hij doet het ook al een tijdje hoor, ik had alleen vanmorgen pas het idee om weer eens te filmen omdat hij zo overduidelijk op zijn knietjes zat wat dus niet goed te zien is op die bove. en jan heeft idd van zijn vierde tandje wel wat last lijkt wel, komt niet zo soepel door als zijn eerste drie zeg maar (of hij moet ook met kiezen bezig zijn, dat de luieruitslag daarvandaan komt? geen idee) nu met bepanthen wordt het wel minder iig.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:03 schreef Kleurdoos het volgende:
elin at tot voor kort 3 - 5 happen warm eten.. vandaag ging ze los op spinaziejeumig (mijn favo groente.. blijkbaar ook die van haar) Alles was op! (terwijl ik haar daarvoor ook al wat worteltjes met aardappel had gegeven.
Dat filmpje van DJMO even bekeken..dat bedoelde ik laatst dus met dat boinken! Nu komt ze dus al vooruit dus ik denk dat jan dat ook binnen een paar dagen doet! en veel tandenleed overalElins eerste is nog niet eens door
kan aan mij liggen, maar mijn dochter vond het ook heerlijk. en volgens mij vinden alle baby's / kinderen het lekker. (vraag eens aan je moeder wat jij er vroeger van vondquote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:47 schreef LovelyLady het volgende:
Heuj Elin lekker gegeten? Spinazie hier ook favo bij de jongens (hebben ze dan echt niet van mij)
voor de kindjes met tandenleed
niet alle kindjes. selene moet het niet.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
kan aan mij liggen, maar mijn dochter vond het ook heerlijk. en volgens mij vinden alle baby's / kinderen het lekker. (vraag eens aan je moeder wat jij er vroeger van vond)
Mijn 4 zusjes wilden het niet eten hoorquote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
kan aan mij liggen, maar mijn dochter vond het ook heerlijk. en volgens mij vinden alle baby's / kinderen het lekker. (vraag eens aan je moeder wat jij er vroeger van vond)
jan eet nu al een (driekwart) boterham zonder korst, en soms als de boterham helemaal op is, geef ik hem nog wel een korstje van de onderkant van de boterham. (hij is over 9 dagen 7 maanden)quote:Op zondag 19 juli 2009 11:50 schreef Vicky het volgende:
broodkorstjes is volgens mij pas vanaf een maand of 7/8
Goedzo Tyler!!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:50 schreef _Ingrid_ het volgende:
Tyler heeft zojuist voor het eerst helemaal zelf van rug naar buik gerold.![]()
Fysio had dus wel gelijk! * _Ingrid_ trots is!
Uit de kaak...quote:Op zondag 19 juli 2009 19:25 schreef LovelyLady het volgende:
Maarten een tandje![]()
Nahja waar kwam die nou inene vandaan
quote:Op zondag 19 juli 2009 19:54 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Uit de kaak...(Flauw, sorry.
)
Hier nr 3 door trouwens. Hopelijk is ze straks minder humeurig...
Whehe, dat verklaart hetquote:Op zondag 19 juli 2009 20:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
duh
(maar wat jij niet weet is dat ze gister nog bij mij op visite was en dat ik zelf nog niets zag![]()
)
Ja, weet ik ut... Ik let toch ook wel goed op, we hebben vanavond geprobeerd het tandje (nou ja, puntje) op de foto te zetten!quote:Op zondag 19 juli 2009 19:25 schreef LovelyLady het volgende:
Maarten een tandje![]()
Nahja waar kwam die nou inene vandaan
Dat is moeilijkquote:Op zondag 19 juli 2009 21:26 schreef Marie79 het volgende:
[..]
Ja, weet ik ut... Ik let toch ook wel goed op, we hebben vanavond geprobeerd het tandje (nou ja, puntje) op de foto te zetten!
we zijn al geweest en het is niks lichamelijks. Moeten maandag naar de kinderpsych en woendag (volgende week) naar de kinderfysio.quote:Op maandag 20 juli 2009 12:39 schreef mikoxx het volgende:
Och Oeke, mss moet hij nog aan de puckababy wennen? Blijven zijn armpjes er goed in zitten, dwz in de 'flap'? Bij ons gaat het slapen moeilijker als de armpjes 'los' in de puckababy hangen.... mss een idee?
Vicky, jullie gaan toch binnenkort naar de ka? Dit is niet meer leuk zo.... Geinig dat jullie de 'poepstoel' hebben, haha! Hier gister een poepbom, jemig wat een volle luier!!! Niet normaal
volgens mij moeten de armpjes niet onder het klitteband hoor.... die flap is voor over het buikje.quote:Op maandag 20 juli 2009 14:01 schreef tessie het volgende:
Mikoxx, doe jij de armpjes dan ook vast met die flap met dat klittenband zeg maar? Ik dacht dat je die flap gewoon om het buikje onder de armen zeg maar moest doen?
Hier schrok ik me net rot trouwens. Ik had Graeme op zijn buik op de bank naast me gelegd, draait hij ineens zo door op zijn zij!Kon hem gelukkig tegenhouden, anders was hij er zo vanaf gerolt volgens mij
Ja had er ff een foto opgezet maar ook weer weg gehaald. Ik zou eens kijken na een andere. Maar ene moment is het sprekend Mikael en het andere moment kun je zien dat het 2 verschillende vaders zijnquote:Op maandag 20 juli 2009 15:12 schreef bixister het volgende:
MeNicole, heb je al een fotootje van Leander geshowd hier? lijkt ie veel op Mikael?
Jep helaas kan dat, kindjes onder 1 jaar oud kunnen het vaker krijgen omdat ze niet genoeg anti stoffen aan maken.quote:Op maandag 20 juli 2009 11:14 schreef Estrys het volgende:
Seb heeft een maand geleden waterpokken gehad, die zijn net weg. Kan het zijn dat hij ze nu alweer krijgt? Ik zag namelijk net weer eenzelfde soort blaasje bij zijn duim.
Ik had weer eens de verkeerde linkies gepakt, nu zijn ze goed volgens mij.quote:Op maandag 20 juli 2009 16:17 schreef Vicky het volgende:
Laura, je foto's doen het niet..
Je moet alleen de http kopieren en dan tussen [ img] [/ img] zetten zonder spatie
ja heb er 2. Voor als er 1 in de was zit.quote:Op maandag 20 juli 2009 16:57 schreef Raissa het volgende:
Heb je er nog een puck bij gekocht Vicky?
Laura, wat een mooi kindje is ThijsWelkom in dit topic!
Ik ook, en erg wennen, maar het is de beste manier in een Tummytub....quote:Op maandag 20 juli 2009 16:58 schreef Raissa het volgende:
[..]
Dit vind ik er altijd zo eng en zielig uitzien![]()
Ik pm je even!quote:Op maandag 20 juli 2009 17:51 schreef mikoxx het volgende:
Mooie foto's McLaura! Lief.....!!
Wat wil je voor de pucka's hebben??
Elin ging van 3800 naar 3350 en 2 dagen daarna zat er opeens weer 200 gram aan.. dus maak je niet teveel zorgenquote:Op maandag 20 juli 2009 17:38 schreef McLaura het volgende:
Voor de puckafans : ik heb er nog 2 liggen (de piep, dus de kleinste), een oranje met fuchsia bies en een lime met aqua bies. Zijn tweedehands maar in goede staat. Ik ga ze niet gebruiken omdat Thijs tijdens de zwangerschap altijd met zijn handje bij zijn hoofd lag, en dat nu nog steeds wil.
Vicky, jij hebt natuurlijk eerste keus omdat ik jou er al over gepmd'd heb!
On-topic : ik maakte me ongerust over het groeien van Thijs. Dat deed ie namelijk niet, hij was van 3900 afgevallen naar 3600, maar is sinds zaterdag toch aan het groeien en weegt nu 3700!
jep, dat ze snel aan moest komenquote:Op maandag 20 juli 2009 18:16 schreef McLaura het volgende:
Kleurdoos : dan was Elin meer dan 10% afgevallen dus, werd daar ook wat van gezegd?
Haha, Thijs moest zondag aangekomen zijn, en dat was ie, 30 gram. En vandaag weer 70 erbijquote:Op maandag 20 juli 2009 18:18 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
jep, dat ze snel aan moest komen! ze gaven haar nog 2 dagen om te laten zien dat ze wel kon spekken..en dat deed ze dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |