abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70979898
We hebben daar gewoon zo´n difrax speen bij, van 0 tot zoveel maanden.. Die dodie heb ik eigenlijk nog nooit van gehoord..

Selene een stapje gedaan
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  dinsdag 14 juli 2009 @ 20:53:38 #27
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_70980379
Selene gaat stappen!
Kindjes met krampjes (van Mikoxx toch?), ik kan je helaas niet helpen buiten de middeltjes tegen krampjes kun je ook nog fietsen met de beentjes of over hun buikjes wrijven.
Uhm... wie waren er nog meer? O ja, miboss dochter die rolt
Wat was er ook alweer met Leander? * Marie79 even terugzoeken gaat...
Ow ja, hij kan uit een beker drinken!
Fuente, sterkte met je dochter, hopelijk gaat het snel beter
En tandjesleed bij Tyler! Ook sterkte Ingrid
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_70980972
Selene
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_70982713
Goedzo Selene!

Tyler lijkt bovenin ook een tandje te krijgen En onderin is zo goed als door, lijkt wel alsof die ernaast ook bezig is. Jammer dat je niet even goed in de mond kan kijken.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 22:31:04 #30
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_70983483
Als ik in Annicka's mond wil kijken, laat ik haar een paar cm vallen. Dan gaat ze lachen en dan kan ik goed in haar mondje kijken.

Ze is zo'n daredevil We waren afgelopen weekend bij mijn ouders en mijn vader had een radiografisch bestuurbaar helikoptertje die hij korte momentjes in het rond liet vliegen. Annicka ging huilen dus we dachten dat ze er bang voor was, tot we erachter kwamen dat ze gefascineerd naar het ding zat te kijken als ie rondvloog en begon te huilen als mijn pa dat ding liet landen(al komt de term crashen eerder in de buurt )... Zeker als ie net buiten haar bereik landde was het drama, want dan wilde ze dat ding pakken, maar daar kon ze natuurlijk net niet bij...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_70983841
Haha, stoere Annicka Dat is ook helemaal niet leuk zo buiten je bereik

Mondje kijken? IN zijn gezicht blazen één grote grijns en alles goed zichtbaar

Al gaat hij nu ook grijnzen als ik zeg 'laat je tandjes eens zien!'
pi_70990843
Nou Merel trekt eindelijk weer een beetje bij. Gisteravond nog veel gehuild, afgelopen nacht ook rond 1 uur, en toen rond 4 uur weer. Maar dit keer ging ze gelukkig wel weer slapen en uiteindelijk waren we pas om half 8 allemaal op
Ze zit nog wel vol snot, maar ze kan weer lachen inmiddels
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_70990879
Ik kan bij Seb ook niet goed in zijn mondje kijken, dat komt omdat meneertje constant met zijn complete vuist in zijn mondje zit. Het kan nooit lang meer duren die tandjes, hij kwijlt al zolang alles onder en kauwt op alles. Het liefst pakt hij zijn speen vast en gaat er op zitten kauwen.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_70991055
Gisteren heeft Julian voor de tweede keer inentingen gehad. De eerste keer had ie even gehuild, maar gisteren heeft het arme schaap echt een uur keihard gehuild. Hij heeft zo gegild, ik wist niet dat er zoveel volume uit dat arme manneke kan komen.
Verder geen verhoging ofzo, dus daar kan het niet aan hebben gelegen.

Gelukkig gaat het vandaag alweer beter.
pi_70993886
Zielig altijd die inentingen

Merel heeft voor het eerst in de kinderstoel gezeten:

Sara zei dat Merel een stuk groter werd van de kinderstoel Ze vond het erg leuk! Heeft haar fruithap lekker opgepeuzeld.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_70994118
Mereltje
Lekker vrolijk in de kinderstoel! Zo te zien vond ze het zelf ook tof?
pi_70994165
Ja ze vond het wel leuk geloof ik Ze at de fruithap ook helemaal op, doet ze anders nooit
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 15 juli 2009 @ 13:13:11 #38
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_70998222
Wat een ontwikkelingen bij alles kindjes!!

Mikoxx, vervelend he die krampen, maar heb ook geen wereldtips, Onder toezicht op hun buikje liggen lijkt te helpen, maar dat kan weer niet s'nachts, fietsen met de beentjes of lekker op je borst rechtop houden.
Maar onthoud rond 3 maanden zijn ze er ineens van af. Al lijkt dat soms nog heel lang te duren!

Robin en Viggo hebben vandaag hun eerste vaccinatie's gekregen, echt zo zielig, wist even niet hoe ik dat moest doen, alle bij keihard huilen. Normaal denk ik ach je wacht maar even, maar nu vond ik het echt zooo zielig. Nu liggen ze te slapen maar elke keer als ze bewegen krijsen ze het uit, lekker stijve beentjes.
Hopelijk krijgen ze geen koorts voorals nog lijkt het er niet op.

Ze waren wel flink gegroeid, wogen nu 4540 en 4510 gr (geboorte 2884 en 2700 8 weken geleden)
  † In Memoriam † woensdag 15 juli 2009 @ 13:27:28 #39
43556 miss_dynastie
pi_70998651
Mereltje Het wordt inderdaad al een hele dame zeg!
pi_70999078
Mijn baby pakt eten van me af
Ik kan geen koekje/broodje/ijsje/krentenbol/patatje/appel/whatever eten of L. probeert er mee aan de haal te gaan
pi_71000109
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 13:41 schreef freecell het volgende:
Mijn baby pakt eten van me af
Ik kan geen koekje/broodje/ijsje/krentenbol/patatje/appel/whatever eten of L. probeert er mee aan de haal te gaan
hier nog eentje.
ze doet ook wat moeilijk met eten. als ik haar een uur zelf laat klooien met een boterham gaat het wel op, maar fruit of warm eten moet ze niet. volgende week hebben we vakantie en gaan we eens rustig haar eetpatroon herzien.

ze heeft wel al een plakje worst gehad bij de slager, nou dat ging er wel in hoor!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  woensdag 15 juli 2009 @ 14:42:25 #42
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_71001223
Onze kleine meid wil ook alles wat je beet hebt beet pakken... vooral de afstandsbediening en telefoon zijn interessant.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  woensdag 15 juli 2009 @ 17:14:49 #43
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_71006686
Ja drie maanden lijkt dan idd nog ver weg. Wat is dat sneu zeg als ze zo tekeer gaan van die krampjes. De huis-tuin-en-keuken tips hebben we inmiddels allemaal wel geprobeerd en zo af en toe lijken ze ook wel wat te helpen. Verder maar aan de cinababy... en hopen dat het vannacht niet zo heftig is
Wat een mooi gewicht hebben je mannen al mamanik! Super! Geef je eigenlijk fles of borstvoeding?

Vandaag even naar de supermarkt gewandeld en normaal vinden ze dat superleuk, wandelen --> slapen! Maar vandaag even niet, gatsie wat is dat naar om met krijsende kindjes door de supermarkt te lopen zeg. Was snel weer thuis
pi_71006768
Mikoxx, hebben je kindjes dan ook allebei tegelijk krampjes?
  woensdag 15 juli 2009 @ 17:21:15 #45
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_71006921
nee dat niet nummer_zoveel. Tygo heeft ook meer last dan Max.
pi_71008574
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 17:14 schreef mikoxx het volgende:

Vandaag even naar de supermarkt gewandeld en normaal vinden ze dat superleuk, wandelen --> slapen! Maar vandaag even niet, gatsie wat is dat naar om met krijsende kindjes door de supermarkt te lopen zeg. Was snel weer thuis
Het ergste is nog wel als mensen zich ermee gaan bemoeien. Dat had ik altijd als Seb huilde in de supermarkt. "volgens mij heeft hij honger" "ah heeft hij krampjes" " heeft hij ..." en dat zijn dus wildvreemde mensen. NEE hij heeft geen honger, geen krampjes, het is jouw bemoeienis die hem niet aan staat
  woensdag 15 juli 2009 @ 18:13:40 #47
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_71008613
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 18:12 schreef Estrys het volgende:

[..]

Het ergste is nog wel als mensen zich ermee gaan bemoeien. Dat had ik altijd als Seb huilde in de supermarkt. "volgens mij heeft hij honger" "ah heeft hij krampjes" " heeft hij ..." en dat zijn dus wildvreemde mensen. NEE hij heeft geen honger, geen krampjes, het is jouw bemoeienis die hem niet aan staat
pi_71009038
Even een vraagje misschien heeft iemand een idee. Seb krijgt nu dus vast voedsel 's avonds, als hij niet genoeg eet krijgt hij er een halve fles achteraan. Nou wilde ik hem gisteren dus eten geven maar hij heeft zo'n zuigbehoefte dat hij steeds op zijn hand ging zuigen en bleef huilen. Dan deed ik even de lepel in zijn mond begint hij daarop te zuigen. Uiteindelijk na een half potje een fles gegeven en hij wist niet hoe hard hij eraan moest zuigen. Alsof hij de fles binnenstebuiten wilde zuigen. Kan ik daar wat aan doen? Vast voedsel geven is echt nauwelijks te doen zo.
pi_71009174
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 18:12 schreef Estrys het volgende:

[..]

Bekend!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 15 juli 2009 @ 18:54:21 #50
147316 crew  DJMO
#trut
pi_71009805
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 18:28 schreef Estrys het volgende:
Even een vraagje misschien heeft iemand een idee. Seb krijgt nu dus vast voedsel 's avonds, als hij niet genoeg eet krijgt hij er een halve fles achteraan. Nou wilde ik hem gisteren dus eten geven maar hij heeft zo'n zuigbehoefte dat hij steeds op zijn hand ging zuigen en bleef huilen. Dan deed ik even de lepel in zijn mond begint hij daarop te zuigen. Uiteindelijk na een half potje een fles gegeven en hij wist niet hoe hard hij eraan moest zuigen. Alsof hij de fles binnenstebuiten wilde zuigen. Kan ik daar wat aan doen? Vast voedsel geven is echt nauwelijks te doen zo.
fopspeen? uurtje voor je hem vast eten geeft, fopspeen geven, tot ie gaat eten ?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')