Is weg!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:39 schreef _Flash_ het volgende:
Wordt er nog iemand blij van een Quinny Speedi Raincover?
Nooit in de praktijk gebruikt, 1 keer op de wagen gehad.
Hmm ja ik zal hier ook eerst eens naar de ballotagecommissie stappen. Lastige vriendjes ook altijd!quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:21 schreef huuphuup het volgende:![]()
sorry sorry![]()
je mag hem hebben hoorvriendje heeft hier al geveto'd
![]()
die wil nog geen speelgoed enzo kopen.
Bij ons is hij sinds 2 weken weer volop in de AH verkrijgbaar... Dus misschien als je nog even wacht ook bij die van jou? Ik heb hem in ieder geval gekocht. Als je hem niet kan vinden, wil ik hem best voor je kopen en opsturen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:29 schreef Xenia het volgende:
Heeft iemand misschien het boek Opperdepop van AH en wil het verkopen? Hij is niet meer leverbaar bij AH
Owww! Ik ga na mijn werk meteen kijken. Dank voor de tip.quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:28 schreef sproet-je het volgende:
Bij ons is hij sinds 2 weken weer volop in de AH verkrijgbaar... Dus misschien als je nog even wacht ook bij die van jou? Ik heb hem in ieder geval gekocht. Als je hem niet kan vinden, wil ik hem best voor je kopen en opsturen.
Dat is waar. Maar ik moet ook nog leren koken in de tussentijdquote:Op donderdag 16 juli 2009 14:26 schreef bixister het volgende:
je hebt nog even...kind mag toch nog niet meteen aan de hapjes.
Deze mag weg, beide verkocht via marktplaatsquote:Op donderdag 16 juli 2009 17:18 schreef Logician het volgende:
Te koop aangezien mijn kinderen er helaas zijn gegroeid![]()
Kidorable regenjas kikker mt 92/98 Vraagprijs 15euro
Kidorable Lieveheersbeestje regenjas mt 104/110 Vraagprijs 15 euro
Je hebt mail, misschien kunnen we wat voor je regelenquote:Op donderdag 16 juli 2009 22:10 schreef Diaan73 het volgende:
Hmm Heerhugowaard is wel wat ver voor ons.... dat gaat hem dus niet worden.
quote:Op zondag 19 juli 2009 16:06 schreef YPPY het volgende:
BE, doe nou niet zo moeilijk, koop voor een tientje een kast erbij, dan kun je kiezen wat je wilt. De afstand is geen bezwaar als je ook naar Sleeuwijk rijdt.
Jah ze is wat spekkig geworden, sinds ze niet meer zo vaak ziek isquote:Op dinsdag 21 juli 2009 08:13 schreef Kersjes het volgende:
Zit taartje al in maat 86/92![]()
Devin ook! Ik heb dus niks (on)bruikbaars voor je.
ik zal eens kijken, krijg nog wel eens wat van een nichtje, maar daar gebruik ik een heleboel niet van.quote:Op maandag 20 juli 2009 23:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik zoek buitenspeelkledingMijn kleintje kruipt werkelijk alles kapot en ze is verzot op met modder spelen, dus al haar zoete roze kleertjes gaan er aan
Vale knietjes, vlekken, beetje verwassen...geen probleem..daar zien we na een middagje spelen toch niets meer van
Maatje 86/92, iemand?
Als je ze kwijt wilt dan wil ik eventueel wel die mandjes van je overnemen hoorquote:Op dinsdag 21 juli 2009 08:16 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Ik heb er geen 69 voor betaald, maar een tientje is echt geen geld!
Maar ik heb inmiddels echt een briljante ingeving gekregen.
Ik kan die mandjes er natuurlijk ook gewoon uit laten. Lege vakjes kan je ook gewoon vullen zonder mandje.![]()
![]()
Superbequote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:36 schreef Lenaatje het volgende:
Taartjesfee, dit is wat ik nog heb in 86-92
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]