abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71058970
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 12:36 schreef mikoxx het volgende:
Oke, niet laten huilen dus! Laten huilen gaat ook echt wel tegen mijn gevoel in, kan er ook ni etheel lang naar luisteren
Ben wel benieuwd naar al die verschillende huiltjes hoor. Al hoor ik nu al wel duidelijk een verschil als het krampjes zijn... vandaag met infacol begonnen. Ben benieuwd! Oh ja, de wet van fok....
Hihi, grinniken als ze je horen.. je zou ze wat doen he?

Hallo Mikoxx. Voor mij is jouw verhaal met de krampjes heel erg herkenbaar. Wat bij ons hielp was Infacol= sinababy, masseren/ badje, fietsen met de beentjes, de vliegerhouding hielp ook goed. Wat voor ons een echte aanrader is (tip kwam van vrienden en wij gaven hem ook aan vrienden door) is een Cosy-bag. Wij lieten Jair ook niet huilen, toen hij zo klein was. Als het probleem is dat het kind huilt/moppert bij het slapen gaan, kun je ook proberen om hem even te laten huilen/mopperen maar als het kind blifjt huilen/mopperen weer de kamer binnen gaan. Niet per se gelijk uit bed halen, maar bijvoorbeeld proberen hem over zijn bolletje te aaien, een liedje zingen met je kind praten of zo. Wij deden dit meestal alleen als hij niet echt hard huilde. Als hij hard huile haalden wij hem wel uit bed. Maar soms, dat doet hij nu nog steeds, maakt hij kreunende geluiden, zeker als hij wat krampjes heeft. Niet om je te ontmoedigen, maar ik wil wel eerlijk zijn. Niet alle kindjes verliezen de krampjes met 3 maanden op magische wijze. Bij Jair is het bijvoorbeeld veel beter geworden, maar hij heeft soms nog steeds krampjes. Ik heb ook van andere ouders gehoord, waar de krampjes pas met de introductie van vast voedsel helemaal verdwenen.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_71059106
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 10:47 schreef Tinuviel het volgende:

[..]

Hallo Mikoxx. Voor mij is jouw verhaal met de krampjes heel erg herkenbaar. Wat bij ons hielp was Infacol= sinababy, masseren/ badje, fietsen met de beentjes, de vliegerhouding hielp ook goed. Wat voor ons een echte aanrader is (tip kwam van vrienden en wij gaven hem ook aan vrienden door) is een Cosy-bag. Wij lieten Jair ook niet huilen, toen hij zo klein was. Als het probleem is dat het kind huilt/moppert bij het slapen gaan, kun je ook proberen om hem even te laten huilen/mopperen maar als het kind blifjt huilen/mopperen weer de kamer binnen gaan. Niet per se gelijk uit bed halen, maar bijvoorbeeld proberen hem over zijn bolletje te aaien, een liedje zingen met je kind praten of zo. Wij deden dit meestal alleen als hij niet echt hard huilde. Als hij hard huile haalden wij hem wel uit bed. Maar soms, dat doet hij nu nog steeds, maakt hij kreunende geluiden, zeker als hij wat krampjes heeft. Niet om je te ontmoedigen, maar ik wil wel eerlijk zijn. Niet alle kindjes verliezen de krampjes met 3 maanden op magische wijze. Bij Jair is het bijvoorbeeld veel beter geworden, maar hij heeft soms nog steeds krampjes. Ik heb ook van andere ouders gehoord, waar de krampjes pas met de introductie van vast voedsel helemaal verdwenen.
Wat ik nog vergeten ben is het draagdoek. Dat hielp ook ontzettend goed. Het heeft denk ik met een combinatie met lichaamswarmte, maar ook een gevoel van geborgenheid en mama/papa voelen te maken. Het geweldige van het draagdoek is ook, dat je je handen vrij hebt, het is niet zo belastend voor je armen en rug om je kind te dragen en zo. De draagdoek hebben wij alleen overdag gedaan en niet als de krampjes laat s'avonds optraden of midden in de nacht. Hoewel hij daar s'nachts geen last van had.
Carpe Diem- Pluk de Dag
  vrijdag 17 juli 2009 @ 11:30:32 #103
105850 Fuente
mamamuts
pi_71060304
En met de draagdoek hebben ze de beentjes vaak goed hoog, helpt Merel altijd om overtollie lucht kwijt te raken!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_71061229
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 11:30 schreef Fuente het volgende:
En met de draagdoek hebben ze de beentjes vaak goed hoog, helpt Merel altijd om overtollie lucht kwijt te raken!
Klopt dat helpt goed, daarom hadden wij altijd een buikdraagknoop met de beentjes in kikvorshouding.
Carpe Diem- Pluk de Dag
  vrijdag 17 juli 2009 @ 13:20:54 #105
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_71064386
Sorry, even ongegeneerd opscheppen hoor

Hannah rolt terug naar r'd rug!

Ik leg d'r net neer, 2 tellen later ligt ze op d'r buik, ze wankelt op één armpje, probeert omhoog te kijken naar mij, en hopla, rolt zo verder door naar d'r rug Dus ik dacht dat is toeval, ze had gewoon veel vaart van het naar de buik rollen. Maar daarna deed ze het nog een keer, en terwijl ik dit typ nog een keer!

Wonderkind
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_71064565
Wat goed van Hannah.
Tyler ligt nu veel op zijn zij te spelen. Rolt nog net niet door van rug naar buik. Maar volgens fysio duurt dat niet lang meer. Iig veel verbetering.
pi_71064577
Elodie is ook weer goedgekeurd. En ze is uit het verwijsgebied...
9460 gram en 70,7 cm groot.

En ze begint ook te kruipen, haar knietjes staan vol schrammen van al dat proberen.
pi_71064785
Waa Hannah is snel tof zeg!

En hoera voor Tyler en Elodie, het gaat goed met iedereen
pi_71064901
Hannah
Tyler en Elodie weer goedgekeurd
pi_71064967
Nou vergeet ik helemaal om te hyperen.

L. staat los Nog niet zo lang, maar wel heel regelmatig een halve minuut oid
pi_71065047
Tnx. En op de buik doet hij tegenwoordig aan opdrukken. Buiklig gaat al weken heel goed, vind hij prachtig. Tandje is helemaal door nu en volgens mij is nr 2 bezig, die ernaast zit.
Ohja, grappige geluidjes maken helpt wel om in mond te kijken, alleen die tong moet er dan nog voor weg.

Goedzo L!
pi_71065093
jeutje, er moeten voor zo veel kindjes vandaag!

en selene's humeur is ook opgeklaard
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_71065109
Dan ook een voor Selene!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 17 juli 2009 @ 14:22:17 #114
147316 crew  DJMO
#trut
pi_71066739
voor alle kindjes die dat verdienen ..

straks ook maar even een tube bepanthen halen, ik hoop dat dat sneller werkt. ik vind die rode plekken zo zielig om te zien en als de bloemist nog open is gelijk een rouwboeketje bestellen. mijn oom is afgelopen nacht overleden. andere oom en tante zijn nu halsoverkop onderweg naar nederland, hebben hun vakantie moeten afbreken. en ik voel me een beetje onbestemd.. zo vaak zag ik die man niet, maar het is toch vreemd & verdrietig volgende week weer een begrafenis te hebben... hopelijk kan ik oppas regelen voor jan, die wil ik (nog) niet meenemen naar een begraafplaats
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_71067118
Naast de dikke kudos voor alle kindjes die weer stoere dingen doen, vooral een hele grote sterktewens voor DJMO... Hou je haaks!
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
  vrijdag 17 juli 2009 @ 14:33:42 #116
108648 cattie
lieve moeder
pi_71067145
Voor al het goede nieuws!
pi_71067935
Hoera Hanna en Leander , en natuurlijk ook alle andere kindjes die stoere dingen doen

Sterkte DJMO en hoop dat het lukt met een oppas.

Jair heeft zich al een week of twee geleden voor het eerst van de buik naar zijn rug gedraaid. Nog niet andersom, maar komt vast ook snel. Hij is echt een babbelkont. Heel vaak zit die allemaal geluidjes te maken, klinkers en medeklinkers te spreken. Laatst zat die de hele tijd 'b' met zijn lippen te vormen. Soms komt er echt iest uit, wat een woord lijkt te zijn zoals 'ja' of 'oke' maar dat is vast meer toeval.
Carpe Diem- Pluk de Dag
  vrijdag 17 juli 2009 @ 16:20:02 #118
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_71070973
We zijn gister begonnen met infacol, en misschien is het toeval, maar het lijkt te helpen Het is niet helemaal over hoor, maar wel veel minder! Ook horen we vaker windjes haha!
Tinuviel dank voor je reactie nog!

Al die dingetjes die de kindjes hier al kunnen.. dat kan ik me helemaal nog niet voorstellen zeg!
  vrijdag 17 juli 2009 @ 16:27:06 #119
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_71071236
Wat veel knappe kindjes hier
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 16:31:19 #120
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_71071373
Vraagje, vanaf hoeveel weken gingen jullie met je kindje zwemmen? Is dat meteen na de eerste prikjes al? We willen namelijk in sept een weekje weg en ik vraag me af of we dan al mogen zwemmen. En misschien van tevoren nog een paar keer oefenen??
pi_71073752
Wat goed, al die knappe babietjes

Ik weet niet of dit hier moet of in het moederstopic, maar ik zit er een beetje doorheen. Kobus wil eigenlijk niet (in zijn bedje) slapen. In de doek of op mijn borst of bij papa, dat zijn plekken om eventueel te slapen. In het bedje alleen na de voeding in de avond en dan 's nachts na de voeding weer bij mij. Als ik hem in zijn bed leg, gaat hij huilen tot hij rood ziet en schuift zichzelf het hele bedje door.

Met Renzell had ik het over inbakeren maar na dat topic door te lezen krijg ik ook daar weer twijfels over. Verder lees ik over regelmaat maar Kobus drinkt momenteel heel vaak korte tijden achter elkaar, en dat krijg ik ook niet in een ritme. misschien omdat het zwaar voor hem is om met een tepelhoedje te drinken in combinatie met spruw. Zoals papa zegt, hij ligt het liefst de hele dag bij de tiet.

Hij is ontzettend druk met armen en benen zwaaien. Als hij in slaap dreigt te vallen schrikt hij wakker en gaat maaien om maar wakker te blijven lijkt het wel.

Als ik hier lees denk ik dat het wel normaal is dat baby's veel moeite hebben om te wennen maar ik vind het nu zo heftig. En alleen. Iedereen is op vakantie of zo. Gelukkig komen Renzell en Juul dit weekend een dagje naar Amsterdam.

Wel een beetje een warrige dagboekpost geloof ik.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  vrijdag 17 juli 2009 @ 18:07:50 #122
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_71073918
Oeke misschien is het juist het maaien wat hem wakker houdt/maakt. Wij hebben hier twee maaiers gehad en die hebben allebei de 1e 3 maanden ongeveer gebakerd geslapen en K. (2jr,9mnd) is nu net pas uit de slaapzak maar barricadeert nog steeds alles dicht om haar heen in bed zodat ze ingesloten is tussen de knuffels en Eva slaapt nog steeds in een slaapzak met haar hond aan haar vastgeplakt. Mijn dochters hebben blijkbaar behoefte aan niet teveel ruimte als ze slapen maar juist aan knusheid. Misschien kan je zaterdag met Renzell eens proberen om te kijken hoe hij slaapt als hij gebakerd slaapt.
pi_71074488
Oeke, Tess slaapt in een bakerzak en ze is een stuk rustiger met slapen 's nachts
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_71074672
Voor Hannah en L.
Gecondoleerd met je oom DJMO.

Mikoxx, wij zijn ook gisteren begonnen met infacol, en merken ook echt al verschil

Oeke, Graeme werd ook steeds wakker omdat hij zo met zn armen aan het zwaaien was, en nu hebben we zo´n puckababy inbaker-slaapzak, en nu word hij veel minder vaak wakker ´s nachts.

Hoe doen jullie dat overdag eigenlijk met slapen? Hier leggen we Graeme overdag nooit boven in bed, maar overdag slaapt hij gewoon wanneer hij wil (dus zonder regelmaat) in de kinderwagen, of in de box, of op de bank of bij ons op de borst, eigenlijk waar hij dan gewoon ligt zeg maar. Maar nu vroeg ik me af of dat dan eigenlijk misschien niet goed is, of hoeft hij nu nog niet steeds per se echt in bed te slapen? En savonds gaat hij dus ook pas laat naar bed, als wij ook gaan.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_71074692
Tessie, ik probeer Tess overdag in d'r bed te leggenmaar dat lukt neit altijd. Meestal slaapt ze op haar buik in de box.

de 29e hebben we een afsrpaak bij de kinderfysio.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 17 juli 2009 @ 18:50:47 #126
147316 crew  DJMO
#trut
pi_71074888
hoe oud is greame nu tessie? je gaat vanzelf merken wanneer hij behoefte krijgt aan rust om te kunnen slapen overdag. in het begin wilde ik hem perse bij me in de buurt houden dus lag jan ook hele dagen in de woonkamer. na een tijdje begon ik hem in bed te leggen, en kwam er vanzelf wel een ritme in.

jan ligt in zijn blootje op het vloerkleed (met een dubbelgeslagen tafellaken? kwam het tegen in de linnenvoorraad bij het uitmesten van de slaapkamer , onder zich) en ben net begonnen met bepanthen te smeren. ik hoop dat dat sneller succes heeft dan sudo:{
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_71074955
Graeme is morgen 4 weken. Maar als hij slaapt wil hij ook zn speen meestal, en als hij die dan kwijt is, gaat hij huilen. En dat is nogal vaak, dus ik denk dat ik dan vaker ook boven ben haha Maar nu slaapt hij overal doorheen, en hij slaapt dus ook gewoon overal.. Dus zolang dat nog zo is, zou het niet uitmaken?
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_71075012
Oeke, wij hadden ook zo'n zwaaier. Wij hebben de eerste tijd een swaddle me gebruikt, een uitvinding. Ik vond het de eerste keer best erg, het zag er zo zielig uit vond ik. Maar mijn zoontje vond het heerlijk en sliep die nacht meteen 5 uur achter elkaar, voor die tijd een record! Later zijn we overgestapt op de puck-a-baby, ook prima.
Misschien de moeite waard om te proberen? Succes er mee in ieder geval!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 17 juli 2009 @ 18:57:08 #129
147316 crew  DJMO
#trut
pi_71075026
volgens mij niet hoor, ik heb jan ook zeker die eerste twee maanden bij me gehouden, de eerste zes weken sliep hij ook bij mij in bed (eerste vier weken gaf ik nog bv, kon hij gelijk happen als hij wilde drinkgen) en de twee weken erna gaf ik alleen nog flesvoeding, en s'nachts gaf ik hem nog wel de borst als hij wakker werd, maar toen begon hij al door te slapen, vanaf dat moment heb ik hem in bed gelegd.

pi_71075049
Eindelijk mogen wij ons hier ook weer melden met onze kleine Leander
Hij is maandagnacht geboren na een hele snelle bevalling. Na een nachtje in het ziekenhuis mochten we dinsdagochtend lekker na ons eigen huis. Leander is heel makkelijk. Huilt alleen als ie honger heeft, en dat heeft ie sinds een dag eindelijk, en is voor de rest heerlijk tevreden. Slapen doen ie hier wel in eigen bed (om meteen even op tessie in te gaan). Maar dat moet ook wel omdat we hier nog een peuter rond hebben lopen die het allemaal wel leuk vind zo'n broertje. In slaap vallen gebeurd soms op de borst maar vaak ook gewoon in bed. We zijn dus helemaal gelukkig met onze kleine man
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_71075210
Hier nog steeds geen poep, dag 3 al zo onderhand . Hij is 4 weken oud morgen. Hij drinkt verders wel goed en geeft niets terug. Huilt veel maar dat deed hij al.

Misschien toch mar even bellen straks met het CB wat te doen
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 17 juli 2009 @ 19:05:16 #132
147316 crew  DJMO
#trut
pi_71075214
welkom menicole met (nog een) leander!!

Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 17 juli 2009 @ 19:06:04 #133
147316 crew  DJMO
#trut
pi_71075237
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 19:05 schreef TheFrankey het volgende:
Hier nog steeds geen poep, dag 3 al zo onderhand . Hij is 4 weken oud morgen. Hij drinkt verders wel goed en geeft niets terug. Huilt veel maar dat deed hij al.

Misschien toch mar even bellen straks met het CB wat te doen
al getemperatuurd met een beetje olijf of sla olie? houd wel een luier bij de hand

pi_71075265
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 16:20 schreef mikoxx het volgende:
We zijn gister begonnen met infacol, en misschien is het toeval, maar het lijkt te helpen Het is niet helemaal over hoor, maar wel veel minder! Ook horen we vaker windjes haha!
Tinuviel dank voor je reactie nog!

Al die dingetjes die de kindjes hier al kunnen.. dat kan ik me helemaal nog niet voorstellen zeg!
De windjes zijn waarschijnlijk grotendeels te danken aan Infacol. Bij ons werkte het spul ook zo. Fijn om te weten, dat het daarmee al een stuk beter gaat.

Jair heeft zo'n speelboog boven de box. Soms trekt hij zo aan de speeltjes, die daaraan hangen, dat ik bang ben, dat die het begeeft. Hij grijpt ech naar alles wat los en vast zit. Persoonlijke favoriet zijn mama's bril en haar. Was vandaag even langs gegaan bij de vlos om Jair met bijna 6 maanden nog eens te tonen. Dat vonden zij erg leuk. Eentje zei, dat als hij nu al zo veel geluidjes maakte hij vast vroeg zou gaan praten. Zou wel leuk zijn als dat zo is ondanks dat hij een jongetje is en ook nog eens tweetalig wordt opgevoed.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_71075393
Welkom MeNicole en Leander! Fijn dat alles zo goed gaat.

Bedankt voor jullie reacties. Ik had al zitten kijken naar zo'n Puckababy. Misschien is het dat een goed idee. Is jullie kindje ook schrikachtig? Kobus schrikt namelijk ook vaak wakker, maar ook gewoon als hij wakker is. Soms kijkt hij heel bang. Alsof wij hem allemaal zullen verlaten.

Aan de andere kant heb ik gelukkig ook al wat lachjes mogen bewonderen!
pi_71075419
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 18:58 schreef MeNicole het volgende:
Eindelijk mogen wij ons hier ook weer melden met onze kleine Leander
Hij is maandagnacht geboren na een hele snelle bevalling. Na een nachtje in het ziekenhuis mochten we dinsdagochtend lekker na ons eigen huis. Leander is heel makkelijk. Huilt alleen als ie honger heeft, en dat heeft ie sinds een dag eindelijk, en is voor de rest heerlijk tevreden. Slapen doen ie hier wel in eigen bed (om meteen even op tessie in te gaan). Maar dat moet ook wel omdat we hier nog een peuter rond hebben lopen die het allemaal wel leuk vind zo'n broertje. In slaap vallen gebeurd soms op de borst maar vaak ook gewoon in bed. We zijn dus helemaal gelukkig met onze kleine man
gefeliciteerd en welkom
pi_71075602
Welkom en gefeliciteerd MeNicole.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_71075665
Ahw oeke wat klinkt dat sneu, van dat schrikgezichtje.
Lieuwe is niet zo schrikachtig, ook niet geweest. Hij schrikt alleen als hij onverwacht een heel hard geluid hoort, zoals een niesende moeder als je lekker ligt te slaapdrinken. Dan huilt hij echt heel erg zielig, met eerst een bibberlipje en dan hele lange uithalen.

Je kunt zo'n bakerzak m.i. best een keer proberen, je merkt snel genoeg of Kobus daar baat bij heeft toch?

Wat slapen in de wieg of in de woonkamer betreft: in het begin sliep Lieuwe altijd beneden, nu altijd boven in zijn eigen kamer of in de kinderwagen/draagdoek als we onderweg zijn. Het is echt niet slecht om je baby lekker dicht bij je te houden hoor, en je merkt zoals DJMO al opmerkte vanzelf wanneer je kind meer rust nodig heeft tijdens het slapen. Gewoon doen waar je je goed bij voelt!

MeNicole, welkom en gefeliciteerd met Leander

En stoere snelle baby's hier
  vrijdag 17 juli 2009 @ 19:40:54 #139
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_71076148
Oeks, ik vind het ook prima om gewoon naar jouw huis te komen zondag en dan even het een en ander uit te proberen hoor. Laat maar weten wat jij het fijnst vindt. Misschien kun je in de bieb dat boek van Ria Blom vinden, zodat je wat meer kunt lezen erover voor je er (eventueel) aan begint, dat inbakeren. Mijn zus heeft ook zo'n bakerzak trouwens, die vond inbakeren eng. Voor haar werkte dat heel goed! Sterkte meissie! je gaat wel een oplossing vinden hiervoor hoor, samen met je mannetjes. Echt!
  vrijdag 17 juli 2009 @ 19:41:09 #140
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_71076158
Oeke, Max en Tygo hadden ook veel slaapproblemen, ze maaiden zichzelf wakker door met armen en benen te zwaaien, eigenlijk hetzelfde als jij met Kobus beschrijft. Wij hebben ze ingebakerd in een hydrofielluier, strak om de armen en losjes bij de benen. Wij zetten het met tape vast (niet rondom, maar alleen de hydrofielluier vastzetten). Dit hebben we gedaan om uit te proberen of inbakeren een idee zou zijn of niet. Het heeft onze jongens goed geholpen. Ik wil niet zeggen dat ze nooit wakker worden hoor, maar ze slapen echt een stuk rustiger. Inmiddels slapen ze allebei in een inbakerzak van puckababy. Heel fijn voor hen maar ook voor papa en mama . In die inbakerzak leg je ook alleen de armpjes van en de beentjes niet. Er zijn ook methoden waarbij je ook de benen vast kunt zetten, maar dat vonden wij teveel van het goede. Op internet is er ook het een en ander te vinden. Maar door het evt met een hydrofielluier uit te proberen kan je kijken of het werkt voor jullie kindje.... Ik weet niet of je t wat vind hoor, kijk maar of je er iets mee kan. Succes iig! Ik weet uit ervaring dat het NIET leuk is als je nacht in nacht uit hele nachten in de weer bent.....

Boek van Ria Blom is een aanrader

[ Bericht 5% gewijzigd door mikoxx op 17-07-2009 19:47:48 ]
  vrijdag 17 juli 2009 @ 19:43:58 #141
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_71076253
Tessie, als Graeme er geen 'last' van lijkt te hebben is er geen probleem lijkt me. Al heb ik wel eens gelezen dat zoveel verschillende slaapplekken onrustig kunnen zijn voor een baby. Hier liggen ze overdag in de kinderwagen en 's nachts in bed. Meestal gaan ze na de voeding van 7 uur lekker in hun eigen bedjes (boven dus) en eerlijk gezegd vinden wij dat ook best lekker...

Iemand een idee wanneer je met je kindje mag gaan zwemmen? Is dat meteen na de eerste prikjes?

MeNicole welkom! Je was tegelijk met mij uitgerekend.....!!!
  vrijdag 17 juli 2009 @ 19:48:06 #142
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_71076386
Welkom Menicole! Proficiat

En een hoera voor Hannah!! Wat goed zeg

Tessie, Joep is 2,5 maand oud en slaapt ook nog gewoon beneden in de kinderwagen.

Diaan, wat slaapt Lennon dan lang zeg!! want hij gaat toch ook om 19.30 naar bed? slaapt hij dan overdag ook nog? want Joep valt nu ergens tussen 20.30 en 22.00 in slaap, dan wordt hij dus om 05.00 wakker en meestal slaapt hij dan pas weer tegen 06.15 in.... vandaar dat ik dus dan ook maar vroeg opsta en dan duik ik er om 06.15 ook weer even in. Vanmorgen ging hij trouwens na zijn fles van 05.00 wel weer even slapen... tot 06.45

Hoe gaat het met Tess?
Niet mieten! Door gieten!
pi_71076439
Renz, we gaan even iets leuks doen hoor! Daar zie ik naar uit. We kijken wel hoe het verder loopt maar erover praten helpt me ook al veel hoor! Dat boek is dus uitgeleend. Natuurlijk. Dus misschien maar kopen anders... Even over na denken.

Iedereen is enthousiast over die Puckababy. Dus dat ga ik denk ik proberen.
Als ik Kobus zo zou inbakeren met hydrofiel luier wat is dan de maximale huiltijd die ik hem moet geven? We hebben er allebei al wat huil uurtjes op zitten vandaag. Dus misschien beter uit stellen tot morgen ?
  vrijdag 17 juli 2009 @ 19:50:01 #144
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_71076444
Mikoxx, over dat zwemmen weet ik ook niet. Ben daar ook wel benieuwd naar.

En Oeke, wat naar voor Kobus van dat schrikken. Heeeeeel soms heeft Joep dat ook. Dan is hij wakker en ligt gewoon rond te kijken en ineens schieten zijn armpjes in de lucht en zet hij zijn huil gezichtje op en dan is het brullen Heel naar. Gelukkig heb ik het maar 2 of 3 keer gezien. Ik heb wel iets gelezen over kindjes die in paniek wakker worden en daar schijnen ze overheen te groeien.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 19:50:42 #145
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_71076457
Oeke, heeft Kobus niet gewoon een sprongetje?
pi_71076461
Tess hult al bijna de hele dag. Dodelijk vermoeiend..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_71076524
Ik vind het boek van Ria Blom een absolute afrader

Edit: Vicky, wat ontzettend naar dat Tess zoveel huilt. Heel veel sterkte er maar weer mee
pi_71076632
Seilram, ik zou willen dat het een sprongetje was. Maar zo is het al 3 weken denk ik. En hij huilt alleen maar niet zoveel omdat ik hem bijna 24 uur per dag vasthoud. Dat kan omdat ik geen andere kinderen heb. Maar het breekt me wel op.

Vicky
pi_71076802
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 19:50 schreef Vicky het volgende:
Tess hult al bijna de hele dag. Dodelijk vermoeiend..
arme jullie

heel veel succes en sterkte
ik wou dat ik meer kon doen om te helpen!
  vrijdag 17 juli 2009 @ 20:04:47 #150
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_71076815
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 19:49 schreef oeke het volgende:
Renz, we gaan even iets leuks doen hoor! Daar zie ik naar uit. We kijken wel hoe het verder loopt maar erover praten helpt me ook al veel hoor! Dat boek is dus uitgeleend. Natuurlijk. Dus misschien maar kopen anders... Even over na denken.

Iedereen is enthousiast over die Puckababy. Dus dat ga ik denk ik proberen.
Als ik Kobus zo zou inbakeren met hydrofiel luier wat is dan de maximale huiltijd die ik hem moet geven? We hebben er allebei al wat huil uurtjes op zitten vandaag. Dus misschien beter uit stellen tot morgen ?
Helemaal goed, gaan we toch lekker pannenkoeken doen!

Ik zou morgen beginnen. Niet nu, na veel huilen en frustratie. Gewoon vroeg naar bed vanavond, en morgen met frisse moed en veel geduld gaan proberen.

Wat is een puckababy eigenlijk?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')