Volgens mij was die schuld 20 mil.... Dus ik denk nog niet dat dat helemaal afbetaald is.quote:Op maandag 13 juli 2009 13:38 schreef Neleos het volgende:
[..]
Hoe zit dat eigenlijk met die schuld bij de gemeente? Met al die verkopen de laatste jaren moet die zo langzamerhand toch wel eens ingelost zijn? Is er iemand die hier meer van weet?
3 Miljoen bieden... Gent... Amai he, dan maar 4 miljoen... Oke zegt Joop... Geen 3, maar ook geen 4... 3,5 Miljoen en we zijn er uit.quote:
Oke, dan zullen ze d'r nog niet zijn nee. Dacht dat het een stuk minder was die schuld.quote:Op maandag 13 juli 2009 13:38 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Volgens mij was die schuld 20 mil.... Dus ik denk nog niet dat dat helemaal afbetaald is.
Maar hoe staat de gemeente tegenover de club? Die zien toch ook wel dat ze doormiddel van al die Europese wedstrijden de stad promoten?quote:Op maandag 13 juli 2009 14:57 schreef 9christensen het volgende:
hoeveel schuld zou al afgelost zijn?
engelaar 7 miljoen -1 /2 = 3 miljoen
wielaert 3,5 miljoen -1 /2 = 1,25 miljoen
elia 6,75 miljoen -1 /2 = 3 miljoen (afgerond)
el ahmadi ?
wilkshire ?
zo'n 10 miljoen kom je op uit denk ik..
Het gaat er niet om of ze er echt achteraan zitten, de afspraak met de gemeente staat gewoon.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:34 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Maar hoe staat de gemeente tegenover de club? Die zien toch ook wel dat ze doormiddel van al die Europese wedstrijden de stad promoten?
Of zitten ze echt achter dat geld aan?
die regeling is gemaakt, anders kregen ze uberhaubt geen leningquote:Op maandag 13 juli 2009 15:34 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Maar hoe staat de gemeente tegenover de club? Die zien toch ook wel dat ze doormiddel van al die Europese wedstrijden de stad promoten?
Of zitten ze echt achter dat geld aan?
Banninkquote:Op maandag 13 juli 2009 18:15 schreef 9christensen het volgende:
zeker een prima 12de man. dan zal er wel een nieuwe verdediger bijkomen deze week.
Een russische club had al meer geboden dan FC Twente.quote:Op maandag 13 juli 2009 16:31 schreef Robinhoo het volgende:
Over die Ruiz hoor ik alleen maar goeie verhalen, dus ik denk Twente er gewoon veel aan moet doen om die binnen te slepen.
Zenit ja.. en als die komen wordt het lastig denk ikquote:Op maandag 13 juli 2009 19:16 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Een russische club had al meer geboden dan FC Twente.
quote:FC Twente heeft een officieel bod uitgebracht op Bryan Ruiz maar het hoogste bod is afkomstig uit Rusland. "Bryan heeft aangegeven dat hij erg graag naar Nederland wil, maar wij hebben een bod gekregen van Zenit Sint-Petersburg dat hoger is dan dat van FC Twente en dat dus voor ons interessanter is", bevestigt voorzitter Ivan De Witte.
"Maar wil hij wel naar Rusland?", vraagt de hoogste sportbestuurder van AA Gent zich maandagavond echter ook af op VRT. Ruiz speelt donderdag niet mee in het treffen met FC Naftan in het kader van de Europa League. De 23-jarige Costa Ricaan aast al geruime tijd op een transfer. Ook Anderlecht en TSG Hoffenheim zijn in de markt.
Qua salaris al helemaal niet.quote:Op maandag 13 juli 2009 19:26 schreef sjimz het volgende:
Tegen Zenit kan je nooit op qua transferbedrag.
Geen idee of Ruiz ook naar Rusland wil.
Ach eitje, we zijn wel FC Twente he.quote:Op maandag 13 juli 2009 19:26 schreef sjimz het volgende:
Tegen Zenit kan je nooit op qua transferbedrag.
Geen idee of Ruiz ook naar Rusland wil.
Wat dacht je dat Ruiz moest kosten dan.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:04 schreef Bevin het volgende:
http://www.futebolinterior.com.br/news.php?id_news=89282
Elias??
Vijf miljoen.. best veel voor FC Twente begrippen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |