Ja, das goed en wel het eerlijkst! Neuh, die slofjes laat maar zitten, volgens mij heb ik nu al heel veel slofjes in dezelfde maatquote:Op zondag 12 juli 2009 14:10 schreef huuphuup het volgende:
[..]
*gnorf*
okay dan is t lijstje nu zo ja, ik wacht op Vlindurs echo, mocht zij een meisje krijgen gaat ie naar haar, als ze een jongetje krijgt en jij krijgt toevallig een meiske kan ie alsnog naar jou dan tegen die tijd, en als jullie allebei jungskes krijgen kan Oeke ermee aan de frobel. Goed?![]()
![]()
Wil je dat ik die slofjes voor je apart houd tot volgende week?
okay is goed!quote:Op zondag 12 juli 2009 14:38 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ja, das goed en wel het eerlijkst! Neuh, die slofjes laat maar zitten, volgens mij heb ik nu al heel veel slofjes in dezelfde maat
oooh okay, sorry dan heb ik niet goed gelezen. Ik dacht dat je er 1 moest hebben voor je eigen aanstaande beebje zeg maar, dus dat je nog wel wat maandjes had.quote:Op zondag 12 juli 2009 20:38 schreef freecell het volgende:
Ik moet er over een week of 4 één hebben
Maar ik houd het in de gaten allemaal
Mja, soms doet ze dat omdat ze dan iets duurs wil kopen voor Mila en ik dat totaal niet nodig vind en dan wil ze de prijs nog weleens wat gunstiger maken.. Heel irritant is datquote:
volgens mij stond er een in het LeenBakker krantje afgelopen week voor 25 euro ofzoquote:Op zondag 12 juli 2009 20:38 schreef freecell het volgende:
Ik moet er over een week of 4 één hebben
Maar ik houd het in de gaten allemaal
verkapte "kijk mijn kind eens zindelijk zijn" postquote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:23 schreef bixister het volgende:
nu Anna 's nachts ook geen luiers meer nodig heefthebben wij ineens een bijna vol pak Kruidvat luiers nr 6 (extra large dus) over. die zijn echt extra large, ze waren zelfs voor Anna (4 jr) eigenlijk wel wat te groot nog. maar wie weet is er hier iemand die ze kan gebruiken? anders gooi ik ze weg.
Ik ben gewoon jaloersquote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:33 schreef bixister het volgende:
pfft dat had ik allang gepost hoor!![]()
![]()
ik ben gewoon eindelijk weer eens haar kamer aan 't opruimen.![]()
ah zo werkt dat...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:36 schreef Deepfreeze het volgende:
lily, bij veel wandelwagens kun je speciale adapters krijgen waarmee je de MC erop vast kunt zetten.
Van de Quinny weet ik dat de reiswieg en de MC op de zelfde adapter kunnen.
(was MC en Quinny niet hetzelfde bedrijf?)
ja hey jij hebt net weer een grootgebruikertje in de maak! daar ben ík dan weer een beetje jaloers op.quote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:54 schreef bixister het volgende:
ja hey jij hebt net weer een grootgebruikertje in de maak! daar ben ík dan weer een beetje jaloers op.![]()
David heeft helaas een terugval en 's nachts is hij sowieso nog niet droog geweest.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:54 schreef bixister het volgende:
ik dacht trouwens dat david anna net voor was!
Dat is niet zo handig bedacht dan door de fabrikantenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:50 schreef LovelyLady het volgende:
Maar met die adapters is het wel handig om te weten wat voor onderstel je hebt
De adapters van een quinny speedi zijn niet gelijk aan de adapters van een quinny freestyle.
Het was Freecellquote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:33 schreef Fruppel het volgende:
TF ik was helemaal vergeten om nog te posten maar de mobiel mag naar de volgende geintresseerde!
Weet niet meer wie het over het Hema bedje had maar deze was toen de tijd inderdaad in de aanbieding voor 29.95!
Niemand?quote:Op zondag 12 juli 2009 13:21 schreef Stiemie het volgende:
Ik heb voor de liefhebber een bruin wikkeltruitje van goodmoodkid in maat 86/92 en een donkergroen wikkeljurkje in ik denk dezelfde maat (maat staat niet meer in het jurkje) Gedragen, maar kan nog wel een ronde mee. Ik hoef er niks voor te hebben. Laat maar weten, dan stuur ik het op
Edit: het valt overigens veel kleiner want Linde heeft het eerder gedragen met maat 68/74 gok ik
Oh Snoopy dat is fijn! Nee natuurlijk geen bezwaar om te wachten.Welke dvd's zijn het?quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:23 schreef snoopy het volgende:
Stiemie, ik heb heb wel Sesamstraat DVD's waar nooit naar gekeken wordt. Maar ik kan je pas volgende maand verder helpen ivm onze vakantie. Weet niet of dat bezwaarlijk is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |