Achso. Ik was er nog niet van op de hoogte dat je me pestte. Maar wat mij betreft prima hoor.quote:Op maandag 13 juli 2009 18:55 schreef xalo het volgende:
[..]
En als ik zeg dat ik niemand meer zou pesten, wil je zoiets dan nooit meer doen?
Halloquote:Op maandag 13 juli 2009 18:57 schreef Hyman het volgende:
Kevin! Anywhere! Lieke!
Sjoerd!
en nog vast wel meer![]()
Dat weet ik, maar nu pest ik Rik niet meer.quote:Op maandag 13 juli 2009 18:57 schreef KingGone het volgende:
[..]
Achso. Ik was er nog niet van op de hoogte dat je me pestte. Maar wat mij betreft prima hoor.
Braaf. Koekje?quote:Op maandag 13 juli 2009 18:58 schreef xalo het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar nu pest ik Rik niet meer.
Gebeurt er tenminste nog wat in de wereld.quote:Op maandag 13 juli 2009 18:57 schreef Hyman het volgende:
Vanmiddag was er zo;n vent bij de plus die em helemaal tripte vanwege een fles frisdrank die hij niet kon inleveren omdat ie een beetje gesmolten was![]()
JA IK HEB HIER TOCH 25 CENT VOOR BETAALD?! IK VIND DIT ECHT NIET ACCEPTABEL!11eins!Waar kan je je druk om maken zeg
Wat er hier staat is amper een kermis te noemen, maar tja, vriendinnen wilde erheen. De kermis in Nijmegen, die is pas tof! Daar heb je tenminste dingen staan die ook echt eng zijnquote:Op maandag 13 juli 2009 18:58 schreef Hyman het volgende:
[..]
Die van ons is sinds vandaag dicht
gelukkig, al dat paupervolk
Mja veel plezeir![]()
Geen flessenautomaat in de plus?quote:Op maandag 13 juli 2009 18:57 schreef Hyman het volgende:
Vanmiddag was er zo;n vent bij de plus die em helemaal tripte vanwege een fles frisdrank die hij niet kon inleveren omdat ie een beetje gesmolten was![]()
JA IK HEB HIER TOCH 25 CENT VOOR BETAALD?! IK VIND DIT ECHT NIET ACCEPTABEL!11eins!Waar kan je je druk om maken zeg
Dan moet je blikjes kopenquote:Op maandag 13 juli 2009 18:57 schreef Hyman het volgende:
Negers?quote:Op maandag 13 juli 2009 18:59 schreef xalo het volgende:
[..]
Wat er hier staat is amper een kermis te noemen, maar tja, vriendinnen wilde erheen. De kermis in Nijmegen, die is pas tof! Daar heb je tenminste dingen staan die ook echt eng zijn.
* kwispelt met een denkbeeldige staart.quote:
Vriendinnen?quote:Op maandag 13 juli 2009 18:59 schreef xalo het volgende:
[..]
Wat er hier staat is amper een kermis te noemen, maar tja, vriendinnen wilde erheen. De kermis in Nijmegen, die is pas tof! Daar heb je tenminste dingen staan die ook echt eng zijn.
Tja hier istie gewoon saai, alleen maar paupervolk, en alleen maar grijpautomaten, botsautootjes en nog wat kraampjesquote:Op maandag 13 juli 2009 18:59 schreef xalo het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |