Hoe durf je dan ook te kijken. Op straat heb je toch recht op privacy. Jeetje zeg.quote:Op maandag 13 juli 2009 19:07 schreef Plums het volgende:
Haha, blonde chickie hier in de straat (nee heb geen foto's, nee ga ook geen foto's maken) heeft n vriendje, en ik stond toevallig net uit t raam te staren, en toen zag ik die 2 zoenen, en toen zagen zij mij, en ze vonden t geloof ik niet zo grappig dat ik 'keek' ofzo.
Moeten ze maar niet zo staan dat andere mensen ze kunnen zien als ze dat niet leuk vinden.quote:Op maandag 13 juli 2009 19:07 schreef Plums het volgende:
Haha, blonde chickie hier in de straat (nee heb geen foto's, nee ga ook geen foto's maken) heeft n vriendje, en ik stond toevallig net uit t raam te staren, en toen zag ik die 2 zoenen, en toen zagen zij mij, en ze vonden t geloof ik niet zo grappig dat ik 'keek' ofzo.
Dat ik t perongeluk zag en toen zoiets had vn: 'aaaaw, blonde chick heeft n vriendje', of dat ik keek of dat ik geen foto's ga maken?quote:
Gulle Heimen in de Plus!quote:Op maandag 13 juli 2009 19:07 schreef Hyman het volgende:
[..]
Soms ben ik wel liefen dan geef ik ze een goede fles mee
, en dan neem ik de verrotte in
Ik kan me herinneren dat ze dat ergens wilden verbieden. Openbare intimiteit of zo.quote:Op maandag 13 juli 2009 19:10 schreef Hyman het volgende:
Zoenen doe je ook niet openbaar, dat is vies
Dat hoor je in een kelder te doen, met een 3-dubbel slot op de deur
uhuquote:Op maandag 13 juli 2009 19:10 schreef Hyman het volgende:
De kelder hier heeft geen slotquote:Op maandag 13 juli 2009 19:10 schreef Hyman het volgende:
wtf, waar?quote:Op maandag 13 juli 2009 19:10 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat ze dat ergens wilden verbieden. Openbare intimiteit of zo.
Ja, en dan zeker 3 kinderen bij haar verwekken terwijl het je dochter isquote:Op maandag 13 juli 2009 19:10 schreef Hyman het volgende:
Dat je geen foto's nam natuurrlijk!!quote:Op maandag 13 juli 2009 19:10 schreef Plums het volgende:
[..]
Dat ik t perongeluk zag en toen zoiets had vn: 'aaaaw, blonde chick heeft n vriendje', of dat ik keek of dat ik geen foto's ga maken?
wanneer hossel jij n chick?quote:Op maandag 13 juli 2009 19:10 schreef Hyman het volgende:
Incestquote:Op maandag 13 juli 2009 19:12 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ja, en dan zeker 3 kinderen bij haar verwekken terwijl het je dochter is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |