ik vind het prima, dan mag Vlindur beslissen wat ze wilquote:Op zondag 12 juli 2009 12:41 schreef oeke het volgende:
Huup, als Vlinder niet wil, dan wil ik het vestje wel. Ik heb wel een jongetje maar ik vind het stofje zo mooi, misschien kan ik er nog iets leuks van knutselen. De vuilnisbak vind ik zonde!
Maak maar foto's!quote:Op zondag 12 juli 2009 12:43 schreef Ca.ra het volgende:
Ik heb een hemeltje voor boven het bedje, creme met gouden sterretjes. Compleet met hoofdbeschermer in de zelfde stof, een soort van stoffen kroon voor bovenop het hemeltje en een bijpassend muziekdoosje.
De ring waar de stof aan moet zit er wel bij, maar de stok/standaard niet. Zou ik daar iemand blij mee kunnen maken? Bij interesse maak ik wel foto's.
quote:Op zondag 12 juli 2009 12:53 schreef Vlindur het volgende:
Oh, jammer dat Oeke ook interesse heeft!![]()
Ik weet pas op 13 augustus wat we krijgen, dus dat is nog een hele maand![]()
Dus.. Oeke.. Leef je maar uit..![]()
Wel heel lief van je Huup
Waarom koop je geen campingbedje van de hema, zijn 29,95 en werkt prima!quote:Op zondag 12 juli 2009 07:59 schreef freecell het volgende:
Ik zoek weer eens dingen!
Jongensbroekjes in maat 68!
En wederom een campingbedje
Wie o wie
Oh, nou, in dat geval, Huup, bewaar het alsjeblieft!quote:Op zondag 12 juli 2009 13:07 schreef oeke het volgende:
[..]
Maar ik vind dat jij het mag hebben hoor Vlinder! Alleen zei Huup dat ze het weg zou gooien als niemand het wou en dat vond ik zonde...
Dus neem het gerust en wordt het een jongen dan stuur je het weer naar mij.
Enne ik weet nu toch nog niet wat ik er mee wil dus een maand is zo voorbij!
Euhw ja eigenlijk ben ik ook de draad kwijtquote:Op zondag 12 juli 2009 12:57 schreef Poppejans het volgende:
Ik weet donderdag of ik een jongen of meisje krijg, ik zou het vestje (en die roze klompjes) dan ook wel heel graag eventueel willen hebben Huup!
Of is dat vestje nou al weg, ik volg het even niet meer?
Nee joh, ik lees net dat Vlindur het graag wil hebben.quote:Op zondag 12 juli 2009 13:58 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Euhw ja eigenlijk ben ik ook de draad kwijt![]()
Kijk gewoon donderdag even, als je een meiske krijgt dan is het vestje en de slofjes voor jou, zo niet dan bewaar ik het voor Vlindur (vestje dan.)
Sorry Vlindur, als Poppejans een jongetje krijgt dan bewaar ik het gewoon nog een maandje voor jou
Hij ligt hier niet in de weg dus als je tzt nog interesse hebt dan gil maar.quote:Op zondag 12 juli 2009 13:56 schreef Vlindur het volgende:
Mooi Ca.ra! Maar ik ga nog niks kopen zoals ik al zei
14 augustus gaan we los!![]()
*gnorf*quote:Op zondag 12 juli 2009 14:01 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Nee joh, ik lees net dat Vlindur het graag wil hebben.
Ook al weet ik eerder wat het gaat worden zij was eerst! Helaas v mij, het is echt een ongelovelijk schattig vestje! lichtroze shirtje eronder, groen broekje erbij aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |