Is het allemaal echt 62/68 of ook 68?quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:06 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Iemand toevallig nog majootjes of liggen in maat 80 ongeveer? Die worden hier helemaal kapot gekropen dus nieuwe vind ik dan ook weer zonde
Ik heb nog steeds een hele zak met gebruikte en ongebruikte rompertjes in maat 62/68 liggen
en nog steeds de kleertjes in mt 62/68
het is 62/68 of 62 of 68 of kleertjes met een amerikaanse maat die ze heeft gedragen toen ze maat 62 en 68 hadquote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:14 schreef Fruppel het volgende:
[..]
Is het allemaal echt 62/68 of ook 68?
quote:
Je mag hem zo hebben hoor. In ruil voor de Tip de Muis boekjes die ze nog niet heeft.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:45 schreef freecell het volgende:
Yppy, ik vind die commode tof, maar krijg TARA er niet van overtuigd dat twee commode's straks handig is
Als ik hem graag wil overkopen brul ik nog wel
Wat liefquote:Op zaterdag 25 juli 2009 13:21 schreef YPPY het volgende:
[..]
Je mag hem zo hebben hoor. In ruil voor de Tip de Muis boekjes die ze nog niet heeft.
Zolang Leander niet zindelijk is, is een extra commode echt wel handig (of een andere hoge kast waar een aankleedkussen op past).quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:45 schreef freecell het volgende:
(..) maar krijg TARA er niet van overtuigd dat twee commode's straks handig is
Dat leek mij dus ookquote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:03 schreef Grijs het volgende:
[..]
Zolang Leander niet zindelijk is, is een extra commode echt wel handig (of een andere hoge kast waar een aankleedkussen op past).
ALs het helpt... wij hebben ook een 2e commode erbij gehaald dit weekend. Bij allebei op de kamer eentje.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:45 schreef freecell het volgende:
Yppy, ik vind die commode tof, maar krijg TARA er niet van overtuigd dat twee commode's straks handig is
Als ik hem graag wil overkopen brul ik nog wel
Ik heb de commode echt nog nooit gebruikt, die stond gewoon mooi te wezen in haar kamer..quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:03 schreef Grijs het volgende:
[..]
Zolang Leander niet zindelijk is, is een extra commode echt wel handig (of een andere hoge kast waar een aankleedkussen op past).
Hoe?quote:Op zondag 26 juli 2009 21:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb de commode echt nog nooit gebruikt, die stond gewoon mooi te wezen in haar kamer..
quote:Op maandag 27 juli 2009 08:42 schreef freecell het volgende:
[..]
Hoe?Ik gebruik dat ding elke dag
En ik wil de kast heel graag hebben Yppy, nu alleen nog even kijken hoe we hem hier krijgen, maar dat komt goed!
Mooi, dan is hij gereserveerd.quote:Op maandag 27 juli 2009 08:42 schreef freecell het volgende:
En ik wil de kast heel graag hebben Yppy, nu alleen nog even kijken hoe we hem hier krijgen, maar dat komt goed!
*Gaat de la van Maud uitmesten vanavond op zoek naar majootjes...*quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:06 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Iemand toevallig nog majootjes of liggen in maat 80 ongeveer? Die worden hier helemaal kapot gekropen dus nieuwe vind ik dan ook weer zonde
Ik heb nog steeds een hele zak met gebruikte en ongebruikte rompertjes in maat 62/68 liggen
en nog steeds de kleertjes in mt 62/68
Yep.quote:Op maandag 27 juli 2009 15:19 schreef bixister het volgende:
mamanik krijg je littlepetshop dingetjes bij de Etos???
alvast bedanktquote:Op maandag 27 juli 2009 15:18 schreef chacama het volgende:
[..]
*Gaat de la van Maud uitmesten vanavond op zoek naar majootjes...*
Ja bij elke 5 euro, en met een tweeling en een peuter gaan de luiers en voeding hardquote:Op maandag 27 juli 2009 15:19 schreef bixister het volgende:
mamanik krijg je littlepetshop dingetjes bij de Etos???
zoek je nog bepaalde??? pm even andersquote:Op maandag 27 juli 2009 15:33 schreef bixister het volgende:
dat zal Anna leuk vinden! dus mamaNik, ik ben wel geïnteresseerd!
het wordt morgenvroeg... oorpijn/buikpijn zorgen voor wat extra kroelmomenten bij de meiden en tijdgebrek bij mij... Maar, het gaat lukken... beloofd!quote:
quote:Op maandag 27 juli 2009 20:57 schreef livelink het volgende:
Waar woon je ongeveer Exoteria? Ik heb volgens mij nog best wel wat liggen hier, maar dan zou je het op moeten komen halen.
doe maar rustig aan hoorquote:Op maandag 27 juli 2009 20:56 schreef chacama het volgende:
[..]
het wordt morgenvroeg... oorpijn/buikpijn zorgen voor wat extra kroelmomenten bij de meiden en tijdgebrek bij mij... Maar, het gaat lukken... beloofd!
Ik heb al wel heel veel, maar ben altijd wel benieuwd, dus kom maar op met die foto's!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:57 schreef MamaNik het volgende:
Is er nog interesse voor babykleding maat 50 en maat 56??
Voordat ik alle foto's op fok gooi???
oke, als het lukt met Milan op bed leggen en de tweeling doe ik het vanavond en anders morgen evenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:18 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik heb al wel heel veel, maar ben altijd wel benieuwd, dus kom maar op met die foto's!
Moet het echt hebben van jullie of tweedehandssites/marktplaats als ik wat leuks tweedehands wil, ik heb helaas niemand in de omgeving van wie ik ''graai tassen'' vol kleertjes krijg/kan overnemen
in ieder geval bedankt!quote:Op maandag 27 juli 2009 21:09 schreef livelink het volgende:
Nee, dat is voor mij uit de buurt. Ik woon in de buurt van Utrecht. Dan zijn hier vast wel mensen dichterbij Rotterdam die je kunnen helpen.
Ik vind dit zelf nog de minst leuke kleertjesquote:
Ze is ineens gigantisch de lucht ingeschoten. Bizar gewoon.quote:
ja komt vast goed, anders trek ik ze wel wat hoger opquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:09 schreef bixister het volgende:
ik vind maillots altijd erg snel te klein, koop ze ook standaard een maat groter dan de gewone kleding. dus blabla, ze kan ze vast al snel aan hoor!
Toendertijd leek het praktisch omdat de woningbouw mn oude woning (flat) gingen renoveren,die renovatie zou 6 weken duren en van de 3 slaapkamers zouden we er maar 1 kunnen gebruikenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:09 schreef bixister het volgende:
leuk stapelbed, nathalie. we hebben er alleen geen nodig.maarre waarom had je 't eigenlijk gekocht?
quote:
Wat zou je voor deze shirts willen hebben? Ik neem aan dat de vlek op het Mitch-shirt zo hoort?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:16 schreef MamaNik het volgende:
Er is al een heleboel weg, maar dit is er nog over
Mitch shirt maat 92/98 (donkergroen)
Shirt maat 92
Dan hou ik hem voor je gereserveerd tot je terug bent van vakantie!quote:Op zondag 2 augustus 2009 09:55 schreef bixister het volgende:
logician, ik ben wel geïnteresseerd!
maat 86, 92, 98, 104quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:19 schreef Logician het volgende:
Heb nog een zolder vol kinder kleding v.a mt 56 ong tot mt 104 zal deze wk ergens eens gaan uitzoeken en dan per vuilniszak vol 15euro oid hoef er niet veel voor.. allemaal jongens kleertjes van h&m, villa hap, We..
Dus als er nog verzoeken zijn voor bepaalde maten, geef het even aan dan maak ik foto's en zoek ik een mooie vuilniszak vol op.. en dan zal ik alles even opnieuw wassen
Oh! daar heb ik wel belangstelling voor!quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:09 schreef Logician het volgende:
Ik heb trouwens ook nog een ikea maantje in de aanbieding, met schroefjes etc. nog nieuw in het zakje
[ afbeelding ]
vraagprijs 5euro
Pm je adres en dan regelen we het v.a daarquote:Op zondag 2 augustus 2009 12:31 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Oh! daar heb ik wel belangstelling voor!
74 en 80 ben ik wel benieuwd naar.quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:19 schreef Logician het volgende:
Heb nog een zolder letterlijk []bvol[/b] (3 jongens) met kinder kleding v.a mt 56 ong tot mt 104 zal deze wk ergens eens gaan uitzoeken en dan per vuilniszak vol 15euro oid hoef er niet veel voor.. allemaal jasjes en kleertjes van H&M, Villa Hap, WE en V&D..
Dus als er nog verzoeken zijn voor bepaalde maten, geef het even aan dan zoek ik wat uit en maak ik foto's en vul ik een vuilniszak vol voor je.. en dan zal ik alles even opnieuw wassen
quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:47 schreef Logician het volgende:
Ik ga morgen de zolder op en dan eerst alles op mt uitzoeken, en daarna de mooiste dingen er uithalen, alles met vlekjes etc weggooien, en daarna zal ik lijst maken
Zal alleen evem iets langzamer zijn misschien dan normaal ivm bovenstaande
Echt wel! Ik zou anders zowat alles van je hebben overgekocht, wat een verschrikkelijk leuk spul!!!quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:21 schreef _Bar_ het volgende:
nu wil ik echt een dochter kleurdooswat een leuk spul heb je toch
quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:50 schreef huuphuup het volgende:
oooh ik ben net op tijd terug!
ik wil graag je bruine Hema rompers met lange mouw en het spijkerjurkje denk ik ook wel, welke maat is dat?
De rest komt jammer genoeg net niet handig uit qua maat =/= seizoen enzo...![]()
jah doe mij die 3 maar danquote:Op zondag 2 augustus 2009 21:13 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Juhp, spijkerjurkje is 62 geloof ik, valt wel klein
en Stout, is goed hoor
ik heb ook nog wel klein spul (sokkies, mutsjes enzo die je mag hebben, verkopen lukt toch niet)
Elin heeft die jurkjes allemaal met rompers lange mouw en maillot aangehad of met vestjesquote:Op zondag 2 augustus 2009 22:38 schreef miss_sly het volgende:
Wat een leuke spulletjes, Kleurdoos
Het is maattechnisch niet handig, denk ik, die zomerjurkjes in maar 68, anders wilde ik ze heel graag!
quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:38 schreef _Ingrid_ het volgende:
Is er interesse in meisjeskleding maat 50/56 t/m 92/98? Heb je op mijnalbum staan, kan ook hier de foto's zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |