Heb je hier nou ook officiële bronnen voor?quote:Op zondag 12 juli 2009 22:39 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Minder verdienen en toch dure medicijnen kopen om nog enigszins te functioneren. Sinds de jaren 60 verdienen we minstens nog maar een derde vrij besteedbaar tov salaris. En het wordt minder en minder en minder. belastingen en buitensporige verplichte verzekeringen waarbij je nog je eigen gezondheid ondermijnt ook.
Level van fitheid kan dus nog stappen omhoog....quote:Op zondag 12 juli 2009 22:56 schreef Agorias het volgende:
maar maar maar als we allemaal zwak worden gemaakt met vaccins, waarom voel ik me dan toch zo levendig en fit en is de gemiddelde sterfleeftijd van de mens ongeveer 80 jaar?
Nou dat lijkt me niet zo raar gedachte?!! Kijk naar het EXPLOSIEVE medicijn gebruik sinds 2000 (of eigenlijk meer midjaren 90).quote:Op zondag 12 juli 2009 22:58 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Heb je hier nou ook officiële bronnen voor?
Dus wat jij zegt is dat de mensheid krom gaat liggen om medicijnen te kopen; niet meer werken om eten te kopen, maar werken om medicijnen te kopen
ik slik geen paracetamol. Ik snap je punt niet, als je onze situatie vergelijkt met die van een eeuw of eeuwen geleden zijn we er alleen maar op vooruit gegaan.quote:Op zondag 12 juli 2009 22:59 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Level van fitheid kan dus nog stappen omhoog....
Slik je paracetamolletjes?
Nou als je wel de paracetamolletjes zou slikken dan is je systeem dus NIET goed. Snappie?!quote:Op zondag 12 juli 2009 23:04 schreef Agorias het volgende:
[..]
ik slik geen paracetamol. Ik snap je punt niet, als je onze situatie vergelijkt met die van een eeuw of eeuwen geleden zijn we er alleen maar op vooruit gegaan.
Je negeert alles wat ik zeg ik m'n postquote:Op zondag 12 juli 2009 23:01 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nou dat lijkt me niet zo raar gedachte?!! Kijk naar het EXPLOSIEVE medicijn gebruik sinds 2000 (of eigenlijk meer midjaren 90).
Mensen eten steeds ongezonder en amerikaanser (aspartaam) en voila zie wat er gebeurt obesitas.
En niet te vergeten daar aangekoppelde toename van adhd, add, autisme, dyslexie allergie, agressie en de toenames van kanker
Dus we leven nu minder lang dan 100 jaar geleden?quote:Op zondag 12 juli 2009 23:06 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
MEGA GIGA TERA Yotta stappen achteruit.
Nog iets wat ik me afvraag, stel jij krijgt een ernstige vorm van kanker (laten we het niet hopen), zou jij dan je lichaam weigeren toe te vertrouwen aan de huidige, geavanceerde medische wetenschap en liever je heil zoeken in een gewijzigd eetpatroon, met wat meer vitaminen, mineralen en natuurlijke voedingsstoffen?quote:Op zondag 12 juli 2009 23:06 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
MEGA GIGA TERA Yotta stappen achteruit.
Kanker is een hoax. En Aids ook.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:09 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Nog iets wat ik me afvraag, stel jij krijgt een ernstige vorm van kanker (laten we het niet hopen), zou jij dan je lichaam weigeren toe te vertrouwen aan de huidige, geavanceerde medische wetenschap en liever je heil zoeken in een gewijzigd eetpatroon, met wat meer vitaminen, mineralen en natuurlijke voedingsstoffen?
Ik heb je in meerdere posts hier op FOK! zien claimen dat dat de oplossing is voor een hoop ziektes (waaronder kanker), maar ik ben heel erg benieuwd voor hoeveel procent je daar nou eigenlijk zelf achter staat als puntje bij paaltje komt.
Zou je liever sterven door je eigen (waan)ideëen dan je te laten redden door medicatie van 'de grote vijand'?
Wanneer wordt je het duidelijk dat je geen officiele bronnen kán aanhalen. Anders was het wel common knowledge. Aangezien alles zo voorspoedig gaat. Economie maar paar procentjes achteruit. terwijl productie 28%. Ergens wordt er gigantische gelogen.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:06 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Je negeert alles wat ik zeg ik m'n post
Ik vraag om officiële bronnen voor het besteedbare deel van het salaris en vraag of je het zo ziet als ik het stel, dat farmaceutische bedrijven er op uit zijn om mensen door het leven te laten gaan als willoze slaven, die hun zuurverdiende centen opmaken aan medicijnen om vervolgens weer halfziek aan het werk te gaan om weer medicijnen te kunnen kopen? Ietwat chargerend.
En zelfs KLB'ers winnen zo'n discussie op hun sloffen. Wat zegt dit over hemquote:Op zondag 12 juli 2009 23:10 schreef Scorpie het volgende:
Goddamnit, komt Lambiekje nu ook al uit TRU/BNW naar KLB toe
Dus je baseert het eigenlijk gewoon op een soort van gevoel in plaats van op staafbare feiten? Gefeliciteerd, je bent een gelovige (no offence koningdavidquote:Op zondag 12 juli 2009 23:10 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Wanneer wordt je het duidelijk dat je geen officiele bronnen kán aanhalen. Anders was het wel common knowledge. Aangezien alles zo voorspoedig gaat. Economie maar paar procentjes achteruit. terwijl productie 28%. Ergens wordt er gigantische gelogen.
Denk nu eens gewoon echt na en zie wat er gebeurd. En niet naar LEUGENS van de staat en CBS en triest huichelachtige kranten. Denk zelf na.
Jabababababa, altijd weer hetzelfde liedje. Vraag om bronnen, Lambiekje geeft niet thuis en roept op dat je vooral zelf moet nadenken.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:10 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Wanneer wordt je het duidelijk dat je geen officiele bronnen kán aanhalen. Anders was het wel common knowledge. Aangezien alles zo voorspoedig gaat. Economie maar paar procentjes achteruit. terwijl productie 28%. Ergens wordt er gigantische gelogen.
Denk nu eens gewoon echt na en zie wat er gebeurd. En niet naar LEUGENS van de staat en CBS en triest huichelachtige kranten. Denk zelf na.
En de levensverwachting wordt ook steeds hoger gesteld. Dus het lijkt mij dat het juist steeds beter gaat!quote:Op zondag 12 juli 2009 23:04 schreef Agorias het volgende:
[..]
ik slik geen paracetamol. Ik snap je punt niet, als je onze situatie vergelijkt met die van een eeuw of eeuwen geleden zijn we er alleen maar op vooruit gegaan.
De witte jassen kunnen de pot op. Ik krijg spontaan jeuk om z'n gast in het gezicht te meppen.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:09 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Nog iets wat ik me afvraag, stel jij krijgt een ernstige vorm van kanker (laten we het niet hopen), zou jij dan je lichaam weigeren toe te vertrouwen aan de huidige, geavanceerde medische wetenschap en liever je heil zoeken in een gewijzigd eetpatroon, met wat meer vitaminen, mineralen en natuurlijke voedingsstoffen?
Ik heb je in meerdere posts hier op FOK! zien claimen dat dat de oplossing is voor een hoop ziektes (waaronder kanker), maar ik ben heel erg benieuwd voor hoeveel procent je daar nou eigenlijk zelf achter staat als puntje bij paaltje komt.
Zou je liever sterven door je eigen (waan)ideëen dan je te laten redden door medicatie van 'de grote vijand'?
Maar dat is dus onzin. We worden ziek gemaakt door BigPharma volgens Lambiekje. Dat zij ons tegelijkertijd langer en gezonder laten leven, is slechts een klein detail dat hij in zijn complottheorie vergeet.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En de levensverwachting wordt ook steeds hoger gesteld. Dus het lijkt mij dat het juist steeds beter gaat!
En dat komt mede door de vaccinatie en de bestrijding van ernstige ziektes door middel van de allerbeste medicijnen die er verkijgbaar zijn. En gezond voedsel, wat volop verkrijgbaar is.
Je hebt echt geen notie hoe onwetend je bent.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:11 schreef Biels het volgende:
[..]
En zelfs KLB'ers winnen zo'n discussie op hun sloffen. Wat zegt dit over hem.
Bullshit Lambiekje, jij kan in je eigen achtertuin alles laten groeien wat je maar wil, en dat is net zo gezond als pak hem beet 2000 jaar geleden.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:16 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
De witte jassen kunnen de pot op. Ik krijg spontaan jeuk om z'n gast in het gezicht te meppen.
Als ik onverhoop toch kanker krijg dan komt het omdat er gewoonweg geen ontkomen aan is met al dat rotzooivoedsel (wat vanaf eind dit jaar paar levels erger wordt), electrosmog, chemtrails en andere ongein.
Hopelijk zijn tegen die tijd de ontgiftingsklinieken nog operationeel.
gezond voedsel wat waar? enlighten me?quote:Op zondag 12 juli 2009 23:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En de levensverwachting wordt ook steeds hoger gesteld. Dus het lijkt mij dat het juist steeds beter gaat!
En dat komt mede door de vaccinatie en de bestrijding van ernstige ziektes door middel van de allerbeste medicijnen die er verkijgbaar zijn. En gezond voedsel, wat volop verkrijgbaar is.
En ja hoor, wederom hangt de plaat. Lambiekje is alwetend, de rest is dom.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:17 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Je hebt echt geen notie hoe onwetend je bent.
Ik weet ook wel dat je een eigen moestuin kan bijhouden.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Bullshit Lambiekje, jij kan in je eigen achtertuin alles laten groeien wat je maar wil, en dat is net zo gezond als pak hem beet 2000 jaar geleden.
Jij hebt geen idee hoe retarded je bentquote:Op zondag 12 juli 2009 23:17 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het ging erom dat jij zei dat je er niet omheen kon tegenwoordig, met al die rotzooi, om kanker te krijgen.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:21 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat je een eigen moestuin kan bijhouden.
Het gaat niet specifiek niet om mezelf maar gewoon als algemeenheid. Dat men denkt dat supermarkten het beste je met je voor hebt.
Supermarkten zijn er ook gebaat bij om mensen ziek te houden? Ook supermarkten zijn een complot?quote:Op zondag 12 juli 2009 23:21 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat je een eigen moestuin kan bijhouden.
Het gaat niet specifiek niet om mezelf maar gewoon als algemeenheid. Dat men denkt dat supermarkten het beste je met je voor hebt.
Dus uiteindelijk zal je dan doodgaan aan je eigen arrogantie? Want je wil niet je ongelijk toegeven, je sterft liever wetende 'dat je gelijk had'.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:16 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
De witte jassen kunnen de pot op. Ik krijg spontaan jeuk om z'n gast in het gezicht te meppen.
Als ik onverhoop toch kanker krijg dan komt het omdat er gewoonweg geen ontkomen aan is met al dat rotzooivoedsel (wat vanaf eind dit jaar paar levels erger wordt), electrosmog, chemtrails en andere ongein.
Hopelijk zijn tegen die tijd de ontgiftingsklinieken nog operationeel.
Het probleem met Lambiekje is dat hij zijn eigen bronnen zelden tot nooit verifieert. Hij kwakt ze meestal in een topic neer, zonder ze uitvoerig te scannen. We hebben hem daar al meermalen op gewezen dat sommige artikelen juist het tegenovergestelde vertellen van wat hij claimt.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
Even ter verdediging van Lambiekje he...
Als het waar is wat hij zegt, dan zouden daar echt geen 'officiële bronnen' van zijn, das je eigen ruiten ingooien
Waarmee ik niet wil zeggen dat ik t ermee eens ben, hij draaft wat door
Ik vind het vooralsnog wel vermakelijk en bemoei me er verder niet inhoudelijk meequote:Op zondag 12 juli 2009 23:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het probleem met Lambiekje is dat hij zijn eigen bronnen zelden tot nooit verifieert. Hij kwakt ze meestal in een topic neer, zonder ze uitvoerig te scannen. We hebben hem daar al meermalen op gewezen dat sommige artikelen juist het tegenovergestelde vertellen van wat hij claimt.
Als je kijkt naar het gemiddelde dieet van een Nederlander dan was dat pak em beet 100 jaar geleden erg karig. Er waren dan ook voldoende vitamine en mineraal deficiënties. Tegenwoordig hebben we hier voedsel van over de hele wereld zo in de supermarkt. Hierdoor zijn we gevarieerder gaan eten waardoor we tenminste alle benodigde voedingsstoffen binnenkrijgen.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:18 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
gezond voedsel wat waar? enlighten me?
Niet om t een of t ander, maar het lijkt me dat je dat doet ter preventie... niet ter verdrijving.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:09 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Even een balletje opgooien naar Lambiekje.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:28 schreef switchboy het volgende:
[..]
Als je kijkt naar het gemiddelde dieet van een Nederlander dan was dat pak em beet 100 jaar geleden erg karig. Er waren dan ook voldoende vitamine en mineraal deficiënties. Tegenwoordig hebben we hier voedsel van over de hele wereld zo in de supermarkt. Hierdoor zijn we gevarieerder gaan eten waardoor we tenminste alle benodigde voedingsstoffen binnenkrijgen.
Ook waren er vroeger hele gebieden waar van nature weinig jodium voorkomt. Hier kregen veel mensen last van schildklierproblemen. Het schildklier hormoon is het enige hormoon in het lichaam waarbij jodium nodig is. als het jodium ontbreekt wort er meer schildklier stimulerend hormoon gemaakt waardoor de schildklier harder wordt aangezet. Uiteindelijk kan dit bij een langdurig tekort leiden tot schildklierhypertrofie een zogenaamde struma. En het feit dat er te weinig schildklier hormoon is geeft een ontwikkelings achterstand. Tegenwoordig wordt Jodium in het zout wat in brood gaat gedaan zodat iedereen hier voldoende van binnenkrijgt. ergo de voedingsituatie is er dus op vooruit gegaan.
Lambiekje beweert het laatste.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:29 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Niet om t een of t ander, maar het lijkt me dat je dat doet ter preventie... niet ter verdrijving.
Zoiets wilde ik dus ook schrijven, maar jij hebt het prima verwoord.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:28 schreef switchboy het volgende:
[..]
Als je kijkt naar het gemiddelde dieet van een Nederlander dan was dat pak em beet 100 jaar geleden erg karig. Er waren dan ook voldoende vitamine en mineraal deficiënties. Tegenwoordig hebben we hier voedsel van over de hele wereld zo in de supermarkt. Hierdoor zijn we gevarieerder gaan eten waardoor we tenminste alle benodigde voedingsstoffen binnenkrijgen.
Ook waren er vroeger hele gebieden waar van nature weinig jodium voorkomt. Hier kregen veel mensen last van schildklierproblemen. Het schildklier hormoon is het enige hormoon in het lichaam waarbij jodium nodig is. als het jodium ontbreekt wort er meer schildklier stimulerend hormoon gemaakt waardoor de schildklier harder wordt aangezet. Uiteindelijk kan dit bij een langdurig tekort leiden tot schildklierhypertrofie een zogenaamde struma. En het feit dat er te weinig schildklier hormoon is geeft een ontwikkelings achterstand. Tegenwoordig wordt Jodium in het zout wat in brood gaat gedaan zodat iedereen hier voldoende van binnenkrijgt. ergo de voedingsituatie is er dus op vooruit gegaan.
En jij wil geen notie hebben van de kennis die je mist om over een complex iets als de gezondheidszorg een betrouwbaar oordeel te gevenquote:Op zondag 12 juli 2009 23:17 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Zolang de nazi's met ons voedsel bemoeien wel.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:15 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En jij wil geen notie hebben van de kennis die je mist om over een complex iets als de gezondheidszorg een betrouwbaar oordeel te geven
dat we jodium nodig hebben zal ik niet ontkennen. paar broodjes is voldoende. maar dat neemt niet weg dat er voornamelijk rotzooi in de supermarkt ligt.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zoiets wilde ik dus ook schrijven, maar jij hebt het prima verwoord.
Heb alleen het idee dat dit soort teksten Lambiekje niet welgevallig zijn.
Klopt niet met zijn denkbeelden.
Waarom pleeg je geen zelfmoord eigenlijk? Volgens mij baal jij echt dat je geboren bent op deze aarde, of niet?quote:Op maandag 13 juli 2009 09:00 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
dat we jodium nodig hebben zal ik niet ontkennen. paar broodjes is voldoende. maar dat neemt niet weg dat er voornamelijk rotzooi in de supermarkt ligt.
?!!!quote:Op maandag 13 juli 2009 09:20 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Waarom pleeg je geen zelfmoord eigenlijk? Volgens mij baal jij echt dat je geboren bent op deze aarde, of niet?
Ah weer eentje die zich alleen bezighoudt met GTST en de nieuwste onderbroeklijn van de Wehkamp.quote:Op maandag 13 juli 2009 09:31 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ja die mensen die zich daar druk om maken en in het triestere geval voor inzetten hebben een enorm klote leven om zich daar zo vaak mee bezig te houden.
Oh ja en voor diegene die uit principe zich niet laat inenten hoop ik dat ze lekker ziek worden zonder recht uitkering.
Jij leeft zeker ook voor complottheorien enzo?quote:Op maandag 13 juli 2009 09:46 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
?!!!
Omdat ik de èchte geschiedenis wil weten van zaken waarom ze zo zouden zijn zo als ze zijn moet ik maar suïcide plegen. Dat ik de overheids/industrie versie niet geloof is dat zo raar!?
Dat jij leeft om maar geen aflevering van GTST te missen...
Heb jij iets met GTST? Ik ben al de tweede waarbij je dat gebruikt.quote:Op maandag 13 juli 2009 09:47 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ah weer eentje die zich alleen bezighoudt met GTST en de nieuwste onderbroeklijn van de Wehkamp.
quote:Op maandag 13 juli 2009 09:31 schreef OxygeneFRL het volgende:
Oh ja en voor diegene die uit principe zich niet laat inenten hoop ik dat ze lekker ziek worden zonder recht uitkering.
Ik leef om lol te maken, niet om mezelf bij alles af te vragen of het een complot is. Zou jij ook eens moeten doen, genieten van de tijd dat je leeft. Prutserquote:Op maandag 13 juli 2009 09:46 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
?!!!
Omdat ik de èchte geschiedenis wil weten van zaken waarom ze zo zouden zijn zo als ze zijn moet ik maar suïcide plegen. Dat ik de overheids/industrie versie niet geloof is dat zo raar!?
Dat jij leeft om maar geen aflevering van GTST te missen...
+1quote:Op maandag 13 juli 2009 09:51 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik leef om lol te maken, niet om mezelf bij alles af te vragen of het een complot is. Zou jij ook eens moeten doen, genieten van de tijd dat je leeft. Prutser
Oh ja dat soort voorspellingen duren altijd een jaar of wat he. Nooit een week ofzo. Tegen die tijd iedereen het weer vergeten en komt niet uit.quote:Op maandag 13 juli 2009 10:18 schreef Monolith het volgende:
Ach ja het boeit toch allemaal niet, want de wereld vergaat in 2012 heb ik hier op Fok! vernomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Dragorius op 13-07-2009 11:19:14 ]The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
Dit is gericht aan?quote:Op maandag 13 juli 2009 11:07 schreef Dragorius het volgende:
Oh, we gaan de anti-"bigpharma" discussie hier voortzetten?
Al dat gejengel over medicijnen is leuk hoor, maar wederom wordt er niet ingegaan op vragen die ik zelf ook in een vorig topic had gesteld. Het is aantoonbaar (ook voor jezelf, als je per se aan je "eigen onderzoek" vasthoudt) dat medicijnen wel degelijk werken. Geen symptoomonderdrukking of wat dan ook, maar daadwerkelijk de bron van het kwaad opsporen en ofwel het lichaam helpen met het vernietigen ofwel het eigenhandig vernietigen.
Waarop!!! zijn je bevindingen gebaseerd? Heb jij thuis een lab met kweekjes van verschillende ziekteverwekkers inclusief de werkzame stof (niet een merknaam, maar puur de werkzame stof) waar je dit allemaal zelf test? Heb je uberhaupt een medische achtergrond?
quote:Op maandag 13 juli 2009 11:17 schreef switchboy het volgende:
Lambiekje lijkt me
Daarom neem ik die man al jaren niet serieus, net als het gehele BNW forumquote:Op maandag 13 juli 2009 11:39 schreef Dragorius het volgende:
Had het al ge-edit, al denk ik dat het toch verspilde moeite is aangezien meneer Lambiekje zeer selectief is met reageren.
Net als Jehova's, die reageren alleen op geluiden waar ze "antwoord" op weten.quote:Op maandag 13 juli 2009 11:39 schreef Dragorius het volgende:
Had het al ge-edit, al denk ik dat het toch verspilde moeite is aangezien meneer Lambiekje zeer selectief is met reageren.
Ook onderdeel van zijn tactiek, als je het niet van een poster kan winnen, negeer hem dan. Wordt dat aantal posters te hoog, negeer dan het gehele topic.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:21 schreef kikoooooo het volgende:
Lambiekje post nog wel in BNW, maar komt hier niet meer
Een eventuele reactie bestaat bovendien toch gewoon weer uit een copy paste van een of ander obscuur siteje, een youtube filmpje of iets in die geest wat verder inhoudelijk niets te maken heeft met de oorspronkelijk post.quote:Op maandag 13 juli 2009 11:39 schreef Dragorius het volgende:
Wees eens specifieker, al dat geblaat in de ruimte...quote:Op maandag 13 juli 2009 12:44 schreef maartenducrot het volgende:
Hij heeft wel gelijk dat er een heleboel rotzooi in de supermarkt ligt.
Ik bedoel niet dat het een conspiracy is van supermarkten, maar als je die kant-en-klaar potten en pakjes bekijkt, zitten er gewoon een heleboel ingrediënten in die overbodig/ongezond (zoals teveel suiker en zout) zijn.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:47 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Wees eens specifieker, al dat geblaat in de ruimte...
Ga eens kijken op de vers-afdeling, keuze genoeg.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:44 schreef maartenducrot het volgende:
Hij heeft wel gelijk dat er een heleboel rotzooi in de supermarkt ligt.
Dat is m'n punt helemaal niet. Niet alles is rotzooi, maar er ligt er wel een heleboel van.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ga eens kijken op de vers-afdeling, keuze genoeg.
Als je wilt nog biologisch geteeld ook.
Rotzooi hóef je niet te kopen toch?
Waar maak je je dan druk omquote:Op maandag 13 juli 2009 12:53 schreef maartenducrot het volgende:
[..]
Dat is m'n punt helemaal niet. Niet alles is rotzooi, maar er ligt er wel een heleboel van.
En ik koop het dan ook inderdaad niet
Ligt eraan, zit daar kwik of antivries in? Zo ja, dan zou ik nog even een extra appel eten...quote:Op maandag 13 juli 2009 12:57 schreef Houzer het volgende:
Ik spuit al heroine, das toch ook goed?
Ach ja in de gemiddelde kroeg verkopen ze ook een behoorlijke dosis biologisch vergif, maar je hoeft het niet te consumeren natuurlijk.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:50 schreef maartenducrot het volgende:
[..]
Ik bedoel niet dat het een conspiracy is van supermarkten, maar als je die kant-en-klaar potten en pakjes bekijkt, zitten er gewoon een heleboel ingrediënten in die overbodig/ongezond (zoals teveel suiker en zout) zijn.
Maar de enige reden die producenten daarvoor hebben is winst.
Nee hoor, daar heb ik een speciaal hoedje voorquote:Op maandag 13 juli 2009 12:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jawel, zolang je maar geen zware metalen binnenkrijgt
Dat klopt jaquote:Op maandag 13 juli 2009 11:43 schreef Dragorius het volgende:
Schijnbaar eng omdat met mij sommige anderen hier ook verstand hebben van / kennis in / ervaring met de medische wereld.
Maar dat heeft Lambiekje ook, hoor. Hij heeft immers kennis van de interwebs, waar de rest het van universiteiten heeft. En iedereen weet dat een universiteit een NWO bolwerk is waar je eigenlijk helemaal niks leert.quote:Op maandag 13 juli 2009 11:43 schreef Dragorius het volgende:
Schijnbaar eng omdat met mij sommige anderen hier ook verstand hebben van / kennis in / ervaring met de medische wereld.
He vedorie! Heb ik al die jaren college geld dan toch weggegooit?quote:Op maandag 13 juli 2009 13:04 schreef Biels het volgende:
[..]
Maar dat heeft Lambiekje ook, hoor. Hij heeft immers kennis van de interwebs, waar de rest het van universiteiten heeft. En iedereen weet dat een universiteit een NWO bolwerk is waar je eigenlijk helemaal niks leert.
Serieus?quote:Op maandag 13 juli 2009 13:19 schreef Michielos het volgende:
Ik loop wel vaker met een klein gasmaskertje door de stad. Gewoon, voor de zekerheid.. Vooral als er chemtrail bombardementen zijn aangekondigd. Het is een kleine moeite hoor.
Die worden middels websites verspreidt. Ik word tenminste niet beinvloed door deze chemtrails. Nja, je moet je er niet teveel van voorstellen hoor. het is gewoon zo een klein papieren mondmaskertje. Een heel gasmasker is het ook weer nietquote:Op maandag 13 juli 2009 13:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Serieus?
Chemtrail bombardementen? En waar wordt dat aangekondigd? Of krijgt alleen een select gezelschap 'believers' dat te horen?
En hoe ben jij nu anders dan mij? Heb je meer vrije wil ofzo? Ben je wat minder gekalmeerd? Wat moet ik me erbij voorstellen?quote:Op maandag 13 juli 2009 13:19 schreef Michielos het volgende:
Ik loop wel vaker met een klein gasmaskertje door de stad. Gewoon, voor de zekerheid.. Vooral als er chemtrail bombardementen zijn aangekondigd. Het is een kleine moeite hoor.
a) ik ben geen slaaf van reptiliansquote:Op maandag 13 juli 2009 13:26 schreef Biels het volgende:
[..]
En hoe ben jij nu anders dan mij? Heb je meer vrije wil ofzo? Ben je wat minder gekalmeerd? Wat moet ik me erbij voorstellen?
Hoe komen die websites aan die informatie?quote:Op maandag 13 juli 2009 13:24 schreef Michielos het volgende:
[..]
Die worden middels websites verspreidt. Ik word tenminste niet beinvloed door deze chemtrails. Nja, je moet je er niet teveel van voorstellen hoor. het is gewoon zo een klein papieren mondmaskertje. Een heel gasmasker is het ook weer niet
Als ik A en B zo lees, vraag ik me toch af in hoeverre C klopt.quote:Op maandag 13 juli 2009 13:28 schreef Michielos het volgende:
[..]
a) ik ben geen slaaf van reptilians
b) ik weet hoe de wereld daadwerkelijk in elkaar steekt
c) Ik ben niet beinvloed.
Hoe ben ik wel een slaaf? Wat snap ik niet aan de wereld wat jij wel snapt? Op wat voor manier beinvloed?quote:Op maandag 13 juli 2009 13:28 schreef Michielos het volgende:
[..]
a) ik ben geen slaaf van reptilians
b) ik weet hoe de wereld daadwerkelijk in elkaar steekt
c) Ik ben niet beinvloed.
GMTA.quote:Op maandag 13 juli 2009 13:28 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Hoe komen die websites aan die informatie?
insiders. Er zijn dus mensen die ook genoeg hebben van de reptilian terreur. Dit zijn verzetsstrijders die zich met hart en ziel inzetten hiervoor. De data is vrijwel nooit op het uur specifiek hoor, maar dan draag ik gewoon de hele dag zo een mondkapje.quote:Op maandag 13 juli 2009 13:28 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Hoe komen die websites aan die informatie?
Welke dienst voert deze chemtrail bombardementen dan uit? De AIVD?quote:Op maandag 13 juli 2009 13:29 schreef Michielos het volgende:
[..]
insiders. Er zijn dus mensen die ook genoeg hebben van de reptilian terreur. Dit zijn verzetsstrijders die zich met hart en ziel inzetten hiervoor. De data is vrijwel nooit op het uur specifiek hoor, maar dan draag ik gewoon de hele dag zo een mondkapje.
Welke terreur? Van wie? En zou ik een link mogen naar zo'n website?quote:Op maandag 13 juli 2009 13:29 schreef Michielos het volgende:
[..]
insiders. Er zijn dus mensen die ook genoeg hebben van de reptilian terreur. Dit zijn verzetsstrijders die zich met hart en ziel inzetten hiervoor. De data is vrijwel nooit op het uur specifiek hoor, maar dan draag ik gewoon de hele dag zo een mondkapje.
neen , reptilians en Opus dei.quote:Op maandag 13 juli 2009 13:30 schreef Biels het volgende:
[..]
Welke dienst voert deze chemtrail bombardementen dan uit? De AIVD?
als je nu niet beinvloed was, had je dit gewetenquote:Op maandag 13 juli 2009 13:30 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Welke terreur? Van wie? En zou ik een link mogen naar zo'n website?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |