quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:12 schreef Robinhoo het volgende:
Oohja dat wordt dus Ruiz op me shirtGa hem morgen bestellen.
Heel ietsjes, hehe.quote:
Naast paauwe toch?quote:
ja middelste rij, eerste speler linksquote:
ow toch wel? kan 't niet goed zien.quote:
Ik ook niet, maar dat moet hem wel zijn denk ik? Ik kan me namelijk niemand indenken wie het anders is.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:26 schreef 9christensen het volgende:
[..]
ow toch wel? kan 't niet goed zien.
Dacht ff dat dat Akram was, maar die staat in de achterste rij, 3e van rechtsquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:25 schreef 9christensen het volgende:
[..]
ja middelste rij, eerste speler links
parker misschien?quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:27 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dat moet hem wel zijn denk ik? Ik kan me namelijk niemand indenken wie het anders is.
Theo Janssen zou ook wel op in de lijst staan als het om salarissen gaat bij FC Twente , een paar jaar geleden stond ie ook al met 4 ton in de lijst en dat zal er echt niet minder op geworden zijn.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:31 schreef Blawh het volgende:
[..]
Google: Denneboom salaris sportweek.
Heb trouwens ook niet de complete lijst gevonden.
Kuiper en ik dacht Vujicevic??quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:50 schreef ReMcOrE het volgende:
en dat rijtje met nieuwkomers dan?
[ afbeelding ]
Ruiz, De Jong, ......, ......, Akram
Nee toch?quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:54 schreef vitessezuid113 het volgende:
snel gezocht Nikita Rukavytsya is dat
Dat is die Parker toch al?quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:54 schreef Wopper1 het volgende:
Nu nog een rechtsbuiten en jullie zijn klaar voor de CL!
http://www.fctwente.nl/nieuws/index.php?item=8690quote:
Indeed.quote:
Hoezo?quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:56 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
http://www.fctwente.nl/nieuws/index.php?item=8690
Dan zouden ze er toch geen foto van iemand anders neerzetten ofwel ?
waar bestellen?quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:12 schreef Robinhoo het volgende:
Oohja dat wordt dus Ruiz op me shirtGa hem morgen bestellen.
Ik wou op voetbalshop bestellen maar dan duurt het 15 werkdagen daar heb ik geen zin in.quote:
[zwartkijkmodus]Vergeet niet dat het veelal buitenlandse voetballers die nu gehaald worden en dus moeten wennen aan Nederland (al zal dat voor Ruiz minder gelden door zijn verblijf in Belgie)quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:37 schreef ReMcOrE het volgende:
begint er zeker goed uit te zienhet 'getreur' over het verlies van Elia, Braafheid en Arnautovic houd op deze manier natuurlijk snel op
Ja daarvoor is de voorbereidingquote:Op woensdag 15 juli 2009 18:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
[zwartkijkmodus]Vergeet niet dat het veelal buitenlandse voetballers die nu gehaald worden en dus moeten wennen aan Nederland (al zal dat voor Ruiz minder gelden door zijn verblijf in Belgie)
Plus ze zullen allemaal even aan elkaar moeten wennen[/zwartkijkmodus]
Maar het ziet er redelijk indrukwekkend uit.
gast........quote:
Ah nee je was in before the editquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |