leuk he, tijdverschilquote:
Gelukkig wel, als dan heel Rotterdam naar Pernis ruikt, maak ik er nog iets van.quote:Op maandag 13 juli 2009 11:54 schreef Marlies1981 het volgende:
[..]
it's an acquired taste, I guess...
@konijntje: jij ruikt altijd lekker hoor!
Ja, maar je denkt dan dat je koffie gaat drinken met een negert.quote:Op maandag 13 juli 2009 16:17 schreef Marlies1981 het volgende:
[..]
Ongevraagd swaffelen in het gezicht is niet echt netjes, dat is waar. Maar hey, Rotterdam, hè?
Dan ga je vroeger naar je werkquote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:04 schreef Isegrim het volgende:
Warm in de trein...
Moet je de schone was ophangen ipv terug bij de vuile was gooien.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:31 schreef Marlies1981 het volgende:
Hallo allemaal!
Ben de was aan het doen, maar die berg wordt niks kleiner...
Ah...dat is wel een goed idee natuurlijk!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:33 schreef FJD het volgende:
[..]
Moet je de schone was ophangen ipv terug bij de vuile was gooien.
Ik doe het altijd anders: ik laat mijn vuile was overal door het huis heenliggen en A. ruimt het dan op en gooit het in de wasmand enzo. EN die doet ook de was en hangt het daarna weer op. Meestal gaat dat heel goedquote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:19 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Je moet de vuile was sochtends met mand en al naast A neerzetten. Als subtiele hint vast het luikje van de wasmachine open doen. Werkt veel beter
Ik zit vol met goede ideeën van dit niveauquote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:14 schreef Marlies1981 het volgende:
Ah...dat is wel een goed idee natuurlijk!
en dan feestquote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:31 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik zit vol met goede ideeën van dit niveau
Volgende week vrijdag krijg ik pas de sleutelWeekend behang krabben, dan een week Polen laten klussen, dan weekend laminaat leggen en verhuizen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |