abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 juli 2009 @ 23:18:11 #121
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_70918162
quote:
Op zondag 12 juli 2009 23:13 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En de levensverwachting wordt ook steeds hoger gesteld. Dus het lijkt mij dat het juist steeds beter gaat!
En dat komt mede door de vaccinatie en de bestrijding van ernstige ziektes door middel van de allerbeste medicijnen die er verkijgbaar zijn. En gezond voedsel, wat volop verkrijgbaar is.
gezond voedsel wat waar? enlighten me?
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_70918177
quote:
Op zondag 12 juli 2009 23:17 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Je hebt echt geen notie hoe onwetend je bent.
En ja hoor, wederom hangt de plaat. Lambiekje is alwetend, de rest is dom.

Serieus, ik ga een Lambiekje-bullshit-bingo kaart maken.
  zondag 12 juli 2009 @ 23:21:19 #123
52357 Lambiekje
pi_70918291
quote:
Op zondag 12 juli 2009 23:18 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Bullshit Lambiekje, jij kan in je eigen achtertuin alles laten groeien wat je maar wil, en dat is net zo gezond als pak hem beet 2000 jaar geleden.
Ik weet ook wel dat je een eigen moestuin kan bijhouden.

Het gaat niet specifiek niet om mezelf maar gewoon als algemeenheid. Dat men denkt dat supermarkten het beste je met je voor hebt.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_70918310
Even ter verdediging van Lambiekje he...

Als het waar is wat hij zegt, dan zouden daar echt geen 'officiële bronnen' van zijn, das je eigen ruiten ingooien

Waarmee ik niet wil zeggen dat ik t ermee eens ben, hij draaft wat door
compact en kleverig.
  zondag 12 juli 2009 @ 23:22:33 #125
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_70918333
quote:

[..]

Jij hebt geen idee hoe retarded je bent . Echt serieus, hoe kun je jezelf serieus nemen.
pi_70918342
quote:
Op zondag 12 juli 2009 23:21 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het gaat niet specifiek niet om mezelf maar gewoon als algemeenheid. Dat men denkt dat supermarkten het beste je met je voor hebt.
Het ging erom dat jij zei dat je er niet omheen kon tegenwoordig, met al die rotzooi, om kanker te krijgen.
En dat kan je dus wel; neem het heft in eigen hand, leg een moestuin aan, koop een koe en een waterzuiveringsinstallatie, en je hoeft nooit meer naar de supermarkt.

Waarom doe je dit niet Lambiekje?
  zondag 12 juli 2009 @ 23:23:26 #127
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_70918373
quote:
Op zondag 12 juli 2009 23:21 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Supermarkten zijn er ook gebaat bij om mensen ziek te houden? Ook supermarkten zijn een complot?

Jezus gast. Wat voor belang heeft een supermarkt bij ongezonde mensen?
  zondag 12 juli 2009 @ 23:23:30 #128
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_70918375
quote:
Op zondag 12 juli 2009 23:16 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

De witte jassen kunnen de pot op. Ik krijg spontaan jeuk om z'n gast in het gezicht te meppen.

Als ik onverhoop toch kanker krijg dan komt het omdat er gewoonweg geen ontkomen aan is met al dat rotzooivoedsel (wat vanaf eind dit jaar paar levels erger wordt), electrosmog, chemtrails en andere ongein.

Hopelijk zijn tegen die tijd de ontgiftingsklinieken nog operationeel.
Dus uiteindelijk zal je dan doodgaan aan je eigen arrogantie? Want je wil niet je ongelijk toegeven, je sterft liever wetende 'dat je gelijk had'.

Nog iets wat ik me afvraag: als de meerderheid van de mensen zich wél achter jouw ideëen scharen, ben je dan tevreden? Of ga je je dan weer gedragen als een roepende in de woestijn, je afzetten tegen de massa omdat die dan toch weer wat anders niet zien?

Ik ben erg benieuwd hoe jij nou in het echte leven bent en functioneert.
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_70918418
quote:
Op zondag 12 juli 2009 23:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
Even ter verdediging van Lambiekje he...

Als het waar is wat hij zegt, dan zouden daar echt geen 'officiële bronnen' van zijn, das je eigen ruiten ingooien

Waarmee ik niet wil zeggen dat ik t ermee eens ben, hij draaft wat door
Het probleem met Lambiekje is dat hij zijn eigen bronnen zelden tot nooit verifieert. Hij kwakt ze meestal in een topic neer, zonder ze uitvoerig te scannen. We hebben hem daar al meermalen op gewezen dat sommige artikelen juist het tegenovergestelde vertellen van wat hij claimt.
pi_70918469
quote:
Op zondag 12 juli 2009 23:24 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Het probleem met Lambiekje is dat hij zijn eigen bronnen zelden tot nooit verifieert. Hij kwakt ze meestal in een topic neer, zonder ze uitvoerig te scannen. We hebben hem daar al meermalen op gewezen dat sommige artikelen juist het tegenovergestelde vertellen van wat hij claimt.
Ik vind het vooralsnog wel vermakelijk en bemoei me er verder niet inhoudelijk mee

Daar heb ik dan weer geen zin in
compact en kleverig.
pi_70918580
quote:
Op zondag 12 juli 2009 23:18 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

gezond voedsel wat waar? enlighten me?
Als je kijkt naar het gemiddelde dieet van een Nederlander dan was dat pak em beet 100 jaar geleden erg karig. Er waren dan ook voldoende vitamine en mineraal deficiënties. Tegenwoordig hebben we hier voedsel van over de hele wereld zo in de supermarkt. Hierdoor zijn we gevarieerder gaan eten waardoor we tenminste alle benodigde voedingsstoffen binnenkrijgen.

Ook waren er vroeger hele gebieden waar van nature weinig jodium voorkomt. Hier kregen veel mensen last van schildklierproblemen. Het schildklier hormoon is het enige hormoon in het lichaam waarbij jodium nodig is. als het jodium ontbreekt wort er meer schildklier stimulerend hormoon gemaakt waardoor de schildklier harder wordt aangezet. Uiteindelijk kan dit bij een langdurig tekort leiden tot schildklierhypertrofie een zogenaamde struma. En het feit dat er te weinig schildklier hormoon is geeft een ontwikkelings achterstand. Tegenwoordig wordt Jodium in het zout wat in brood gaat gedaan zodat iedereen hier voldoende van binnenkrijgt. ergo de voedingsituatie is er dus op vooruit gegaan.
Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
  zondag 12 juli 2009 @ 23:29:12 #132
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_70918631
quote:
Op zondag 12 juli 2009 23:09 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

Nog iets wat ik me afvraag, stel jij krijgt een ernstige vorm van kanker (laten we het niet hopen), zou jij dan je lichaam weigeren toe te vertrouwen aan de huidige, geavanceerde medische wetenschap en liever je heil zoeken in een gewijzigd eetpatroon, met wat meer vitaminen, mineralen en natuurlijke voedingsstoffen?

Ik heb je in meerdere posts hier op FOK! zien claimen dat dat de oplossing is voor een hoop ziektes (waaronder kanker), maar ik ben heel erg benieuwd voor hoeveel procent je daar nou eigenlijk zelf achter staat als puntje bij paaltje komt.

Zou je liever sterven door je eigen (waan)ideëen dan je te laten redden door medicatie van 'de grote vijand'?
Niet om t een of t ander, maar het lijkt me dat je dat doet ter preventie... niet ter verdrijving.

Maar vergis je niet hoor: groenten en fruit zitten ook in t complot, ze spuiten ze niet in met landbouwgif maar met aspartaam!!
pi_70918652
quote:
Op zondag 12 juli 2009 23:28 schreef switchboy het volgende:

[..]

Als je kijkt naar het gemiddelde dieet van een Nederlander dan was dat pak em beet 100 jaar geleden erg karig. Er waren dan ook voldoende vitamine en mineraal deficiënties. Tegenwoordig hebben we hier voedsel van over de hele wereld zo in de supermarkt. Hierdoor zijn we gevarieerder gaan eten waardoor we tenminste alle benodigde voedingsstoffen binnenkrijgen.

Ook waren er vroeger hele gebieden waar van nature weinig jodium voorkomt. Hier kregen veel mensen last van schildklierproblemen. Het schildklier hormoon is het enige hormoon in het lichaam waarbij jodium nodig is. als het jodium ontbreekt wort er meer schildklier stimulerend hormoon gemaakt waardoor de schildklier harder wordt aangezet. Uiteindelijk kan dit bij een langdurig tekort leiden tot schildklierhypertrofie een zogenaamde struma. En het feit dat er te weinig schildklier hormoon is geeft een ontwikkelings achterstand. Tegenwoordig wordt Jodium in het zout wat in brood gaat gedaan zodat iedereen hier voldoende van binnenkrijgt. ergo de voedingsituatie is er dus op vooruit gegaan.
Even een balletje opgooien naar Lambiekje.

Lambiekje, vroegah hadden we scheurbuik, door een gebrek aan vitamines. Tegenwoordig niet meer.
Care to explain?
  zondag 12 juli 2009 @ 23:31:35 #134
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_70918739
quote:
Op zondag 12 juli 2009 23:29 schreef wallofdolls het volgende:

[..]

Niet om t een of t ander, maar het lijkt me dat je dat doet ter preventie... niet ter verdrijving.
Lambiekje beweert het laatste.
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  Moderator zondag 12 juli 2009 @ 23:34:41 #135
249559 crew  Lavenderr
pi_70918841
quote:
Op zondag 12 juli 2009 23:28 schreef switchboy het volgende:

[..]

Zoiets wilde ik dus ook schrijven, maar jij hebt het prima verwoord.
Heb alleen het idee dat dit soort teksten Lambiekje niet welgevallig zijn.
Klopt niet met zijn denkbeelden.
  zondag 12 juli 2009 @ 23:52:00 #136
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_70919535
quote:
Op zondag 12 juli 2009 23:31 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

Lambiekje beweert het laatste.
Ik ben ondertussen heel erg bekend met Lambiekjes mening. Tot mijn vermaak
  maandag 13 juli 2009 @ 01:15:48 #137
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_70922000
quote:

[..]

En jij wil geen notie hebben van de kennis die je mist om over een complex iets als de gezondheidszorg een betrouwbaar oordeel te geven
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 13 juli 2009 @ 07:24:37 #138
52357 Lambiekje
pi_70924116
quote:
Op maandag 13 juli 2009 01:15 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

En jij wil geen notie hebben van de kennis die je mist om over een complex iets als de gezondheidszorg een betrouwbaar oordeel te geven
Zolang de nazi's met ons voedsel bemoeien wel.
pi_70924215
De enige nazi's die zich met jou willen bemoeien, zijn de spelling-nazi's.
pi_70924483
Bik bent stom
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')