abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 juli 2009 @ 07:07:43 #251
105850 Fuente
mamamuts
pi_71140030
Heeft hij uiteindelijke nog geslapen Oeke?

Nee Ingrid, tandjes op de foto zetten lukt hier ook niet helaas..
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_71140828
Gister weer een kidnej over de zeik gehad. Ze heeft zo'n last van dr buikie/darmen. Giste rniet veel gepoept.
Vanmorgen in de wipper gezet... hier omgetoverd tot poepstoel en ja hoor, een luier vol met dikke groene stinkende smurrie.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 20 juli 2009 @ 09:06:33 #253
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_71140831
Zou het in de lucht hangen Oeke? Joep gaat normaal na de fles van 23.00 lekker slapen en lag eerst heel wakker te lachen toen ik hem in de wieg legde en toen het licht uit ging moest hij huilen.... gelukkig maar even. Om 00.00 was hij in dromenland. Wel om 06.00 huilen in zijn slaap.. kan een baby al eng dromen? Het was zo zielig.
Niet mieten! Door gieten!
pi_71141555
Oei Tess!

Kobus viel om 12 uur in de puckababy in slaap maar dan wel bij mij. Om 2.30 weer wakker om te eten en darna weer huilend in de puckababy. Gelukkig maar heel kort.
Vanaf half 6 bij mij gedronken en geslapen. Heel onrustig met huiltjes en wiebelende armen en benen.

Ik ben benieuwd hoe het vandaag gaat.

Seilram, ze verwerken alle indrukken in hun slaap en ik geloof dat die best af en toe eng of verdrietig kunnen zijn. Kobus heeft ook som heel even een huilgezichtje in zijn slaap.
Arme Joep!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_71143293
Seb heeft een maand geleden waterpokken gehad, die zijn net weg. Kan het zijn dat hij ze nu alweer krijgt? Ik zag namelijk net weer eenzelfde soort blaasje bij zijn duim.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_71144628
Even ongegeneerd mijn trots spuien... Gisteren was de doop van B, en hij heeft geen kik gegeven, de hele dienst lang, ook niet toen hij het water op zijn koppie kreeg en even later de zalving ontving. Hij was zooooo lief!
En de teksten die lief bij elkaar had gezocht waren prachtig, ik heb letterlijk bijna de hele tijd zitten janken ( )
En 's middags was de babyborrel, met een man of 70 aan bezoek in totaal, in een afgehuurde zaal. En ook daar was hij enorm braaf. Het arme ding zal wel uitgeput zijn geweest gisteravond...Helaas moest ik weg omdat het huis vol was met andere logés, maar ik liet een keitrotse (en dodelijk vermoeide) mama achter.
Me luvvvv lief en B...
O en ik weet steeds meer zeker dat ik zelf ook een kindje wil...
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
  maandag 20 juli 2009 @ 12:39:34 #257
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_71145735
Och Oeke, mss moet hij nog aan de puckababy wennen? Blijven zijn armpjes er goed in zitten, dwz in de 'flap'? Bij ons gaat het slapen moeilijker als de armpjes 'los' in de puckababy hangen.... mss een idee?
Vicky, jullie gaan toch binnenkort naar de ka? Dit is niet meer leuk zo.... Geinig dat jullie de 'poepstoel' hebben, haha! Hier gister een poepbom, jemig wat een volle luier!!! Niet normaal
pi_71146488
Pandora, dat klinkt als een mooi welkom voor B.
Leuk dat je zelf ook helemaal broeds bent geworden.

Mikoxx, ik denk eigenlijk, aangezien Kobus nu alweer 2 uur ligt te slapen in de puckababy, dat het niet zozeer wennen is als dat hij gewoon 's avonds graag bij ons wil zijn
En daar ga ik ook maar even niet te moeilijk over doen. Uiteindelijk slaapt hij 'snachts best goed en ging het vooral om overdag dat hij niet wilde slapen.
En ik vind het zelf ook gezellig dat hij gewoon bij ons wil knuffelen

Poepbommen!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_71146807
quote:
Op maandag 20 juli 2009 12:39 schreef mikoxx het volgende:
Och Oeke, mss moet hij nog aan de puckababy wennen? Blijven zijn armpjes er goed in zitten, dwz in de 'flap'? Bij ons gaat het slapen moeilijker als de armpjes 'los' in de puckababy hangen.... mss een idee?
Vicky, jullie gaan toch binnenkort naar de ka? Dit is niet meer leuk zo.... Geinig dat jullie de 'poepstoel' hebben, haha! Hier gister een poepbom, jemig wat een volle luier!!! Niet normaal
we zijn al geweest en het is niks lichamelijks. Moeten maandag naar de kinderpsych en woendag (volgende week) naar de kinderfysio.
Denk dat Tess moet wennen aan de hoeveelheid melk in de flessen.

Tess slaapt ook in de Pucka. Overdag vind ze het echt niet leuk maar 's nachts gaat het goed. Ze wilde net weer niet slapen, huilen joh.. maar dit was een vermoeidheidshuil.. ze ligt in dr eigen bedje
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_71148455
Mikoxx, doe jij de armpjes dan ook vast met die flap met dat klittenband zeg maar? Ik dacht dat je die flap gewoon om het buikje onder de armen zeg maar moest doen?

Hier schrok ik me net rot trouwens. Ik had Graeme op zijn buik op de bank naast me gelegd, draait hij ineens zo door op zijn zij! Kon hem gelukkig tegenhouden, anders was hij er zo vanaf gerolt volgens mij
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_71148660
quote:
Op maandag 20 juli 2009 14:01 schreef tessie het volgende:
Mikoxx, doe jij de armpjes dan ook vast met die flap met dat klittenband zeg maar? Ik dacht dat je die flap gewoon om het buikje onder de armen zeg maar moest doen?

Hier schrok ik me net rot trouwens. Ik had Graeme op zijn buik op de bank naast me gelegd, draait hij ineens zo door op zijn zij! Kon hem gelukkig tegenhouden, anders was hij er zo vanaf gerolt volgens mij
volgens mij moeten de armpjes niet onder het klitteband hoor.... die flap is voor over het buikje.

Oei Tessie, dat isff schrikken. Tess gooit zich regelmatig de andere kant op als ze bij me ligt en dan rolt ze zo mijn arm af.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_71149567
Ja als ik hem vast heb, dan doet hij idd ook regelmatig zich omgooien, maar zo op zijn buik liggend had hij dat nog nooit gedaan. Ik dacht dat dat ook nog lang niet kon Schrok er echt van.
pi_71150724
Hier troffen we Leander donderdag aan op zijn buik terwijl ie lekker lag te slapen Hij had zichzelf omgerold, beentjes onder zijn kontje en kontje mooi de lucht in Hij knorde het uit zo lekker lag ie. Jammer dat de kraamhulp het gevaarlijk vond en hem weer op zijn rug legde waardoor ie wakker werd.
We hebben afgelopen nacht lekker door kunnen slapen. Leander had om 11 uur een fles en daarna pas om half 5 weer. Lekker hoor Hij is overdag steeds meer wakker en ligt dan lekker om zich heen te kijken. Af en toe een lachstuip ertussen door
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_71150758
MeNicole, heb je al een fotootje van Leander geshowd hier? lijkt ie veel op Mikael?
pi_71150903
quote:
Op maandag 20 juli 2009 15:12 schreef bixister het volgende:
MeNicole, heb je al een fotootje van Leander geshowd hier? lijkt ie veel op Mikael?
Ja had er ff een foto opgezet maar ook weer weg gehaald. Ik zou eens kijken na een andere. Maar ene moment is het sprekend Mikael en het andere moment kun je zien dat het 2 verschillende vaders zijn
Liefde
pi_71150920
ik ben heel benieuwd!
pi_71151166
En allemaal weer weg

[ Bericht 38% gewijzigd door MeNicole op 20-07-2009 15:38:32 ]
Liefde
pi_71151230
haha ik zag die onderste en dacht 'hey, precies mikael!' maar ja... 't IS mikael.
maar leander is ook een liefie zeg!
pi_71151338
Leander
pi_71151360
wat een schatje MeNicole! Hij heeft wel iets weg van Mika!

Tess ligt gewoon nog steeds te tukken in d'r bed!!

♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_71152428
Jammer, te laat voor Leander.

Tess
  maandag 20 juli 2009 @ 16:13:15 #272
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_71152658
quote:
Op maandag 20 juli 2009 11:14 schreef Estrys het volgende:
Seb heeft een maand geleden waterpokken gehad, die zijn net weg. Kan het zijn dat hij ze nu alweer krijgt? Ik zag namelijk net weer eenzelfde soort blaasje bij zijn duim.
Jep helaas kan dat, kindjes onder 1 jaar oud kunnen het vaker krijgen omdat ze niet genoeg anti stoffen aan maken.
  maandag 20 juli 2009 @ 16:13:33 #273
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_71152673
Tess! Wat zie je er heeeerlijk ontspannen uit
pi_71152757
Ik heb een nieuwe baby ter introductie in het grote kleine babietjestopic :

THIJS LAURENS JAKOB

Hij is geboren op 12-07 om 12:07 en nu al eigenzinnig, want hij zou morgen worden gehaald met een geplande keizersnee. Thijs woog 3900 gram en was 52 cm.

And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_71152811
Laura, je foto's doen het niet..
Je moet alleen de http kopieren en dan tussen [ img] [/ img] zetten zonder spatie
♥ A ♥ & ♥ T ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')