Het is meer doordat de speler niet naar Zenit wil en zijn woord al aan Twente had gegeven.quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:25 schreef 9christensen het volgende:
Vanmiddag duidelijkheid?
Als we clubs als Zenit aftroeven, zal dat een super prestatie zijn van het management.
z'n woord ja..quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het is meer doordat de speler niet naar Zenit wil en zijn woord al aan Twente had gegeven.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:42 schreef 9christensen het volgende:
[..]
z'n woord ja..
dat zegt niet altijd alles
Elly.quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:27 schreef Zapper het volgende:
Ruiz is waarschijnlijk ook nog een stuk beter dan de overgewaardeerde Elly.
Dan is Nkufo Willie Wartaal ?quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:45 schreef Stofje het volgende:
Pff, met Ruiz hebben jullie De Jeugd van Tegenwoordig redelijk compleet geloof ik. Fabergé!
Als je de artikelen zo leest dan is Twente toch wel behoorlijk diep gegaan qua transfersom en salaris hoor.quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het is meer doordat de speler niet naar Zenit wil en zijn woord al aan Twente had gegeven.
Zenit zal je nooit kunnen aftroeven qua salaris en transfersom.
5 miljoen euro + doorverkoop percentage.quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Als je de artikelen zo leest dan is Twente toch wel behoorlijk diep gegaan qua transfersom en salaris hoor.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:06 schreef Blawh het volgende:
Hij is sowieso een klasse beter dan die hardloper uit Kerkrade, dan mag het ook een beetje meer kosten.
Idd, hij kreeg bij gent al 8ton, ik denk dat ie bij Twente misschien een miljoen krijgt, maar ook niet veel meer. Bij Zenit kon ie naar verluid, 2,5 miljoen krijgenquote:Op woensdag 15 juli 2009 11:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
5 miljoen euro + doorverkoop percentage.
En hij wordt gelijk een van de best verdienende spelers.
Maar in alle eerlijkheid denk ik dat de best verdienende speler van Twente in vergelijking met de salarissen die Zenit betaalt nog een "fooi" krijgt.
Ik denk eerlijk gezegd niet dat Joopie boven de miljoen gaat zitten hoorquote:Op woensdag 15 juli 2009 11:47 schreef Prosac het volgende:
Ik denk dat als Ruiz bij Gent 8 ton verdiende en bij Zenit 2,5 miljoen kon krijgen, Twente niet maar een tonnetje of 2 boven het Gent loon is gaan zitten. 1,5 miljoen? 1,4?
Ik ga ervan uit dat ze dat salarisplafond wel bijstellen, als je als club wilt doorgroeien, zal dat salarisplafond ook omhoog moeten vind ik.quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:04 schreef TukkerF het volgende:
Twente heeft een salarisplafond. Dat is ingevoerd sinds de financieel slechte tijd.
Het enige wat zou kunnen is dat het plafond is bijgeschroefd naar de sportieve prestaties en doelen.
Ik verwacht in elk geval niet dat deze persoon zomaar de best verdiende speler word.
***nog steeds aan het wachten op .nl
Wat betreft Elia was het geen probleem geweest om rond de 2 miljoen te gaan zitten, dus tegen de 1,5 miljoen voor Ruiz zou niet onmogelijk zijn.quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:51 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd niet dat Joopie boven de miljoen gaat zitten hoor
Ze houden netto minder over aan Elia dan Ruiz gekost heeft volgens mij. Neemt niet weg dat het een goede aankoop is, soms moet je een beetje risico nemen als het financieel verantwoord is.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:43 schreef Radegast het volgende:
Goede transfer, een betere speler halen dan Elia en nog geld overhouden ook. Hulde.
Dat ging toen alleen over Nederlanders he.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:55 schreef TukkerF het volgende:
Even een compleet andere vraag:
Weet iemand hier, van de top 100 van salarissen die sportweek maakt, waar ik de complete lijst kan vinden?
Bedankt
Ik heb ook al lopen googelen, maar kan hem niet vinden. Zelf gooi ik de sportweeks altijd weg als ik ze uit heb, dus kan het ook niet opzoekenquote:Op woensdag 15 juli 2009 13:55 schreef TukkerF het volgende:
Even een compleet andere vraag:
Weet iemand hier, van de top 100 van salarissen die sportweek maakt, waar ik de complete lijst kan vinden?
Bedankt
Ja die vond ik ook, maar was benieuwd voor hoeveel Denneboom er nu in stond, en of die er überhaupt al instaat, weet het namelijk niet zeker. Maar als dat zo is, moeten ze die toch zo snel mogelijk ergens dumpen..quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:18 schreef sjimz het volgende:
http://www.sportweek.nl/top100.asp
Daar heb je in ieder geval wat links.
Als ie een miljoen per jaar pakt wil Jan Smit hem niet hebbenquote:Op woensdag 15 juli 2009 14:21 schreef ElYefe het volgende:
[..]
Ja die vond ik ook, maar was benieuwd voor hoeveel Denneboom er nu in stond, en of die er überhaupt al instaat, weet het namelijk niet zeker. Maar als dat zo is, moeten ze die toch zo snel mogelijk ergens dumpen..
Via google kwam ik op een forum van Heerenveen. Daar stonden wat bedragen uit de lijst van Sportweek van (oud) Heerenveenspelers.quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:33 schreef ElYefe het volgende:
[..]
Dat dusme geheugen laat me nog niet in de steek
waar haal je die wijsheid vandaan?
Wat is "een Bogarde" ookalweer?quote:
Veel verdienen, weinig spelen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wat is "een Bogarde" ookalweer?
En toen hij bij Twente kwam was hij gewoon van dat niveau.quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:39 schreef Blawh het volgende:
Groot gelijk heeft hij. Bij clubs die bij zijn niveau passen kan hij misschien de helft verdienen.
Ik kon alleen de top 10 en van Ajax Fey AZ Psv vinden, daarnaast de stijgers en dalers.quote:
Wat mij betreft zoiets.. Hoewel ik over die aankopen nog geen mening heb aangezien ik ze niet heb zien voetballen, maar voor die miljoenen ben je denk ik niet gehaald voor de bank en Parker kan niet slechter zijn dan Denneboomquote:Op woensdag 15 juli 2009 14:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hoe zou de opstelling er nu uit komen te zien trouwens?
Ziet er redelijk prettig uitquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:30 schreef ElYefe het volgende:
[..]
Wat mij betreft zoiets.. Hoewel ik over die aankopen nog geen mening heb aangezien ik ze niet heb zien voetballen, maar voor die miljoenen ben je denk ik niet gehaald voor de bank en Parker kan niet slechter zijn dan Denneboom
------------Boschker -----------
Stam--Wisgerhof--Douglas--Kuiper
-----Brama-------Janssen--------
-------------Perez------------------
---Parker------N'Kufo------Ruiz---
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |