hier nog eentje.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:41 schreef freecell het volgende:
Mijn baby pakt eten van me af
Ik kan geen koekje/broodje/ijsje/krentenbol/patatje/appel/whatever eten of L. probeert er mee aan de haal te gaan
Het ergste is nog wel als mensen zich ermee gaan bemoeien. Dat had ik altijd als Seb huilde in de supermarkt. "volgens mij heeft hij honger" "ah heeft hij krampjes" " heeft hij ..."quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:14 schreef mikoxx het volgende:
Vandaag even naar de supermarkt gewandeld en normaal vinden ze dat superleuk, wandelen --> slapen! Maar vandaag even niet, gatsie wat is dat naar om met krijsende kindjes door de supermarkt te lopen zeg. Was snel weer thuis
quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:12 schreef Estrys het volgende:
[..]
Het ergste is nog wel als mensen zich ermee gaan bemoeien. Dat had ik altijd als Seb huilde in de supermarkt. "volgens mij heeft hij honger" "ah heeft hij krampjes" " heeft hij ..."en dat zijn dus wildvreemde mensen. NEE hij heeft geen honger, geen krampjes, het is jouw bemoeienis die hem niet aan staat
quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:12 schreef Estrys het volgende:
[..]
Het ergste is nog wel als mensen zich ermee gaan bemoeien. Dat had ik altijd als Seb huilde in de supermarkt. "volgens mij heeft hij honger" "ah heeft hij krampjes" " heeft hij ..."en dat zijn dus wildvreemde mensen. NEE hij heeft geen honger, geen krampjes, het is jouw bemoeienis die hem niet aan staat
fopspeen? uurtje voor je hem vast eten geeft, fopspeen geven, tot ie gaat eten ?quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:28 schreef Estrys het volgende:
Even een vraagje misschien heeft iemand een idee. Seb krijgt nu dus vast voedsel 's avonds, als hij niet genoeg eet krijgt hij er een halve fles achteraan. Nou wilde ik hem gisteren dus eten geven maar hij heeft zo'n zuigbehoefte dat hij steeds op zijn hand ging zuigen en bleef huilen. Dan deed ik even de lepel in zijn mond begint hij daarop te zuigen. Uiteindelijk na een half potje een fles gegeven en hij wist niet hoe hard hij eraan moest zuigen. Alsof hij de fles binnenstebuiten wilde zuigen. Kan ik daar wat aan doen? Vast voedsel geven is echt nauwelijks te doen zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |