Heb je hier nou ook officiële bronnen voor?quote:Op zondag 12 juli 2009 22:39 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Minder verdienen en toch dure medicijnen kopen om nog enigszins te functioneren. Sinds de jaren 60 verdienen we minstens nog maar een derde vrij besteedbaar tov salaris. En het wordt minder en minder en minder. belastingen en buitensporige verplichte verzekeringen waarbij je nog je eigen gezondheid ondermijnt ook.
Level van fitheid kan dus nog stappen omhoog....quote:Op zondag 12 juli 2009 22:56 schreef Agorias het volgende:
maar maar maar als we allemaal zwak worden gemaakt met vaccins, waarom voel ik me dan toch zo levendig en fit en is de gemiddelde sterfleeftijd van de mens ongeveer 80 jaar?
Nou dat lijkt me niet zo raar gedachte?!! Kijk naar het EXPLOSIEVE medicijn gebruik sinds 2000 (of eigenlijk meer midjaren 90).quote:Op zondag 12 juli 2009 22:58 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Heb je hier nou ook officiële bronnen voor?
Dus wat jij zegt is dat de mensheid krom gaat liggen om medicijnen te kopen; niet meer werken om eten te kopen, maar werken om medicijnen te kopen
ik slik geen paracetamol. Ik snap je punt niet, als je onze situatie vergelijkt met die van een eeuw of eeuwen geleden zijn we er alleen maar op vooruit gegaan.quote:Op zondag 12 juli 2009 22:59 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Level van fitheid kan dus nog stappen omhoog....
Slik je paracetamolletjes?
Nou als je wel de paracetamolletjes zou slikken dan is je systeem dus NIET goed. Snappie?!quote:Op zondag 12 juli 2009 23:04 schreef Agorias het volgende:
[..]
ik slik geen paracetamol. Ik snap je punt niet, als je onze situatie vergelijkt met die van een eeuw of eeuwen geleden zijn we er alleen maar op vooruit gegaan.
Je negeert alles wat ik zeg ik m'n postquote:Op zondag 12 juli 2009 23:01 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nou dat lijkt me niet zo raar gedachte?!! Kijk naar het EXPLOSIEVE medicijn gebruik sinds 2000 (of eigenlijk meer midjaren 90).
Mensen eten steeds ongezonder en amerikaanser (aspartaam) en voila zie wat er gebeurt obesitas.
En niet te vergeten daar aangekoppelde toename van adhd, add, autisme, dyslexie allergie, agressie en de toenames van kanker
Dus we leven nu minder lang dan 100 jaar geleden?quote:Op zondag 12 juli 2009 23:06 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
MEGA GIGA TERA Yotta stappen achteruit.
Nog iets wat ik me afvraag, stel jij krijgt een ernstige vorm van kanker (laten we het niet hopen), zou jij dan je lichaam weigeren toe te vertrouwen aan de huidige, geavanceerde medische wetenschap en liever je heil zoeken in een gewijzigd eetpatroon, met wat meer vitaminen, mineralen en natuurlijke voedingsstoffen?quote:Op zondag 12 juli 2009 23:06 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
MEGA GIGA TERA Yotta stappen achteruit.
Kanker is een hoax. En Aids ook.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:09 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Nog iets wat ik me afvraag, stel jij krijgt een ernstige vorm van kanker (laten we het niet hopen), zou jij dan je lichaam weigeren toe te vertrouwen aan de huidige, geavanceerde medische wetenschap en liever je heil zoeken in een gewijzigd eetpatroon, met wat meer vitaminen, mineralen en natuurlijke voedingsstoffen?
Ik heb je in meerdere posts hier op FOK! zien claimen dat dat de oplossing is voor een hoop ziektes (waaronder kanker), maar ik ben heel erg benieuwd voor hoeveel procent je daar nou eigenlijk zelf achter staat als puntje bij paaltje komt.
Zou je liever sterven door je eigen (waan)ideëen dan je te laten redden door medicatie van 'de grote vijand'?
Wanneer wordt je het duidelijk dat je geen officiele bronnen kán aanhalen. Anders was het wel common knowledge. Aangezien alles zo voorspoedig gaat. Economie maar paar procentjes achteruit. terwijl productie 28%. Ergens wordt er gigantische gelogen.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:06 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Je negeert alles wat ik zeg ik m'n post
Ik vraag om officiële bronnen voor het besteedbare deel van het salaris en vraag of je het zo ziet als ik het stel, dat farmaceutische bedrijven er op uit zijn om mensen door het leven te laten gaan als willoze slaven, die hun zuurverdiende centen opmaken aan medicijnen om vervolgens weer halfziek aan het werk te gaan om weer medicijnen te kunnen kopen? Ietwat chargerend.
En zelfs KLB'ers winnen zo'n discussie op hun sloffen. Wat zegt dit over hemquote:Op zondag 12 juli 2009 23:10 schreef Scorpie het volgende:
Goddamnit, komt Lambiekje nu ook al uit TRU/BNW naar KLB toe
Dus je baseert het eigenlijk gewoon op een soort van gevoel in plaats van op staafbare feiten? Gefeliciteerd, je bent een gelovige (no offence koningdavidquote:Op zondag 12 juli 2009 23:10 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Wanneer wordt je het duidelijk dat je geen officiele bronnen kán aanhalen. Anders was het wel common knowledge. Aangezien alles zo voorspoedig gaat. Economie maar paar procentjes achteruit. terwijl productie 28%. Ergens wordt er gigantische gelogen.
Denk nu eens gewoon echt na en zie wat er gebeurd. En niet naar LEUGENS van de staat en CBS en triest huichelachtige kranten. Denk zelf na.
Jabababababa, altijd weer hetzelfde liedje. Vraag om bronnen, Lambiekje geeft niet thuis en roept op dat je vooral zelf moet nadenken.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:10 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Wanneer wordt je het duidelijk dat je geen officiele bronnen kán aanhalen. Anders was het wel common knowledge. Aangezien alles zo voorspoedig gaat. Economie maar paar procentjes achteruit. terwijl productie 28%. Ergens wordt er gigantische gelogen.
Denk nu eens gewoon echt na en zie wat er gebeurd. En niet naar LEUGENS van de staat en CBS en triest huichelachtige kranten. Denk zelf na.
En de levensverwachting wordt ook steeds hoger gesteld. Dus het lijkt mij dat het juist steeds beter gaat!quote:Op zondag 12 juli 2009 23:04 schreef Agorias het volgende:
[..]
ik slik geen paracetamol. Ik snap je punt niet, als je onze situatie vergelijkt met die van een eeuw of eeuwen geleden zijn we er alleen maar op vooruit gegaan.
De witte jassen kunnen de pot op. Ik krijg spontaan jeuk om z'n gast in het gezicht te meppen.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:09 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Nog iets wat ik me afvraag, stel jij krijgt een ernstige vorm van kanker (laten we het niet hopen), zou jij dan je lichaam weigeren toe te vertrouwen aan de huidige, geavanceerde medische wetenschap en liever je heil zoeken in een gewijzigd eetpatroon, met wat meer vitaminen, mineralen en natuurlijke voedingsstoffen?
Ik heb je in meerdere posts hier op FOK! zien claimen dat dat de oplossing is voor een hoop ziektes (waaronder kanker), maar ik ben heel erg benieuwd voor hoeveel procent je daar nou eigenlijk zelf achter staat als puntje bij paaltje komt.
Zou je liever sterven door je eigen (waan)ideëen dan je te laten redden door medicatie van 'de grote vijand'?
Maar dat is dus onzin. We worden ziek gemaakt door BigPharma volgens Lambiekje. Dat zij ons tegelijkertijd langer en gezonder laten leven, is slechts een klein detail dat hij in zijn complottheorie vergeet.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En de levensverwachting wordt ook steeds hoger gesteld. Dus het lijkt mij dat het juist steeds beter gaat!
En dat komt mede door de vaccinatie en de bestrijding van ernstige ziektes door middel van de allerbeste medicijnen die er verkijgbaar zijn. En gezond voedsel, wat volop verkrijgbaar is.
Je hebt echt geen notie hoe onwetend je bent.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:11 schreef Biels het volgende:
[..]
En zelfs KLB'ers winnen zo'n discussie op hun sloffen. Wat zegt dit over hem.
Bullshit Lambiekje, jij kan in je eigen achtertuin alles laten groeien wat je maar wil, en dat is net zo gezond als pak hem beet 2000 jaar geleden.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:16 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
De witte jassen kunnen de pot op. Ik krijg spontaan jeuk om z'n gast in het gezicht te meppen.
Als ik onverhoop toch kanker krijg dan komt het omdat er gewoonweg geen ontkomen aan is met al dat rotzooivoedsel (wat vanaf eind dit jaar paar levels erger wordt), electrosmog, chemtrails en andere ongein.
Hopelijk zijn tegen die tijd de ontgiftingsklinieken nog operationeel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |