Ben ik op zich wel met je eens. Maar Ruiz z'n vrouw woont liever in het prachtige groene Twente dan in het kille Rusland. Dus is het precies wat angstgegner zegt: Hopen dat zij de broek aan heeft.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zenit zal Ruiz een miljoenensalaris bieden; als hij dan in drie jaar tijd kan verdienen wat hij anders in 8 jaar moet doen, dan is die keus snel gemaakt natuurlijk. Daarnaast groeit het Russisch voetbal toch ook wel langzaamaan in kwaliteit.
Zonde voor Twente.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zenit zal Ruiz een miljoenensalaris bieden; als hij dan in drie jaar tijd kan verdienen wat hij anders in 8 jaar moet doen, dan is die keus snel gemaakt natuurlijk. Daarnaast groeit het Russisch voetbal toch ook wel langzaamaan in kwaliteit.
Zonde voor Twente.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:22 schreef TukkerF het volgende:
weet iemand hier of twente nog word uitgezonden vanavond?
PS. Ik vind het nog niet zo logisch dat hij puur naar het financiele kijkt.
Maargoed we zullen maar afwachten.
Heracles had hem en Klavan op proef toen ze nog in de eerste divisie speelde, PSV wilde ze wellicht halen om vervolgens bij Heracles te stallen toch? Hij is in ieder geval niet gekomen. Jaar later promoveerde Heracles en wilden ze hem zelf (samen met Klavan) halen, helaas speelde hij toen al in België.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:02 schreef Zapper het volgende:
Heb Ruiz zo'n 4 jaar geleden zien spelen toen hij op proef was bij Heracles, vond 'm toen al opvallend spelen en kennelijk is hij alleen maar beter geworden. Zou een topper zijn voor FC Twente zeg
Het zal in ieder geval mooi zijn mocht het rondkomen!quote:-"Navraag in de entourage leert dat de speler net iets liever naar Twente gaat. "
-"Maar in Sint-Petersburg speelt een ander element. Zwarte spelers zijn niet welkom voor de fanatieke fans van Zenit."
-"In Rusland vrezen ze overigens te laat te komen tegenover Twente."
http://www.buffalozone.be/quote:14 juli '09 - Bryan Ruiz kiest voor FC Twente
De kogel is door de kerk, Bryan Ruiz heeft gekozen voor FC Twente. Na een steekspel tussen verschillende gegadigden heeft de balvirtuoos uit Costa Rica nu definitief zijn woord gegeven aan de Nederlandse vice-kampioen
Klopt ja, en die wedstrijd was tegen SC Heerenveen op een amateurveldje. God wat was het druk toenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:13 schreef Blawh het volgende:
Heracles had hem en Klavan op proef toen ze nog in de eerste divisie speelde, PSV wilde ze wellicht halen om vervolgens bij Heracles te stallen toch? Hij is in ieder geval niet gekomen. Jaar later promoveerde Heracles en wilden ze hem zelf (samen met Klavan) halen, helaas speelde hij toen al in België.
quote:Snel duidelijkheid verwacht rondom gewilde Ruiz
AA Gent-spits Bryan Ruiz weet nog voor het einde van deze maand waar zijn toekomst ligt. De aanvaller wordt momenteel gevolgd door een flink aantal clubs. Onder hen begeven zich ook FC Twente en sc Heerenveen.
"Voor eind juli gaat er veel gebeuren, maar een transfer als deze rond je niet in één-twee-drie af", laat AA Gent-manager Michel Louwagie weten aan Het Laatste Nieuws. Naast de eerder genoemde Nederlandse clubs zouden ook Hoffenheim en Anderlecht interesse in de Zuid-Amerikaan getoond hebben.
Ruiz, die sinds 2006 uitkomt voor AA Gent, liet al in een eerder stadium weten dat zijn voorkeur uitgaat naar de Friese club. Trainer Trond Sollied kent de aanvaller nog van zijn verblijf in België en is zeer gecharmeerd van de Costa Ricaan.
Om voor een mogelijke nieuwe club in Europees verband uit te mogen komen zal Ruiz komende donderdag in elk geval niet zijn opwachting maken in de voorronde van de Europa League. AA Gent neemt het dan op tegen het Wit-Russische FC Naftan. Ruiz zal, met het oog op een transfer, in elk geval niet in actie komen.
Pff altijd weer zoo negatief:quote:Op dinsdag 14 juli 2009 02:16 schreef Angstgegner het volgende:
In ieder geval geen vijf miljoen. Volgens de laatste berichten zou Ruiz er - gelet op de financiën - zelf wel oren naar hebben om naar Rusland te vertrekken, maar ziet zijn vrouw het absoluut niet zitten. Nu maar hopen dat die de broek aan heeft.
Twente legt wel 5+ mil neer als een speler dat waard is hoor.quote:Zenit bood onlangs zeven miljoen euro voor de Costa Ricaan, terwijl Twente niet verder is gekomen dan 5,5 miljoen.
1. Kufoquote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:37 schreef sjimz het volgende:
Ruiz zou een hele goede aankoop zijn. Met Parker, die Irakees en hem haal je wel qua salaris hoge posten binnen. Wie is eigenlijk grootverdiener bij Twente? nkufo en boschker?
Ik denk die Akram ook wel, hij verdiende al meer dan een miljoen daar in Arabië, die zal ook wel flink wat tonnen krijgen, Ruiz denk ik met hem, mocht ie echt tekenen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:37 schreef sjimz het volgende:
Ruiz zou een hele goede aankoop zijn. Met Parker, die Irakees en hem haal je wel qua salaris hoge posten binnen. Wie is eigenlijk grootverdiener bij Twente? nkufo en boschker?
http://buffalozone.be/quote:14 juli '09 - Bryan Ruiz kiest voor FC Twente
De kogel is door de kerk, Bryan Ruiz heeft gekozen voor FC Twente. Na een steekspel tussen verschillende gegadigden heeft de balvirtuoos uit Costa Rica nu definitief zijn woord gegeven aan de Nederlandse vice-kampioen.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:41 schreef DirkZz het volgende:
van wat ik weet zit het loon van bv. een Heubach rond de 450,000.
Die gekke Denneboom ben ik ooit ook eens tegengekomen in die inkomens top 100 van sportweek volgens mij.. Nu weet ik alleen niet meer voor hoeveel, maar ik weet nog wel dat ik het toen veeeeeel te veel vond. 6 ton ofzo?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:39 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
1. Kufo
2. Perez
3. Boschker
Kufo krijgt een tonnetje of 7,8 denk ik?
Lijkt me ook wel ietwat veelquote:
Zou ik opvallend veel vinden. Wanneer heeft hij zijn laatste verbeterde contract bij Twente getekend?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:41 schreef DirkZz het volgende:
Kufo zit volgens mij net onder of net boven een miljoen.
Nou ja, het is nogal veel geld voor een beperkte voetballer. maar t is wel een club en cultheld hoor.quote:
Onze Hooliganquote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nou ja, het is nogal veel geld voor een beperkte voetballer. maar t is wel een club en cultheld hoor.
quote:Bryan Ruiz is onderweg naar Enschede voor het zetten van de handtekening onder een 4 jarige overeenkomst met FC Twente. FC Twente en AA Gent hebben vroeg deze middag overeenstemming bereikt over de transfersom. Hierover worden door beide clubs geen mededelingen gedaan maar dat FC Twente diep in de buidel moet tasten is meer dan logisch. Volgens insiders ligt de transfersom op 4 miljoen en een doorverkooppercentage dat na 1 contractjaar 10% voor Gent oplevert en elk extra jaar 2,5% extra. Ruiz zal direct een van de grootverdieners binnen de Enschedese selectie zijn.
Fanshop van FC Twente, in Enschede.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:05 schreef hayder het volgende:
Weet iemand waar ik een fc twente shirt kan bestellen met nashat achter op de shirt?
En zijn de trainingen van fc twente vrij toegankelijk?
jazeker, tijden staan op fctwente.nlquote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:05 schreef hayder het volgende:
En zijn de trainingen van fc twente vrij toegankelijk?
oke en de training?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:11 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Fanshop van FC Twente, in Enschede.
Je zou ook even de Supportersserviceunit kunnen bellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |