken: vieze luier? honger? slaap? aandacht? krampjes?. Maar veel liefde en aandacht is hier vaak de oplossing en soms wil hij gewoon niets, lekker met zijn tutje bij mama hangen.

Nou Diaan, dan is Lennon echt een slaapkop ja! daar groeit ie vast en zeker goed van. Ik heb net Joep zijn bedje op zijn eigen kamer opgemaakt, zodat hij overdag daar kan gaan slapen. Ik merk dat vaak wakker wordt door geluiden die ik maak: koffie zetten, wasmachine aanzetten, deur die open en dicht gaat. Op zijn eigen kamer heeft hij daar geen last van. Dus vanaf morgen kan hij daar lekker gaan slapen overdag. 'S nachts nog lekker naast mij in zijn wieg. Vannacht trouwens van 23.15 tot 04.50 geslapen, even eten en toen van 05.20 tot 07.40 geslapen!

En DJ, wat goed van Jan!!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 18 juli 2009 @ 13:28:15 #186
147316 crew  DJMO
#trut
pi_71092282
nou jan heeft nu een mopperuurtje .. wil niet slapen, speen gooit hij uit, op de grond is niet goed, bij papa is het mopperen... zijn vierde tandje is nu echt duidelijk aan het dwarszitten.. het is geen pijnhuiltje, maar je merkt wel dat hij afgeleid wil worden

pi_71092943
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 11:32 schreef Mibos2 het volgende:
Ingrid dan kan je desnoods zodra hij uit de bakerzak is overstappen op een slaapzakje? Hier heeft K. er tot haar 2,5 ingeslapen en E. slaapt er nog steeds in. Ook allebei overgestapt van een bakerzak.
Slaapzakje hebben we idd. ik hoop maar dat het voldoende helpt. Maar zal ook wel, hij wordt ook ouder natuurlijk. Misschien gaat het dan beter. Hij kan iig zelf zijn speen vasthouden en weer in zijn mond doen, soms dan.
pi_71094127
Tyler heeft zojuist voor het eerst helemaal zelf van rug naar buik gerold.
Fysio had dus wel gelijk! * _Ingrid_ trots is!
  zaterdag 18 juli 2009 @ 14:56:31 #189
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_71094254
Tyler wat goed

Ik wilde net hetzelfde komen posten haha, Danique rolt nu ook echt van rug naar buik Ze had het een tijdje terug een keer gedaan maar daar was het bij gebleven, nu heeft ze de smaak te pakken!
  zaterdag 18 juli 2009 @ 15:03:01 #190
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_71094388
Goed zo Tyler!

Kan iemand mij zeggen waarom Morris overdag wel makkelijk 4,5 uur tussen zijn flessen haalt, maar 's nachts krapaan 3 uur? Zou ik Nutriton in zijn laatste fles kunnen doen zodat ie er wat langer op doorkan?

Verder is het een super makkelijk kind! Ik moet hier echt weer vaker komen posten.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  zaterdag 18 juli 2009 @ 15:16:32 #191
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_71094640
Overdag is er misschien meer afleiding, dus minder tijd om te eten? Merk ik ook met Annicka, als we ergens heen zijn, neemt ze vaak niet de tijd om te drinken. Later haalt ze dat weer in, helaas in de nacht...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  zaterdag 18 juli 2009 @ 15:30:49 #192
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_71094925
Nou, overdag slaapt hij ook gewoon en gaan zijn flessen ook gewoon op. Maar het zal toch niet zo zijn dat ik een baby van 6 weken al wakker moet houden? Zodat ie 's nachts beter slaapt?
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_71095848
Wakkerhouden heeft daarbij geen zin. Vaak is het zo dat als je zulke jonge baby's wakkerhoudt, ze 's nachts ook slechter gaan slapen (ritme). Nutriton doet ook weinig voor het hongergevoel voor zover ik weer (het is toch bedoeld tegen spugen enzo?).
Ik denk dat je er gewoon doorheen 'moet', dat het vanzelf beter wordt. Misschien mag hij al wat meer in de fles? Dus de hoeveelheid iets ophogen?
Sara
Merel
Ukje
  zaterdag 18 juli 2009 @ 16:17:30 #194
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_71095999
Ja, het is ook verder geen ramp hoor, maar ik vind het zo raar. Gaat ook wel weer over.
Hij krijgt al 6 voedingen van 150, dus ik zit wel een beetje aan de max. Of ik moet overgaan naar 5 voedingen, dan kan ik het per fles weer ophogen. We blijven proberen.
Wb die Nutriton, ik dacht ook dat dat tegen spugen was, maar een vriendin van mij gooit het door de laatste fles om d'r baby van 4 weken te laten doorslapen. Dus ik dacht: ik vraag het hier eens even...
pi_71096085
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 16:17 schreef Memmel het volgende:
Wb die Nutriton, ik dacht ook dat dat tegen spugen was, maar een vriendin van mij gooit het door de laatste fles om d'r baby van 4 weken te laten doorslapen. Dus ik dacht: ik vraag het hier eens even...
Das vast ook degene die d'r kind van 2 laat leven op frikandellen
  zaterdag 18 juli 2009 @ 16:23:08 #196
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_71096119
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 16:21 schreef p_iglet het volgende:

[..]

Das vast ook degene die d'r kind van 2 laat leven op frikandellen
Tien punten voor P_iglet!
  zaterdag 18 juli 2009 @ 18:57:34 #197
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_71099959
Memmel, dat deed Joep ook een maandje terug. Overdag makkelijk 5 soms wel 6 uur slapen. Dan om 23.00 eten en om 02.00 het uit gillen van de honger. Nu is het over en hij is nu 2,5 maanden oud.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 18 juli 2009 @ 19:28:41 #198
147316 crew  DJMO
#trut
pi_71100662
jan heeft een potje lasagna van friso (frisio? ik weet nooit hoe je het schrijft en ik heb geen zin om op te zoeken) gegeten vanavond. ze zijn vanaf 6 maanden, en hij is over tien dagen alweer 7 maanden . vorige keer dat ik het aanbood moest hij er nog niets van hebben; want er zaten stukjes in. nu dacht ik: hij eet brood; eet (grof) geprakt fruik; ik ga het gewoon weer eens proberen nu ik zelf ook pasta eet .. het hele potje ging schoonleeg

pi_71102575
elin at tot voor kort 3 - 5 happen warm eten.. vandaag ging ze los op spinazie jeumig (mijn favo groente.. blijkbaar ook die van haar) Alles was op! (terwijl ik haar daarvoor ook al wat worteltjes met aardappel had gegeven.

Dat filmpje van DJMO even bekeken..dat bedoelde ik laatst dus met dat boinken! Nu komt ze dus al vooruit dus ik denk dat jan dat ook binnen een paar dagen doet! en veel tandenleed overal Elins eerste is nog niet eens door
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 18 juli 2009 @ 21:10:45 #200
147316 crew  DJMO
#trut
pi_71102767
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 21:03 schreef Kleurdoos het volgende:
elin at tot voor kort 3 - 5 happen warm eten.. vandaag ging ze los op spinazie jeumig (mijn favo groente.. blijkbaar ook die van haar) Alles was op! (terwijl ik haar daarvoor ook al wat worteltjes met aardappel had gegeven.

Dat filmpje van DJMO even bekeken..dat bedoelde ik laatst dus met dat boinken! Nu komt ze dus al vooruit dus ik denk dat jan dat ook binnen een paar dagen doet! en veel tandenleed overal Elins eerste is nog niet eens door
hij doet het ook al een tijdje hoor, ik had alleen vanmorgen pas het idee om weer eens te filmen omdat hij zo overduidelijk op zijn knietjes zat wat dus niet goed te zien is op die bove. en jan heeft idd van zijn vierde tandje wel wat last lijkt wel, komt niet zo soepel door als zijn eerste drie zeg maar (of hij moet ook met kiezen bezig zijn, dat de luieruitslag daarvandaan komt? geen idee) nu met bepanthen wordt het wel minder iig.

hij ligt nu lekker te slapen (na een half uur gekletst te hebben in bed ) ik hoop dat hij zich dinsdag ook zo voorbeeldig gedraagt. de tante van johan komt oppassen als ik naar de begrafenis ga. bah ik zie er tegenop

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')