quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:12 schreef Robinhoo het volgende:
Oohja dat wordt dus Ruiz op me shirtGa hem morgen bestellen.
Heel ietsjes, hehe.quote:
Naast paauwe toch?quote:
ja middelste rij, eerste speler linksquote:
ow toch wel? kan 't niet goed zien.quote:
Ik ook niet, maar dat moet hem wel zijn denk ik? Ik kan me namelijk niemand indenken wie het anders is.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:26 schreef 9christensen het volgende:
[..]
ow toch wel? kan 't niet goed zien.
Dacht ff dat dat Akram was, maar die staat in de achterste rij, 3e van rechtsquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:25 schreef 9christensen het volgende:
[..]
ja middelste rij, eerste speler links
parker misschien?quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:27 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dat moet hem wel zijn denk ik? Ik kan me namelijk niemand indenken wie het anders is.
Theo Janssen zou ook wel op in de lijst staan als het om salarissen gaat bij FC Twente , een paar jaar geleden stond ie ook al met 4 ton in de lijst en dat zal er echt niet minder op geworden zijn.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:31 schreef Blawh het volgende:
[..]
Google: Denneboom salaris sportweek.
Heb trouwens ook niet de complete lijst gevonden.
Kuiper en ik dacht Vujicevic??quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:50 schreef ReMcOrE het volgende:
en dat rijtje met nieuwkomers dan?
[ afbeelding ]
Ruiz, De Jong, ......, ......, Akram
Nee toch?quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:54 schreef vitessezuid113 het volgende:
snel gezocht Nikita Rukavytsya is dat
Dat is die Parker toch al?quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:54 schreef Wopper1 het volgende:
Nu nog een rechtsbuiten en jullie zijn klaar voor de CL!
http://www.fctwente.nl/nieuws/index.php?item=8690quote:
Indeed.quote:
Hoezo?quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:56 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
http://www.fctwente.nl/nieuws/index.php?item=8690
Dan zouden ze er toch geen foto van iemand anders neerzetten ofwel ?
waar bestellen?quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:12 schreef Robinhoo het volgende:
Oohja dat wordt dus Ruiz op me shirtGa hem morgen bestellen.
Ik wou op voetbalshop bestellen maar dan duurt het 15 werkdagen daar heb ik geen zin in.quote:
[zwartkijkmodus]Vergeet niet dat het veelal buitenlandse voetballers die nu gehaald worden en dus moeten wennen aan Nederland (al zal dat voor Ruiz minder gelden door zijn verblijf in Belgie)quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:37 schreef ReMcOrE het volgende:
begint er zeker goed uit te zienhet 'getreur' over het verlies van Elia, Braafheid en Arnautovic houd op deze manier natuurlijk snel op
Ja daarvoor is de voorbereidingquote:Op woensdag 15 juli 2009 18:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
[zwartkijkmodus]Vergeet niet dat het veelal buitenlandse voetballers die nu gehaald worden en dus moeten wennen aan Nederland (al zal dat voor Ruiz minder gelden door zijn verblijf in Belgie)
Plus ze zullen allemaal even aan elkaar moeten wennen[/zwartkijkmodus]
Maar het ziet er redelijk indrukwekkend uit.
gast........quote:
Ah nee je was in before the editquote:
quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Balen voor je Robinhooo weer zo'n negert erbij.
18 jarig talent die Oseiquote:Ransford Osei
Ransford Osei (born December 5, 1990 in Accra) is a Ghanaian footballer who currently plays as a striker for Israeli side Maccabi Haifa. He is part of Ghana national football team.
# 2007 African Under-17 Championship - Third place, Bronze (Golden Boot)
# 2007 FIFA U-17 World Cup Golden Boot - Second place (Silver Boot)
# 2009 African Youth Championship - Winner (Golden Boot)
# Israeli Premier League - 2008–09
Onderhandelingen, want bij mijn weten heeft Parker nog altijd niet getekend.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:50 schreef Damzkieee het volgende:
Was net in Van der Valk in Hengelo en daar was Parker met zijn zaakwaarnemer in gesprek met Jan van Staa en wat heren van FCT
Heeft hij al getekend of waren ze dat daar aan het doen?
Hmm, gezien de lachende gezichten kon het wel eens in een vergevorderd stadium zijn danquote:Op woensdag 15 juli 2009 22:55 schreef Prosac het volgende:
[..]
Onderhandelingen, want bij mijn weten heeft Parker nog altijd niet getekend.
quote:Zowel Parker, die voor één miljoen euro overkwam van Royal Zulu, als recordaankoop Ruiz (AA Gent, geschat prijskaartje van 5,5 miljoen euro) tekenden woensdagavond voor vier seizoenen in de Grolsch Veste. Woensdagmiddag had Twente via de website al melding gemaakt van de komst van beide aanvallers. “Zowel Parker als Ruiz zijn flexibele spelers”, zei McClaren. “Parker kan uit de voeten aan de linkerkant, de rechterkant, achter de spits en in de spits. Ruiz is een traditionele buitenspeler. Hij ‘plakt’ het liefst langs de zijlijn om vervolgens naar binnen te komen en te scoren. Het zijn spelers die doelpunten kunnen maken.”
http://www.fctwente.nl/nieuws/index.php?item=8698quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:55 schreef Prosac het volgende:
[..]
Was zojuist ook een persconferentie te zien in het sportjournaal.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:55 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik lees het net inderdaad. Ben benieuwd of ze dat druistige en egoistische eruit gaan krijgen bij hem.quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:05 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Was zojuist ook een persconferentie te zien in het sportjournaal.
Parker en Ruiz werden gepresenteerd.
Dan moet ie natuurlijk wel goed spelen.. Ik denk dat hij gewoon bij de beloften neergeploft word..quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:24 schreef ElYefe het volgende:
Dat is jammer...
'Man City heeft eerste optie op Twente-huurling Osei'
quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:26 schreef Robinhoo het volgende:
Wat heb ik gigantisch zin in het nieuwe seizoen.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:26 schreef Robinhoo het volgende:
Wat heb ik gigantisch zin in het nieuwe seizoen.
Op zich geen gekke gedachte. Hersi zal dit seizoen niet zo gek veel spelen en Heracles zoekt nog een opvolger voor Van den Bergh. Heb er verder nog niets over gehoord/gelezen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:59 schreef Zapper het volgende:
Kan het kloppen dat Hersi richting Heracles gaat?
Van dit soort berichten word je toch ook aggresief, stelletje klootmongolen daar echt.quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:28 schreef Dos37 het volgende:
Anderlecht wordt een combi, mochten we die loten
Wat is dat voor triest gedoequote:Op donderdag 16 juli 2009 17:28 schreef Dos37 het volgende:
Kansloze bende iddquote:Op donderdag 16 juli 2009 17:28 schreef Dos37 het volgende:
quote:Parker trok mijn aandacht voor zes weken terug. Sven-Göran Eriksson belde en hij zei: ‘de Confederations Cup komt eraan en je moet op Parker letten’. Hij wist dat we op zoek waren naar zo’n speler.
quote:Dat Steve McClaren trainer is bij FC Twente bleek een belangrijke drijfveer voor hem. “Het voelt als een droom om onder zo’n coach te spelen.”
Ja, zag het ja, hij had het vliegtuig naar de UK gemistquote:
Gemist? Hij wil wegquote:Op donderdag 16 juli 2009 20:58 schreef Bevin het volgende:
[..]
Ja, zag het ja, hij had het vliegtuig naar de UK gemist
Idd, voor kwaliteit moet betaald worden. Alhoewel..quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:17 schreef thewishmaster het volgende:
Na de aankopen van Kuiper en de Jong die ik niet begreep zijn er nu twee aankopen die de twee vertrekkende buitenspelers goed kunnen vervangen. Als je het vertrek van bepaalde spelers wilt opvangen zul je nu eenmaal de portemonnee moeten trekken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
Was meer als grapje.. bedoeldquote:
Oh, ik zie geen PI'squote:Op donderdag 16 juli 2009 21:00 schreef Bevin het volgende:
[..]
Was meer als grapje.. bedoeldHij gaat niet mee op trainigskamp daarom
Idd, blikken zeg soms veel meer dan woorden, soms..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |