kan aan mij liggen, maar mijn dochter vond het ook heerlijk. en volgens mij vinden alle baby's / kinderen het lekker. (vraag eens aan je moeder wat jij er vroeger van vondquote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:47 schreef LovelyLady het volgende:
Heuj Elin lekker gegeten? Spinazie hier ook favo bij de jongens (hebben ze dan echt niet van mij)
voor de kindjes met tandenleed
niet alle kindjes. selene moet het niet.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
kan aan mij liggen, maar mijn dochter vond het ook heerlijk. en volgens mij vinden alle baby's / kinderen het lekker. (vraag eens aan je moeder wat jij er vroeger van vond)
Mijn 4 zusjes wilden het niet eten hoorquote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
kan aan mij liggen, maar mijn dochter vond het ook heerlijk. en volgens mij vinden alle baby's / kinderen het lekker. (vraag eens aan je moeder wat jij er vroeger van vond)
jan eet nu al een (driekwart) boterham zonder korst, en soms als de boterham helemaal op is, geef ik hem nog wel een korstje van de onderkant van de boterham. (hij is over 9 dagen 7 maanden)quote:Op zondag 19 juli 2009 11:50 schreef Vicky het volgende:
broodkorstjes is volgens mij pas vanaf een maand of 7/8
Goedzo Tyler!!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:50 schreef _Ingrid_ het volgende:
Tyler heeft zojuist voor het eerst helemaal zelf van rug naar buik gerold.![]()
Fysio had dus wel gelijk! * _Ingrid_ trots is!
Uit de kaak...quote:Op zondag 19 juli 2009 19:25 schreef LovelyLady het volgende:
Maarten een tandje![]()
Nahja waar kwam die nou inene vandaan
quote:Op zondag 19 juli 2009 19:54 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Uit de kaak...(Flauw, sorry.
)
Hier nr 3 door trouwens. Hopelijk is ze straks minder humeurig...
Whehe, dat verklaart hetquote:Op zondag 19 juli 2009 20:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
duh
(maar wat jij niet weet is dat ze gister nog bij mij op visite was en dat ik zelf nog niets zag![]()
)
Ja, weet ik ut... Ik let toch ook wel goed op, we hebben vanavond geprobeerd het tandje (nou ja, puntje) op de foto te zetten!quote:Op zondag 19 juli 2009 19:25 schreef LovelyLady het volgende:
Maarten een tandje![]()
Nahja waar kwam die nou inene vandaan
Dat is moeilijkquote:Op zondag 19 juli 2009 21:26 schreef Marie79 het volgende:
[..]
Ja, weet ik ut... Ik let toch ook wel goed op, we hebben vanavond geprobeerd het tandje (nou ja, puntje) op de foto te zetten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |