infacol!! Helpt hier heel goed.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:30 schreef mikoxx het volgende:
Tandjesprobleempjes![]()
Heeft iemand hier DE tip tegen krampjes? Ik vind t zo zielig..... en een beetje slaap 's nachts is ook niet gek
Cinababy werkte hier geweldigquote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:30 schreef mikoxx het volgende:
Tandjesprobleempjes![]()
Heeft iemand hier DE tip tegen krampjes? Ik vind t zo zielig..... en een beetje slaap 's nachts is ook niet gek
Ouderquote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
Is er nu maar 1 fokbaby?
ik dacht wel meer, of zijn die al ouder?
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:48 schreef simmu het volgende:
selene deed helemaal zelf een stapjevan sangdrax naar mij. zich niet zomaar laten vallen, echt een stapje. ik reikte naar haar om haar aan een hand te lapen lopen en ze deed het zelf al
het gaat zo snel! en ze kan al zoveel. nu met die arm kan ik haar makkelijker pakken als ze zelf mijn linkerkant pakt als ik haar op wil tillen en meestal doet ze dat ook (tenzij ze liever nog even in haar bed wil spelen)quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]jaaa, kleine meisjes worden groot simmu
Goed bezigquote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:48 schreef simmu het volgende:
selene deed helemaal zelf een stapjevan sangdrax naar mij. zich niet zomaar laten vallen, echt een stapje. ik reikte naar haar om haar aan een hand te lapen lopen en ze deed het zelf al
Welke speen heb je Tessie? Ik vind de 1-2-3 speen van dodie een aanrader. Die wordt in ziekenhuizen ook gebruikt.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:02 schreef tessie het volgende:voor Leander en de dochter van Mibos!
En Jade gefeliciteerd!
Wij hebben hier tegenwoordig een fles van Difrax ipv Avent, en de krampjes lijken wel een stuk minder te worden... Hij doet nu ook veel langer over de fles leegdrinken.
hier nog eentje.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:41 schreef freecell het volgende:
Mijn baby pakt eten van me af
Ik kan geen koekje/broodje/ijsje/krentenbol/patatje/appel/whatever eten of L. probeert er mee aan de haal te gaan
Het ergste is nog wel als mensen zich ermee gaan bemoeien. Dat had ik altijd als Seb huilde in de supermarkt. "volgens mij heeft hij honger" "ah heeft hij krampjes" " heeft hij ..."quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:14 schreef mikoxx het volgende:
Vandaag even naar de supermarkt gewandeld en normaal vinden ze dat superleuk, wandelen --> slapen! Maar vandaag even niet, gatsie wat is dat naar om met krijsende kindjes door de supermarkt te lopen zeg. Was snel weer thuis
quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:12 schreef Estrys het volgende:
[..]
Het ergste is nog wel als mensen zich ermee gaan bemoeien. Dat had ik altijd als Seb huilde in de supermarkt. "volgens mij heeft hij honger" "ah heeft hij krampjes" " heeft hij ..."en dat zijn dus wildvreemde mensen. NEE hij heeft geen honger, geen krampjes, het is jouw bemoeienis die hem niet aan staat
quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:12 schreef Estrys het volgende:
[..]
Het ergste is nog wel als mensen zich ermee gaan bemoeien. Dat had ik altijd als Seb huilde in de supermarkt. "volgens mij heeft hij honger" "ah heeft hij krampjes" " heeft hij ..."en dat zijn dus wildvreemde mensen. NEE hij heeft geen honger, geen krampjes, het is jouw bemoeienis die hem niet aan staat
fopspeen? uurtje voor je hem vast eten geeft, fopspeen geven, tot ie gaat eten ?quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:28 schreef Estrys het volgende:
Even een vraagje misschien heeft iemand een idee. Seb krijgt nu dus vast voedsel 's avonds, als hij niet genoeg eet krijgt hij er een halve fles achteraan. Nou wilde ik hem gisteren dus eten geven maar hij heeft zo'n zuigbehoefte dat hij steeds op zijn hand ging zuigen en bleef huilen. Dan deed ik even de lepel in zijn mond begint hij daarop te zuigen. Uiteindelijk na een half potje een fles gegeven en hij wist niet hoe hard hij eraan moest zuigen. Alsof hij de fles binnenstebuiten wilde zuigen. Kan ik daar wat aan doen? Vast voedsel geven is echt nauwelijks te doen zo.
dat, blijkbaar heeft hij gewoon nog behoefte aan de fles. mag best hoor. is een uitstekend knuffelmoment tenslottequote:Op woensdag 15 juli 2009 18:58 schreef owlet het volgende:
vast voedsel nog even uitstellen en hem gewoon de fles geven met wat vast voedsel er achter aan?
Tot hij een jaar is is de melkvoeding zijn hoofdvoeding, ook bij kunstvoeding, dus je kan gerust melk geven ookal eet hij daardoor minder vast.
Ben niet aan de borstvoeding begonnen dit keer dus flesvoeding!!quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:14 schreef mikoxx het volgende:
Ja drie maanden lijkt dan idd nog ver weg. Wat is dat sneu zeg als ze zo tekeer gaan van die krampjes. De huis-tuin-en-keuken tips hebben we inmiddels allemaal wel geprobeerd en zo af en toe lijken ze ook wel wat te helpen. Verder maar aan de cinababy... en hopen dat het vannacht niet zo heftig is![]()
Wat een mooi gewicht hebben je mannen al mamanik! Super! Geef je eigenlijk fles of borstvoeding?
Vandaag even naar de supermarkt gewandeld en normaal vinden ze dat superleuk, wandelen --> slapen! Maar vandaag even niet, gatsie wat is dat naar om met krijsende kindjes door de supermarkt te lopen zeg. Was snel weer thuis
oke, dan doen we dat gewoonquote:Op woensdag 15 juli 2009 19:38 schreef simmu het volgende:
[..]
dat, blijkbaar heeft hij gewoon nog behoefte aan de fles. mag best hoor. is een uitstekend knuffelmoment tenslotteje kan proberen wat te schuiven met wanneer je wat geeft. bij selene gaf ik groenten en fruit toen meer tussen flesjes in, ipv ter vervanging. zeker in het begin was het echt voor erbij, niet in plaats van.
Ik vind het af en toe ook heel vermoeiend. Gisteravond kon ik er even niet tegen, ze bleef huilen/krijsen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:27 schreef mikoxx het volgende:
Oke, dat is idd wat we doen, al is dat soms wel supervermoeiend...Laten huilen lukt ook niet zo goed eigenlijk
vind t zo zielig....
mij werd het ook gezegd.. 20 minuten laten huilen omdat ze dat nodig kunnen hebben om in slaap te komen... ik heb het nooit gedaan omdat het tegen mijn gevoel inging.. en nog.. hij is ruim zes maanden nu. hij huilt nooit, maar als hij huilt (bijv. bij het naar bed gaan) dan is er gewoon iets.. dan laat ik hem niet liggen.. als hij herrie moet maken om in slaap te vallen dan kletst ie gewoon, maar huilt hij niet.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:20 schreef mikoxx het volgende:
Succes vannacht Mamanik, lijkt me erg zielig die eerstje prikjes![]()
Mag je na de eerste prikjes eigenlijk naar t zwembad met ze?
Hoe lang laten jullie je kindje huilen? Ik lees zulke tegenstrijdige dingen.... laten huilen of niet? De een zegt, als je zeker weet dat er niks aan de hand kan zijn (geen honger, vieze luier oid), dan mag je ze gerust 20 min laten huilen en de ander zegt dat je een pasgeboren kindje niet moet laten huilen ivm zijn gevoel van veiligheid. De jongens zijn nu 4,5 week. Laten huilen of niet???
Ja, die tegenstrijdige adviezen allemaal... En iedereen weet het zo goed, deed dit en dat bij z'n eigen kind, maar geen enkel kind is hetzelfde en ook die van jou zijn anders.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:20 schreef mikoxx het volgende:
Succes vannacht Mamanik, lijkt me erg zielig die eerstje prikjes![]()
Mag je na de eerste prikjes eigenlijk naar t zwembad met ze?
Hoe lang laten jullie je kindje huilen? Ik lees zulke tegenstrijdige dingen.... laten huilen of niet? De een zegt, als je zeker weet dat er niks aan de hand kan zijn (geen honger, vieze luier oid), dan mag je ze gerust 20 min laten huilen en de ander zegt dat je een pasgeboren kindje niet moet laten huilen ivm zijn gevoel van veiligheid. De jongens zijn nu 4,5 week. Laten huilen of niet???
volgens een onderzoek zijn ze dan precies 46weken oud vanaf conceptie. Dit lijkt te kloppen omdat ook blinde babys vanaf 46 weken lachenquote:
zal vanavond 1 theelepeltje erbij doen! 2 dagen geleden deden we wat meer water bij de voeding en toen kwam er toch een sloot uit.quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:16 schreef Vicky het volgende:
Theelepeltje olijfolie bij elke fles doen. Werkt hier super goed.
geniet ervan, ik weet dat ik dat al doe van je post alleen al!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |