Bron: http://www.fctwente.net/quote:Ik kan jullie 2 "nieuwtjes" melden die van mijn bron afkomstig zijn.
Cissé vertrekt voor 4,5 miljoen euro naar Feyenoord. Joop wilde niet verder gaan dan 3,5 miljoen euro.
Marko wordt in eerste instantie gehuurd voor een bedrag van 5 miljoen euro...welke in 1 keer bijgeschreven zal worden vanuit Milaan. Wanneer Marko voldoet aan de wensen van Inter dan zal Inter nogmaals 9 miljoen euro overmaken zodat Marko dan eigendom is van Inter.
Marko heeft tijdens de besprekingen nadrukkelijk aangegeven dat FCT een gepasseerd station was en dat hij persé naar Inter wilde.
Mede hierdoor is toch voor deze constructie besloten alhoewel Joop hier geen voorstander van was maar Marko toch enigzins tegemoet wilde komen in zijn wensen.
Joop is dus zo beroerd nog niet!
Begin maar vast met geloven.quote:Op woensdag 1 juli 2009 00:25 schreef sjimz het volgende:
Sorry maar ik geloof niet dat een club (op Manchester City of Real na dan) een speler huurt voor 5 miljoen euro.
Overigens gaat Cisse voor ongeveer 3 miljoen naar Feyenoord als ik mij niet vergis.
Wat triestquote:Op woensdag 1 juli 2009 00:19 schreef DirkZz het volgende:
Mischien leuk om er bij te vertellen dat het hele home is/word gesloopt.
maar het is wel een symbolische 'Fuck you Fret!"
[ afbeelding ]
Ik hoop dat het klopt, dan mag er een grote strik omheen, en al betaald Feyenoord 3 miljoen voor Cissé zoals Sportjournaal gisteren meldde, vind ik nog steeds een aanzienlijk bedrag voor een speler die me nooit echt is opgevallen, behalve dan die goal tegen Twentequote:Op woensdag 1 juli 2009 00:24 schreef DirkZz het volgende:
Trouwens voor wat het waard is:
[..]
Bron: http://www.fctwente.net/
In vergelijking met Arnautovic wel natuurlijkquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:02 schreef 9christensen het volgende:
3 miljoen voor Cisse is wat te veel idd
Want Fred heeft iets verschrikkelijks gedaan met FC Twente?quote:Op woensdag 1 juli 2009 00:19 schreef DirkZz het volgende:
[ afbeelding ]
bron: http://www.tctubantia.nl/(...)ar-teleurgesteld.ecequote:Arnautovic 'zwaar teleurgesteld'
ENSCHEDE - ''Het Kamp'' Arnautovic is zwaar teleurgesteld dat Inter dinsdagavond geen akkoord heeft bereikt met FC Twente. Volgens Twente-voorzitter Joop Munsterman zijn beide partijen 'op de goede weg', maar dat gevoel wordt niet gedeeld door de speler die zelf al een akkoord heeft met de kampioen van Italie. ,
,Deze zaak begint langzamerhand een nachtmerrie te worden voor Marko'', zegt Rob Groener, de zaakwaarnemer van Arnautovic. ,,We zijn nu al vijf weken aan het praten en de mensen moeten moeten eens beseffen dat niemand hier meer mee gebaat is. Twente kan een heel mooi bedrag krijgen voor een speler, die hier gratis is binnengekomen. Dan snap ik niet dat het allemaal zo moeilijk moet gaan. De mensen van Inter zijn speciaal naar Enschede gekomen om de zaak rond te maken en dan is het heel teleurstellend dat er nog steeds geen akkoord is.''
Berichten in diverse media dat Inter Arnautovic eerst wil huren worden door Groener ontkend. ,,Daar is geen sprake van.''
Dat was in het filmpje ook wel al te zien. Blijft erg kinderachtig.quote:Op woensdag 1 juli 2009 00:19 schreef DirkZz het volgende:
[ afbeelding ]
\quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
bron: http://www.tctubantia.nl/(...)ar-teleurgesteld.ece
quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:41 schreef DirkZz het volgende:
[..]
\
Alles over Twente is negatief in de media nu, maar het zal echt van twee kanten moeten komen.
Arnautovic kan gaan lopen janken dat hij graag weg wil, maar als niemand wil betalen wat hij waard is dan houd het op.
Het gaat om FC Twente, niet om meneer Arnatvuc.
Volgens jou was het allemaal al geregeld toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |