Dan hou ik hem voor je gereserveerd tot je terug bent van vakantie!quote:Op zondag 2 augustus 2009 09:55 schreef bixister het volgende:
logician, ik ben wel geïnteresseerd!
maat 86, 92, 98, 104quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:19 schreef Logician het volgende:
Heb nog een zolder vol kinder kleding v.a mt 56 ong tot mt 104 zal deze wk ergens eens gaan uitzoeken en dan per vuilniszak vol 15euro oid hoef er niet veel voor.. allemaal jongens kleertjes van h&m, villa hap, We..
Dus als er nog verzoeken zijn voor bepaalde maten, geef het even aan dan maak ik foto's en zoek ik een mooie vuilniszak vol op.. en dan zal ik alles even opnieuw wassen
Oh! daar heb ik wel belangstelling voor!quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:09 schreef Logician het volgende:
Ik heb trouwens ook nog een ikea maantje in de aanbieding, met schroefjes etc. nog nieuw in het zakje
[ afbeelding ]
vraagprijs 5euro
Pm je adres en dan regelen we het v.a daarquote:Op zondag 2 augustus 2009 12:31 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Oh! daar heb ik wel belangstelling voor!
74 en 80 ben ik wel benieuwd naar.quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:19 schreef Logician het volgende:
Heb nog een zolder letterlijk []bvol[/b] (3 jongens) met kinder kleding v.a mt 56 ong tot mt 104 zal deze wk ergens eens gaan uitzoeken en dan per vuilniszak vol 15euro oid hoef er niet veel voor.. allemaal jasjes en kleertjes van H&M, Villa Hap, WE en V&D..
Dus als er nog verzoeken zijn voor bepaalde maten, geef het even aan dan zoek ik wat uit en maak ik foto's en vul ik een vuilniszak vol voor je.. en dan zal ik alles even opnieuw wassen
quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:47 schreef Logician het volgende:
Ik ga morgen de zolder op en dan eerst alles op mt uitzoeken, en daarna de mooiste dingen er uithalen, alles met vlekjes etc weggooien, en daarna zal ik lijst maken
Zal alleen evem iets langzamer zijn misschien dan normaal ivm bovenstaande
Echt wel! Ik zou anders zowat alles van je hebben overgekocht, wat een verschrikkelijk leuk spul!!!quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:21 schreef _Bar_ het volgende:
nu wil ik echt een dochter kleurdooswat een leuk spul heb je toch
quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:50 schreef huuphuup het volgende:
oooh ik ben net op tijd terug!
ik wil graag je bruine Hema rompers met lange mouw en het spijkerjurkje denk ik ook wel, welke maat is dat?
De rest komt jammer genoeg net niet handig uit qua maat =/= seizoen enzo...![]()
jah doe mij die 3 maar danquote:Op zondag 2 augustus 2009 21:13 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Juhp, spijkerjurkje is 62 geloof ik, valt wel klein
en Stout, is goed hoor
ik heb ook nog wel klein spul (sokkies, mutsjes enzo die je mag hebben, verkopen lukt toch niet)
Elin heeft die jurkjes allemaal met rompers lange mouw en maillot aangehad of met vestjesquote:Op zondag 2 augustus 2009 22:38 schreef miss_sly het volgende:
Wat een leuke spulletjes, Kleurdoos
Het is maattechnisch niet handig, denk ik, die zomerjurkjes in maar 68, anders wilde ik ze heel graag!
quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:38 schreef _Ingrid_ het volgende:
Is er interesse in meisjeskleding maat 50/56 t/m 92/98? Heb je op mijnalbum staan, kan ook hier de foto's zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |