Dan laad je gewoon nog volle flessen uit de winkel inquote:Op maandag 13 juli 2009 19:01 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja, maar die neemt geen verrotte flessen in
Haha dat zou wat zijnquote:Op maandag 13 juli 2009 19:02 schreef Anywhere het volgende:
[..]
Dan laad je gewoon nog volle flessen uit de winkel in
Ah. Oké. Nouja voor 25 cent...quote:Op maandag 13 juli 2009 19:01 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja, maar die neemt geen verrotte flessen in
quote:
quote:Op maandag 13 juli 2009 18:57 schreef Hyman het volgende:
Kevin! Anywhere! Lieke!
Sjoerd!
en nog vast wel meer![]()
Heb het eigenlijk nooit geprobeerd. Moet ik toch nog eens doenquote:Op maandag 13 juli 2009 19:03 schreef Hyman het volgende:
Dat gaat trouwens niet eens, de flessen moeten leeg zijn, wil dat apparaat ze innemen
Hier.quote:
Ken ikquote:Op maandag 13 juli 2009 19:01 schreef Hyman het volgende:
[..]
Tja hier istie gewoon saai, alleen maar paupervolk, en alleen maar grijpautomaten, botsautootjes en nog wat kraampjes
Laatst ookquote:
Whehe. Jij flest die mensen dus allemaal in de plus.quote:Op maandag 13 juli 2009 19:04 schreef Hyman het volgende:
[..]
Laatst ook
zo'n heel oud vrouwtje, die had dr flessen onderin de tas gedaan, waardoor ze helemaal kapot waren
HIJ NEEMT ZE NIET IN !
Ik zal eens kijken mevrouw
Oh, maar deze flessen zijn helemaal kapot, helemaal verkronkeld enzo
WAAT ZEG JE !?!
NOU DEZE FLESSEN ZIJN KAPOT!
"OH DAN NEEM IK ZE WEL WEER MEE HOOR!"dove ouderen
Daar zou Blax0r geheid in moeten kotsenquote:Op maandag 13 juli 2009 19:03 schreef xalo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die bol achteraan, die was echt tof.
Soms ben ik wel liefquote:Op maandag 13 juli 2009 19:05 schreef KingGone het volgende:
[..]
Whehe. Jij flest die mensen dus allemaal in de plus.
Dat vind ik zo stomquote:Op maandag 13 juli 2009 19:07 schreef Plums het volgende:
Haha, blonde chickie hier in de straat (nee heb geen foto's, nee ga ook geen foto's maken) heeft n vriendje, en ik stond toevallig net uit t raam te staren, en toen zag ik die 2 zoenen, en toen zagen zij mij, en ze vonden t geloof ik niet zo grappig dat ik 'keek' ofzo.
Misschien had je ook een broek aan moeten trekken.quote:Op maandag 13 juli 2009 19:07 schreef Plums het volgende:
Haha, blonde chickie hier in de straat (nee heb geen foto's, nee ga ook geen foto's maken) heeft n vriendje, en ik stond toevallig net uit t raam te staren, en toen zag ik die 2 zoenen, en toen zagen zij mij, en ze vonden t geloof ik niet zo grappig dat ik 'keek' ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |