abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 juli 2009 @ 16:15:15 #101
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_70970852
Ik ga ook het nieuwe Twente shirt bestellen maar ik zou niet weten welke naam ik moet kiezen.

Wat zouden jullie doen?
Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
pi_70970917
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 16:15 schreef Robinhoo het volgende:
Ik ga ook het nieuwe Twente shirt bestellen maar ik zou niet weten welke naam ik moet kiezen.

Wat zouden jullie doen?
zou zeggen, kies uit: N'Kufo, Perez, Stam, Brama of Douglas
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 14 juli 2009 @ 16:16:56 #103
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_70970925
quote:

Wat zouden jullie doen?
Ruiz.
Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
  dinsdag 14 juli 2009 @ 16:17:47 #104
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_70970957
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 16:16 schreef Bevin het volgende:

[..]

Ruiz.
Ga ik inderdaad doen alstie echt komt
Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
pi_70971075
wellenberg, zal wel in de aanbieding zijn nu .
  dinsdag 14 juli 2009 @ 16:21:01 #106
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_70971093
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 16:20 schreef DirkZz het volgende:
wellenberg, zal wel in de aanbieding zijn nu .
wellenberg is al weg ?
pi_70971164
Heubach Hooligan
pi_70971706
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 16:22 schreef Wopper1 het volgende:
Heubach Hooligan
ja man, onze FCT die-hard
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 14 juli 2009 @ 16:39:49 #109
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_70971824
Even iets uit het archief halen dan:

pi_70971866
quote:

Wat zouden jullie doen?
Eigen naam. Spelers zijn maar passanten, supporters zitten er altijd.
pi_70971907
Knappe transfer van Ruiz wanneer Twente hem daadwerkelijk binnenhaalt; ik vrees alleen dat het dan wel een Elia-achtig salaris wordt.

Hopelijk voor Twente is hij het geld dik waard.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 16:43:07 #112
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_70971941
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 16:40 schreef Blawh het volgende:

[..]

Me FOK! Username Nee.

Naja ik doe denk ik R.H. H is van me achternaam. Of zou ik dat niet doen. Gewoon me voornaam: Robin
  dinsdag 14 juli 2009 @ 16:44:23 #113
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_70971988
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 16:40 schreef Blawh het volgende:

[..]

Eigen naam op het shirt vind ik altijd een beetje triest. Moeilijk uit te leggen, waarom. Bijnamen helemaal, vernaggelen van het shirt.
pi_70972011
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 16:44 schreef Prosac het volgende:

[..]

Eigen naam op het shirt vind ik altijd een beetje triest.
Elke naam op het shirt vind ik kinderachtig.
Maar goed, dat ben ik
  dinsdag 14 juli 2009 @ 16:46:05 #115
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_70972049
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 16:44 schreef sjimz het volgende:

[..]

Elke naam op het shirt vind ik kinderachtig.
Maar goed, dat ben ik
Waarom dat ?
Op sommige shirts vind ik het heel kaal staan zonder naam en nummer.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 16:47:57 #116
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_70972105
Ik vind spelersnamen op een shirt wel mooi. Al is dat ook weer afhankelijk van naam en speler. Newcastle shirtje met Shearer of Liverpool met Hamann of Gerrard.
Je eigen naam op het shirt vind ik niet mooi, triest, ik zei al dat ik niet weet waarom ik dat eigenlijk vind, gewoon een gevoel. Nepheid ofzo.
pi_70972135
Ik haal ze ook zonder naam. Maar vind een naam achterop zeker niet kinderachtig, je eigen naam al helemaal niet. Je hebt immers meer clubliefde in je kleine teen dan veel spelers in hun hele lichaam.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 16:51:26 #118
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_70972214
Wat ik wel triest vindt aan spelersnamen, straks vertrekken ze nog deze transferperiode.
Een shirt met een spelernaam die al vertrokken is vindt ik wel kloten.
pi_70972239
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 16:51 schreef Robinhoo het volgende:
Wat ik wel triest vindt aan spelersnamen, straks vertrekken ze nog deze transferperiode.
Een shirt met een spelernaam die al vertrokken is vindt ik wel kloten.
Ja of straks laat je Ruiz drukken, komt hij helemaal niet
Net zoals met Kaka bij Man City of Van Persie bij PSV
  dinsdag 14 juli 2009 @ 16:55:06 #120
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_70972336
Ik ga denk ik voor Brama, dat is echt een held.
pi_70972406
Judas.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 16:58:41 #122
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_70972464
Hij is gewoon verstandig En blawh kijk even in het tukkertopic. Gaat over die voetbalmeet enzo
  dinsdag 14 juli 2009 @ 17:04:49 #123
239553 Jules4Barca
Mes Que Un Club
pi_70972632
Rendla
Niets is wat het lijkt
  dinsdag 14 juli 2009 @ 17:13:09 #124
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_70972875
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 17:04 schreef Jules4Barca het volgende:
Rendla
Wat is daarmee
  Moderator / Redactie FP dinsdag 14 juli 2009 @ 17:54:43 #125
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_70974203
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 16:52 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ja of straks laat je Ruiz drukken, komt hij helemaal niet
Net zoals met Kaka bij Man City of Van Persie bij PSV
AZ Kampioen 2007-2008
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_70974243
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 17:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

AZ Kampioen 2007-2008
Het was in het seizoen 2006-2007
  Moderator / Redactie FP dinsdag 14 juli 2009 @ 18:01:09 #127
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_70974430
Faal ik even
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  dinsdag 14 juli 2009 @ 18:01:35 #128
134625 Lamzak_
FC Twente!
pi_70974446
Ik heb Janssen + 24 op mijn rug , maar dat is dan ook mijn echte achternaam
Enschede, onze stad! ons domein!
pi_70974652
owja, die mooie AZ-tattoo op de enkel van zo'n supporter

@ Lamzak: je heet dus Lamzak Janssen?
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_70975171
Nog mensen die dadelijk naar Aalten gaan?
pi_70975503
Wat me erg opvalt is dat er weinig aandacht is voor het wel of niet komen van Ruiz in de media. Op Twente.net is het vrij druk bij dat forum. Hoe anders was dat toen met de transfer van Elia.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 18:51:41 #132
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_70975902
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 18:38 schreef need2009 het volgende:
Wat me erg opvalt is dat er weinig aandacht is voor het wel of niet komen van Ruiz in de media. Op Twente.net is het vrij druk bij dat forum. Hoe anders was dat toen met de transfer van Elia.
Deze transfer gaat veel te gemakkelijk, das niet interessant voor de media
Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
pi_70976167
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 18:38 schreef need2009 het volgende:
Komt omdat ajax er nu niets mee te maken heeft.
pi_70979591
quote:
Update: Volgens diverse Belgische media zijn FC Twente en AA Gent een transfersom van vier miljoen euro overeengekomen. Bryan Ruiz zou nu in Enschede zijn om een 4-jarige verbintenis te ondertekenen.

Bij een doorverkoop na één seizoen zou AA Gent naar verluidt tien procent van de transfersom opstrijken. Voor ieder daaropvolgend seizoen 2,5 procent.
bron: twentefans
pi_70981056
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 20:32 schreef Wopper1 het volgende:

[..]

bron: twentefans
14 juli '09 - Bryan Ruiz reist af naar Enschede

KAA Gent en Bryan Ruiz hebben deze avond een akkoord bereikt over zijn transfer naar FC Twente. Ruiz zelf vertrekt nu naar Enschede waar hij morgen medische testen zal afleggen en indien alles goed verloopt ook zijn contract zal tekenen bij de Nederlandse vice-kampioen.

http://www.buffalozone.be/
  dinsdag 14 juli 2009 @ 21:16:45 #136
113682 WeebI
Wee Bull
pi_70981147
Vette zaadpot net tegen Mönchengladbach. Vooral #33 (Bannink?) speelde echt matig. Wel gedreven, maar slechte timing en slechte passing.

Uiteindelijk wel gewonnen door een eigen doelpunt van Roel Brouwers en een goal van Nikita Rukavytsya. De 1-0 kwam door een vrije trap van ik meen Pérez die op de paal belandde, en in de rebound door Brouwers in het eigen doel werd gewerkt. De tweede goal was een goeie counter die door Rukavytsya werd afgemaakt.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueņo en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_70982228
quote:
FC Twente test opnieuw Paraguaanse aanvaller

Nelson Cuevas traint de komende dagen mee met FC Twente in de hoop een contract af te dwingen. De aanvaller is transfervrij nadat hij besloot zijn aflopende contract bij Universidad de Chile niet te verlengen.

De 29-jarige Cuevas is al jaren een vaste waarde in de nationale ploeg van Paraguay en hoopt op een avontuur in Europa. Twente is na het vertrek van Eljero Elia naar Hamburger SV en het vrijwel vaststaande vertrek van Marko Arnautovic naar Internazionale hard op zoek naar aanvallers.

Cuevas maakte overigens dinsdag al zijn debuut voor Twente in de oefenwedstrijd tegen Borussia Mönchengladbach, waar Marcel Meeuwis in de basis stond. De van Roda JC overgenomen controleur kon echter niet voorkomen dat de equipe van Steve McClaren met 0-2 won dankzij doelpunten van Roel Brouwers (eigen doelpunt) en Nikita Rukavytsya.
Iemand die bij die wedstrijd was iets van deze speler gezien? Is het wat?
pi_70982798
CM Held.

Heb hem een jaar of 4 wel een aantal wedstrijden zien spelen. Snelle en behendige rechtsbuiten. Wou PSV hem niet halen een paar jaar geleden?
pi_70983499
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 21:51 schreef ElYefe het volgende:

[..]

Iemand die bij die wedstrijd was iets van deze speler gezien? Is het wat?
Van hore zeggen: een redelijke speler, met een best goed schot die gedreven en snel is.
Hij had alleen al wel meteen praatjes met het opeisen van vrijetrappen enzo?
maar hij was wel transfervrij volgens mij.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 23:12:38 #140
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_70984895
Gefeliciteerd met Ruiz.. kan wel eens de verrassing van het seizoen worden

Cuevas.... Voor het oog is het leuk op zich, mooie dribbels en dergelijke, maar alles behalve constant en ook zeker niet rendementvol. Lijkt me echt stug dat ze hem halen.
pi_70985664
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 23:12 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

Cuevas.... Voor het oog is het leuk op zich, mooie dribbels en dergelijke, maar alles behalve constant en ook zeker niet rendementvol. Lijkt me echt stug dat ze hem halen.
Transfervrij, heb ik gehoord.
pi_70986618
FC Twente - Borussia Mönchengladbach 2 - 0

Ik was er bij in Aalten, kom er zelf vandaan en speel er zelf.

1ste helft was slaap verwekkend. 2de helft was iets beter.

+ Eigen goal =
pi_70986733
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 23:57 schreef Kw4Kje het volgende:
FC Twente - Borussia Mönchengladbach 2 - 0

Ik was er bij in Aalten, kom er zelf vandaan en speel er zelf.

1ste helft was slaap verwekkend. 2de helft was iets beter.

+ Eigen goal =
AZSV.

Helden.
  woensdag 15 juli 2009 @ 02:36:33 #144
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_70989545
quote:
Arnautovic: "Ik wil geen wissel zijn bij Inter"

Geplaatst op 14-07-2009 22:17 door Robin Albers - Bron: Telelombardia

Marko Arnautovic hoopt zo snel mogelijk aan zijn voorbereiding bij Internazionale te beginnen. De Oostenrijker is nog altijd van FC Twente, maar Inter wil de aanvaller graag overnemen. Toch leek een transfer niet meer aan de orde. De smaakmaker van afgelopen seizoen liep een breuk in zijn voet op, waardoor een overgang naar de Italiaanse topclub van de baan leek te zijn.

Arnautovic revalideert momenteel in Italië om vervolgens definitief de overstap naar Inter te maken. "Ik probeer snel te herstellen", liet hij weten tegenover het Italiaanse medium Telelombardia. "Ik werk veel uren op een dag met de medische staf van Inter, zodat ik zo snel mogelijk herstel. Ik kijk ernaar uit met al mijn ploeggenoten te trainen."

De twintigjarige aanvaller heeft wel al een duidelijk doel voor ogen. "Ik wil spelen, de bank is niet genoeg voor mij. De Champions League? Inter is een van de ploegen die dit toernooi kan winnen", sprak hij vol lof over zijn aanstaande nieuwe club.
Lijkt monsterman wel, met z'n grote neus mond
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
pi_70990677
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 14:33 schreef DirkZz het volgende:

[..]

Pff altijd weer zoo negatief:
[..]

Twente legt wel 5+ mil neer als een speler dat waard is hoor.

Wat is hier in godsnaam negatief aan?
pi_70990857
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 23:12 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

Ik weet niet onder wat voor steen jij de laatste jaren hebt gelegen, maar de tweebenige Cuevas heeft een prima reputatie. Speelde voor topclubs als River Plate en Santos, is razendsnel en heeft een goed schot in het linkerbeen. Niet rendementvol? Heb je hem wekelijks zien spelen of zo? De berichten die ik over hem lees en hoor zijn overwegend positief. Tegen Gladbach liet hij een prima indruk achter, dus ik sluit niet uit dat Twente deze transfervrije vleugelspits ook nog eens gaat halen. Heeft bovendien ook 42 interlands voor Paraguay gespeeld en was actief op de WK van 2006.

Wat Ruiz betreft, moet ik je wel gelijk geven. Begin deze week dacht Ajax zich ook nog even te kunnen mengen in de strijd om deze linksbenige balartiest. Kennelijk met de bedoeling om Twente dwars te zitten. Men was echter weer eens te laat. Het scenario na volgend seizoen kun je nu alweer zo uittekenen. Ajax komt met een 'briljant' openingsbod van 4 miljoen euro en onze Joop kapt de telefonische onderhandelingen lachend na twee seconden af. Ruiz, die voor vier seizoenen heeft getekend, gaat over een paar jaar voor vele milljoenen lekker naar Spanje.

[ Bericht 2% gewijzigd door Angstgegner op 15-07-2009 08:22:39 ]
pi_70991149
Bryan Ruiz is al bij Twente
Duitse kampioen Wolfsburg belde nog voor Costa Ricaan

Bryan Ruiz is weg bij AA Gent. Gisteravond vertrok hij naar Enschede, om daar vanochtend medische tests af te leggen en daarna te tekenen voor FC Twente. De Duitse kampioen Wolfsburg belde gisteren nog wel, maar komt allicht te laat.

Bryan Ruiz kwam gistermiddag nog eens naar het Gentse oefencomplex om zijn gewezen ploegmaats uit te wuiven voor hun Europese opdracht in Wit-Rusland. Zenit is nooit echt een optie geweest voor de afscheidnemende Buffalo, want Rusland zag hij niet echt zitten. Maar met Twente is hij er dus helemaal uit. Hij moet wel nog zijn handtekening zetten, in principe biedt de club hem een verbintenis voor vier seizoenen aan.

Voorzitter Munsterman van de Nederlanders liet maandagavond in besloten kring al weten dat de deal voor hem rond is. Twente vertrekt vrijdag op stage naar Swansea, speelt over twee weken al de voorronde van de Champions League, trainer McLaren wil daarom alles zo snel mogelijk afgerond hebben.

Gisteravond doken geruchten op dat ook Zenit weer in de dans sprong, maar manager Louwagie ontkende dat in alle toonaarden. 'Het is genoeg geweest. Zenit is geen afleidingsmanoeuvre geweest, maar de speler zelf was er allerminst warm voor. Behoudens enkele kleine details zijn wijzelf als club eruit met Twente. Ons eerste contact dateert trouwens niet van onze onderlinge oefenmatch, maar van daarvoor. Ook de speler is rond, het is dus een mooie deal.'

Bedragen wilde Louwagie niet noemen, maar hij toonde zich alvast tevreden met de transfersom. 'Iedereen heeft gelachen met de acht miljoen die ik noemde, maar op het eind van de rit zullen we er niet zo ver naast zijn.' AA Gent vangt naar verluidt een dikke vijf miljoen voor zijn Costa Ricaan, en bedong ongeveer twintig procent op de eventuele doorverkoop van de speler. Daarnaast zijn er nog wat extra's die vandaag worden doorgenomen.

Louwagie noemde de voorbije weken een moeilijke ervaring, maar loofde tegelijk het professionalisme van trainer Preud'homme. 'We hebben samen beslist om Bryan niet meer op te stellen, zo bleef het rustig.' De coach dacht er net zo over. 'Had ik hem opgesteld, dan hadden we tijd verloren.'

Ruiz belandt met Twente bij het team dat de voorbije seizoenen de prijs kreeg voor het meest attractieve voetbal van de Eredivisie. Coach McLaren loodste de Tukkers, die draaien op een budget van 30 miljoen euro, naar een onverhoopte tweede plaats en dus een ticket voor de voorronde van de Champions League. De Grolsche Vest loopt tweewekelijks vol met 25.000 fans, er wordt zelfs een ring bijgebouwd. Sterspelers als Elia (Hamburg), Braafheid (Bayern) en Arnautovic (allicht Inter) versierden er een toptransfer, dat belooft dus veel voor de ambitieuze Midden-Amerikaan.

Bron: Belgische krant Het Nieuwsblad
pi_70991917
[quote]Op woensdag 15 juli 2009 08:27 schreef Angstgegner het volgende:
Bryan Ruiz is al bij Twente
Duitse kampioen Wolfsburg belde nog voor Costa Ricaan

Ruiz belandt met Twente bij het team dat de voorbije seizoenen de prijs kreeg voor het meest attractieve voetbal van de Eredivisie. Coach McLaren loodste de Tukkers, die draaien op een budget van 30 miljoen euro, naar een onverhoopte tweede plaats en dus een ticket voor de voorronde van de Champions League. De Grolsche Vest loopt tweewekelijks vol met 25.000 fans, er wordt zelfs een ring bijgebouwd. Sterspelers als Elia (Hamburg), Braafheid (Bayern) en Arnautovic (allicht Inter) versierden er een toptransfer, dat belooft dus veel voor de ambitieuze Midden-Amerikaan.

Ik vind dit goed nieuws voor twente, dat ze zo worden neergezet.
Daarnaast ben ik blij als straks op .nl de bevestiging komt van Park en Ruiz. Tel daarbij de talenten die er nog lopen/komen, de garde die vorig jaar 2e werd en dan zijn de ingredienten aanwezig voor een mooi seizoen!

"Wij tegen de rest"
  woensdag 15 juli 2009 @ 09:25:18 #149
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_70992218
Vanmiddag duidelijkheid?

Als we clubs als Zenit aftroeven, zal dat een super prestatie zijn van het management.
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
  woensdag 15 juli 2009 @ 09:29:07 #150
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_70992283
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 09:25 schreef 9christensen het volgende:
Vanmiddag duidelijkheid?

Als we clubs als Zenit aftroeven, zal dat een super prestatie zijn van het management.
Volgens mij wil de speler zelf liever in Nederland voetballen. Zenit bood meer.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')