Hij was te grootquote:
Waar zit je in het stadion TukkerF? Zal ik je ff toevoegen aan de OPquote:Op maandag 13 juli 2009 10:34 schreef TukkerF het volgende:
Even reageren op laatste reacties vorig topic...
Twente kan zomaar niet vanalles kopen, dat hangt onder meer af van de verkoop van Arnautovic!
Elia +/- 9 milj. in 2 termijnen. +/- 4.5 milj nu. Ado nu een deel, gemeente 50%, dan hou je niet gek veel meer over. Braafheid 2 milj. 50% gemeente. Hou je ook niet veel meer van over.
Ik denk dat als ze Ruiz halen, dat ze qua geld wel bijna uitgeshopt zijn. Het enige wat dan nog kan is een paar goedkope talenten!
Toch zou iemand als ruiz, wat meer ervaren volgens mij, een goede aankoop zijn naast al die jonge talenten. Het is jammer dat zenden niet wilde, daar had je iemand die op de hele linkerflank kan staan met veel ervaring en snelheid. Dus als linksbuiten, maar ook als linksback wanneer nodig!
Die Driver is een goede, persoonlijk hoop ik dat ze die ook nog binnenhalen...
je krijgt vaak vragen over je UI jah?quote:Op maandag 13 juli 2009 10:22 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hij was te groot
Heb ik vaker gehoord.
OP = OpeningsPost = 1e post in een nieuw topicquote:Op maandag 13 juli 2009 11:00 schreef TukkerF het volgende:
Volgens mij vak 103...als je richting het doel kijkt waar vak P dan links zit, zit ik rechts naar het doel.
dan zit ik beneden. (heet nog steeds vak P.)
waaraan toevoegen?
Klopt, als je een andere wilt gewoon bij de modjes aangeven hoor.quote:Op maandag 13 juli 2009 11:09 schreef Robinhoo het volgende:
Altijd leuk die nieuwelingen, hehe TukkerF maakt niets uit![]()
Maar eigenlijk IS DIT GEWOON EEN KUT TT.
Waarom doe je zo'n TT danquote:Op maandag 13 juli 2009 11:10 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Klopt, als je een andere wilt gewoon bij de modjes aangeven hoor.
Omdat het nu lijkt alsof je een topichunter bent, naja lijkt, opzich is dat al redelijk bekendquote:
quote:Op maandag 13 juli 2009 11:14 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Omdat het nu lijkt alsof je een topichunter bent, naja lijkt, opzich is dat al redelijk bekend
quote:
Gent stelt gewilde Ruiz niet op in Europa League
Bryan Ruiz speelt donderdag niet mee met AA Gent in de Europa League tegen FC Naftan. De transfer van Costa Ricaanse aanvaller, die begeerd wordt door FC Twente, zou in een stroomversnelling zitten. "Voor eind juli gaat er veel gebeuren", verklapt Gent-manager Michel Louwagie maandag in Het Laatste Nieuws. "Maar een transfer als deze rond je niet in een-twee-drie af", benadrukt Louwagie. SC Heerenveen toonde onlangs ook belangstelling. Bij de Friezen zou hij coach Trond Sollied treffen, die eerder al in Gent werkzaam was. Heerenveen vindt de komst van de Midden-Amerikaan echter overbodig en haakte uiteindelijk af.
FC Twente is nog wel in de markt maar hikt aan tegen de vraagprijs van liefst zes miljoen euro. De Tukkers zijn op zoek naar een vervanger voor de naar Hamburger SV vertrokken Eljero Elia en slaagden er niet in Sekou Cissé aan te trekken. Het is nog onbekend hoeveel de Enschedeërs wél over hebben voor de 23-jarige Ruiz.
Naast FC Twente zijn ook Anderlecht en TSG Hoffenheim in de markt voor Ruiz, die drie seizoenen als Buffalo achter de rug heeft. In de afgelopen twee seizoenen maakte de aanvaller 23 doelpunten. Door niet tegen Naftan te spelen kan Ruiz dit seizoen eventueel voor een andere club in Europa uitkomen.
Hoe zit dat eigenlijk met die schuld bij de gemeente? Met al die verkopen de laatste jaren moet die zo langzamerhand toch wel eens ingelost zijn? Is er iemand die hier meer van weet?quote:Op maandag 13 juli 2009 10:34 schreef TukkerF het volgende:
Even reageren op laatste reacties vorig topic...
Twente kan zomaar niet vanalles kopen, dat hangt onder meer af van de verkoop van Arnautovic!
Elia +/- 9 milj. in 2 termijnen. +/- 4.5 milj nu. Ado nu een deel, gemeente 50%, dan hou je niet gek veel meer over. Braafheid 2 milj. 50% gemeente. Hou je ook niet veel meer van over.
Ik denk dat als ze Ruiz halen, dat ze qua geld wel bijna uitgeshopt zijn. Het enige wat dan nog kan is een paar goedkope talenten!
Toch zou iemand als ruiz, wat meer ervaren volgens mij, een goede aankoop zijn naast al die jonge talenten. Het is jammer dat zenden niet wilde, daar had je iemand die op de hele linkerflank kan staan met veel ervaring en snelheid. Dus als linksbuiten, maar ook als linksback wanneer nodig!
Die Driver is een goede, persoonlijk hoop ik dat ze die ook nog binnenhalen...
Volgens mij was die schuld 20 mil.... Dus ik denk nog niet dat dat helemaal afbetaald is.quote:Op maandag 13 juli 2009 13:38 schreef Neleos het volgende:
[..]
Hoe zit dat eigenlijk met die schuld bij de gemeente? Met al die verkopen de laatste jaren moet die zo langzamerhand toch wel eens ingelost zijn? Is er iemand die hier meer van weet?
3 Miljoen bieden... Gent... Amai he, dan maar 4 miljoen... Oke zegt Joop... Geen 3, maar ook geen 4... 3,5 Miljoen en we zijn er uit.quote:
Oke, dan zullen ze d'r nog niet zijn nee. Dacht dat het een stuk minder was die schuld.quote:Op maandag 13 juli 2009 13:38 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Volgens mij was die schuld 20 mil.... Dus ik denk nog niet dat dat helemaal afbetaald is.
Maar hoe staat de gemeente tegenover de club? Die zien toch ook wel dat ze doormiddel van al die Europese wedstrijden de stad promoten?quote:Op maandag 13 juli 2009 14:57 schreef 9christensen het volgende:
hoeveel schuld zou al afgelost zijn?
engelaar 7 miljoen -1 /2 = 3 miljoen
wielaert 3,5 miljoen -1 /2 = 1,25 miljoen
elia 6,75 miljoen -1 /2 = 3 miljoen (afgerond)
el ahmadi ?
wilkshire ?
zo'n 10 miljoen kom je op uit denk ik..
Het gaat er niet om of ze er echt achteraan zitten, de afspraak met de gemeente staat gewoon.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:34 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Maar hoe staat de gemeente tegenover de club? Die zien toch ook wel dat ze doormiddel van al die Europese wedstrijden de stad promoten?
Of zitten ze echt achter dat geld aan?
die regeling is gemaakt, anders kregen ze uberhaubt geen leningquote:Op maandag 13 juli 2009 15:34 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Maar hoe staat de gemeente tegenover de club? Die zien toch ook wel dat ze doormiddel van al die Europese wedstrijden de stad promoten?
Of zitten ze echt achter dat geld aan?
Banninkquote:Op maandag 13 juli 2009 18:15 schreef 9christensen het volgende:
zeker een prima 12de man. dan zal er wel een nieuwe verdediger bijkomen deze week.
Een russische club had al meer geboden dan FC Twente.quote:Op maandag 13 juli 2009 16:31 schreef Robinhoo het volgende:
Over die Ruiz hoor ik alleen maar goeie verhalen, dus ik denk Twente er gewoon veel aan moet doen om die binnen te slepen.
Zenit ja.. en als die komen wordt het lastig denk ikquote:Op maandag 13 juli 2009 19:16 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Een russische club had al meer geboden dan FC Twente.
quote:FC Twente heeft een officieel bod uitgebracht op Bryan Ruiz maar het hoogste bod is afkomstig uit Rusland. "Bryan heeft aangegeven dat hij erg graag naar Nederland wil, maar wij hebben een bod gekregen van Zenit Sint-Petersburg dat hoger is dan dat van FC Twente en dat dus voor ons interessanter is", bevestigt voorzitter Ivan De Witte.
"Maar wil hij wel naar Rusland?", vraagt de hoogste sportbestuurder van AA Gent zich maandagavond echter ook af op VRT. Ruiz speelt donderdag niet mee in het treffen met FC Naftan in het kader van de Europa League. De 23-jarige Costa Ricaan aast al geruime tijd op een transfer. Ook Anderlecht en TSG Hoffenheim zijn in de markt.
Qua salaris al helemaal niet.quote:Op maandag 13 juli 2009 19:26 schreef sjimz het volgende:
Tegen Zenit kan je nooit op qua transferbedrag.
Geen idee of Ruiz ook naar Rusland wil.
Ach eitje, we zijn wel FC Twente he.quote:Op maandag 13 juli 2009 19:26 schreef sjimz het volgende:
Tegen Zenit kan je nooit op qua transferbedrag.
Geen idee of Ruiz ook naar Rusland wil.
Wat dacht je dat Ruiz moest kosten dan.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:04 schreef Bevin het volgende:
http://www.futebolinterior.com.br/news.php?id_news=89282
Elias??
Vijf miljoen.. best veel voor FC Twente begrippen..
Ben ik op zich wel met je eens. Maar Ruiz z'n vrouw woont liever in het prachtige groene Twente dan in het kille Rusland. Dus is het precies wat angstgegner zegt: Hopen dat zij de broek aan heeft.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zenit zal Ruiz een miljoenensalaris bieden; als hij dan in drie jaar tijd kan verdienen wat hij anders in 8 jaar moet doen, dan is die keus snel gemaakt natuurlijk. Daarnaast groeit het Russisch voetbal toch ook wel langzaamaan in kwaliteit.
Zonde voor Twente.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zenit zal Ruiz een miljoenensalaris bieden; als hij dan in drie jaar tijd kan verdienen wat hij anders in 8 jaar moet doen, dan is die keus snel gemaakt natuurlijk. Daarnaast groeit het Russisch voetbal toch ook wel langzaamaan in kwaliteit.
Zonde voor Twente.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:22 schreef TukkerF het volgende:
weet iemand hier of twente nog word uitgezonden vanavond?
PS. Ik vind het nog niet zo logisch dat hij puur naar het financiele kijkt.
Maargoed we zullen maar afwachten.
Heracles had hem en Klavan op proef toen ze nog in de eerste divisie speelde, PSV wilde ze wellicht halen om vervolgens bij Heracles te stallen toch? Hij is in ieder geval niet gekomen. Jaar later promoveerde Heracles en wilden ze hem zelf (samen met Klavan) halen, helaas speelde hij toen al in België.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:02 schreef Zapper het volgende:
Heb Ruiz zo'n 4 jaar geleden zien spelen toen hij op proef was bij Heracles, vond 'm toen al opvallend spelen en kennelijk is hij alleen maar beter geworden. Zou een topper zijn voor FC Twente zeg
Het zal in ieder geval mooi zijn mocht het rondkomen!quote:-"Navraag in de entourage leert dat de speler net iets liever naar Twente gaat. "
-"Maar in Sint-Petersburg speelt een ander element. Zwarte spelers zijn niet welkom voor de fanatieke fans van Zenit."
-"In Rusland vrezen ze overigens te laat te komen tegenover Twente."
http://www.buffalozone.be/quote:14 juli '09 - Bryan Ruiz kiest voor FC Twente
De kogel is door de kerk, Bryan Ruiz heeft gekozen voor FC Twente. Na een steekspel tussen verschillende gegadigden heeft de balvirtuoos uit Costa Rica nu definitief zijn woord gegeven aan de Nederlandse vice-kampioen
Klopt ja, en die wedstrijd was tegen SC Heerenveen op een amateurveldje. God wat was het druk toenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:13 schreef Blawh het volgende:
Heracles had hem en Klavan op proef toen ze nog in de eerste divisie speelde, PSV wilde ze wellicht halen om vervolgens bij Heracles te stallen toch? Hij is in ieder geval niet gekomen. Jaar later promoveerde Heracles en wilden ze hem zelf (samen met Klavan) halen, helaas speelde hij toen al in België.
quote:Snel duidelijkheid verwacht rondom gewilde Ruiz
AA Gent-spits Bryan Ruiz weet nog voor het einde van deze maand waar zijn toekomst ligt. De aanvaller wordt momenteel gevolgd door een flink aantal clubs. Onder hen begeven zich ook FC Twente en sc Heerenveen.
"Voor eind juli gaat er veel gebeuren, maar een transfer als deze rond je niet in één-twee-drie af", laat AA Gent-manager Michel Louwagie weten aan Het Laatste Nieuws. Naast de eerder genoemde Nederlandse clubs zouden ook Hoffenheim en Anderlecht interesse in de Zuid-Amerikaan getoond hebben.
Ruiz, die sinds 2006 uitkomt voor AA Gent, liet al in een eerder stadium weten dat zijn voorkeur uitgaat naar de Friese club. Trainer Trond Sollied kent de aanvaller nog van zijn verblijf in België en is zeer gecharmeerd van de Costa Ricaan.
Om voor een mogelijke nieuwe club in Europees verband uit te mogen komen zal Ruiz komende donderdag in elk geval niet zijn opwachting maken in de voorronde van de Europa League. AA Gent neemt het dan op tegen het Wit-Russische FC Naftan. Ruiz zal, met het oog op een transfer, in elk geval niet in actie komen.
Pff altijd weer zoo negatief:quote:Op dinsdag 14 juli 2009 02:16 schreef Angstgegner het volgende:
In ieder geval geen vijf miljoen. Volgens de laatste berichten zou Ruiz er - gelet op de financiën - zelf wel oren naar hebben om naar Rusland te vertrekken, maar ziet zijn vrouw het absoluut niet zitten. Nu maar hopen dat die de broek aan heeft.
Twente legt wel 5+ mil neer als een speler dat waard is hoor.quote:Zenit bood onlangs zeven miljoen euro voor de Costa Ricaan, terwijl Twente niet verder is gekomen dan 5,5 miljoen.
1. Kufoquote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:37 schreef sjimz het volgende:
Ruiz zou een hele goede aankoop zijn. Met Parker, die Irakees en hem haal je wel qua salaris hoge posten binnen. Wie is eigenlijk grootverdiener bij Twente? nkufo en boschker?
Ik denk die Akram ook wel, hij verdiende al meer dan een miljoen daar in Arabië, die zal ook wel flink wat tonnen krijgen, Ruiz denk ik met hem, mocht ie echt tekenen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:37 schreef sjimz het volgende:
Ruiz zou een hele goede aankoop zijn. Met Parker, die Irakees en hem haal je wel qua salaris hoge posten binnen. Wie is eigenlijk grootverdiener bij Twente? nkufo en boschker?
http://buffalozone.be/quote:14 juli '09 - Bryan Ruiz kiest voor FC Twente
De kogel is door de kerk, Bryan Ruiz heeft gekozen voor FC Twente. Na een steekspel tussen verschillende gegadigden heeft de balvirtuoos uit Costa Rica nu definitief zijn woord gegeven aan de Nederlandse vice-kampioen.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:41 schreef DirkZz het volgende:
van wat ik weet zit het loon van bv. een Heubach rond de 450,000.
Die gekke Denneboom ben ik ooit ook eens tegengekomen in die inkomens top 100 van sportweek volgens mij.. Nu weet ik alleen niet meer voor hoeveel, maar ik weet nog wel dat ik het toen veeeeeel te veel vond. 6 ton ofzo?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:39 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
1. Kufo
2. Perez
3. Boschker
Kufo krijgt een tonnetje of 7,8 denk ik?
Lijkt me ook wel ietwat veelquote:
Zou ik opvallend veel vinden. Wanneer heeft hij zijn laatste verbeterde contract bij Twente getekend?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:41 schreef DirkZz het volgende:
Kufo zit volgens mij net onder of net boven een miljoen.
Nou ja, het is nogal veel geld voor een beperkte voetballer. maar t is wel een club en cultheld hoor.quote:
Onze Hooliganquote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nou ja, het is nogal veel geld voor een beperkte voetballer. maar t is wel een club en cultheld hoor.
quote:Bryan Ruiz is onderweg naar Enschede voor het zetten van de handtekening onder een 4 jarige overeenkomst met FC Twente. FC Twente en AA Gent hebben vroeg deze middag overeenstemming bereikt over de transfersom. Hierover worden door beide clubs geen mededelingen gedaan maar dat FC Twente diep in de buidel moet tasten is meer dan logisch. Volgens insiders ligt de transfersom op 4 miljoen en een doorverkooppercentage dat na 1 contractjaar 10% voor Gent oplevert en elk extra jaar 2,5% extra. Ruiz zal direct een van de grootverdieners binnen de Enschedese selectie zijn.
Fanshop van FC Twente, in Enschede.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:05 schreef hayder het volgende:
Weet iemand waar ik een fc twente shirt kan bestellen met nashat achter op de shirt?
En zijn de trainingen van fc twente vrij toegankelijk?
jazeker, tijden staan op fctwente.nlquote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:05 schreef hayder het volgende:
En zijn de trainingen van fc twente vrij toegankelijk?
oke en de training?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:11 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Fanshop van FC Twente, in Enschede.
Je zou ook even de Supportersserviceunit kunnen bellen.
zou zeggen, kies uit: N'Kufo, Perez, Stam, Brama of Douglasquote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:15 schreef Robinhoo het volgende:
Ik ga ook het nieuwe Twente shirt bestellen maar ik zou niet weten welke naam ik moet kiezen.
Wat zouden jullie doen?
Ruiz.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:15 schreef Robinhoo het volgende:
Ik ga ook het nieuwe Twente shirt bestellen maar ik zou niet weten welke naam ik moet kiezen.
Wat zouden jullie doen?
quote:
wellenberg is al weg ?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:20 schreef DirkZz het volgende:
wellenberg, zal wel in de aanbieding zijn nu.
Eigen naam. Spelers zijn maar passanten, supporters zitten er altijd.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:15 schreef Robinhoo het volgende:
Wat zouden jullie doen?
Me FOK! Usernamequote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:40 schreef Blawh het volgende:
[..]
Eigen naam. Spelers zijn maar passanten, supporters zitten er altijd.
Eigen naam op het shirt vind ik altijd een beetje triest. Moeilijk uit te leggen, waarom. Bijnamen helemaal, vernaggelen van het shirt.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:40 schreef Blawh het volgende:
[..]
Eigen naam. Spelers zijn maar passanten, supporters zitten er altijd.
Elke naam op het shirt vind ik kinderachtig.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:44 schreef Prosac het volgende:
[..]
Eigen naam op het shirt vind ik altijd een beetje triest.
Waarom dat ?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:44 schreef sjimz het volgende:
[..]
Elke naam op het shirt vind ik kinderachtig.
Maar goed, dat ben ik
Ja of straks laat je Ruiz drukken, komt hij helemaal nietquote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:51 schreef Robinhoo het volgende:
Wat ik wel triest vindt aan spelersnamen, straks vertrekken ze nog deze transferperiode.
Een shirt met een spelernaam die al vertrokken is vindt ik wel kloten.
Wat is daarmeequote:
AZ Kampioen 2007-2008quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja of straks laat je Ruiz drukken, komt hij helemaal niet
Net zoals met Kaka bij Man City of Van Persie bij PSV
Deze transfer gaat veel te gemakkelijk, das niet interessant voor de mediaquote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:38 schreef need2009 het volgende:
Wat me erg opvalt is dat er weinig aandacht is voor het wel of niet komen van Ruiz in de media. Op Twente.net is het vrij druk bij dat forum. Hoe anders was dat toen met de transfer van Elia.
Komt omdat ajax er nu niets mee te maken heeft.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:38 schreef need2009 het volgende:
Wat me erg opvalt is dat er weinig aandacht is voor het wel of niet komen van Ruiz in de media. Op Twente.net is het vrij druk bij dat forum. Hoe anders was dat toen met de transfer van Elia.
bron: twentefansquote:Update: Volgens diverse Belgische media zijn FC Twente en AA Gent een transfersom van vier miljoen euro overeengekomen. Bryan Ruiz zou nu in Enschede zijn om een 4-jarige verbintenis te ondertekenen.
Bij een doorverkoop na één seizoen zou AA Gent naar verluidt tien procent van de transfersom opstrijken. Voor ieder daaropvolgend seizoen 2,5 procent.
14 juli '09 - Bryan Ruiz reist af naar Enschedequote:
Iemand die bij die wedstrijd was iets van deze speler gezien? Is het wat?quote:FC Twente test opnieuw Paraguaanse aanvaller
Nelson Cuevas traint de komende dagen mee met FC Twente in de hoop een contract af te dwingen. De aanvaller is transfervrij nadat hij besloot zijn aflopende contract bij Universidad de Chile niet te verlengen.
De 29-jarige Cuevas is al jaren een vaste waarde in de nationale ploeg van Paraguay en hoopt op een avontuur in Europa. Twente is na het vertrek van Eljero Elia naar Hamburger SV en het vrijwel vaststaande vertrek van Marko Arnautovic naar Internazionale hard op zoek naar aanvallers.
Cuevas maakte overigens dinsdag al zijn debuut voor Twente in de oefenwedstrijd tegen Borussia Mönchengladbach, waar Marcel Meeuwis in de basis stond. De van Roda JC overgenomen controleur kon echter niet voorkomen dat de equipe van Steve McClaren met 0-2 won dankzij doelpunten van Roel Brouwers (eigen doelpunt) en Nikita Rukavytsya.
Van hore zeggen: een redelijke speler, met een best goed schot die gedreven en snel is.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:51 schreef ElYefe het volgende:
[..]
Iemand die bij die wedstrijd was iets van deze speler gezien? Is het wat?
Transfervrij, heb ik gehoord.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:12 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Gefeliciteerd met Ruiz.. kan wel eens de verrassing van het seizoen worden
Cuevas....Voor het oog is het leuk op zich, mooie dribbels en dergelijke, maar alles behalve constant en ook zeker niet rendementvol. Lijkt me echt stug dat ze hem halen.
AZSV.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:57 schreef Kw4Kje het volgende:
FC Twente - Borussia Mönchengladbach 2 - 0
Ik was er bij in Aalten, kom er zelf vandaan en speel er zelf.
1ste helft was slaap verwekkend. 2de helft was iets beter.
+ Eigen goal =
Lijkt monsterman wel, met z'n grote neus mondquote:Arnautovic: "Ik wil geen wissel zijn bij Inter"
Geplaatst op 14-07-2009 22:17 door Robin Albers - Bron: Telelombardia
Marko Arnautovic hoopt zo snel mogelijk aan zijn voorbereiding bij Internazionale te beginnen. De Oostenrijker is nog altijd van FC Twente, maar Inter wil de aanvaller graag overnemen. Toch leek een transfer niet meer aan de orde. De smaakmaker van afgelopen seizoen liep een breuk in zijn voet op, waardoor een overgang naar de Italiaanse topclub van de baan leek te zijn.
Arnautovic revalideert momenteel in Italië om vervolgens definitief de overstap naar Inter te maken. "Ik probeer snel te herstellen", liet hij weten tegenover het Italiaanse medium Telelombardia. "Ik werk veel uren op een dag met de medische staf van Inter, zodat ik zo snel mogelijk herstel. Ik kijk ernaar uit met al mijn ploeggenoten te trainen."
De twintigjarige aanvaller heeft wel al een duidelijk doel voor ogen. "Ik wil spelen, de bank is niet genoeg voor mij. De Champions League? Inter is een van de ploegen die dit toernooi kan winnen", sprak hij vol lof over zijn aanstaande nieuwe club.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:33 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Pff altijd weer zoo negatief:
[..]
Twente legt wel 5+ mil neer als een speler dat waard is hoor.
Ik weet niet onder wat voor steen jij de laatste jaren hebt gelegen, maar de tweebenige Cuevas heeft een prima reputatie. Speelde voor topclubs als River Plate en Santos, is razendsnel en heeft een goed schot in het linkerbeen. Niet rendementvol? Heb je hem wekelijks zien spelen of zo? De berichten die ik over hem lees en hoor zijn overwegend positief. Tegen Gladbach liet hij een prima indruk achter, dus ik sluit niet uit dat Twente deze transfervrije vleugelspits ook nog eens gaat halen. Heeft bovendien ook 42 interlands voor Paraguay gespeeld en was actief op de WK van 2006.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:12 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Gefeliciteerd met Ruiz.. kan wel eens de verrassing van het seizoen worden
Cuevas....Voor het oog is het leuk op zich, mooie dribbels en dergelijke, maar alles behalve constant en ook zeker niet rendementvol. Lijkt me echt stug dat ze hem halen.
Volgens mij wil de speler zelf liever in Nederland voetballen. Zenit bood meer.quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:25 schreef 9christensen het volgende:
Vanmiddag duidelijkheid?
Als we clubs als Zenit aftroeven, zal dat een super prestatie zijn van het management.
Het is meer doordat de speler niet naar Zenit wil en zijn woord al aan Twente had gegeven.quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:25 schreef 9christensen het volgende:
Vanmiddag duidelijkheid?
Als we clubs als Zenit aftroeven, zal dat een super prestatie zijn van het management.
z'n woord ja..quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het is meer doordat de speler niet naar Zenit wil en zijn woord al aan Twente had gegeven.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:42 schreef 9christensen het volgende:
[..]
z'n woord ja..
dat zegt niet altijd alles
Elly.quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:27 schreef Zapper het volgende:
Ruiz is waarschijnlijk ook nog een stuk beter dan de overgewaardeerde Elly.
Dan is Nkufo Willie Wartaal ?quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:45 schreef Stofje het volgende:
Pff, met Ruiz hebben jullie De Jeugd van Tegenwoordig redelijk compleet geloof ik. Fabergé!
Als je de artikelen zo leest dan is Twente toch wel behoorlijk diep gegaan qua transfersom en salaris hoor.quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het is meer doordat de speler niet naar Zenit wil en zijn woord al aan Twente had gegeven.
Zenit zal je nooit kunnen aftroeven qua salaris en transfersom.
5 miljoen euro + doorverkoop percentage.quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Als je de artikelen zo leest dan is Twente toch wel behoorlijk diep gegaan qua transfersom en salaris hoor.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:06 schreef Blawh het volgende:
Hij is sowieso een klasse beter dan die hardloper uit Kerkrade, dan mag het ook een beetje meer kosten.
Idd, hij kreeg bij gent al 8ton, ik denk dat ie bij Twente misschien een miljoen krijgt, maar ook niet veel meer. Bij Zenit kon ie naar verluid, 2,5 miljoen krijgenquote:Op woensdag 15 juli 2009 11:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
5 miljoen euro + doorverkoop percentage.
En hij wordt gelijk een van de best verdienende spelers.
Maar in alle eerlijkheid denk ik dat de best verdienende speler van Twente in vergelijking met de salarissen die Zenit betaalt nog een "fooi" krijgt.
Ik denk eerlijk gezegd niet dat Joopie boven de miljoen gaat zitten hoorquote:Op woensdag 15 juli 2009 11:47 schreef Prosac het volgende:
Ik denk dat als Ruiz bij Gent 8 ton verdiende en bij Zenit 2,5 miljoen kon krijgen, Twente niet maar een tonnetje of 2 boven het Gent loon is gaan zitten. 1,5 miljoen? 1,4?
Ik ga ervan uit dat ze dat salarisplafond wel bijstellen, als je als club wilt doorgroeien, zal dat salarisplafond ook omhoog moeten vind ik.quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:04 schreef TukkerF het volgende:
Twente heeft een salarisplafond. Dat is ingevoerd sinds de financieel slechte tijd.
Het enige wat zou kunnen is dat het plafond is bijgeschroefd naar de sportieve prestaties en doelen.
Ik verwacht in elk geval niet dat deze persoon zomaar de best verdiende speler word.
***nog steeds aan het wachten op .nl
Wat betreft Elia was het geen probleem geweest om rond de 2 miljoen te gaan zitten, dus tegen de 1,5 miljoen voor Ruiz zou niet onmogelijk zijn.quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:51 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd niet dat Joopie boven de miljoen gaat zitten hoor
Ze houden netto minder over aan Elia dan Ruiz gekost heeft volgens mij. Neemt niet weg dat het een goede aankoop is, soms moet je een beetje risico nemen als het financieel verantwoord is.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:43 schreef Radegast het volgende:
Goede transfer, een betere speler halen dan Elia en nog geld overhouden ook. Hulde.
Dat ging toen alleen over Nederlanders he.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:55 schreef TukkerF het volgende:
Even een compleet andere vraag:
Weet iemand hier, van de top 100 van salarissen die sportweek maakt, waar ik de complete lijst kan vinden?
Bedankt
Ik heb ook al lopen googelen, maar kan hem niet vinden. Zelf gooi ik de sportweeks altijd weg als ik ze uit heb, dus kan het ook niet opzoekenquote:Op woensdag 15 juli 2009 13:55 schreef TukkerF het volgende:
Even een compleet andere vraag:
Weet iemand hier, van de top 100 van salarissen die sportweek maakt, waar ik de complete lijst kan vinden?
Bedankt
Ja die vond ik ook, maar was benieuwd voor hoeveel Denneboom er nu in stond, en of die er überhaupt al instaat, weet het namelijk niet zeker. Maar als dat zo is, moeten ze die toch zo snel mogelijk ergens dumpen..quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:18 schreef sjimz het volgende:
http://www.sportweek.nl/top100.asp
Daar heb je in ieder geval wat links.
Als ie een miljoen per jaar pakt wil Jan Smit hem niet hebbenquote:Op woensdag 15 juli 2009 14:21 schreef ElYefe het volgende:
[..]
Ja die vond ik ook, maar was benieuwd voor hoeveel Denneboom er nu in stond, en of die er überhaupt al instaat, weet het namelijk niet zeker. Maar als dat zo is, moeten ze die toch zo snel mogelijk ergens dumpen..
Via google kwam ik op een forum van Heerenveen. Daar stonden wat bedragen uit de lijst van Sportweek van (oud) Heerenveenspelers.quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:33 schreef ElYefe het volgende:
[..]
Dat dusme geheugen laat me nog niet in de steek
waar haal je die wijsheid vandaan?
Wat is "een Bogarde" ookalweer?quote:
Veel verdienen, weinig spelen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wat is "een Bogarde" ookalweer?
En toen hij bij Twente kwam was hij gewoon van dat niveau.quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:39 schreef Blawh het volgende:
Groot gelijk heeft hij. Bij clubs die bij zijn niveau passen kan hij misschien de helft verdienen.
Ik kon alleen de top 10 en van Ajax Fey AZ Psv vinden, daarnaast de stijgers en dalers.quote:
Wat mij betreft zoiets.. Hoewel ik over die aankopen nog geen mening heb aangezien ik ze niet heb zien voetballen, maar voor die miljoenen ben je denk ik niet gehaald voor de bank en Parker kan niet slechter zijn dan Denneboomquote:Op woensdag 15 juli 2009 14:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hoe zou de opstelling er nu uit komen te zien trouwens?
Ziet er redelijk prettig uitquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:30 schreef ElYefe het volgende:
[..]
Wat mij betreft zoiets.. Hoewel ik over die aankopen nog geen mening heb aangezien ik ze niet heb zien voetballen, maar voor die miljoenen ben je denk ik niet gehaald voor de bank en Parker kan niet slechter zijn dan Denneboom
------------Boschker -----------
Stam--Wisgerhof--Douglas--Kuiper
-----Brama-------Janssen--------
-------------Perez------------------
---Parker------N'Kufo------Ruiz---
quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:12 schreef Robinhoo het volgende:
Oohja dat wordt dus Ruiz op me shirtGa hem morgen bestellen.
Heel ietsjes, hehe.quote:
Naast paauwe toch?quote:
ja middelste rij, eerste speler linksquote:
ow toch wel? kan 't niet goed zien.quote:
Ik ook niet, maar dat moet hem wel zijn denk ik? Ik kan me namelijk niemand indenken wie het anders is.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:26 schreef 9christensen het volgende:
[..]
ow toch wel? kan 't niet goed zien.
Dacht ff dat dat Akram was, maar die staat in de achterste rij, 3e van rechtsquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:25 schreef 9christensen het volgende:
[..]
ja middelste rij, eerste speler links
parker misschien?quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:27 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dat moet hem wel zijn denk ik? Ik kan me namelijk niemand indenken wie het anders is.
Theo Janssen zou ook wel op in de lijst staan als het om salarissen gaat bij FC Twente , een paar jaar geleden stond ie ook al met 4 ton in de lijst en dat zal er echt niet minder op geworden zijn.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:31 schreef Blawh het volgende:
[..]
Google: Denneboom salaris sportweek.
Heb trouwens ook niet de complete lijst gevonden.
Kuiper en ik dacht Vujicevic??quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:50 schreef ReMcOrE het volgende:
en dat rijtje met nieuwkomers dan?
[ afbeelding ]
Ruiz, De Jong, ......, ......, Akram
Nee toch?quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:54 schreef vitessezuid113 het volgende:
snel gezocht Nikita Rukavytsya is dat
Dat is die Parker toch al?quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:54 schreef Wopper1 het volgende:
Nu nog een rechtsbuiten en jullie zijn klaar voor de CL!
http://www.fctwente.nl/nieuws/index.php?item=8690quote:
Indeed.quote:
Hoezo?quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:56 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
http://www.fctwente.nl/nieuws/index.php?item=8690
Dan zouden ze er toch geen foto van iemand anders neerzetten ofwel ?
waar bestellen?quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:12 schreef Robinhoo het volgende:
Oohja dat wordt dus Ruiz op me shirtGa hem morgen bestellen.
Ik wou op voetbalshop bestellen maar dan duurt het 15 werkdagen daar heb ik geen zin in.quote:
[zwartkijkmodus]Vergeet niet dat het veelal buitenlandse voetballers die nu gehaald worden en dus moeten wennen aan Nederland (al zal dat voor Ruiz minder gelden door zijn verblijf in Belgie)quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:37 schreef ReMcOrE het volgende:
begint er zeker goed uit te zienhet 'getreur' over het verlies van Elia, Braafheid en Arnautovic houd op deze manier natuurlijk snel op
Ja daarvoor is de voorbereidingquote:Op woensdag 15 juli 2009 18:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
[zwartkijkmodus]Vergeet niet dat het veelal buitenlandse voetballers die nu gehaald worden en dus moeten wennen aan Nederland (al zal dat voor Ruiz minder gelden door zijn verblijf in Belgie)
Plus ze zullen allemaal even aan elkaar moeten wennen[/zwartkijkmodus]
Maar het ziet er redelijk indrukwekkend uit.
gast........quote:
Ah nee je was in before the editquote:
quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Balen voor je Robinhooo weer zo'n negert erbij.
18 jarig talent die Oseiquote:Ransford Osei
Ransford Osei (born December 5, 1990 in Accra) is a Ghanaian footballer who currently plays as a striker for Israeli side Maccabi Haifa. He is part of Ghana national football team.
# 2007 African Under-17 Championship - Third place, Bronze (Golden Boot)
# 2007 FIFA U-17 World Cup Golden Boot - Second place (Silver Boot)
# 2009 African Youth Championship - Winner (Golden Boot)
# Israeli Premier League - 2008–09
Onderhandelingen, want bij mijn weten heeft Parker nog altijd niet getekend.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:50 schreef Damzkieee het volgende:
Was net in Van der Valk in Hengelo en daar was Parker met zijn zaakwaarnemer in gesprek met Jan van Staa en wat heren van FCT
Heeft hij al getekend of waren ze dat daar aan het doen?
Hmm, gezien de lachende gezichten kon het wel eens in een vergevorderd stadium zijn danquote:Op woensdag 15 juli 2009 22:55 schreef Prosac het volgende:
[..]
Onderhandelingen, want bij mijn weten heeft Parker nog altijd niet getekend.
quote:Zowel Parker, die voor één miljoen euro overkwam van Royal Zulu, als recordaankoop Ruiz (AA Gent, geschat prijskaartje van 5,5 miljoen euro) tekenden woensdagavond voor vier seizoenen in de Grolsch Veste. Woensdagmiddag had Twente via de website al melding gemaakt van de komst van beide aanvallers. “Zowel Parker als Ruiz zijn flexibele spelers”, zei McClaren. “Parker kan uit de voeten aan de linkerkant, de rechterkant, achter de spits en in de spits. Ruiz is een traditionele buitenspeler. Hij ‘plakt’ het liefst langs de zijlijn om vervolgens naar binnen te komen en te scoren. Het zijn spelers die doelpunten kunnen maken.”
http://www.fctwente.nl/nieuws/index.php?item=8698quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:55 schreef Prosac het volgende:
[..]
Was zojuist ook een persconferentie te zien in het sportjournaal.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:55 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik lees het net inderdaad. Ben benieuwd of ze dat druistige en egoistische eruit gaan krijgen bij hem.quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:05 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Was zojuist ook een persconferentie te zien in het sportjournaal.
Parker en Ruiz werden gepresenteerd.
Dan moet ie natuurlijk wel goed spelen.. Ik denk dat hij gewoon bij de beloften neergeploft word..quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:24 schreef ElYefe het volgende:
Dat is jammer...
'Man City heeft eerste optie op Twente-huurling Osei'
quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:26 schreef Robinhoo het volgende:
Wat heb ik gigantisch zin in het nieuwe seizoen.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:26 schreef Robinhoo het volgende:
Wat heb ik gigantisch zin in het nieuwe seizoen.
Op zich geen gekke gedachte. Hersi zal dit seizoen niet zo gek veel spelen en Heracles zoekt nog een opvolger voor Van den Bergh. Heb er verder nog niets over gehoord/gelezen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:59 schreef Zapper het volgende:
Kan het kloppen dat Hersi richting Heracles gaat?
Van dit soort berichten word je toch ook aggresief, stelletje klootmongolen daar echt.quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:28 schreef Dos37 het volgende:
Anderlecht wordt een combi, mochten we die loten
Wat is dat voor triest gedoequote:Op donderdag 16 juli 2009 17:28 schreef Dos37 het volgende:
Kansloze bende iddquote:Op donderdag 16 juli 2009 17:28 schreef Dos37 het volgende:
quote:Parker trok mijn aandacht voor zes weken terug. Sven-Göran Eriksson belde en hij zei: ‘de Confederations Cup komt eraan en je moet op Parker letten’. Hij wist dat we op zoek waren naar zo’n speler.
quote:Dat Steve McClaren trainer is bij FC Twente bleek een belangrijke drijfveer voor hem. “Het voelt als een droom om onder zo’n coach te spelen.”
Ja, zag het ja, hij had het vliegtuig naar de UK gemistquote:
Gemist? Hij wil wegquote:Op donderdag 16 juli 2009 20:58 schreef Bevin het volgende:
[..]
Ja, zag het ja, hij had het vliegtuig naar de UK gemist
Idd, voor kwaliteit moet betaald worden. Alhoewel..quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:17 schreef thewishmaster het volgende:
Na de aankopen van Kuiper en de Jong die ik niet begreep zijn er nu twee aankopen die de twee vertrekkende buitenspelers goed kunnen vervangen. Als je het vertrek van bepaalde spelers wilt opvangen zul je nu eenmaal de portemonnee moeten trekken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
Was meer als grapje.. bedoeldquote:
Oh, ik zie geen PI'squote:Op donderdag 16 juli 2009 21:00 schreef Bevin het volgende:
[..]
Was meer als grapje.. bedoeldHij gaat niet mee op trainigskamp daarom
Idd, blikken zeg soms veel meer dan woorden, soms..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |