Achso. Ik was er nog niet van op de hoogte dat je me pestte. Maar wat mij betreft prima hoor.quote:Op maandag 13 juli 2009 18:55 schreef xalo het volgende:
[..]
En als ik zeg dat ik niemand meer zou pesten, wil je zoiets dan nooit meer doen?
Halloquote:Op maandag 13 juli 2009 18:57 schreef Hyman het volgende:
Kevin! Anywhere! Lieke!
Sjoerd!
en nog vast wel meer![]()
Dat weet ik, maar nu pest ik Rik niet meer.quote:Op maandag 13 juli 2009 18:57 schreef KingGone het volgende:
[..]
Achso. Ik was er nog niet van op de hoogte dat je me pestte. Maar wat mij betreft prima hoor.
Braaf. Koekje?quote:Op maandag 13 juli 2009 18:58 schreef xalo het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar nu pest ik Rik niet meer.
Gebeurt er tenminste nog wat in de wereld.quote:Op maandag 13 juli 2009 18:57 schreef Hyman het volgende:
Vanmiddag was er zo;n vent bij de plus die em helemaal tripte vanwege een fles frisdrank die hij niet kon inleveren omdat ie een beetje gesmolten was![]()
JA IK HEB HIER TOCH 25 CENT VOOR BETAALD?! IK VIND DIT ECHT NIET ACCEPTABEL!11eins!Waar kan je je druk om maken zeg
Wat er hier staat is amper een kermis te noemen, maar tja, vriendinnen wilde erheen. De kermis in Nijmegen, die is pas tof! Daar heb je tenminste dingen staan die ook echt eng zijnquote:Op maandag 13 juli 2009 18:58 schreef Hyman het volgende:
[..]
Die van ons is sinds vandaag dicht
gelukkig, al dat paupervolk
Mja veel plezeir![]()
Geen flessenautomaat in de plus?quote:Op maandag 13 juli 2009 18:57 schreef Hyman het volgende:
Vanmiddag was er zo;n vent bij de plus die em helemaal tripte vanwege een fles frisdrank die hij niet kon inleveren omdat ie een beetje gesmolten was![]()
JA IK HEB HIER TOCH 25 CENT VOOR BETAALD?! IK VIND DIT ECHT NIET ACCEPTABEL!11eins!Waar kan je je druk om maken zeg
Dan moet je blikjes kopenquote:Op maandag 13 juli 2009 18:57 schreef Hyman het volgende:
Negers?quote:Op maandag 13 juli 2009 18:59 schreef xalo het volgende:
[..]
Wat er hier staat is amper een kermis te noemen, maar tja, vriendinnen wilde erheen. De kermis in Nijmegen, die is pas tof! Daar heb je tenminste dingen staan die ook echt eng zijn.
* kwispelt met een denkbeeldige staart.quote:
Vriendinnen?quote:Op maandag 13 juli 2009 18:59 schreef xalo het volgende:
[..]
Wat er hier staat is amper een kermis te noemen, maar tja, vriendinnen wilde erheen. De kermis in Nijmegen, die is pas tof! Daar heb je tenminste dingen staan die ook echt eng zijn.
Tja hier istie gewoon saai, alleen maar paupervolk, en alleen maar grijpautomaten, botsautootjes en nog wat kraampjesquote:Op maandag 13 juli 2009 18:59 schreef xalo het volgende:
[..]
Dan laad je gewoon nog volle flessen uit de winkel inquote:Op maandag 13 juli 2009 19:01 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja, maar die neemt geen verrotte flessen in
Haha dat zou wat zijnquote:Op maandag 13 juli 2009 19:02 schreef Anywhere het volgende:
[..]
Dan laad je gewoon nog volle flessen uit de winkel in
Ah. Oké. Nouja voor 25 cent...quote:Op maandag 13 juli 2009 19:01 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja, maar die neemt geen verrotte flessen in
quote:
quote:Op maandag 13 juli 2009 18:57 schreef Hyman het volgende:
Kevin! Anywhere! Lieke!
Sjoerd!
en nog vast wel meer![]()
Heb het eigenlijk nooit geprobeerd. Moet ik toch nog eens doenquote:Op maandag 13 juli 2009 19:03 schreef Hyman het volgende:
Dat gaat trouwens niet eens, de flessen moeten leeg zijn, wil dat apparaat ze innemen
Hier.quote:
Ken ikquote:Op maandag 13 juli 2009 19:01 schreef Hyman het volgende:
[..]
Tja hier istie gewoon saai, alleen maar paupervolk, en alleen maar grijpautomaten, botsautootjes en nog wat kraampjes
Laatst ookquote:
Whehe. Jij flest die mensen dus allemaal in de plus.quote:Op maandag 13 juli 2009 19:04 schreef Hyman het volgende:
[..]
Laatst ook
zo'n heel oud vrouwtje, die had dr flessen onderin de tas gedaan, waardoor ze helemaal kapot waren
HIJ NEEMT ZE NIET IN !
Ik zal eens kijken mevrouw
Oh, maar deze flessen zijn helemaal kapot, helemaal verkronkeld enzo
WAAT ZEG JE !?!
NOU DEZE FLESSEN ZIJN KAPOT!
"OH DAN NEEM IK ZE WEL WEER MEE HOOR!"dove ouderen
Daar zou Blax0r geheid in moeten kotsenquote:Op maandag 13 juli 2009 19:03 schreef xalo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die bol achteraan, die was echt tof.
Soms ben ik wel liefquote:Op maandag 13 juli 2009 19:05 schreef KingGone het volgende:
[..]
Whehe. Jij flest die mensen dus allemaal in de plus.
Dat vind ik zo stomquote:Op maandag 13 juli 2009 19:07 schreef Plums het volgende:
Haha, blonde chickie hier in de straat (nee heb geen foto's, nee ga ook geen foto's maken) heeft n vriendje, en ik stond toevallig net uit t raam te staren, en toen zag ik die 2 zoenen, en toen zagen zij mij, en ze vonden t geloof ik niet zo grappig dat ik 'keek' ofzo.
Misschien had je ook een broek aan moeten trekken.quote:Op maandag 13 juli 2009 19:07 schreef Plums het volgende:
Haha, blonde chickie hier in de straat (nee heb geen foto's, nee ga ook geen foto's maken) heeft n vriendje, en ik stond toevallig net uit t raam te staren, en toen zag ik die 2 zoenen, en toen zagen zij mij, en ze vonden t geloof ik niet zo grappig dat ik 'keek' ofzo.
Hoe durf je dan ook te kijken. Op straat heb je toch recht op privacy. Jeetje zeg.quote:Op maandag 13 juli 2009 19:07 schreef Plums het volgende:
Moeten ze maar niet zo staan dat andere mensen ze kunnen zien als ze dat niet leuk vinden.quote:Op maandag 13 juli 2009 19:07 schreef Plums het volgende:
Dat ik t perongeluk zag en toen zoiets had vn: 'aaaaw, blonde chick heeft n vriendje', of dat ik keek of dat ik geen foto's ga maken?quote:
Gulle Heimen in de Plus!quote:Op maandag 13 juli 2009 19:07 schreef Hyman het volgende:
[..]
Soms ben ik wel liefen dan geef ik ze een goede fles mee
, en dan neem ik de verrotte in
Ik kan me herinneren dat ze dat ergens wilden verbieden. Openbare intimiteit of zo.quote:Op maandag 13 juli 2009 19:10 schreef Hyman het volgende:
Zoenen doe je ook niet openbaar, dat is vies
Dat hoor je in een kelder te doen, met een 3-dubbel slot op de deur
uhuquote:Op maandag 13 juli 2009 19:10 schreef Hyman het volgende:
De kelder hier heeft geen slotquote:Op maandag 13 juli 2009 19:10 schreef Hyman het volgende:
wtf, waar?quote:Op maandag 13 juli 2009 19:10 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat ze dat ergens wilden verbieden. Openbare intimiteit of zo.
Ja, en dan zeker 3 kinderen bij haar verwekken terwijl het je dochter isquote:Op maandag 13 juli 2009 19:10 schreef Hyman het volgende:
Dat je geen foto's nam natuurrlijk!!quote:Op maandag 13 juli 2009 19:10 schreef Plums het volgende:
[..]
Dat ik t perongeluk zag en toen zoiets had vn: 'aaaaw, blonde chick heeft n vriendje', of dat ik keek of dat ik geen foto's ga maken?
wanneer hossel jij n chick?quote:Op maandag 13 juli 2009 19:10 schreef Hyman het volgende:
Incestquote:Op maandag 13 juli 2009 19:12 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ja, en dan zeker 3 kinderen bij haar verwekken terwijl het je dochter is
2005quote:Op maandag 13 juli 2009 19:12 schreef Anywhere het volgende:
[..]
Indonesië![]()
http://www.nu.nl/algemeen(...)nbaar-verbieden.html
Noh, zitten daar niet ook tienerhoertjes? Wat moeten die nu dan?quote:Op maandag 13 juli 2009 19:12 schreef Anywhere het volgende:
[..]
Indonesië![]()
http://www.nu.nl/algemeen(...)nbaar-verbieden.html
quote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Striving to be more than average.
quote:Op maandag 13 juli 2009 19:14 schreef Daniane het volgende:
[..]kusje.
NietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(╯°□°)╯︵ ˇʞoɟ
Hoe weet jij datquote:Op maandag 13 juli 2009 19:15 schreef Mr.DD het volgende:
Hyman. Je hebt een zusje. Doe eens niet zo bah.
Hij's mijn sletquote:
Omdat die nog maar 8 euro op z'n rekening heeft staanquote:
Ohja, dat is ook zoquote:Op maandag 13 juli 2009 19:16 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Omdat die nog maar 8 euro op z'n rekening heeft staan
Pure gok? Ik zeg ook dat iedereen een zusje heeftquote:
Omdat je bij haar verwekte dochter de ogen van je zusje heeft en dan de neus van jou.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovenstaande is in geheel voorzien van een Gooise r, gaarne deze meenemen bij het lezen.
quote:
Ik ben de jongste thuis, dus neequote:Op maandag 13 juli 2009 19:16 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Pure gok? Ik zeg ook dat iedereen een zusje heeft
-Ik ken geen meiden ( ja ik ken dr wel een paar, maar die zijn raar)quote:
quote:Op maandag 13 juli 2009 19:16 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Omdat je bij haar verwekte dochter de ogen van je zusje heeft en dan de neus van jou.Die is sinds vanochtend al voorbijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., en jij wilt mijn zusje niet zien
(╯°□°)╯︵ ˇʞoɟ
Moeten we je helpen je sociale leven op te bouwen?quote:Op maandag 13 juli 2009 19:17 schreef Hyman het volgende:
[..]
-Ik ken geen meiden ( ja ik ken dr wel een paar, maar die zijn raar)
-ik zit op een ICT opleiding
-Buiten werk en school om doe ik niks
-Ik stap niet zomaar op een meisje af
Toch weer 4 punten
Ga met vrienden ergens heen waar je anderen kan ontmoetenquote:Op maandag 13 juli 2009 19:17 schreef Hyman het volgende:
[..]
Toch weer 4 punten
Fok! en helpen met sociaal levenquote:Op maandag 13 juli 2009 19:19 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Moeten we je helpen je sociale leven op te bouwen?
kuch kuchquote:Op maandag 13 juli 2009 19:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ga met vrienden ergens heen waar je anderen kan ontmoeten.
Daarvoor heb ik fotobewijs nodigquote:Op maandag 13 juli 2009 19:18 schreef Hyman het volgende:
[..]
Die is sinds vanochtend al voorbij, en jij wilt mijn zusje niet zien
Ja!quote:
En of dat helptquote:
SJOERD. Waar ben je. Ik heb je hulp nodig!quote:
En dan de middag daarna erachter komen dat ze er toch heel anders uitzien dan dat je dachtquote:Op maandag 13 juli 2009 19:20 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ja!Gast. Gewoon lekker de kroeg in. Daar zitten ook leuke meiden hoor
Word!!quote:Op maandag 13 juli 2009 19:17 schreef Hyman het volgende:
[..]
Toch weer 4 punten
aussgehen meine Freund!quote:Op maandag 13 juli 2009 19:17 schreef Hyman het volgende:
[..]
Toch weer 4 punten
ik heb er wel 1 hoor.quote:
Dat durf ik nietquote:Op maandag 13 juli 2009 19:20 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ja!Gast. Gewoon lekker de kroeg in. Daar zitten ook leuke meiden hoor
quote:Op maandag 13 juli 2009 19:21 schreef Anywhere het volgende:
[..]
En dan de middag daarna erachter komen dat ze er toch heel anders uitzien dan dat je dacht
Conclusie: Als een jongen met je praat ben je niet aantrekkelijkquote:Op maandag 13 juli 2009 19:21 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dat durf ik niet
Wel naar de kroeg enzulks, maar een leuk meisje aanspreken enzo
dan klap ik gewoon dicht.
Bij "normale" meiden is dat dan weer niet zo, of wanneer ik die al wat langer ken
Heimens zusje? Gewoon overheen gaanquote:Op maandag 13 juli 2009 19:21 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
SJOERD. Waar ben je. Ik heb je hulp nodig!
Kroeg-praat is altijd goed, wat je ook zegt. Heb het over de lelijke barman, de muziek, het weer, de drank.quote:Op maandag 13 juli 2009 19:21 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dat durf ik niet
Wel naar de kroeg enzulks, maar een leuk meisje aanspreken enzo
dan klap ik gewoon dicht.
Bij "normale" meiden is dat dan weer niet zo, of wanneer ik die al wat langer ken
wutquote:Op maandag 13 juli 2009 19:22 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Conclusie: Als een jongen met je praat ben je niet aantrekkelijk
Heb je fotomateriaal?quote:
Die volg ik ook niet helemaalquote:
Picsquote:
Dat scheelt me nog niet eens, ze mag het doen met wie ze wiltquote:
It's all in the mindquote:
Of je doet ff lulligquote:Op maandag 13 juli 2009 19:24 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dat scheelt me nog niet eens, ze mag het doen met wie ze wilt![]()
maar WIE witl dat?
Dat kunnen wij natuurlijk niet beoordelen zonder...quote:Op maandag 13 juli 2009 19:24 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dat scheelt me nog niet eens, ze mag het doen met wie ze wilt![]()
maar WIE witl dat?
* Desunoto meldt zich ookquote:
Het ging meer om het laatste deelquote:Op maandag 13 juli 2009 19:25 schreef Hyman het volgende:
[..]
Waarom zou mij het uitmaken met wie ze het doet?
Niks PM, gewoon hier postenquote:Op maandag 13 juli 2009 19:26 schreef Mr.DD het volgende:
uhm. PM maar haar hyve ofzo. Want ik ken gewoon meisjes die écht spuuglelijk zijn. Dus.
Heb geduld ;pquote:
Zoek je die nou voor Hyman op? Dat is ook niet aardig.quote:Op maandag 13 juli 2009 19:26 schreef Mr.DD het volgende:
uhm. PM maar haar hyve ofzo. Want ik ken gewoon meisjes die écht spuuglelijk zijn. Dus.
Ohja. wacht. das waar.quote:Op maandag 13 juli 2009 19:28 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Al gevonden. Zou jou ook moeten lukken.
Hoe?quote:Op maandag 13 juli 2009 19:28 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Al gevonden. Zou jou ook moeten lukken.
Attent.quote:Op maandag 13 juli 2009 19:31 schreef Hyman het volgende:
Ze is niet echt lelijk ofzo, maar gewoon dik
Dan laat maarquote:Op maandag 13 juli 2009 19:31 schreef Hyman het volgende:
Pearchan is ook lelijk.quote:Op maandag 13 juli 2009 19:31 schreef Hyman het volgende:
Zie PI.quote:Op maandag 13 juli 2009 19:34 schreef Hyman het volgende:
Mijn zusje is een typisch voorbeeld van Pear Chan
http://encyclopediadramatica.com/Pear_Chan
Onorigineelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FUUUUUUUUUUUUUUUUUUU(╯°□°)╯︵ ˇʞoɟ
quote:Op maandag 13 juli 2009 19:34 schreef Hyman het volgende:
Lijkzak aan, opgelost.quote:Op maandag 13 juli 2009 19:34 schreef Hyman het volgende:
Interessante muzieksmaak heeft zequote:
quote:Op maandag 13 juli 2009 19:35 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
Hmm best leukBedankt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Is dat Xavier van Justice, of lijkt dat maar zo?quote:
Ik wou al zeggen, die gozer ken ikquote:Op maandag 13 juli 2009 19:39 schreef Mr.DD het volgende:
[ afbeelding ]
Leuke vrienden heb je op hyves Hyman
Ga nu niet dezelfde fout maken.quote:Op maandag 13 juli 2009 19:39 schreef Mr.DD het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk-mij-eens-pimpen-met-kratten-slootwater-die-niet-van-mij-zijn-foto.quote:Op maandag 13 juli 2009 19:39 schreef Mr.DD het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is 'mquote:Op maandag 13 juli 2009 19:40 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Is dat Xavier van Justice, of lijkt dat maar zo?
Huismerk you mean?quote:Op maandag 13 juli 2009 19:40 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen, die gozer ken ik
hem moest ik vanmiddag in de plus vertellen waarom we die ene soort energydrink niet hadden
Werkt anders best goed, zo;n traytje op een LAN partyquote:Op maandag 13 juli 2009 19:42 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Huismerk you mean?
Energydrink
(het alcohol van de eerste klassers. Ik zag er laatst weer twee met een treetje energydrink
)
Dan zeg ik.quote:
Ja maar dat lijf zit er nu niet aan.quote:Op maandag 13 juli 2009 19:44 schreef Hyman het volgende:
[..]
Schroef haar hoofd eens op een "normaal " lijf.
Ik zou haar dan wel doen
Ah. Dus daarom ken je weinig meisjesquote:Op maandag 13 juli 2009 19:43 schreef Hyman het volgende:
[..]
Werkt anders best goed, zo;n traytje op een LAN party
Hey boyquote:
Google heldquote:Op maandag 13 juli 2009 19:47 schreef Mr.DD het volgende:
Oh wacht. Dat is Gaspard trouwens, niet Xavier. :]
Hij was inderdaad lekkerquote:
Ik game echt nooitquote:Op maandag 13 juli 2009 19:46 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Alleen mensen die niemand kunnen krijgen gaan toch naar lanparties?_!
Sowieso, net of LANnen iets te maken heeft met meidenquote:Op maandag 13 juli 2009 19:48 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik game echt nooit
En dan die 2 keer in het jaar dat ik een LAN party heb, dat is te verwaarlozen
quote:
Het was ook sarcasme. Ik ga binnenkort voor de eerste keer.quote:Op maandag 13 juli 2009 19:48 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik game echt nooit
En dan die 2 keer in het jaar dat ik een LAN party heb, dat is te verwaarlozen
Ja kak, ik twijfelde al. Xavier is die kleinequote:Op maandag 13 juli 2009 19:47 schreef Mr.DD het volgende:
Oh wacht. Dat is Gaspard trouwens, niet Xavier. :]
Ja ik begon te twijfelen, dus ik dacht. LMGTquote:
MAANDcijfers.quote:Op maandag 13 juli 2009 19:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
duswat bedoel je eig
de cijfers heb ik al 2/3/4 dagen al niet ingestaan
Hun 2de album komt eraan :] Duurt nog wel even, maar tochquote:Op maandag 13 juli 2009 19:52 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ja kak, ik twijfelde al. Xavier is die kleine
Ja, lekker draadloos draaienquote:Op maandag 13 juli 2009 19:54 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Hun 2de album komt eraan :] Duurt nog wel even, maar toch![]()
En die documentaire is dus geweldig, wat een leven![]()
En die buschauffeur ook hč:
ehhhuuhhhehuehuehuehuehueeeeeeeeehhhuhheehhhuhhhhhhh
Allang gedaan aap. Heb je me zelf gestuurdquote:Op maandag 13 juli 2009 19:54 schreef Bravebart het volgende:
Ga maar Christian Fischer downen Blax0r, veel te geil!
Maximaal genieten met minimale melodieën.
Ik volgens mij ookquote:Op maandag 13 juli 2009 19:55 schreef Hyman het volgende:
Hoe fucking cute was jij vroeger - Deel II
aahw bartjeWas jij vroeger ook witblond
? Ik ook namelijk
Pie-molquote:
Hehe ja. Dvd is master. Ik wacht op hun album, maar vooral ook op het nieuwe studioalbum van Daft Punk, waar nog bijna niemand iets over weet.quote:Op maandag 13 juli 2009 19:54 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 juli 2009 19:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, lekker draadloos draaienWat een flapdrollen
Hoe doet die chauffeur?quote:Op maandag 13 juli 2009 19:54 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Jaquote:Op maandag 13 juli 2009 19:55 schreef Hyman het volgende:
Hoe fucking cute was jij vroeger - Deel II
aahw bartjeWas jij vroeger ook witblond
? Ik ook namelijk
Dat moet je horen om te snappenquote:
Welja. Maar waarom kijk je die nu pas. En niet in November.quote:Op maandag 13 juli 2009 19:54 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Jaaaaaa, maar ze hebben meer albumsquote:Op maandag 13 juli 2009 19:55 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Allang gedaan aap. Heb je me zelf gestuurd
Omdat stomquote:Op maandag 13 juli 2009 19:59 schreef KingGone het volgende:
[..]
Welja. Maar waarom kijk je die nu pas. En niet in November.
quote:Op maandag 13 juli 2009 20:02 schreef Mr.DD het volgende:
Naja. Zoals je kan horen heeft ie echt zo'n uuuuuuuuuuuhheeehhhh schraap stem. Maar op een gegeven moment gaat hij constant 'eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh' doen.
Ik was tenminste het boegbeeld van Michelinquote:Op maandag 13 juli 2009 19:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JaNet als op deze foto
[ afbeelding ]
zelfde periode ongeveer
quote:
Zo dik als we vroeger waren, zo dun zijn we nuquote:Op maandag 13 juli 2009 20:04 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik was tenminste het boegbeeld van Michelin
[ afbeelding ]
OMGquote:Op maandag 13 juli 2009 20:04 schreef Hyman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 juli 2009 20:04 schreef Hyman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Metrostation goes screamoquote:
Jepquote:Op maandag 13 juli 2009 20:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zo dik als we vroeger waren, zo dun zijn we nu
quote:
quote:Op maandag 13 juli 2009 20:09 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik heb ergens nog een fotoen ooomg
!
Daar was ik net een varken
Whehe. Nice!quote:Op maandag 13 juli 2009 20:04 schreef Hyman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jeroenquote:
quote:Op maandag 13 juli 2009 18:23 schreef Anywhere het volgende:
[..]
Ehm, ik heet Frans en heb me een paar maanden geleden geregistreerd op dit forum. Ik heb er nog steeds geen spijt van en ben er ondertussen achter gekomen dat de PUB, KLB en ONZ de leukste onderdelen van het forum zijn
Gisteren heb ik al uitgebreid () kennis gemaakt met een paar posters hier en ik heb ondertussen al beloofd dat ik naar Rock Werchter en schotland ga (Zal ergens in deel 4127 staan ofzo).
Wat wil je nog meer weten?![]()
Waarom zoek ik dat op?quote:Op maandag 13 juli 2009 18:30 schreef Anywhere het volgende:
[..]
Van alles, muziek luisteren, op fok kijken (), uitgaan, met vrienden wat leuks gaan doen
[..]
17
[..]
Wat bedoel je daarmee?
Hoe kan het in deel 4127 staan als we pas bij 21 zijnquote:
Hai.quote:
Thuis natuurlijkquote:Op maandag 13 juli 2009 20:15 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Hai.
Al aan het vakantiewerk hierzo of luieren we nog thuis ?
Jaquote:
Volgens mij was het 4117quote:Op maandag 13 juli 2009 20:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hoe kan het in deel 4127 staan als we pas bij 21 zijn.
Simon?quote:Op maandag 13 juli 2009 20:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JaNet als Theo. En Simon. Simon was zo sfeerverhogend
(snap je hem [ afbeelding ])
whehequote:Op maandag 13 juli 2009 20:20 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
Niet echt duidelijk, maar je doet het er maar mee.
en ik was vroeger altijd bang voor cameraflitsen
[ afbeelding ]
Ik zou je zusje doenquote:Op maandag 13 juli 2009 20:20 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dat ben jij serieusquote:Op maandag 13 juli 2009 20:20 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar lijk je op mijn neefjequote:Op maandag 13 juli 2009 20:20 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Vinkenoogquote:
Leuk neefje heb je danquote:
Dichter inderdaad.quote:
quote:Op maandag 13 juli 2009 20:24 schreef Anywhere het volgende:
[..]
Dankje
Dan ben ik misschien wel familie van Hyman
o noesquote:Op maandag 13 juli 2009 20:24 schreef Anywhere het volgende:
[..]
Dankje
Dichter.quote:
Ik wil dat niet worden, helaas voor zijn zusjequote:Op maandag 13 juli 2009 20:24 schreef Anywhere het volgende:
[..]
Dankje
dat bedoel ikquote:Op maandag 13 juli 2009 20:26 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik wil dat niet worden, helaas voor zijn zusje
quote:
LAPO-hunterquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |