abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70955569
In ieder geval geen vijf miljoen. Volgens de laatste berichten zou Ruiz er - gelet op de financiën - zelf wel oren naar hebben om naar Rusland te vertrekken, maar ziet zijn vrouw het absoluut niet zitten. Nu maar hopen dat die de broek aan heeft.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 08:16:42 #52
39338 poehej
Tukker in hart en nieren.
pi_70956706
Als Twente zo nodig bij de top wil horen zullen ze toch echt een beetje in de buidel moeten tasten..
pi_70957600
Als Twente vier miljoen zou betalen voor deze speler, vind ik dat een heel aardig bedrag. Tegen de Russen kan natuurlijk niemand op. Maar inmiddels zijn in de Belgische pers berichten verschenen dat Twente al een persoonlijk akkoord heeft bereikt met Ruiz voor vier jaar. Nu is Zenith erbij gekomen en zal blijken hoe sterk Ruiz in zijn schoenen staat. Meerdere malen heeft hij in het verleden te kennen gegeven niet naar Rusland te willen. Volgens een insider van AA Gent op twente.net, is het echter vooral zijn vrouw die absoluut geen trek heeft in een Russisch avontuur. Ik verwacht vandaag of morgen duidelijkheid in deze zaak.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 09:25:04 #54
39338 poehej
pi_70957759
De geruchten op t.net neem ik met een grote korrel zout.. De onzin die ze daar soms uitkramen.. Ik hoop echter wel van harte dat het zo is.
pi_70958695
Twente lijkt niet mee te kunnen in de prijs die Zenit geboden heeft, de grote vraag lijkt me dan:

Hebben we nog een kans? En dat lijkt er wel op als ik alles lees. Gent maakt het niet uit waar hij heen gaat, tuurlijk wel een voorkeur voor het grote geld, maar verder lijkt twente net zoveel kans te hebben. Dit haal ik uit de opmerking dat Ruiz zelf maar moet kiezen!

Hopelijk komt hij naar Twente, kunnen we goed gebruiken naast de jonge talentjes!

Afronden en achter Driver aan, tussendoor even snel met inter rondkomen (anders is het geld op...)
pi_70959479
Zenit zal Ruiz een miljoenensalaris bieden; als hij dan in drie jaar tijd kan verdienen wat hij anders in 8 jaar moet doen, dan is die keus snel gemaakt natuurlijk. Daarnaast groeit het Russisch voetbal toch ook wel langzaamaan in kwaliteit.

Zonde voor Twente.
pi_70960514
weet iemand hier of twente nog word uitgezonden vanavond?

PS. Ik vind het nog niet zo logisch dat hij puur naar het financiele kijkt.
Maargoed we zullen maar afwachten.
pi_70960601
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 10:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zenit zal Ruiz een miljoenensalaris bieden; als hij dan in drie jaar tijd kan verdienen wat hij anders in 8 jaar moet doen, dan is die keus snel gemaakt natuurlijk. Daarnaast groeit het Russisch voetbal toch ook wel langzaamaan in kwaliteit.

Zonde voor Twente.
Ben ik op zich wel met je eens. Maar Ruiz z'n vrouw woont liever in het prachtige groene Twente dan in het kille Rusland. Dus is het precies wat angstgegner zegt: Hopen dat zij de broek aan heeft.
pi_70961755
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 10:45 schreef BliksemSchigt het volgende:

Zonde voor Twente.

Ruiz heeft al twee zeer positieve gesprekken gehad met McClaren en is behoorlijk onder de indruk geraakt van deze trainer. Bovendien is hij persoonlijk rond met Twente, dus dan zou hij zijn woord breken, al gebeurt dat natuurlijk vaker in de voetballerij. Ondertussen heeft hij ook met zijn voormalige ploeggenoot Nicolas Lombaerts die ook bij Zenith speelt, contact gehad. Zoals ik het nu inschat, zal hij waarschijnlijk - of ik moet er helemaal naast zitten - zijn gevoel laten spreken en toch voor Twente kiezen. Hij wil over enkele jaren hoe dan ook in Spanje gaan voetballen. Vanuit Rusland naar Spanje vertrekken lijkt me toch iets moeilijker. Bovendien krijgt Gent waarschijnlijk een aantrekkeliijk doorverkooppercentage van Twente als de deal rond komt en dat moet ik bij de Russen nog maar eens zien. Als ik jou was, zou ik dus niet al te zeker van mijn zaak.
pi_70961863
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 11:22 schreef TukkerF het volgende:
weet iemand hier of twente nog word uitgezonden vanavond?

PS. Ik vind het nog niet zo logisch dat hij puur naar het financiele kijkt.
Maargoed we zullen maar afwachten.

Wordt niet uitgezonden, tenminste niet op Eredivisie live en ik denk ook niet op Eurosport.
pi_70962038
ik durf het haast niet te zeggen, maar: KWW
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_70963417
Hier een bericht uit de Belgische krant Het Nieuwsblad

Zenith wil Twente dwarsbomen

Bryan Ruiz maakt kastje leeg bij AA Gent, maar toekomst blijft onduidelijk

AA Gent is een afgesloten hoofdstuk voor Bryan Ruiz. De 23-jarige Costa Ricaan maakte gisteren zijn kastje leeg en nam afscheid van de ploegmaats. FC Twente maakte zich al klaar om de speler warm te ontvangen, tot Zenit gisteren plots op de proppen kwam met een financieel interessanter bod.

Zenit is geen onbekende voor AA Gent. In 2007 verkocht het linksachter Nicolas Lombaerts voor vier miljoen euro aan de latere UEFA Cup-winnaar. 'We hebben van de Russen een aanbieding gekregen die interessanter is dan die van Twente', bevestigt voorzitter Ivan De Witte aan de telefoon. Of er al een deal is op clubniveau, kon of wilde hij niet kwijt. 'Vraag is of Ruiz zelf wel naar Rusland wil', aldus nog de preses. Goeie vraag, want de Costa Ricaan stuurde al eerder Spartak Moskou wandelen.

'Natuurlijk interesseert Zenit me', aldus een enthousiaste Ruiz. 'Maar er zijn nog clubs geïnteresseerd. Twente toont belangstelling en er zijn een paar pistes in Frankrijk. Het staat wel zo goed als vast dat ik niet in België blijf.'

Navraag in de entourage leert dat de speler net iets liever naar Twente gaat. Coach McLaren, die naam en faam maakte met de Engelse nationale ploeg, wil hem heel graag hebben. De Tukkers maken haast, want al op 28 juli spelen ze, met Anderlecht als één van de mogelijke tegenstanders, hun derde voorronde voor de Champions League.

Volgende week hopen ze op volle getalsterkte naar het oefenkamp in Engeland te trekken. Voorzitter Munsterman deed bij Gent eerder een bod van drie miljoen euro een hoopte gisteren (tevergeefs) de overeenkomst voor ongeveer een miljoen meer helemaal af te ronden. Ruiz zou daarmee de duurste aankoop uit de geschiedenis zijn. Twente ving onlangs wel tien miljoen euro voor Elia, die naar Hamburg verkaste. Twee miljoen daarvan gingen naar ADO Den Haag, nog twee miljoen naar de afbetaling voor het stadion, de rest kan geïnvesteerd worden op de markt. De Nederlanders wisten gisteren hun slag bijna thuis, tot dus pots Zenit op de proppen kwam.

Gillet

Ruiz zelf hakte de knoop nog niet definitief door. Hij moet vandaag nog onderhandelen. De club van Dick Advocaat kan uiteraard veel meer bieden. Maar in Sint-Petersburg speelt een ander element. Zwarte spelers zijn niet welkom voor de fanatieke fans van Zenit. Een Latino ligt misschien ook gevoelig, al lijkt dat net nog te kunnen. De Portugees Meira wordt in ieder geval aanvaard. In Rusland vrezen ze overigens te laat te komen tegenover Twente. Vraag is ook in hoeverre ze Ruiz zien als een wisseloplossing voor het geval het nog zou mislopen met de Macedonische spits Pandev van AS Roma. Pikant detail overigens: ook anderhalf jaar geleden dook Zenit op, net toen Gillet op het punt stond te tekenen voor Anderlecht. Uiteindelijk ging de transfer naar Brussel toch door.

Ondertussen lijken clubs als Heerenveen en Hoffenheim uit beeld verdwenen. Sollied is helemaal gek van Ruiz, maar het Friese bestuur pruttelt tegen. Hoffenheim was dan weer een optie voor het geval Demba Ba naar Stuttgart zou vertrekken, maar de gewezen spits van Moeskroen werd medisch niet geschikt bevonden.

De Smet

Een zaak is duidelijk: de transfer van Bryan Ruiz zit in een stroomversnelling. Deelde hij op zondag nog gretig handtekeningen uit op de fandag, dan maakte hij gisteren zijn kastje leeg. 'Ik heb afscheid genomen', aldus een opgeluchte Midden-Amerikaan aan de lijn. 'Dit was het ideale moment, Gent is toch voor vier dagen weg voor de Europese match tegen Naftan. Hopelijk komt alles nog deze week rond.'
  dinsdag 14 juli 2009 @ 13:02:00 #63
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_70963743
Heb Ruiz zo'n 4 jaar geleden zien spelen toen hij op proef was bij Heracles, vond 'm toen al opvallend spelen en kennelijk is hij alleen maar beter geworden. Zou een topper zijn voor FC Twente zeg
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_70964109
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 13:02 schreef Zapper het volgende:
Heb Ruiz zo'n 4 jaar geleden zien spelen toen hij op proef was bij Heracles, vond 'm toen al opvallend spelen en kennelijk is hij alleen maar beter geworden. Zou een topper zijn voor FC Twente zeg
Heracles had hem en Klavan op proef toen ze nog in de eerste divisie speelde, PSV wilde ze wellicht halen om vervolgens bij Heracles te stallen toch? Hij is in ieder geval niet gekomen. Jaar later promoveerde Heracles en wilden ze hem zelf (samen met Klavan) halen, helaas speelde hij toen al in België.

Ruiz lijkt me in ieder geval een veel betere optie dan Cisse, zeker als hij zoveel beter is geworden in vergelijking met een aantal jaar terug.
pi_70964411
Ik dacht met Zenit in eerste instantie "dat wordt niet meer wat". Maar als ik dat stuk zo lees zie ik het toch nog wel wat positiever in.
quote:
-"Navraag in de entourage leert dat de speler net iets liever naar Twente gaat. "
-"Maar in Sint-Petersburg speelt een ander element. Zwarte spelers zijn niet welkom voor de fanatieke fans van Zenit."
-"In Rusland vrezen ze overigens te laat te komen tegenover Twente."
Het zal in ieder geval mooi zijn mocht het rondkomen!
pi_70964585
Ruiz is niet zwart.
pi_70965107
Hij gaat wel naar Twente komen, is een stabielere stap voor hem.
That's all folks!
  Moderator / Redactie FP dinsdag 14 juli 2009 @ 13:53:16 #68
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_70965444
Kom maar naar hier, Ruiz
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  dinsdag 14 juli 2009 @ 13:56:33 #69
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_70965571
Volgens fans van AA Gent is het al rond.
quote:
14 juli '09 - Bryan Ruiz kiest voor FC Twente

De kogel is door de kerk, Bryan Ruiz heeft gekozen voor FC Twente. Na een steekspel tussen verschillende gegadigden heeft de balvirtuoos uit Costa Rica nu definitief zijn woord gegeven aan de Nederlandse vice-kampioen
http://www.buffalozone.be/
Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
  dinsdag 14 juli 2009 @ 14:06:41 #70
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_70965932
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 13:13 schreef Blawh het volgende:

Heracles had hem en Klavan op proef toen ze nog in de eerste divisie speelde, PSV wilde ze wellicht halen om vervolgens bij Heracles te stallen toch? Hij is in ieder geval niet gekomen. Jaar later promoveerde Heracles en wilden ze hem zelf (samen met Klavan) halen, helaas speelde hij toen al in België.
Klopt ja, en die wedstrijd was tegen SC Heerenveen op een amateurveldje. God wat was het druk toen
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_70965998
volgens diverse berichten uit zuid afrika zou ook Parker voor Twente kiezen.
als dit waar zou zijn halen we twee aardige spelers in huis, Parker en Ruiz.

Four-year deal for Parker
Posted: 2009-07-14 12:48

As you read this, Bafana Bafana star Bernard Parker is on his way to the ProSport International offices in Johannesburg to sign for FC Twente.

“The papers are ready at my business manager’s offices in Jo’burg and I’m on my way there as I speak to you. I will be signing a four-year contract and… (sighs)… I’m excited, man,” he reveals to KickOff.com.

Parker will be on the plane to Holland this evening, “I’m leaving at 23h00 and I’m looking forward to making it big at FC Twente,” he says.

His new coach will be former England coach Steve McClaren.

Twente are also, apparently, after Nasief Morris.
"Van Duitsers heb je pas gewonnen als ze met de bus de stad uit zijn."
  dinsdag 14 juli 2009 @ 14:20:56 #72
39338 poehej
pi_70966428
Dit is ook wel grappig eigenlijk

Dit bericht stond gisteren op voetbalzone..
quote:
Snel duidelijkheid verwacht rondom gewilde Ruiz

AA Gent-spits Bryan Ruiz weet nog voor het einde van deze maand waar zijn toekomst ligt. De aanvaller wordt momenteel gevolgd door een flink aantal clubs. Onder hen begeven zich ook FC Twente en sc Heerenveen.

"Voor eind juli gaat er veel gebeuren, maar een transfer als deze rond je niet in één-twee-drie af", laat AA Gent-manager Michel Louwagie weten aan Het Laatste Nieuws. Naast de eerder genoemde Nederlandse clubs zouden ook Hoffenheim en Anderlecht interesse in de Zuid-Amerikaan getoond hebben.

Ruiz, die sinds 2006 uitkomt voor AA Gent, liet al in een eerder stadium weten dat zijn voorkeur uitgaat naar de Friese club. Trainer Trond Sollied kent de aanvaller nog van zijn verblijf in België en is zeer gecharmeerd van de Costa Ricaan.

Om voor een mogelijke nieuwe club in Europees verband uit te mogen komen zal Ruiz komende donderdag in elk geval niet zijn opwachting maken in de voorronde van de Europa League. AA Gent neemt het dan op tegen het Wit-Russische FC Naftan. Ruiz zal, met het oog op een transfer, in elk geval niet in actie komen.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 14 juli 2009 @ 14:24:56 #73
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_70966567
Hehe
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_70966810
Word het wel tijd dat Arnautovic weggaat, anders krijgt hij nog problemen met onze Ruiz.
pi_70966822
Wachten dus op twente.nl, tot die tijd geloof ik nog niets omtrent parker, ruiz of welke speler dan ook
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')