Hoe durf je dan ook te kijken. Op straat heb je toch recht op privacy. Jeetje zeg.quote:Op maandag 13 juli 2009 19:07 schreef Plums het volgende:
Haha, blonde chickie hier in de straat (nee heb geen foto's, nee ga ook geen foto's maken) heeft n vriendje, en ik stond toevallig net uit t raam te staren, en toen zag ik die 2 zoenen, en toen zagen zij mij, en ze vonden t geloof ik niet zo grappig dat ik 'keek' ofzo.
Moeten ze maar niet zo staan dat andere mensen ze kunnen zien als ze dat niet leuk vinden.quote:Op maandag 13 juli 2009 19:07 schreef Plums het volgende:
Haha, blonde chickie hier in de straat (nee heb geen foto's, nee ga ook geen foto's maken) heeft n vriendje, en ik stond toevallig net uit t raam te staren, en toen zag ik die 2 zoenen, en toen zagen zij mij, en ze vonden t geloof ik niet zo grappig dat ik 'keek' ofzo.
Dat ik t perongeluk zag en toen zoiets had vn: 'aaaaw, blonde chick heeft n vriendje', of dat ik keek of dat ik geen foto's ga maken?quote:
Gulle Heimen in de Plus!quote:Op maandag 13 juli 2009 19:07 schreef Hyman het volgende:
[..]
Soms ben ik wel liefen dan geef ik ze een goede fles mee
, en dan neem ik de verrotte in
Ik kan me herinneren dat ze dat ergens wilden verbieden. Openbare intimiteit of zo.quote:Op maandag 13 juli 2009 19:10 schreef Hyman het volgende:
Zoenen doe je ook niet openbaar, dat is vies
Dat hoor je in een kelder te doen, met een 3-dubbel slot op de deur
uhuquote:Op maandag 13 juli 2009 19:10 schreef Hyman het volgende:
De kelder hier heeft geen slotquote:Op maandag 13 juli 2009 19:10 schreef Hyman het volgende:
wtf, waar?quote:Op maandag 13 juli 2009 19:10 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat ze dat ergens wilden verbieden. Openbare intimiteit of zo.
Ja, en dan zeker 3 kinderen bij haar verwekken terwijl het je dochter isquote:Op maandag 13 juli 2009 19:10 schreef Hyman het volgende:
Dat je geen foto's nam natuurrlijk!!quote:Op maandag 13 juli 2009 19:10 schreef Plums het volgende:
[..]
Dat ik t perongeluk zag en toen zoiets had vn: 'aaaaw, blonde chick heeft n vriendje', of dat ik keek of dat ik geen foto's ga maken?
wanneer hossel jij n chick?quote:Op maandag 13 juli 2009 19:10 schreef Hyman het volgende:
Incestquote:Op maandag 13 juli 2009 19:12 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ja, en dan zeker 3 kinderen bij haar verwekken terwijl het je dochter is
2005quote:Op maandag 13 juli 2009 19:12 schreef Anywhere het volgende:
[..]
Indonesië![]()
http://www.nu.nl/algemeen(...)nbaar-verbieden.html
Noh, zitten daar niet ook tienerhoertjes? Wat moeten die nu dan?quote:Op maandag 13 juli 2009 19:12 schreef Anywhere het volgende:
[..]
Indonesië![]()
http://www.nu.nl/algemeen(...)nbaar-verbieden.html
quote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Striving to be more than average.
quote:Op maandag 13 juli 2009 19:14 schreef Daniane het volgende:
[..]kusje.
NietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
Hoe weet jij datquote:Op maandag 13 juli 2009 19:15 schreef Mr.DD het volgende:
Hyman. Je hebt een zusje. Doe eens niet zo bah.
Hij's mijn sletquote:
Omdat die nog maar 8 euro op z'n rekening heeft staanquote:
Ohja, dat is ook zoquote:Op maandag 13 juli 2009 19:16 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Omdat die nog maar 8 euro op z'n rekening heeft staan
Pure gok? Ik zeg ook dat iedereen een zusje heeftquote:
Omdat je bij haar verwekte dochter de ogen van je zusje heeft en dan de neus van jou.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovenstaande is in geheel voorzien van een Gooise r, gaarne deze meenemen bij het lezen.
quote:
Ik ben de jongste thuis, dus neequote:Op maandag 13 juli 2009 19:16 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Pure gok? Ik zeg ook dat iedereen een zusje heeft
-Ik ken geen meiden ( ja ik ken dr wel een paar, maar die zijn raar)quote:
quote:Op maandag 13 juli 2009 19:16 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Omdat je bij haar verwekte dochter de ogen van je zusje heeft en dan de neus van jou.Die is sinds vanochtend al voorbijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., en jij wilt mijn zusje niet zien
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
Moeten we je helpen je sociale leven op te bouwen?quote:Op maandag 13 juli 2009 19:17 schreef Hyman het volgende:
[..]
-Ik ken geen meiden ( ja ik ken dr wel een paar, maar die zijn raar)
-ik zit op een ICT opleiding
-Buiten werk en school om doe ik niks
-Ik stap niet zomaar op een meisje af
Toch weer 4 punten
Ga met vrienden ergens heen waar je anderen kan ontmoetenquote:Op maandag 13 juli 2009 19:17 schreef Hyman het volgende:
[..]
-Ik ken geen meiden ( ja ik ken dr wel een paar, maar die zijn raar)
-ik zit op een ICT opleiding
-Buiten werk en school om doe ik niks
-Ik stap niet zomaar op een meisje af
Toch weer 4 punten
Fok! en helpen met sociaal levenquote:Op maandag 13 juli 2009 19:19 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Moeten we je helpen je sociale leven op te bouwen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |