quote:Op maandag 27 juli 2009 08:42 schreef freecell het volgende:
[..]
Hoe?Ik gebruik dat ding elke dag
En ik wil de kast heel graag hebben Yppy, nu alleen nog even kijken hoe we hem hier krijgen, maar dat komt goed!
Mooi, dan is hij gereserveerd.quote:Op maandag 27 juli 2009 08:42 schreef freecell het volgende:
En ik wil de kast heel graag hebben Yppy, nu alleen nog even kijken hoe we hem hier krijgen, maar dat komt goed!
*Gaat de la van Maud uitmesten vanavond op zoek naar majootjes...*quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:06 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Iemand toevallig nog majootjes of liggen in maat 80 ongeveer? Die worden hier helemaal kapot gekropen dus nieuwe vind ik dan ook weer zonde
Ik heb nog steeds een hele zak met gebruikte en ongebruikte rompertjes in maat 62/68 liggen
en nog steeds de kleertjes in mt 62/68
Yep.quote:Op maandag 27 juli 2009 15:19 schreef bixister het volgende:
mamanik krijg je littlepetshop dingetjes bij de Etos???
alvast bedanktquote:Op maandag 27 juli 2009 15:18 schreef chacama het volgende:
[..]
*Gaat de la van Maud uitmesten vanavond op zoek naar majootjes...*
Ja bij elke 5 euro, en met een tweeling en een peuter gaan de luiers en voeding hardquote:Op maandag 27 juli 2009 15:19 schreef bixister het volgende:
mamanik krijg je littlepetshop dingetjes bij de Etos???
zoek je nog bepaalde??? pm even andersquote:Op maandag 27 juli 2009 15:33 schreef bixister het volgende:
dat zal Anna leuk vinden! dus mamaNik, ik ben wel geïnteresseerd!
het wordt morgenvroeg... oorpijn/buikpijn zorgen voor wat extra kroelmomenten bij de meiden en tijdgebrek bij mij... Maar, het gaat lukken... beloofd!quote:
quote:Op maandag 27 juli 2009 20:57 schreef livelink het volgende:
Waar woon je ongeveer Exoteria? Ik heb volgens mij nog best wel wat liggen hier, maar dan zou je het op moeten komen halen.
doe maar rustig aan hoorquote:Op maandag 27 juli 2009 20:56 schreef chacama het volgende:
[..]
het wordt morgenvroeg... oorpijn/buikpijn zorgen voor wat extra kroelmomenten bij de meiden en tijdgebrek bij mij... Maar, het gaat lukken... beloofd!
Ik heb al wel heel veel, maar ben altijd wel benieuwd, dus kom maar op met die foto's!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:57 schreef MamaNik het volgende:
Is er nog interesse voor babykleding maat 50 en maat 56??
Voordat ik alle foto's op fok gooi???
oke, als het lukt met Milan op bed leggen en de tweeling doe ik het vanavond en anders morgen evenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:18 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik heb al wel heel veel, maar ben altijd wel benieuwd, dus kom maar op met die foto's!
Moet het echt hebben van jullie of tweedehandssites/marktplaats als ik wat leuks tweedehands wil, ik heb helaas niemand in de omgeving van wie ik ''graai tassen'' vol kleertjes krijg/kan overnemen
in ieder geval bedankt!quote:Op maandag 27 juli 2009 21:09 schreef livelink het volgende:
Nee, dat is voor mij uit de buurt. Ik woon in de buurt van Utrecht. Dan zijn hier vast wel mensen dichterbij Rotterdam die je kunnen helpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |