Is weg!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:39 schreef _Flash_ het volgende:
Wordt er nog iemand blij van een Quinny Speedi Raincover?
Nooit in de praktijk gebruikt, 1 keer op de wagen gehad.
Hmm ja ik zal hier ook eerst eens naar de ballotagecommissie stappen. Lastige vriendjes ook altijd!quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:21 schreef huuphuup het volgende:![]()
sorry sorry![]()
je mag hem hebben hoorvriendje heeft hier al geveto'd
![]()
die wil nog geen speelgoed enzo kopen.
Bij ons is hij sinds 2 weken weer volop in de AH verkrijgbaar... Dus misschien als je nog even wacht ook bij die van jou? Ik heb hem in ieder geval gekocht. Als je hem niet kan vinden, wil ik hem best voor je kopen en opsturen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:29 schreef Xenia het volgende:
Heeft iemand misschien het boek Opperdepop van AH en wil het verkopen? Hij is niet meer leverbaar bij AH
Owww! Ik ga na mijn werk meteen kijken. Dank voor de tip.quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:28 schreef sproet-je het volgende:
Bij ons is hij sinds 2 weken weer volop in de AH verkrijgbaar... Dus misschien als je nog even wacht ook bij die van jou? Ik heb hem in ieder geval gekocht. Als je hem niet kan vinden, wil ik hem best voor je kopen en opsturen.
Dat is waar. Maar ik moet ook nog leren koken in de tussentijdquote:Op donderdag 16 juli 2009 14:26 schreef bixister het volgende:
je hebt nog even...kind mag toch nog niet meteen aan de hapjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |