Paste dat er nog wel bij in je rode snelheidsmonster dan?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:10 schreef freecell het volgende:
Ik heb vandaag het badje en de rest opgehaald bij KIM en gisteren het campingbedje bij Ireth
Helemaal te gek jullie allebei, bedankt
En de volgende keer blijven we wél koffiedrinken KimIk baalde nog toen we de stad allang uitwaren
Nog een badje, een standaard een tub en een emmerquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:25 schreef Ireth het volgende:
[..]
Paste dat er nog wel bij in je rode snelheidsmonster dan?Het campingbedje moest Tara al aanstampen
Is het allemaal echt 62/68 of ook 68?quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:06 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Iemand toevallig nog majootjes of liggen in maat 80 ongeveer? Die worden hier helemaal kapot gekropen dus nieuwe vind ik dan ook weer zonde
Ik heb nog steeds een hele zak met gebruikte en ongebruikte rompertjes in maat 62/68 liggen
en nog steeds de kleertjes in mt 62/68
het is 62/68 of 62 of 68 of kleertjes met een amerikaanse maat die ze heeft gedragen toen ze maat 62 en 68 hadquote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:14 schreef Fruppel het volgende:
[..]
Is het allemaal echt 62/68 of ook 68?
quote:
Je mag hem zo hebben hoor. In ruil voor de Tip de Muis boekjes die ze nog niet heeft.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:45 schreef freecell het volgende:
Yppy, ik vind die commode tof, maar krijg TARA er niet van overtuigd dat twee commode's straks handig is
Als ik hem graag wil overkopen brul ik nog wel
Wat liefquote:Op zaterdag 25 juli 2009 13:21 schreef YPPY het volgende:
[..]
Je mag hem zo hebben hoor. In ruil voor de Tip de Muis boekjes die ze nog niet heeft.
Zolang Leander niet zindelijk is, is een extra commode echt wel handig (of een andere hoge kast waar een aankleedkussen op past).quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:45 schreef freecell het volgende:
(..) maar krijg TARA er niet van overtuigd dat twee commode's straks handig is
Dat leek mij dus ookquote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:03 schreef Grijs het volgende:
[..]
Zolang Leander niet zindelijk is, is een extra commode echt wel handig (of een andere hoge kast waar een aankleedkussen op past).
ALs het helpt... wij hebben ook een 2e commode erbij gehaald dit weekend. Bij allebei op de kamer eentje.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:45 schreef freecell het volgende:
Yppy, ik vind die commode tof, maar krijg TARA er niet van overtuigd dat twee commode's straks handig is
Als ik hem graag wil overkopen brul ik nog wel
Ik heb de commode echt nog nooit gebruikt, die stond gewoon mooi te wezen in haar kamer..quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:03 schreef Grijs het volgende:
[..]
Zolang Leander niet zindelijk is, is een extra commode echt wel handig (of een andere hoge kast waar een aankleedkussen op past).
Hoe?quote:Op zondag 26 juli 2009 21:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb de commode echt nog nooit gebruikt, die stond gewoon mooi te wezen in haar kamer..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |