quote:Welkom op de mafste camping ooit! Geniet vier dagen lang mee van een programma vol entertainment en theater in oer-Hollandse campingsetting met o.a. Eddy Wally, New Yourk Ska Jazz Ensemble en Andre Manuel. Je kunt gewoon blijven slapen in je eigen tentje of neem alleen je schone onderbroek mee en slaap in een VIP-tent. Ben je geen kampeerder? Het terrein is dagelijks gratis toegankelijk voor iedereen.
Lange termijn meet agendaquote:Vergunning ingebruikname openbare grond voor het plaatsen van een kokosmat van 3 bij 2 meter in het voetgangersgebied langs de Rotte t.h.v. het Noordplein en 2 schemerlampen op de hoek Zaagmolenstraat en 1e Pijnackerstraat aan de bestaande lantaarnpaal op ca. 5 meter hoogte. De schemerlampen branden in de avond en nacht. De vergunning is verleend voor de periode 1 maart 2009 tot en met 30 juni 2010
Ergens in deze straat, het precieze adres weet ik nog niet. De kamers zijn wel érg groot, van 27m2 tot 35m2! En ook nog eens dicht bij de metro met een (directe toch?) verbinding met de Kralingse Zoomquote:
Dus de desillusie is compleet als de vroesenpark meet niet doorgaat!!! hmmzzz...quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:03 schreef Isegrim het volgende:
Nou, wij geven op 25 juli een BBQ waar iedereen welkom is en daarvoor moest je PM-en.Maar die is bij ons thuis en niet in het park.
Die gaat nog wel een keer door. Moet het eerst een beetje beter weer wordenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:34 schreef Romanov het volgende:
[..]
Dus de desillusie is compleet als de vroesenpark meet niet doorgaat!!! hmmzzz...
Vivre le parc, les parcs sont mort!!!![]()
Politie staat daar bijna nooit op, tenzij een pers-meldingquote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:12 schreef Isegrim het volgende:
Van P2000 word ik niet echt wijzer ofzo.
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:29 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Politie staat daar bijna nooit op, tenzij een pers-melding![]()
Oehhhhh dacht je dat 22cm veel was?Ik heb net een offerte voor 90 centimeter aangevraagd
![]()
Een inductie gasfornuis, dat dan weer wel...
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Dat dacht ik ooken ik heb hem voor 1100 minder dan de aanbevolen prijs gevonden...
Daar ben ik altijd megaslecht in.quote:Alleen bij een bestelling van bijna 2600 euro mag er best nog wat van af
Staat er geen huisje in de speelplaats voor'm?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:49 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb wel een berging.Wil je daar wonen?
Ja, daar staat een huisje.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Staat er geen huisje in de speelplaats voor'm?
Oh, dan kruip ik nog even in bedquote:
quote:
daar woont mn neef alquote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Staat er geen huisje in de speelplaats voor'm?
Klopt. Heeft bij mij ook uit-ste-kend geholpen.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:02 schreef Isegrim het volgende:
Het lezen van de bijbel is dé manier om van je geloof af te vallen.
Euh, volgens mij zo'n stopcontact met drie dingetjes.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ise, weet jij wat voor kookgroep de woningen in heliport hebben?![]()
380v? 2x220v? kan er 10,8KW aan hangen?
Hou ons op de hoogtequote:Op zondag 12 juli 2009 17:21 schreef junkiexp het volgende:
Komen hier net 3 politiewagens, en 3 brandweerwagens voorbij.
Volgens P2000 personen te water aan de Willemskade.
12-07-09 17:13:48 Brandweer Rotterdam-Rijnmond PRIO 1 TS231 AL311 WO441 WO141 OD201 Wereldmuseum Willemskade 22 Rotterdam HV personen te water Vak: 5991830
1400141 Brandweer Waterweg Schiedam Kazernealarm
1400200 Brandweer Noord OD 20.1 Officier van Dienst
1400201 Brandweer Noord OD 20.1 Officier van Dienst
1400231 Brandweer Rotterdam Noord kazernealarm Baan
1400311 Brandweer Rotterdam IBO Bosland Kazernealarm
1400441 Brandweer Rotterdam IBZ Mijnsherenlaan Kazernealarm
1400999 Brandweer Regionaal Monitorcode - lichtkrant RAC
de driewieler van LHO stond verkeerd aan een boom. Dat was een boom voor de fiets van een negerTquote:Op zondag 12 juli 2009 17:47 schreef Isegrim het volgende:
Maar we weten nog steeds niet wat er gisteravond op Zuid loos was.
Waarschijnlijk een groepje dat het niet helemaal begrepen had...quote:Op zondag 12 juli 2009 18:04 schreef junkiexp het volgende:
[..]
http://www.p2000-online.net/
Dat is ook het enige waar ik wat kan zien....
quote:Op zondag 12 juli 2009 18:38 schreef Isegrim het volgende:
LHO, heiden6 heeft dat kruidenboekje voor me gekocht.Ik hou dus nu meer van hem dan van jou!
quote:Op zondag 12 juli 2009 20:53 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb hier nog ldg's vestje. Kan ze dat missen tot de 25e of moeten we ff wat afspreken ofzo?
kheb jouw wrap doos nogquote:Op zondag 12 juli 2009 20:53 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb hier nog ldg's vestje. Kan ze dat missen tot de 25e of moeten we ff wat afspreken ofzo?
Ja's goed, ik wil mijn doos wel terug.quote:Op zondag 12 juli 2009 21:15 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
kheb jouw wrap doos nogruilen?
laten we komende week even daten danquote:Op zondag 12 juli 2009 21:23 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja's goed, ik wil mijn doos wel terug.
dan kom(en) ik/wij dinsdagavond wel even langshoppenquote:Op zondag 12 juli 2009 21:26 schreef Isegrim het volgende:
Kom een avondje langs, ik hoef alleen maar op maandag 's avond te werken.Of ik (wij) komen bij jullie langs.
LHO: "bloemkool is wit he, die groene die lust ik wel"quote:Op zondag 12 juli 2009 21:52 schreef Isegrim het volgende:
Okee gezellug.Blijven jullie eten? We eten bloemkool met een sausje en gehaktballen.
quote:Op zondag 12 juli 2009 22:58 schreef Isegrim het volgende:
Ik kan ook wel wat schuiven in mijn weekmenu hoor.
Nee, asperges zijn op en het aspergeseizoen is voorbij.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]je kan zondag zeker niet nog een keer over doen?
quote:Tien jaar oud plan Koolhaas wordt toch gebouwd
ANP
Gepubliceerd op 12 juli 2009 22:44, bijgewerkt op 22:46
ROTTERDAM -
Aan de oever van de Maas in Rotterdam verrijst de komende vier jaar een ‘verticale stad’, ontworpen door de architect Rem Koolhaas. Het project De Rotterdam bestaat uit drie torens van ongeveer 150 meter hoog. Er komen onder meer kantoren, woningen, een hotel, winkels en cafés en restaurants. Volgens Rem Koolhaas gaat het om een soort bundeling van kleinere gebouwen tot een groter geheel.
‘Het zal bijzonder spannend werken in de dagelijkse praktijk’, denkt Koolhaas. Het complex komt op de Wilhelminapier. Het ontwerp is al tien jaar oud. De internationaal beroemde, maar van oorsprong Rotterdammer Koolhaas noemt het een wonder dat het nu eindelijk van de grond komt. ‘Tien jaar voorgeschiedenis komt in een keer tot realisatie. In de stad die ik het beste ken; dat is nog steeds zo.’
quote:Bouwkranen straks weer aan de slag
ROTTERDAM - Het leek zo’n spannend idee: twee appartemententorens op het Ter Meulen-pand, een waar stadsmonument.
Dertien maanden staan de bouwkranen bij Linea Nova al stil. Binnenkort kunnen ze weer aan de slag. ARCHIEFFOTO CEES KUIPER
Cruciaal noemt wethouder Karakus het project voor de binnenstad. Maar de bouwer durft niet eens meer te zeggen wanneer het eindelijk klaar is.
Op het Binnenwegplein gaan de hoofden van de duizenden koopjesbelusten nauwelijks omhoog. Hun blikken blijven hangen bij alle SALES-posters van de grote winkelketens. Dat twee appartemententorens net boven de winkels er al dik een jaar even onafgebouwd als onaangeroerd bijstaan, valt nauwelijks meer op. Erger nog: de aanblik van kale liftschachten lijkt haast normaal te zijn geworden.
Linea Nova, de nieuwe lijn, had vorig jaar al af moeten zijn. 105 appartementen op een toplocatie. Allemaal voor de verhuur voor liefhebbers van het grootsteedse leven, met stadse voorzieningen letterlijk om de hoek.
Trillende vloerdelen gooiden roet in het eten. De houten vloer is wel veilig, zo benadrukt Rik Pronk namens projectontwikkelaar Willemse Minderman. Het probleem zit ’m in het comfort. De bouwers vreesden dat huurders niet zitten te wachten op golvende vloeren zodra de buurman opstaat. En dus werd de bouw stilgelegd. Dertien maanden geleden om precies te zijn.
Sindsdien is er gerekend en gepuzzeld, onder meer door TNO. Dat onderzoek duurde veel langer dan voorzien. „Niemand had voorzien dat het zo lang zou duren,’’ zegt Pronk. ,,Anders hadden we de bouwkranen wel weggehaald van de bouwplaats.’’
De extra kosten die het gevolg zijn van de vertragingen lopen in de miljoenen. Die kosten zijn verdeeld onder alle partijen die zijn betrokken bij de bouw van Linea Nova.
Oplossingen zijn inmiddels wel gevonden. Nog een test en dan worden ze verwerkt in de nog te bouwen verdiepingen. Het aantal vloerbalken wordt verdubbeld en tussen de appartementen komen blokjes, zodat eventuele trillingen niet doorslaan naar een volgend appartement. „Je moet straks echt van een tafel springen, wil de vloer iets gaan trillen,’’ bezweert Pronk.
Blijft de vraag hoe zo’n blunder mogelijk is. „Dat hebben wij ons ook afgevraagd. Omdat we op het bestaande Ter Meulen-pand hebben gebouwd, moest het een heel lichte constructie worden. Hout en metaal is het beste daarvoor. Die combinatie is pas de laatste jaren in zwang. De rekenmodellen waren er voor 2005 niet op ingericht. En de ideeën voor dit gebouw dateren van 2003.’’ Bovendien: „Op deze schaal is het metaal- en houtskelet nog nooit toegepast.’’
Wethouder Karakus (wonen) noemt Linea Nova ‘cruciaal voor binnenstad’. „We hebben veel zorgen om projecten als deze. Het is ons heel wat waard dat er niets komt stil te liggen.’’
Pronk hoopt dat de bouw na de zomer kan worden hervat. Logistiek is dat echter zo ingewikkeld dat het ook zomaar november kan worden. „We willen in ieder geval dit jaar weer bouwen.’’
quote:Gegadigde meldt zich voor afbouw van Linea Nova
Door TJEERD AGEMA
ROTTERDAM - Linea Nova, het al een jaar stilliggende woningbouwproject bovenop het voormalige Ter Meulen-pand in het Rotterdamse stadscentrum, krijgt waarschijnlijk een nieuwe eigenaar.
De hoop is dat na de zomer weer wordt gebouwd aan de twee torens.
De Wilgen Vastgoed ziet wel toekomst in het kwakkelende project. Terwijl andere ontwikkelaars in Rotterdam alleen met grote moeite projecten gefinancierd krijgen, wil directeur Klaas van Duuren Linea Nova kopen én afbouwen. Een bod is nog niet gedaan, maar zo zegt Van Duuren: ,,We zijn het al eens over de kostprijs en wat het moet gaan opbrengen.’’
Eigenaar ASR zegt dat er inderdaad gesprekken worden gevoerd en dat serieus wordt gekeken naar een eventueel bod. Als Van Duuren het project in handen krijgt, zal het iets luxer worden gemaakt, met duurdere badkamers en keukens.
quote:Op maandag 13 juli 2009 07:26 schreef Metatron het volgende:
Gooooood-morning Rotterdam!
I love the smell of Pernis in the morning.
quote:Op maandag 13 juli 2009 07:26 schreef Metatron het volgende:
I love the smell of Penis in the morning.
Gaaf! Dan kunnen we bij jou douchen na afloop van de zwemwedstrijd: Rondje Noordereilandquote:Op maandag 13 juli 2009 10:35 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Woehoe! Vanaf november woon ik op het Noordereiland
Penissen ruiken sowieso niet fijn. Kutten ook niet trouwens. Laten we het zo zeggen: als er een parfum van bestond, zou ik het niet opspuiten.quote:Op maandag 13 juli 2009 11:16 schreef Marlies1981 het volgende:
Jezus, ben je ongesteld ofzo? Dán (als in: nadat) ruiken penissen idd niet zo fijn...
Mits gemeenschap uiteraard.quote:Op maandag 13 juli 2009 11:16 schreef Marlies1981 het volgende:
Jezus, ben je ongesteld ofzo? Dán (als in: nadat) ruiken penissen idd niet zo fijn...
ik ook....quote:
it's an acquired taste, I guess...quote:Op maandag 13 juli 2009 11:17 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Penissen ruiken sowieso niet fijn. Kutten ook niet trouwens. Laten we het zo zeggen: als er een parfum van bestond, zou ik het niet opspuiten.
Als ze écht zouden stinken zouden we niet verwachten dat jullie er op zouden zuigen. Laten we het er op houden dat ze soms wat apart ruiken, niks dat een washandje met een zeepje niet snel op kan lossen.quote:Op maandag 13 juli 2009 11:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ook....
en verder, wat ise zegtze stinken
meteen de kop indrukken die hapquote:Op maandag 13 juli 2009 11:57 schreef Marlies1981 het volgende:
[..]
(pfff...we hebben hier bijna een anti-pijpbeweging op poten, jongens...ff opletten hè?)
Mooi, want dat proef je de climax ook niet, kan je daar ook niet meer om zeurenquote:Op maandag 13 juli 2009 11:59 schreef Isegrim het volgende:
Ik doe ook altijd een knijper op mijn neus als ik iemand pijp.
Sowieso is er niets mis met die biologisch verantwoorde haaienvinnesoep!quote:Op maandag 13 juli 2009 12:53 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Mooi, want dat proef je de climax ook niet, kan je daar ook niet meer om zeuren.
Nee, ik zou ook niet weten wat er mis mee zou moeten zijn.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Sowieso is er niets mis met die biologisch verantwoorde haaienvinnesoep!
leuk als er een Ambu komt net als net. Hele zooi in paniek!quote:Op maandag 13 juli 2009 15:29 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Wat een drama hierVasteland en Erasmusbrug zijn compleet ge-gridlocked door de afsluiting van de Maastunnel, waardoor ook de Westzeedijk, 's Gravendijkwal en het halve Scheepvaartkwartier vast staan...
ach, het duurt nog maar tot eind augustus...quote:Op maandag 13 juli 2009 16:09 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
leuk als er een Ambu komt net als net. Hele zooi in paniek!
Ongevraagd swaffelen in het gezicht is niet echt netjes, dat is waar. Maar hey, Rotterdam, hè?quote:Op maandag 13 juli 2009 11:20 schreef Alicey het volgende:
Nietsvermoedend lees ik wat Rotterdam, om met allerlei viezigheid om mijn oren geslagen te worden.
quote:Woorden 'Centraal Station' terug op nieuwbouw Rotterdam CS
13 juli 2009
De woorden 'Centraal Station' keren toch terug op het nieuwe centraal station van Rotterdam. Eigenlijk waren NS en ProRail van plan daar 'Rotterdam Centraal' op te zetten.
In andere grote steden is dat ook al het geval. Daar staat op de stations ook de naam van de stad met 'centraal' erachter.
NS en Prorail zeggen toch voor de woorden Centraal Station te hebben gekozen omdat het afgebroken oude station van Sybold van Ravnsteyn bijzonder geliefd was bij de Rotterdammmers. Woensdag worden de letters C en S overhandigd aan de wethouder Vervat.
adquote:zondag 12 juli 2009
Ruzie om miljoenen gaat door
Door STIJN HUSTINX
ROTTERDAM - De hoogopgelopen ruzie om tientallen crisismiljoenen is nog steeds niet bijgelegd door de gemeente Rotterdam en projectontwikkelaar LSI.
FOTO ANP
Een kort geding dat vandaag zou dienen is wel van de baan.
Inzet van het conflict is een bedrag van zo’n 70 miljoen euro. LSI zegt dat de gemeente de miljoenen had beloofd in ruil voor bouwgrond rond het Centraal Station. Dat geld kan de ontwikkelaar goed gebruiken voor de bouw van enkele woon- en kantoortorens in de nog te bouwen zakenwijk Central District.
Later zou de gemeente zijn teruggekomen van die belofte en de ontwikkelaar een kwart minder van de miljoenensteun in het vooruitzicht hebben gesteld. LSI pikte dat niet en dreigde de gemeente vandaag voor de rechter te slepen.
Gistermiddag hebben de partijen intensief met elkaar onderhandeld. Niet helemaal zonder resultaat: de kou is nu voor een deel uit de lucht, laten zij weten. Daarom gaat de rechtszaak niet door. Maar de ruzie is zeker nog niet bijgelegd. Pas later deze week hopen LSI en Rotterdam er helemaal uit te komen.
Wat er precies aan de hand is, is onduidelijk. Zowel LSI-directeur Luc Smits als de Rotterdamse wethouder Hamit Karakus (wonen) doet er het zwijgen toe. Ze willen alleen bevestigen dat het kort geding, dat LSI had aangespannen, niet doorgaat. Opmerkelijk is dat Karakus gisteren onderweg naar zijn vakantieadres in eerste instantie een verklaring aankondigde, maar deze later in de middag introk.
In totaal heeft Rotterdam 200 miljoen euro beschikbaar gesteld om noodlijdende bouwers en ontwikkelaars uit de brand te helpen. De gemeente koopt bouwgrond van ontwikkelaars en geeft die vervolgens in erfpacht terug. Dat levert de ontwikkelaar in eerste instantie een smak geld op, waarmee aannemers betaald kunnen worden. Dat levert niet alleen een hoop banen op, ook de woningbouw kan bijgevolg doorgaan.
rijnmondquote:Busstation Rotterdam Zuidplein op de schop
13 juli 2009
Het busstation Rotterdam Zuidplein gaat vanaf maandag op de schop. De werkzaamheden beginnen rond de perrons van het busstation tussen het winkelcentrum en de Gooilandsingel.
De bestrating wordt vernieuwd, er komen nieuwe perrons en de wanden tussen de roltrappen en de parkeerplaats voor de bussen worden vernieuwd. De verbouwing duurt tot 9 augustus. Daarna is het noord-oostelijke deel van het busstation aan de beurt.
Reizigers die gebruik maken van het busstation worden geïnformeerd via folders, informatiezuilen en de digitale schermen op het busstation.
Het gebied rondom het Zuidplein krijgt de komende jaren veelvuldig te maken met werkzaamheden. Het gebied moet aantrekkelijker worden voor bewoners, bedrijven en bezoekers.
Zuidplein is het op een na grootste busstation van Nederland. Het werd gebouwd in 1968.
quote:De Fabriek op de Mathenesserdijk lijkt gered
10 juli 2009
De Fabriek op de Mathenesserdijk naast de Rotterdamse Lage Erfbrug lijkt te zijn gered. De voormalige wasserij staat al jaren leeg en is het enige grote pand in het gebied erom heen dat niet gerenoveerd is.
Een meerderheid van de gemeenteraad steunt een voorstel van de Rotterdamse PvdA om het pand te behouden en op te knappen.
Tot nu toe liepen alle plannen om de voormalige wasserij in Delfshaven te redden stuk op de financiën. Tijdelijk woonde er krakers in het pand, maar inmiddels staat het complex weer leeg en raakt steeds verder in verval. De PvdA in heeft nu een reddingsplan gelanceerd, dat wordt gesteund door een meerderheid van de gemeenteraad.
Over de exacte bestemming van het industriële gebouw moet nog verder worden gesproken. Mogelijk krijgt het gebouw een culturele bestemming.
zo. volgens mij zijn we weer beetje up to datequote:Rotterdam: snel besluiten over 's-Gravendijkwal
10 juli 2009
De Rotterdamse politiek wil nog vóór de verkiezingen voor de gemeenteraad van maart volgend jaar een beslissing over de overkapping van de ´s-Gravendijkwal nemen.
Donderdagnacht heeft de raad bepaald dat het college daarom komend najaar met een uitgebreid plan voor de ondertunneling moet komen.
Bewoners van de ´s-Gravendijkwal en de Henegouwerlaan klagen al jaren over geluids- en stankoverlast van de drukke verkeersader. Tot nog toe werd een overkapping steeds te duur gevonden.
De te bouwen tunnel moet bovengronds voor een rustige straat zorgen met veel ruimte voor fietsers en wandelaars.
Die gebouwen zijn niet bepaald laag, maar het is nog wel 10-15 minuutjes lopen, afhankelijk in welk gebouw je moet zijn.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:59 schreef wikwakka2 het volgende:
Vandaag voor het eerst in Rotterdam geweest, helaas niet zoveel gezien behalve bebouwing rond de Calandlijn en wat van Delfshaven. Ik had verwacht dat je de EUR wel zou kunnen zien vanaf de Kralingse Zoom, maar ik heb niks gezien.
Ja, om de een of andere reden heb ik steeds het idee dat het er bijna pal naast ligt, maar dat is dus niet zo.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:08 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Die gebouwen zijn niet bepaald laag, maar het is nog wel 10-15 minuutjes lopen, afhankelijk in welk gebouw je moet zijn.
quote:Op maandag 13 juli 2009 22:32 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ [url=http://www.hoogvliet.nl/Rotterdam/Openbaar/Deelgemeenten/Charlois/Logos/40gc85%20I%20love%20RZ%20[vierkant]kopie.jpg]afbeelding[/url] ]
leuk he, tijdverschilquote:
Gelukkig wel, als dan heel Rotterdam naar Pernis ruikt, maak ik er nog iets van.quote:Op maandag 13 juli 2009 11:54 schreef Marlies1981 het volgende:
[..]
it's an acquired taste, I guess...
@konijntje: jij ruikt altijd lekker hoor!
Ja, maar je denkt dan dat je koffie gaat drinken met een negert.quote:Op maandag 13 juli 2009 16:17 schreef Marlies1981 het volgende:
[..]
Ongevraagd swaffelen in het gezicht is niet echt netjes, dat is waar. Maar hey, Rotterdam, hè?
Dan ga je vroeger naar je werkquote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:04 schreef Isegrim het volgende:
Warm in de trein...
Moet je de schone was ophangen ipv terug bij de vuile was gooien.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:31 schreef Marlies1981 het volgende:
Hallo allemaal!
Ben de was aan het doen, maar die berg wordt niks kleiner...
Ah...dat is wel een goed idee natuurlijk!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:33 schreef FJD het volgende:
[..]
Moet je de schone was ophangen ipv terug bij de vuile was gooien.
Ik doe het altijd anders: ik laat mijn vuile was overal door het huis heenliggen en A. ruimt het dan op en gooit het in de wasmand enzo. EN die doet ook de was en hangt het daarna weer op. Meestal gaat dat heel goedquote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:19 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Je moet de vuile was sochtends met mand en al naast A neerzetten. Als subtiele hint vast het luikje van de wasmachine open doen. Werkt veel beter
Ik zit vol met goede ideeën van dit niveauquote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:14 schreef Marlies1981 het volgende:
Ah...dat is wel een goed idee natuurlijk!
en dan feestquote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:31 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik zit vol met goede ideeën van dit niveau
Volgende week vrijdag krijg ik pas de sleutelWeekend behang krabben, dan een week Polen laten klussen, dan weekend laminaat leggen en verhuizen
preciesquote:
Tot 17:00 op kantoorquote:
Hier ook, maar wel met het raam open naast me, fluitende vogelsquote:
hier ook het raam open, langsrazende auto'squote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:25 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Hier ook, maar wel met het raam open naast me, fluitende vogels.
lijkt me ook maar niks, als homo in zo'n macho wereld als die van defensiequote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:57 schreef Marlies1981 het volgende:
Hier ook weer vogeltjes...
opmerkelijk: http://www.nrc.nl/binnenl(...)zing_voor_homo_s_aan
Gelukkig is er dus nog hoop voor homo's!
De probleemwijk heet "Het oude noorden", en daar wonen jullie dus allebei. Dat daar ook weer betere en minder goede buurten zijn, details, details...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:16 schreef littledrummergirl het volgende:
volgens funda woont ons nieuwe huis in het oude noorden en dat van ise en heiden net niet meer, raar die grenzen
http://www.funda.nl/koop/(...)noorden/?kaart=groot
ik vind je gemeenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:20 schreef Marlies1981 het volgende:
[..]
De probleemwijk heet "Het oude noorden", en daar wonen jullie dus allebei. Dat daar ook weer betere en minder goede buurten zijn, details, details...
Ja dus.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ise, we aten vanavond bij jullie toch?
moet er nog wat mee jullie kant op? ( naast je doos?quote:
heeft issie een losse doos? En laat ze die dan bij jullie liggen? Mag je 'm wel even uitspoelen...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
moet er nog wat mee jullie kant op? ( naast je doos?)
is netjes op 60 graden in de vaatwasser geweestquote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:06 schreef Marlies1981 het volgende:
[..]
heeft issie een losse doos? En laat ze die dan bij jullie liggen? Mag je 'm wel even uitspoelen...
ja, het hele feestje is er vorige keer overheen geweest, geloof ik...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:08 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
is netjes op 60 graden in de vaatwasser geweestwas nog best een gedoe om alle luchtjes eruit te krijgen
Ga gewoon buitensporten en zoek een sport die je echt leuk vind. Er bestaat geen makkelijke manier om af te vallen of je conditie te verbeteren, dat is hard werken en dat hou je het beste vol als je het met plezier doet.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:12 schreef TJDoornbos het volgende:
EA Active op de wii is een aanrader!
Ik was op de eerste BBQ vh jaarquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:14 schreef Isegrim het volgende:
Wie zegt dat hij dat doet om af te vallen (heb je hem wel eens gezien?) of zijn conditie te verbeteren? Misschien is het wel gewoon fun.
Minder miepen, meer op onofficiële meets komen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:20 schreef FJD het volgende:
25e ga ik wss niet halen overigens24e sleutel, dan moet t behang eraf zodat de week daarop de muren gedaan kunnen worden en ik dat weekend laminaat kan gaan leggen
Niet zeiken kuthuillie hahahahhahaaquote:
Ik heb ook nog vrienden waar ik af en toe bier mee moet gaan drinkenquote:Op woensdag 15 juli 2009 01:51 schreef heiden6 het volgende:
Minder miepen, meer op onofficiële meets komen.
quote:LHO en ldg liggen nu vast braafjes te slapen, net als Isgrim. Echte bikkels, zoals (bijbboorbeeld heiden6( zijnnog wakker en gaarn morgengewoon werken.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Caffeïneshot dan maar?quote:Op woensdag 15 juli 2009 08:06 schreef WHATSHESAID het volgende:
Jezus, weer bijna een heel topic gemist!
Ik heb vannacht amper geslapen en zometeen m'n laatste tentamen van het jaar, topcombinatie!
In het vorige topic stonden in ieder geval niet de antwoorden op de vragen van je tentamen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 08:06 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ik heb vannacht amper geslapen en zometeen m'n laatste tentamen van het jaar, topcombinatie!
Je gaat de Kuip slopenquote:Op woensdag 15 juli 2009 08:23 schreef Metatron het volgende:
Gisteren me voorgenomen om eens wat aan het oerwoud achter m'n huis te gaan doen.
neem een lijntje coke!quote:Op woensdag 15 juli 2009 08:06 schreef WHATSHESAID het volgende:
Na anderhalve minuut was het idee me wel duidelijk en had ik die vier akkoorden wel vaak genoeg gehoord.quote:
daarna wordt het nog wel leuker als ze ook nog nummers erbij halen die nog steeds op diezelfde vier accoorden rusten maar in een heel ander ritme of tempo geschreven zijn.quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:37 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Na anderhalve minuut was het idee me wel duidelijk en had ik die vier akkoorden wel vaak genoeg gehoord.
Beetje hetzelfde als Hans Teeuwen, die alle nummers van de Beatles op dezelfde melodie kon spelen?quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:06 schreef Marlies1981 het volgende:
daarna wordt het nog wel leuker als ze ook nog nummers erbij halen die nog steeds op diezelfde vier accoorden rusten maar in een heel ander ritme of tempo geschreven zijn.
misschien ook meer een muzikanten-ding![]()
Misschien. Ik ben de meest a-muzikale persoon die je ooit zult tegenkomen vrees ik.quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:06 schreef Marlies1981 het volgende:
[..]
daarna wordt het nog wel leuker als ze ook nog nummers erbij halen die nog steeds op diezelfde vier accoorden rusten maar in een heel ander ritme of tempo geschreven zijn.
misschien ook meer een muzikanten-ding![]()
Op eenbepaalde manier klinkt dat toch ook wel weer als goed nieuws, erger dan Issie zal het niet worden...quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:13 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Misschien. Ik ben de meest a-muzikale persoon die je ooit zult tegenkomen vrees ik.
Flauw.quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:39 schreef Marlies1981 het volgende:
gelezen: "Ik zit op een whiskey dieet en ben al 2 dagen kwijt!"
neuh, we waren om 1 uur weer thuis ofzo, braaf met de metroquote:Op woensdag 15 juli 2009 13:15 schreef Isegrim het volgende:
Middag.
Zijn jullie gister nog lang gebleven?
die liggen bij mij ook standaard op mn nachtkastje, heerlijke uitvindingquote:
op zn buik rollenquote:
Probeer jij heiden6 maar eens op zijn buik te rollen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:07 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
op zn buik rollendan gaan ze een beetje gorgelen en dan houdt het op
Op een gemiddelde nacht heb ik meer last van SC dan hij van mij.quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:18 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nou, Alicey kan er anders ook wat van.
ik heb nooit last van je! Ik geniet van ieder moment. Als je al een keer snurkt klinkt dat als muziek in mijn oren!quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:00 schreef Alicey het volgende:
[..]
Op een gemiddelde nacht heb ik meer last van SC dan hij van mij.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:59 schreef Alicey het volgende:
Ik geef opdracht aan iemand om een doos paracetamollen te halen, komt-ie terug met een doos zetpillen. Zelfs zoiets simpels dat lukt kennelijk al niet.
Wat ben jij een slijmjurk.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:02 schreef Marlies1981 het volgende:
[..]
ik heb nooit last van je! Ik geniet van ieder moment. Als je al een keer snurkt klinkt dat als muziek in mijn oren!
quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:02 schreef Marlies1981 het volgende:
[..]
ik heb nooit last van je! Ik geniet van ieder moment. Als je al een keer snurkt klinkt dat als muziek in mijn oren!
Jij hebt hopelijk intussen wel paracetamollen - exemplaren die ik niet in mijn achterste hoef te stoppen - gehaald?quote:
Waren het wel paracetamol-zetpillen? Dan heeft hij/zij het toch goed gedaan?quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:59 schreef Alicey het volgende:
Ik geef opdracht aan iemand om een doos paracetamollen te halen, komt-ie terug met een doos zetpillen. Zelfs zoiets simpels dat lukt kennelijk al niet.
Wat is er mis met dingen die je in je achterste moet stoppen?quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Jij hebt hopelijk intussen wel paracetamollen - exemplaren die ik niet in mijn achterste hoef te stoppen - gehaald?
Ah, mooi dat ik jou er wel gelukkig mee kan maken. Ik zal je het doosje wel es geven.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:10 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wat is er mis met dingen die je in je achterste moet stoppen?
* Alicey mompelt iets over nadenken enzo...quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:09 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Waren het wel paracetamol-zetpillen? Dan heeft hij/zij het toch goed gedaan?
Ik heb geen hoofdpijn.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:16 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ah, mooi dat ik jou er wel gelukkig mee kan maken. Ik zal je het doosje wel es geven.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Jij hebt hopelijk intussen wel paracetamollen - exemplaren die ik niet in mijn achterste hoef te stoppen - gehaald?
niet nodig, ik heb ook een fotocamera. Ik gebruik mijn telefoon voor snapshots en bellen (met mijn meissie smssssssen, de hele dag door). En verder is de foto gemaakt in mijn werkkamer en daar is het vrij donker, omdat mijn werkzaamheden het daglicht niet zo goed kunnen verdragen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:42 schreef Isegrim het volgende:
Echt, zou je niet eens een nieuwe telefoon halen?
Of bij opsporing verzocht gaan werken.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:42 schreef Isegrim het volgende:
Echt, zou je niet eens een nieuwe telefoon halen?
met zon balkje over je ogenquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Of bij opsporing verzocht gaan werken.
Dat is niet echt duur voor goede Iberico-ham.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:02 schreef littledrummergirl het volgende:
ise, dat spaanse winkeltje waar we het over hadden gister heeft iberico ham7 e per 100g dat dan weer wel
we hebben wat meegenomen om te proberen, en een lekkere pittige chorizo
![]()
Nee, die ligt niet achter m'n huis. M'n "tuin" wel.quote:
en je hebt het overleefdquote:Op woensdag 15 juli 2009 19:03 schreef junkiexp het volgende:
LHO, ik ben net vlak bij jullie geweest, bij de Verhage.
P2000 zegt aanrijding met letsel pompenburg/Admiraal de ruyterweg.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:33 schreef Isegrim het volgende:
Spannend.
Ik weet alleen nog steeds niet wat er vanmiddag loos was op Pompenburg...
quote:13:00:59 15-07-09 17 POLI 111 Aanr + letsel 1 ADMIRAAL DE RUYTERWEG/Lombardkade ROTTERDAM (RT)
1430020 Politie Rotterdam-Rijnmond ( Persinformatie Politie )
13:00:57 15-07-09 17 BRAN PRIO 1 TS231 HV221 OD201 POMPENBURG 52 ROTTERDAM HV Voertuig personen Vak: 5991001
1400999 BRW Rotterdam-Rijnmond ( Monitorcode )
1400231 BRW Rotterdam-Noord ( Kazernealarm Baan )
1400221 BRW Rotterdam-Noord ( Kazernealarm Frobenstraat )
1400201 BRW Rotterdam-Noord ( OvD 2 )
1400200 BRW Rotterdam-Noord ( OvD 1 )
13:00:33 15-07-09 17 AMBU A1 AMBU LFL02 ONGEVAL POMPENBURG 52 3032EM ROTTERDAM rt bon 53675
1420999 MKA Rotterdam-Rijnmond ( Monitorcode )
12:59:52 15-07-09 17 AMBU A1 AMBU 17163 ONGEVAL POMPENBURG 52 3032EM ROTTERDAM rt bon 53674
1420999 MKA Rotterdam-Rijnmond ( Monitorcode )
1420063 MKA Rotterdam-Rijnmond ( Ambulance 17-163 )
Hmja maar er is niets in het nieuws, terwijl er een traumaheli en alles was.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
P2000 zegt aanrijding met letsel pompenburg/Admiraal de ruyterweg.
misschien wel op rijnmond ofzoquote:Op woensdag 15 juli 2009 19:38 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hmja maar er is niets in het nieuws, terwijl er een traumaheli en alles was.
Ik wil gewoon weten wat er gebeurd was.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik ben iedere dag van pakweg 14:00 tot 17:15 op hofplein voor mn werk, en ik zie toch zeker 3x per week een lifeliner voorbij vliegen...
conditie en fun eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:14 schreef Isegrim het volgende:
Wie zegt dat hij dat doet om af te vallen (heb je hem wel eens gezien?) of zijn conditie te verbeteren? Misschien is het wel gewoon fun.
Dat kan ik niet zien want ze zitten in een buisje.quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Extra groepen aanleggen
Isegrim, lopen er 4 draden van jullie groepenkast naar de meter?
ik ga zo eens een stukje iberico proberen denk ikquote:Op woensdag 15 juli 2009 21:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:Dan leg je het wel af ja, met je scootmobiel
Ja de buurt wel, dat eten blijft toch minderquote:
De bakker naast Verhage was een betere optie geweest qua etenquote:Op woensdag 15 juli 2009 23:06 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ja de buurt wel, dat eten blijft toch minder.
Maar ik moest even snel een hapje eten en stond toch in de file bij jullie voor de deur.
Doe haar maar beterschap namens mijquote:Op donderdag 16 juli 2009 08:25 schreef Marlies1981 het volgende:
...zouden we vandaag op vakantie, heeft A. ineens 39.2 koorts...
quote:
Oh jee...quote:Op donderdag 16 juli 2009 08:25 schreef Marlies1981 het volgende:
meiske, snel beter worden hoor!quote:Op donderdag 16 juli 2009 08:25 schreef Marlies1981 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |