we zijn al geweest en het is niks lichamelijks. Moeten maandag naar de kinderpsych en woendag (volgende week) naar de kinderfysio.quote:Op maandag 20 juli 2009 12:39 schreef mikoxx het volgende:
Och Oeke, mss moet hij nog aan de puckababy wennen? Blijven zijn armpjes er goed in zitten, dwz in de 'flap'? Bij ons gaat het slapen moeilijker als de armpjes 'los' in de puckababy hangen.... mss een idee?
Vicky, jullie gaan toch binnenkort naar de ka? Dit is niet meer leuk zo.... Geinig dat jullie de 'poepstoel' hebben, haha! Hier gister een poepbom, jemig wat een volle luier!!! Niet normaal
volgens mij moeten de armpjes niet onder het klitteband hoor.... die flap is voor over het buikje.quote:Op maandag 20 juli 2009 14:01 schreef tessie het volgende:
Mikoxx, doe jij de armpjes dan ook vast met die flap met dat klittenband zeg maar? Ik dacht dat je die flap gewoon om het buikje onder de armen zeg maar moest doen?
Hier schrok ik me net rot trouwens. Ik had Graeme op zijn buik op de bank naast me gelegd, draait hij ineens zo door op zijn zij!Kon hem gelukkig tegenhouden, anders was hij er zo vanaf gerolt volgens mij
Ja had er ff een foto opgezet maar ook weer weg gehaald. Ik zou eens kijken na een andere. Maar ene moment is het sprekend Mikael en het andere moment kun je zien dat het 2 verschillende vaders zijnquote:Op maandag 20 juli 2009 15:12 schreef bixister het volgende:
MeNicole, heb je al een fotootje van Leander geshowd hier? lijkt ie veel op Mikael?
Jep helaas kan dat, kindjes onder 1 jaar oud kunnen het vaker krijgen omdat ze niet genoeg anti stoffen aan maken.quote:Op maandag 20 juli 2009 11:14 schreef Estrys het volgende:
Seb heeft een maand geleden waterpokken gehad, die zijn net weg. Kan het zijn dat hij ze nu alweer krijgt? Ik zag namelijk net weer eenzelfde soort blaasje bij zijn duim.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |