Oh ja dat soort voorspellingen duren altijd een jaar of wat he. Nooit een week ofzo. Tegen die tijd iedereen het weer vergeten en komt niet uit.quote:Op maandag 13 juli 2009 10:18 schreef Monolith het volgende:
Ach ja het boeit toch allemaal niet, want de wereld vergaat in 2012 heb ik hier op Fok! vernomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Dragorius op 13-07-2009 11:19:14 ]The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
Dit is gericht aan?quote:Op maandag 13 juli 2009 11:07 schreef Dragorius het volgende:
Oh, we gaan de anti-"bigpharma" discussie hier voortzetten?
Al dat gejengel over medicijnen is leuk hoor, maar wederom wordt er niet ingegaan op vragen die ik zelf ook in een vorig topic had gesteld. Het is aantoonbaar (ook voor jezelf, als je per se aan je "eigen onderzoek" vasthoudt) dat medicijnen wel degelijk werken. Geen symptoomonderdrukking of wat dan ook, maar daadwerkelijk de bron van het kwaad opsporen en ofwel het lichaam helpen met het vernietigen ofwel het eigenhandig vernietigen.
Waarop!!! zijn je bevindingen gebaseerd? Heb jij thuis een lab met kweekjes van verschillende ziekteverwekkers inclusief de werkzame stof (niet een merknaam, maar puur de werkzame stof) waar je dit allemaal zelf test? Heb je uberhaupt een medische achtergrond?
quote:Op maandag 13 juli 2009 11:17 schreef switchboy het volgende:
Lambiekje lijkt me
Daarom neem ik die man al jaren niet serieus, net als het gehele BNW forumquote:Op maandag 13 juli 2009 11:39 schreef Dragorius het volgende:
Had het al ge-edit, al denk ik dat het toch verspilde moeite is aangezien meneer Lambiekje zeer selectief is met reageren.
Net als Jehova's, die reageren alleen op geluiden waar ze "antwoord" op weten.quote:Op maandag 13 juli 2009 11:39 schreef Dragorius het volgende:
Had het al ge-edit, al denk ik dat het toch verspilde moeite is aangezien meneer Lambiekje zeer selectief is met reageren.
Ook onderdeel van zijn tactiek, als je het niet van een poster kan winnen, negeer hem dan. Wordt dat aantal posters te hoog, negeer dan het gehele topic.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:21 schreef kikoooooo het volgende:
Lambiekje post nog wel in BNW, maar komt hier niet meer
Een eventuele reactie bestaat bovendien toch gewoon weer uit een copy paste van een of ander obscuur siteje, een youtube filmpje of iets in die geest wat verder inhoudelijk niets te maken heeft met de oorspronkelijk post.quote:Op maandag 13 juli 2009 11:39 schreef Dragorius het volgende:
Wees eens specifieker, al dat geblaat in de ruimte...quote:Op maandag 13 juli 2009 12:44 schreef maartenducrot het volgende:
Hij heeft wel gelijk dat er een heleboel rotzooi in de supermarkt ligt.
Ik bedoel niet dat het een conspiracy is van supermarkten, maar als je die kant-en-klaar potten en pakjes bekijkt, zitten er gewoon een heleboel ingrediënten in die overbodig/ongezond (zoals teveel suiker en zout) zijn.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:47 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Wees eens specifieker, al dat geblaat in de ruimte...
Ga eens kijken op de vers-afdeling, keuze genoeg.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:44 schreef maartenducrot het volgende:
Hij heeft wel gelijk dat er een heleboel rotzooi in de supermarkt ligt.
Dat is m'n punt helemaal niet. Niet alles is rotzooi, maar er ligt er wel een heleboel van.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ga eens kijken op de vers-afdeling, keuze genoeg.
Als je wilt nog biologisch geteeld ook.
Rotzooi hóef je niet te kopen toch?
Waar maak je je dan druk omquote:Op maandag 13 juli 2009 12:53 schreef maartenducrot het volgende:
[..]
Dat is m'n punt helemaal niet. Niet alles is rotzooi, maar er ligt er wel een heleboel van.
En ik koop het dan ook inderdaad niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |