zou zeggen, kies uit: N'Kufo, Perez, Stam, Brama of Douglasquote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:15 schreef Robinhoo het volgende:
Ik ga ook het nieuwe Twente shirt bestellen maar ik zou niet weten welke naam ik moet kiezen.
Wat zouden jullie doen?
Ruiz.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:15 schreef Robinhoo het volgende:
Ik ga ook het nieuwe Twente shirt bestellen maar ik zou niet weten welke naam ik moet kiezen.
Wat zouden jullie doen?
quote:
wellenberg is al weg ?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:20 schreef DirkZz het volgende:
wellenberg, zal wel in de aanbieding zijn nu.
Eigen naam. Spelers zijn maar passanten, supporters zitten er altijd.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:15 schreef Robinhoo het volgende:
Wat zouden jullie doen?
Me FOK! Usernamequote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:40 schreef Blawh het volgende:
[..]
Eigen naam. Spelers zijn maar passanten, supporters zitten er altijd.
Eigen naam op het shirt vind ik altijd een beetje triest. Moeilijk uit te leggen, waarom. Bijnamen helemaal, vernaggelen van het shirt.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:40 schreef Blawh het volgende:
[..]
Eigen naam. Spelers zijn maar passanten, supporters zitten er altijd.
Elke naam op het shirt vind ik kinderachtig.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:44 schreef Prosac het volgende:
[..]
Eigen naam op het shirt vind ik altijd een beetje triest.
Waarom dat ?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:44 schreef sjimz het volgende:
[..]
Elke naam op het shirt vind ik kinderachtig.
Maar goed, dat ben ik
Ja of straks laat je Ruiz drukken, komt hij helemaal nietquote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:51 schreef Robinhoo het volgende:
Wat ik wel triest vindt aan spelersnamen, straks vertrekken ze nog deze transferperiode.
Een shirt met een spelernaam die al vertrokken is vindt ik wel kloten.
Wat is daarmeequote:
AZ Kampioen 2007-2008quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja of straks laat je Ruiz drukken, komt hij helemaal niet
Net zoals met Kaka bij Man City of Van Persie bij PSV
Deze transfer gaat veel te gemakkelijk, das niet interessant voor de mediaquote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:38 schreef need2009 het volgende:
Wat me erg opvalt is dat er weinig aandacht is voor het wel of niet komen van Ruiz in de media. Op Twente.net is het vrij druk bij dat forum. Hoe anders was dat toen met de transfer van Elia.
Komt omdat ajax er nu niets mee te maken heeft.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:38 schreef need2009 het volgende:
Wat me erg opvalt is dat er weinig aandacht is voor het wel of niet komen van Ruiz in de media. Op Twente.net is het vrij druk bij dat forum. Hoe anders was dat toen met de transfer van Elia.
bron: twentefansquote:Update: Volgens diverse Belgische media zijn FC Twente en AA Gent een transfersom van vier miljoen euro overeengekomen. Bryan Ruiz zou nu in Enschede zijn om een 4-jarige verbintenis te ondertekenen.
Bij een doorverkoop na één seizoen zou AA Gent naar verluidt tien procent van de transfersom opstrijken. Voor ieder daaropvolgend seizoen 2,5 procent.
14 juli '09 - Bryan Ruiz reist af naar Enschedequote:
Iemand die bij die wedstrijd was iets van deze speler gezien? Is het wat?quote:FC Twente test opnieuw Paraguaanse aanvaller
Nelson Cuevas traint de komende dagen mee met FC Twente in de hoop een contract af te dwingen. De aanvaller is transfervrij nadat hij besloot zijn aflopende contract bij Universidad de Chile niet te verlengen.
De 29-jarige Cuevas is al jaren een vaste waarde in de nationale ploeg van Paraguay en hoopt op een avontuur in Europa. Twente is na het vertrek van Eljero Elia naar Hamburger SV en het vrijwel vaststaande vertrek van Marko Arnautovic naar Internazionale hard op zoek naar aanvallers.
Cuevas maakte overigens dinsdag al zijn debuut voor Twente in de oefenwedstrijd tegen Borussia Mönchengladbach, waar Marcel Meeuwis in de basis stond. De van Roda JC overgenomen controleur kon echter niet voorkomen dat de equipe van Steve McClaren met 0-2 won dankzij doelpunten van Roel Brouwers (eigen doelpunt) en Nikita Rukavytsya.
Van hore zeggen: een redelijke speler, met een best goed schot die gedreven en snel is.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:51 schreef ElYefe het volgende:
[..]
Iemand die bij die wedstrijd was iets van deze speler gezien? Is het wat?
Transfervrij, heb ik gehoord.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:12 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Gefeliciteerd met Ruiz.. kan wel eens de verrassing van het seizoen worden
Cuevas....Voor het oog is het leuk op zich, mooie dribbels en dergelijke, maar alles behalve constant en ook zeker niet rendementvol. Lijkt me echt stug dat ze hem halen.
AZSV.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:57 schreef Kw4Kje het volgende:
FC Twente - Borussia Mönchengladbach 2 - 0
Ik was er bij in Aalten, kom er zelf vandaan en speel er zelf.
1ste helft was slaap verwekkend. 2de helft was iets beter.
+ Eigen goal =
Lijkt monsterman wel, met z'n grote neus mondquote:Arnautovic: "Ik wil geen wissel zijn bij Inter"
Geplaatst op 14-07-2009 22:17 door Robin Albers - Bron: Telelombardia
Marko Arnautovic hoopt zo snel mogelijk aan zijn voorbereiding bij Internazionale te beginnen. De Oostenrijker is nog altijd van FC Twente, maar Inter wil de aanvaller graag overnemen. Toch leek een transfer niet meer aan de orde. De smaakmaker van afgelopen seizoen liep een breuk in zijn voet op, waardoor een overgang naar de Italiaanse topclub van de baan leek te zijn.
Arnautovic revalideert momenteel in Italië om vervolgens definitief de overstap naar Inter te maken. "Ik probeer snel te herstellen", liet hij weten tegenover het Italiaanse medium Telelombardia. "Ik werk veel uren op een dag met de medische staf van Inter, zodat ik zo snel mogelijk herstel. Ik kijk ernaar uit met al mijn ploeggenoten te trainen."
De twintigjarige aanvaller heeft wel al een duidelijk doel voor ogen. "Ik wil spelen, de bank is niet genoeg voor mij. De Champions League? Inter is een van de ploegen die dit toernooi kan winnen", sprak hij vol lof over zijn aanstaande nieuwe club.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:33 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Pff altijd weer zoo negatief:
[..]
Twente legt wel 5+ mil neer als een speler dat waard is hoor.
Ik weet niet onder wat voor steen jij de laatste jaren hebt gelegen, maar de tweebenige Cuevas heeft een prima reputatie. Speelde voor topclubs als River Plate en Santos, is razendsnel en heeft een goed schot in het linkerbeen. Niet rendementvol? Heb je hem wekelijks zien spelen of zo? De berichten die ik over hem lees en hoor zijn overwegend positief. Tegen Gladbach liet hij een prima indruk achter, dus ik sluit niet uit dat Twente deze transfervrije vleugelspits ook nog eens gaat halen. Heeft bovendien ook 42 interlands voor Paraguay gespeeld en was actief op de WK van 2006.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:12 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Gefeliciteerd met Ruiz.. kan wel eens de verrassing van het seizoen worden
Cuevas....Voor het oog is het leuk op zich, mooie dribbels en dergelijke, maar alles behalve constant en ook zeker niet rendementvol. Lijkt me echt stug dat ze hem halen.
Volgens mij wil de speler zelf liever in Nederland voetballen. Zenit bood meer.quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:25 schreef 9christensen het volgende:
Vanmiddag duidelijkheid?
Als we clubs als Zenit aftroeven, zal dat een super prestatie zijn van het management.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |