Van MamaNik, heel veel positiekleding, even op de post klikken om naar de plaatjes te gaan.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:27 schreef MamaNik het volgende:
Vandaag toch even tijd dus net wat foto's gemaakt van wat zwangerschapskleding
Vestje maat L miss etam, drie knoopjes de onderkant is open (daar piept je buik dan uit)
[ afbeelding ]
Leuk shirt van Mamalicious maat XL donker paars met roze, aan de zijkant zitten verticaal 2 linten die kan je aantrekken waardoor de zijkant wat gaat plooien
[ afbeelding ]
Diverse buikbanden zwart met zilver streepje/ roze / zwart / bruin
[ afbeelding ]
Positieblouse h&m maat xl, rood wit en roze (rode nog nieuw met kaartje)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Shirt h&m maat XL met lint wat je op de rug kan strikken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zwarte pantalon Promiss maat XL
[ afbeelding ]
Spijkerbroek h&m maat XL
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beige linnen broek h&m maat XL met touwtjes aan de onderkant van de broekspijpen
(sorry niet gestreken)
[ afbeelding ]
Zwarte krijtsteep pantalon miss etam maat 46 met handig knoopsgat elastiek aan de bovenkant kan je losser maken naarmate je buik groter wordt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zwarte pantalon h&m maat 44
[ afbeelding ]
Ook van MamaNikquote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:32 schreef MamaNik het volgende:
Ben aan het ruimen!!![]()
Avent flessenwarmer:
6 nieuwe Avent kleine flesjes incl spenen en extra nieuwe spenen (nooit gebruikt)
Zwembad van Ireth.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:46 schreef Ireth het volgende:
Ik gooi hem hier ook ff neer hoor... misschien iemand hier intresse??
[TK/TR] Intex zwembad 4.57 doorsnede
jasjequote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:23 schreef Beaker het volgende:
De paarse schoentjes van Bardossa zijn inmiddels verkocht
Heb nog wel de BFC winterjas maat 86 + toebehoren in de aanbieding!
En we hebben nog een degelijke kinderstoel van Prenatal in de aanbieding!
Zo eentje waar je het stoeltje vanaf kan halen zodat je een los tafeltje en stoeltje hebt
ff een pm bij interesse!
Van Cattie.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:25 schreef cattie het volgende:
Te koop:
Quinny speedi SX, uit 2006
Rode kinderwagen (zoals bovenste plaatje) met oranje wandelwagenbak (zoals onderste plaatje).
Inclusief rode, bijpassende, voetenzak.
De voetrem om de achterste wielen vast te zetten doet het niet, maar ik heb ook niet mijn best gedaan om dat te maken. Van het boodschappenmandje is 1 van de 4 ophangdingetjes kapot.
Bij Ive veel gebruikt, bij Fee niet.
¤ 60 euro, ophalen (we wonen omgeving Haarlem)
Houdt dat in dat ik je opnieuw moet pm-en? Of wacht ik tot ik weer een pm van jou terug krijgquote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:45 schreef De_Taartjesfee het volgende:
tuhvuhpuh. Mijn inbox is weer leeg. Sorry dames
Ja, maar ook daar gaan ze niet echt kleiner zag ik alquote:Op zondag 12 juli 2009 09:04 schreef Lenaatje het volgende:
Troel heb je al bij de Zeeman gekeken? (en daar krimpt alles zo lekker dus misschien tot groter kopen en dan in de droger?
Bij Saskia heb ik toen ook heel erg moeten zoeken en uiteindelijk ook niet gevonden.quote:Op zondag 12 juli 2009 09:00 schreef Troel het volgende:
Iemand trouwens enig idee waar ik onderbroekjes/boxershortjes kleiner dan maat 86/92 kan halen? Als ik 86 in de droger gehad heb, dan gaat het prima over een luier heen, maar als de luier uit is zakt het dus echt van zijn kont. Ik ben bang dat ik op zoek ben naar ondergoed in maat 62/68 ofzo
Ik weet dat mijn schoonmoeder hetzelfde probleem heeft gehad toen Bert zindelijk werd, maar zij kon uiteindelijk op de markt wat vinden, ik heb hier vrijdag gekeken en zo klein gaan ze dus echt niet
Wie o wie weet wat?
Nee, dat hoeft van mij niet per se, maar sinds zijn oudere neefje bezig is met de training, is Ruben van het type dat zelf regelmatig op het potje wil en toch echt een aantal keer per dag aangeeft dat hij moet plassen, dat ook doet en zijn luier droog houdt. Het kan zijn dat het een fase is, maar als hij echt al daarmee bezig is, dan zij het zoquote:Op zondag 12 juli 2009 09:16 schreef E.T. het volgende:
[..]
Bij Saskia heb ik toen ook heel erg moeten zoeken en uiteindelijk ook niet gevonden.![]()
Maar wil je echt proberen Ruben nu al zindelijk te krijgen?? Hij is amper 1,5...
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:17 schreef _Ingrid_ het volgende:
Jammer dat Kim te groot is Huup. Die vind een paar broekjes leuk. ja, helaas zit ze nu naast me
ik vind het prima, dan mag Vlindur beslissen wat ze wilquote:Op zondag 12 juli 2009 12:41 schreef oeke het volgende:
Huup, als Vlinder niet wil, dan wil ik het vestje wel. Ik heb wel een jongetje maar ik vind het stofje zo mooi, misschien kan ik er nog iets leuks van knutselen. De vuilnisbak vind ik zonde!
Maak maar foto's!quote:Op zondag 12 juli 2009 12:43 schreef Ca.ra het volgende:
Ik heb een hemeltje voor boven het bedje, creme met gouden sterretjes. Compleet met hoofdbeschermer in de zelfde stof, een soort van stoffen kroon voor bovenop het hemeltje en een bijpassend muziekdoosje.
De ring waar de stof aan moet zit er wel bij, maar de stok/standaard niet. Zou ik daar iemand blij mee kunnen maken? Bij interesse maak ik wel foto's.
quote:Op zondag 12 juli 2009 12:53 schreef Vlindur het volgende:
Oh, jammer dat Oeke ook interesse heeft!![]()
Ik weet pas op 13 augustus wat we krijgen, dus dat is nog een hele maand![]()
Dus.. Oeke.. Leef je maar uit..![]()
Wel heel lief van je Huup
Waarom koop je geen campingbedje van de hema, zijn 29,95 en werkt prima!quote:Op zondag 12 juli 2009 07:59 schreef freecell het volgende:
Ik zoek weer eens dingen!
Jongensbroekjes in maat 68!
En wederom een campingbedje
Wie o wie
Oh, nou, in dat geval, Huup, bewaar het alsjeblieft!quote:Op zondag 12 juli 2009 13:07 schreef oeke het volgende:
[..]
Maar ik vind dat jij het mag hebben hoor Vlinder! Alleen zei Huup dat ze het weg zou gooien als niemand het wou en dat vond ik zonde...
Dus neem het gerust en wordt het een jongen dan stuur je het weer naar mij.
Enne ik weet nu toch nog niet wat ik er mee wil dus een maand is zo voorbij!
Euhw ja eigenlijk ben ik ook de draad kwijtquote:Op zondag 12 juli 2009 12:57 schreef Poppejans het volgende:
Ik weet donderdag of ik een jongen of meisje krijg, ik zou het vestje (en die roze klompjes) dan ook wel heel graag eventueel willen hebben Huup!
Of is dat vestje nou al weg, ik volg het even niet meer?
Nee joh, ik lees net dat Vlindur het graag wil hebben.quote:Op zondag 12 juli 2009 13:58 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Euhw ja eigenlijk ben ik ook de draad kwijt![]()
Kijk gewoon donderdag even, als je een meiske krijgt dan is het vestje en de slofjes voor jou, zo niet dan bewaar ik het voor Vlindur (vestje dan.)
Sorry Vlindur, als Poppejans een jongetje krijgt dan bewaar ik het gewoon nog een maandje voor jou
Hij ligt hier niet in de weg dus als je tzt nog interesse hebt dan gil maar.quote:Op zondag 12 juli 2009 13:56 schreef Vlindur het volgende:
Mooi Ca.ra! Maar ik ga nog niks kopen zoals ik al zei
14 augustus gaan we los!![]()
*gnorf*quote:Op zondag 12 juli 2009 14:01 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Nee joh, ik lees net dat Vlindur het graag wil hebben.
Ook al weet ik eerder wat het gaat worden zij was eerst! Helaas v mij, het is echt een ongelovelijk schattig vestje! lichtroze shirtje eronder, groen broekje erbij aan
Ja, das goed en wel het eerlijkst! Neuh, die slofjes laat maar zitten, volgens mij heb ik nu al heel veel slofjes in dezelfde maatquote:Op zondag 12 juli 2009 14:10 schreef huuphuup het volgende:
[..]
*gnorf*
okay dan is t lijstje nu zo ja, ik wacht op Vlindurs echo, mocht zij een meisje krijgen gaat ie naar haar, als ze een jongetje krijgt en jij krijgt toevallig een meiske kan ie alsnog naar jou dan tegen die tijd, en als jullie allebei jungskes krijgen kan Oeke ermee aan de frobel. Goed?![]()
![]()
Wil je dat ik die slofjes voor je apart houd tot volgende week?
okay is goed!quote:Op zondag 12 juli 2009 14:38 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ja, das goed en wel het eerlijkst! Neuh, die slofjes laat maar zitten, volgens mij heb ik nu al heel veel slofjes in dezelfde maat
oooh okay, sorry dan heb ik niet goed gelezen. Ik dacht dat je er 1 moest hebben voor je eigen aanstaande beebje zeg maar, dus dat je nog wel wat maandjes had.quote:Op zondag 12 juli 2009 20:38 schreef freecell het volgende:
Ik moet er over een week of 4 één hebben
Maar ik houd het in de gaten allemaal
Mja, soms doet ze dat omdat ze dan iets duurs wil kopen voor Mila en ik dat totaal niet nodig vind en dan wil ze de prijs nog weleens wat gunstiger maken.. Heel irritant is datquote:
volgens mij stond er een in het LeenBakker krantje afgelopen week voor 25 euro ofzoquote:Op zondag 12 juli 2009 20:38 schreef freecell het volgende:
Ik moet er over een week of 4 één hebben
Maar ik houd het in de gaten allemaal
verkapte "kijk mijn kind eens zindelijk zijn" postquote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:23 schreef bixister het volgende:
nu Anna 's nachts ook geen luiers meer nodig heefthebben wij ineens een bijna vol pak Kruidvat luiers nr 6 (extra large dus) over. die zijn echt extra large, ze waren zelfs voor Anna (4 jr) eigenlijk wel wat te groot nog. maar wie weet is er hier iemand die ze kan gebruiken? anders gooi ik ze weg.
Ik ben gewoon jaloersquote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:33 schreef bixister het volgende:
pfft dat had ik allang gepost hoor!![]()
![]()
ik ben gewoon eindelijk weer eens haar kamer aan 't opruimen.![]()
ah zo werkt dat...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:36 schreef Deepfreeze het volgende:
lily, bij veel wandelwagens kun je speciale adapters krijgen waarmee je de MC erop vast kunt zetten.
Van de Quinny weet ik dat de reiswieg en de MC op de zelfde adapter kunnen.
(was MC en Quinny niet hetzelfde bedrijf?)
ja hey jij hebt net weer een grootgebruikertje in de maak! daar ben ík dan weer een beetje jaloers op.quote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:54 schreef bixister het volgende:
ja hey jij hebt net weer een grootgebruikertje in de maak! daar ben ík dan weer een beetje jaloers op.![]()
David heeft helaas een terugval en 's nachts is hij sowieso nog niet droog geweest.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:54 schreef bixister het volgende:
ik dacht trouwens dat david anna net voor was!
Dat is niet zo handig bedacht dan door de fabrikantenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:50 schreef LovelyLady het volgende:
Maar met die adapters is het wel handig om te weten wat voor onderstel je hebt
De adapters van een quinny speedi zijn niet gelijk aan de adapters van een quinny freestyle.
Het was Freecellquote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:33 schreef Fruppel het volgende:
TF ik was helemaal vergeten om nog te posten maar de mobiel mag naar de volgende geintresseerde!
Weet niet meer wie het over het Hema bedje had maar deze was toen de tijd inderdaad in de aanbieding voor 29.95!
Niemand?quote:Op zondag 12 juli 2009 13:21 schreef Stiemie het volgende:
Ik heb voor de liefhebber een bruin wikkeltruitje van goodmoodkid in maat 86/92 en een donkergroen wikkeljurkje in ik denk dezelfde maat (maat staat niet meer in het jurkje) Gedragen, maar kan nog wel een ronde mee. Ik hoef er niks voor te hebben. Laat maar weten, dan stuur ik het op
Edit: het valt overigens veel kleiner want Linde heeft het eerder gedragen met maat 68/74 gok ik
Oh Snoopy dat is fijn! Nee natuurlijk geen bezwaar om te wachten.Welke dvd's zijn het?quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:23 schreef snoopy het volgende:
Stiemie, ik heb heb wel Sesamstraat DVD's waar nooit naar gekeken wordt. Maar ik kan je pas volgende maand verder helpen ivm onze vakantie. Weet niet of dat bezwaarlijk is?
Is weg!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:39 schreef _Flash_ het volgende:
Wordt er nog iemand blij van een Quinny Speedi Raincover?
Nooit in de praktijk gebruikt, 1 keer op de wagen gehad.
Hmm ja ik zal hier ook eerst eens naar de ballotagecommissie stappen. Lastige vriendjes ook altijd!quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:21 schreef huuphuup het volgende:![]()
sorry sorry![]()
je mag hem hebben hoorvriendje heeft hier al geveto'd
![]()
die wil nog geen speelgoed enzo kopen.
Bij ons is hij sinds 2 weken weer volop in de AH verkrijgbaar... Dus misschien als je nog even wacht ook bij die van jou? Ik heb hem in ieder geval gekocht. Als je hem niet kan vinden, wil ik hem best voor je kopen en opsturen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:29 schreef Xenia het volgende:
Heeft iemand misschien het boek Opperdepop van AH en wil het verkopen? Hij is niet meer leverbaar bij AH
Owww! Ik ga na mijn werk meteen kijken. Dank voor de tip.quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:28 schreef sproet-je het volgende:
Bij ons is hij sinds 2 weken weer volop in de AH verkrijgbaar... Dus misschien als je nog even wacht ook bij die van jou? Ik heb hem in ieder geval gekocht. Als je hem niet kan vinden, wil ik hem best voor je kopen en opsturen.
Dat is waar. Maar ik moet ook nog leren koken in de tussentijdquote:Op donderdag 16 juli 2009 14:26 schreef bixister het volgende:
je hebt nog even...kind mag toch nog niet meteen aan de hapjes.
Deze mag weg, beide verkocht via marktplaatsquote:Op donderdag 16 juli 2009 17:18 schreef Logician het volgende:
Te koop aangezien mijn kinderen er helaas zijn gegroeid![]()
Kidorable regenjas kikker mt 92/98 Vraagprijs 15euro
Kidorable Lieveheersbeestje regenjas mt 104/110 Vraagprijs 15 euro
Je hebt mail, misschien kunnen we wat voor je regelenquote:Op donderdag 16 juli 2009 22:10 schreef Diaan73 het volgende:
Hmm Heerhugowaard is wel wat ver voor ons.... dat gaat hem dus niet worden.
quote:Op zondag 19 juli 2009 16:06 schreef YPPY het volgende:
BE, doe nou niet zo moeilijk, koop voor een tientje een kast erbij, dan kun je kiezen wat je wilt. De afstand is geen bezwaar als je ook naar Sleeuwijk rijdt.
Jah ze is wat spekkig geworden, sinds ze niet meer zo vaak ziek isquote:Op dinsdag 21 juli 2009 08:13 schreef Kersjes het volgende:
Zit taartje al in maat 86/92![]()
Devin ook! Ik heb dus niks (on)bruikbaars voor je.
ik zal eens kijken, krijg nog wel eens wat van een nichtje, maar daar gebruik ik een heleboel niet van.quote:Op maandag 20 juli 2009 23:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik zoek buitenspeelkledingMijn kleintje kruipt werkelijk alles kapot en ze is verzot op met modder spelen, dus al haar zoete roze kleertjes gaan er aan
Vale knietjes, vlekken, beetje verwassen...geen probleem..daar zien we na een middagje spelen toch niets meer van
Maatje 86/92, iemand?
Als je ze kwijt wilt dan wil ik eventueel wel die mandjes van je overnemen hoorquote:Op dinsdag 21 juli 2009 08:16 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Ik heb er geen 69 voor betaald, maar een tientje is echt geen geld!
Maar ik heb inmiddels echt een briljante ingeving gekregen.
Ik kan die mandjes er natuurlijk ook gewoon uit laten. Lege vakjes kan je ook gewoon vullen zonder mandje.![]()
![]()
Superbequote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:36 schreef Lenaatje het volgende:
Taartjesfee, dit is wat ik nog heb in 86-92
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:07 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
SuperbeWat wil je er voor haben?
Ja, ging prima, er kwam alleen een enorme plens water uit de potenquote:
Paste dat er nog wel bij in je rode snelheidsmonster dan?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:10 schreef freecell het volgende:
Ik heb vandaag het badje en de rest opgehaald bij KIM en gisteren het campingbedje bij Ireth
Helemaal te gek jullie allebei, bedankt
En de volgende keer blijven we wél koffiedrinken KimIk baalde nog toen we de stad allang uitwaren
Nog een badje, een standaard een tub en een emmerquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:25 schreef Ireth het volgende:
[..]
Paste dat er nog wel bij in je rode snelheidsmonster dan?Het campingbedje moest Tara al aanstampen
Is het allemaal echt 62/68 of ook 68?quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:06 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Iemand toevallig nog majootjes of liggen in maat 80 ongeveer? Die worden hier helemaal kapot gekropen dus nieuwe vind ik dan ook weer zonde
Ik heb nog steeds een hele zak met gebruikte en ongebruikte rompertjes in maat 62/68 liggen
en nog steeds de kleertjes in mt 62/68
het is 62/68 of 62 of 68 of kleertjes met een amerikaanse maat die ze heeft gedragen toen ze maat 62 en 68 hadquote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:14 schreef Fruppel het volgende:
[..]
Is het allemaal echt 62/68 of ook 68?
quote:
Je mag hem zo hebben hoor. In ruil voor de Tip de Muis boekjes die ze nog niet heeft.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:45 schreef freecell het volgende:
Yppy, ik vind die commode tof, maar krijg TARA er niet van overtuigd dat twee commode's straks handig is
Als ik hem graag wil overkopen brul ik nog wel
Wat liefquote:Op zaterdag 25 juli 2009 13:21 schreef YPPY het volgende:
[..]
Je mag hem zo hebben hoor. In ruil voor de Tip de Muis boekjes die ze nog niet heeft.
Zolang Leander niet zindelijk is, is een extra commode echt wel handig (of een andere hoge kast waar een aankleedkussen op past).quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:45 schreef freecell het volgende:
(..) maar krijg TARA er niet van overtuigd dat twee commode's straks handig is
Dat leek mij dus ookquote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:03 schreef Grijs het volgende:
[..]
Zolang Leander niet zindelijk is, is een extra commode echt wel handig (of een andere hoge kast waar een aankleedkussen op past).
ALs het helpt... wij hebben ook een 2e commode erbij gehaald dit weekend. Bij allebei op de kamer eentje.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:45 schreef freecell het volgende:
Yppy, ik vind die commode tof, maar krijg TARA er niet van overtuigd dat twee commode's straks handig is
Als ik hem graag wil overkopen brul ik nog wel
Ik heb de commode echt nog nooit gebruikt, die stond gewoon mooi te wezen in haar kamer..quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:03 schreef Grijs het volgende:
[..]
Zolang Leander niet zindelijk is, is een extra commode echt wel handig (of een andere hoge kast waar een aankleedkussen op past).
Hoe?quote:Op zondag 26 juli 2009 21:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb de commode echt nog nooit gebruikt, die stond gewoon mooi te wezen in haar kamer..
quote:Op maandag 27 juli 2009 08:42 schreef freecell het volgende:
[..]
Hoe?Ik gebruik dat ding elke dag
En ik wil de kast heel graag hebben Yppy, nu alleen nog even kijken hoe we hem hier krijgen, maar dat komt goed!
Mooi, dan is hij gereserveerd.quote:Op maandag 27 juli 2009 08:42 schreef freecell het volgende:
En ik wil de kast heel graag hebben Yppy, nu alleen nog even kijken hoe we hem hier krijgen, maar dat komt goed!
*Gaat de la van Maud uitmesten vanavond op zoek naar majootjes...*quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:06 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Iemand toevallig nog majootjes of liggen in maat 80 ongeveer? Die worden hier helemaal kapot gekropen dus nieuwe vind ik dan ook weer zonde
Ik heb nog steeds een hele zak met gebruikte en ongebruikte rompertjes in maat 62/68 liggen
en nog steeds de kleertjes in mt 62/68
Yep.quote:Op maandag 27 juli 2009 15:19 schreef bixister het volgende:
mamanik krijg je littlepetshop dingetjes bij de Etos???
alvast bedanktquote:Op maandag 27 juli 2009 15:18 schreef chacama het volgende:
[..]
*Gaat de la van Maud uitmesten vanavond op zoek naar majootjes...*
Ja bij elke 5 euro, en met een tweeling en een peuter gaan de luiers en voeding hardquote:Op maandag 27 juli 2009 15:19 schreef bixister het volgende:
mamanik krijg je littlepetshop dingetjes bij de Etos???
zoek je nog bepaalde??? pm even andersquote:Op maandag 27 juli 2009 15:33 schreef bixister het volgende:
dat zal Anna leuk vinden! dus mamaNik, ik ben wel geïnteresseerd!
het wordt morgenvroeg... oorpijn/buikpijn zorgen voor wat extra kroelmomenten bij de meiden en tijdgebrek bij mij... Maar, het gaat lukken... beloofd!quote:
quote:Op maandag 27 juli 2009 20:57 schreef livelink het volgende:
Waar woon je ongeveer Exoteria? Ik heb volgens mij nog best wel wat liggen hier, maar dan zou je het op moeten komen halen.
doe maar rustig aan hoorquote:Op maandag 27 juli 2009 20:56 schreef chacama het volgende:
[..]
het wordt morgenvroeg... oorpijn/buikpijn zorgen voor wat extra kroelmomenten bij de meiden en tijdgebrek bij mij... Maar, het gaat lukken... beloofd!
Ik heb al wel heel veel, maar ben altijd wel benieuwd, dus kom maar op met die foto's!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:57 schreef MamaNik het volgende:
Is er nog interesse voor babykleding maat 50 en maat 56??
Voordat ik alle foto's op fok gooi???
oke, als het lukt met Milan op bed leggen en de tweeling doe ik het vanavond en anders morgen evenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:18 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik heb al wel heel veel, maar ben altijd wel benieuwd, dus kom maar op met die foto's!
Moet het echt hebben van jullie of tweedehandssites/marktplaats als ik wat leuks tweedehands wil, ik heb helaas niemand in de omgeving van wie ik ''graai tassen'' vol kleertjes krijg/kan overnemen
in ieder geval bedankt!quote:Op maandag 27 juli 2009 21:09 schreef livelink het volgende:
Nee, dat is voor mij uit de buurt. Ik woon in de buurt van Utrecht. Dan zijn hier vast wel mensen dichterbij Rotterdam die je kunnen helpen.
Ik vind dit zelf nog de minst leuke kleertjesquote:
Ze is ineens gigantisch de lucht ingeschoten. Bizar gewoon.quote:
ja komt vast goed, anders trek ik ze wel wat hoger opquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:09 schreef bixister het volgende:
ik vind maillots altijd erg snel te klein, koop ze ook standaard een maat groter dan de gewone kleding. dus blabla, ze kan ze vast al snel aan hoor!
Toendertijd leek het praktisch omdat de woningbouw mn oude woning (flat) gingen renoveren,die renovatie zou 6 weken duren en van de 3 slaapkamers zouden we er maar 1 kunnen gebruikenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:09 schreef bixister het volgende:
leuk stapelbed, nathalie. we hebben er alleen geen nodig.maarre waarom had je 't eigenlijk gekocht?
quote:
Wat zou je voor deze shirts willen hebben? Ik neem aan dat de vlek op het Mitch-shirt zo hoort?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:16 schreef MamaNik het volgende:
Er is al een heleboel weg, maar dit is er nog over
Mitch shirt maat 92/98 (donkergroen)
Shirt maat 92
Dan hou ik hem voor je gereserveerd tot je terug bent van vakantie!quote:Op zondag 2 augustus 2009 09:55 schreef bixister het volgende:
logician, ik ben wel geïnteresseerd!
maat 86, 92, 98, 104quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:19 schreef Logician het volgende:
Heb nog een zolder vol kinder kleding v.a mt 56 ong tot mt 104 zal deze wk ergens eens gaan uitzoeken en dan per vuilniszak vol 15euro oid hoef er niet veel voor.. allemaal jongens kleertjes van h&m, villa hap, We..
Dus als er nog verzoeken zijn voor bepaalde maten, geef het even aan dan maak ik foto's en zoek ik een mooie vuilniszak vol op.. en dan zal ik alles even opnieuw wassen
Oh! daar heb ik wel belangstelling voor!quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:09 schreef Logician het volgende:
Ik heb trouwens ook nog een ikea maantje in de aanbieding, met schroefjes etc. nog nieuw in het zakje
[ afbeelding ]
vraagprijs 5euro
Pm je adres en dan regelen we het v.a daarquote:Op zondag 2 augustus 2009 12:31 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Oh! daar heb ik wel belangstelling voor!
74 en 80 ben ik wel benieuwd naar.quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:19 schreef Logician het volgende:
Heb nog een zolder letterlijk []bvol[/b] (3 jongens) met kinder kleding v.a mt 56 ong tot mt 104 zal deze wk ergens eens gaan uitzoeken en dan per vuilniszak vol 15euro oid hoef er niet veel voor.. allemaal jasjes en kleertjes van H&M, Villa Hap, WE en V&D..
Dus als er nog verzoeken zijn voor bepaalde maten, geef het even aan dan zoek ik wat uit en maak ik foto's en vul ik een vuilniszak vol voor je.. en dan zal ik alles even opnieuw wassen
quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:47 schreef Logician het volgende:
Ik ga morgen de zolder op en dan eerst alles op mt uitzoeken, en daarna de mooiste dingen er uithalen, alles met vlekjes etc weggooien, en daarna zal ik lijst maken
Zal alleen evem iets langzamer zijn misschien dan normaal ivm bovenstaande
Echt wel! Ik zou anders zowat alles van je hebben overgekocht, wat een verschrikkelijk leuk spul!!!quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:21 schreef _Bar_ het volgende:
nu wil ik echt een dochter kleurdooswat een leuk spul heb je toch
quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:50 schreef huuphuup het volgende:
oooh ik ben net op tijd terug!
ik wil graag je bruine Hema rompers met lange mouw en het spijkerjurkje denk ik ook wel, welke maat is dat?
De rest komt jammer genoeg net niet handig uit qua maat =/= seizoen enzo...![]()
jah doe mij die 3 maar danquote:Op zondag 2 augustus 2009 21:13 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Juhp, spijkerjurkje is 62 geloof ik, valt wel klein
en Stout, is goed hoor
ik heb ook nog wel klein spul (sokkies, mutsjes enzo die je mag hebben, verkopen lukt toch niet)
Elin heeft die jurkjes allemaal met rompers lange mouw en maillot aangehad of met vestjesquote:Op zondag 2 augustus 2009 22:38 schreef miss_sly het volgende:
Wat een leuke spulletjes, Kleurdoos
Het is maattechnisch niet handig, denk ik, die zomerjurkjes in maar 68, anders wilde ik ze heel graag!
quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:38 schreef _Ingrid_ het volgende:
Is er interesse in meisjeskleding maat 50/56 t/m 92/98? Heb je op mijnalbum staan, kan ook hier de foto's zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |