abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 juli 2009 @ 11:20:23 #126
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_70928088
Nietsvermoedend lees ik wat Rotterdam, om met allerlei viezigheid om mijn oren geslagen te worden.
pi_70928280
Zij begonnen.
pi_70928671
quote:
Op maandag 13 juli 2009 11:16 schreef Marlies1981 het volgende:
Jezus, ben je ongesteld ofzo? Dán (als in: nadat) ruiken penissen idd niet zo fijn...
Mits gemeenschap uiteraard.
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
  maandag 13 juli 2009 @ 11:54:56 #129
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_70929154
quote:
Op maandag 13 juli 2009 09:07 schreef Marlies1981 het volgende:
ik las:
[..]

ik ook....

en verder, wat ise zegt ze stinken
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_70929157
quote:
Op maandag 13 juli 2009 11:17 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Penissen ruiken sowieso niet fijn. Kutten ook niet trouwens. Laten we het zo zeggen: als er een parfum van bestond, zou ik het niet opspuiten.
it's an acquired taste, I guess...

@konijntje: jij ruikt altijd lekker hoor!
pi_70929214
quote:
Op maandag 13 juli 2009 11:54 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

ik ook....

en verder, wat ise zegt ze stinken
Als ze écht zouden stinken zouden we niet verwachten dat jullie er op zouden zuigen. Laten we het er op houden dat ze soms wat apart ruiken, niks dat een washandje met een zeepje niet snel op kan lossen.

(pfff...we hebben hier bijna een anti-pijpbeweging op poten, jongens...ff opletten hè?)
pi_70929290
Ik doe ook altijd een knijper op mijn neus als ik iemand pijp.
  maandag 13 juli 2009 @ 11:59:38 #133
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_70929300
quote:
Op maandag 13 juli 2009 11:57 schreef Marlies1981 het volgende:

[..]
(pfff...we hebben hier bijna een anti-pijpbeweging op poten, jongens...ff opletten hè?)
meteen de kop indrukken die hap
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_70930822
quote:
Op maandag 13 juli 2009 11:59 schreef Isegrim het volgende:
Ik doe ook altijd een knijper op mijn neus als ik iemand pijp.
Mooi, want dat proef je de climax ook niet, kan je daar ook niet meer om zeuren .
pi_70930975
quote:
Op maandag 13 juli 2009 12:53 schreef junkiexp het volgende:

[..]

Mooi, want dat proef je de climax ook niet, kan je daar ook niet meer om zeuren .
Sowieso is er niets mis met die biologisch verantwoorde haaienvinnesoep!
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_70934551
quote:
Op maandag 13 juli 2009 12:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Sowieso is er niets mis met die biologisch verantwoorde haaienvinnesoep!
Nee, ik zou ook niet weten wat er mis mee zou moeten zijn.

Nog 2 uur werken, ben met cold calling bezig maar weinig succes tot nog toe......-O-
pi_70935413
Wat een drama hier Vasteland en Erasmusbrug zijn compleet ge-gridlocked door de afsluiting van de Maastunnel, waardoor ook de Westzeedijk, 's Gravendijkwal en het halve Scheepvaartkwartier vast staan...
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
  maandag 13 juli 2009 @ 16:09:33 #138
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_70936753
quote:
Op maandag 13 juli 2009 15:29 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Wat een drama hier Vasteland en Erasmusbrug zijn compleet ge-gridlocked door de afsluiting van de Maastunnel, waardoor ook de Westzeedijk, 's Gravendijkwal en het halve Scheepvaartkwartier vast staan...
leuk als er een Ambu komt net als net. Hele zooi in paniek!
pi_70936922
quote:
Op maandag 13 juli 2009 16:09 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

leuk als er een Ambu komt net als net. Hele zooi in paniek!
ach, het duurt nog maar tot eind augustus...
pi_70937019
quote:
Op maandag 13 juli 2009 11:20 schreef Alicey het volgende:
Nietsvermoedend lees ik wat Rotterdam, om met allerlei viezigheid om mijn oren geslagen te worden.
Ongevraagd swaffelen in het gezicht is niet echt netjes, dat is waar. Maar hey, Rotterdam, hè?
pi_70937054
quote:
Woorden 'Centraal Station' terug op nieuwbouw Rotterdam CS

13 juli 2009

De woorden 'Centraal Station' keren toch terug op het nieuwe centraal station van Rotterdam. Eigenlijk waren NS en ProRail van plan daar 'Rotterdam Centraal' op te zetten.
In andere grote steden is dat ook al het geval. Daar staat op de stations ook de naam van de stad met 'centraal' erachter.

NS en Prorail zeggen toch voor de woorden Centraal Station te hebben gekozen omdat het afgebroken oude station van Sybold van Ravnsteyn bijzonder geliefd was bij de Rotterdammmers. Woensdag worden de letters C en S overhandigd aan de wethouder Vervat.
Naamtopic.
pi_70938967
CS
  maandag 13 juli 2009 @ 18:53:58 #143
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_70941389
HELL YEAH!!
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
  maandag 13 juli 2009 @ 19:11:16 #144
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_70941931
quote:
zondag 12 juli 2009
Ruzie om miljoenen gaat door
Door STIJN HUSTINX
ROTTERDAM - De hoogopgelopen ruzie om tientallen crisismiljoenen is nog steeds niet bijgelegd door de gemeente Rotterdam en projectontwikkelaar LSI.

FOTO ANP
Een kort geding dat vandaag zou dienen is wel van de baan.

Inzet van het conflict is een bedrag van zo’n 70 miljoen euro. LSI zegt dat de gemeente de miljoenen had beloofd in ruil voor bouwgrond rond het Centraal Station. Dat geld kan de ontwikkelaar goed gebruiken voor de bouw van enkele woon- en kantoortorens in de nog te bouwen zakenwijk Central District.

Later zou de gemeente zijn teruggekomen van die belofte en de ontwikkelaar een kwart minder van de miljoenensteun in het vooruitzicht hebben gesteld. LSI pikte dat niet en dreigde de gemeente vandaag voor de rechter te slepen.

Gistermiddag hebben de partijen intensief met elkaar onderhandeld. Niet helemaal zonder resultaat: de kou is nu voor een deel uit de lucht, laten zij weten. Daarom gaat de rechtszaak niet door. Maar de ruzie is zeker nog niet bijgelegd. Pas later deze week hopen LSI en Rotterdam er helemaal uit te komen.

Wat er precies aan de hand is, is onduidelijk. Zowel LSI-directeur Luc Smits als de Rotterdamse wethouder Hamit Karakus (wonen) doet er het zwijgen toe. Ze willen alleen bevestigen dat het kort geding, dat LSI had aangespannen, niet doorgaat. Opmerkelijk is dat Karakus gisteren onderweg naar zijn vakantieadres in eerste instantie een verklaring aankondigde, maar deze later in de middag introk.

In totaal heeft Rotterdam 200 miljoen euro beschikbaar gesteld om noodlijdende bouwers en ontwikkelaars uit de brand te helpen. De gemeente koopt bouwgrond van ontwikkelaars en geeft die vervolgens in erfpacht terug. Dat levert de ontwikkelaar in eerste instantie een smak geld op, waarmee aannemers betaald kunnen worden. Dat levert niet alleen een hoop banen op, ook de woningbouw kan bijgevolg doorgaan.
ad
quote:
Busstation Rotterdam Zuidplein op de schop
13 juli 2009

Het busstation Rotterdam Zuidplein gaat vanaf maandag op de schop. De werkzaamheden beginnen rond de perrons van het busstation tussen het winkelcentrum en de Gooilandsingel.
De bestrating wordt vernieuwd, er komen nieuwe perrons en de wanden tussen de roltrappen en de parkeerplaats voor de bussen worden vernieuwd. De verbouwing duurt tot 9 augustus. Daarna is het noord-oostelijke deel van het busstation aan de beurt.
Reizigers die gebruik maken van het busstation worden geïnformeerd via folders, informatiezuilen en de digitale schermen op het busstation.
Het gebied rondom het Zuidplein krijgt de komende jaren veelvuldig te maken met werkzaamheden. Het gebied moet aantrekkelijker worden voor bewoners, bedrijven en bezoekers.
Zuidplein is het op een na grootste busstation van Nederland. Het werd gebouwd in 1968.
rijnmond
quote:
De Fabriek op de Mathenesserdijk lijkt gered
10 juli 2009

De Fabriek op de Mathenesserdijk naast de Rotterdamse Lage Erfbrug lijkt te zijn gered. De voormalige wasserij staat al jaren leeg en is het enige grote pand in het gebied erom heen dat niet gerenoveerd is.
Een meerderheid van de gemeenteraad steunt een voorstel van de Rotterdamse PvdA om het pand te behouden en op te knappen.

Tot nu toe liepen alle plannen om de voormalige wasserij in Delfshaven te redden stuk op de financiën. Tijdelijk woonde er krakers in het pand, maar inmiddels staat het complex weer leeg en raakt steeds verder in verval. De PvdA in heeft nu een reddingsplan gelanceerd, dat wordt gesteund door een meerderheid van de gemeenteraad.

Over de exacte bestemming van het industriële gebouw moet nog verder worden gesproken. Mogelijk krijgt het gebouw een culturele bestemming.
quote:
Rotterdam: snel besluiten over 's-Gravendijkwal
10 juli 2009

De Rotterdamse politiek wil nog vóór de verkiezingen voor de gemeenteraad van maart volgend jaar een beslissing over de overkapping van de ´s-Gravendijkwal nemen.
Donderdagnacht heeft de raad bepaald dat het college daarom komend najaar met een uitgebreid plan voor de ondertunneling moet komen.

Bewoners van de ´s-Gravendijkwal en de Henegouwerlaan klagen al jaren over geluids- en stankoverlast van de drukke verkeersader. Tot nog toe werd een overkapping steeds te duur gevonden.

De te bouwen tunnel moet bovengronds voor een rustige straat zorgen met veel ruimte voor fietsers en wandelaars.
zo. volgens mij zijn we weer beetje up to date

[ Bericht 41% gewijzigd door ebeaydojraes op 13-07-2009 19:19:56 ]
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
pi_70948021
Vandaag voor het eerst in Rotterdam geweest, helaas niet zoveel gezien behalve bebouwing rond de Calandlijn en wat van Delfshaven. Ik had verwacht dat je de EUR wel zou kunnen zien vanaf de Kralingse Zoom, maar ik heb niks gezien .
Cool story, Hansel.
pi_70948366
quote:
Op maandag 13 juli 2009 21:59 schreef wikwakka2 het volgende:
Vandaag voor het eerst in Rotterdam geweest, helaas niet zoveel gezien behalve bebouwing rond de Calandlijn en wat van Delfshaven. Ik had verwacht dat je de EUR wel zou kunnen zien vanaf de Kralingse Zoom, maar ik heb niks gezien .
Die gebouwen zijn niet bepaald laag, maar het is nog wel 10-15 minuutjes lopen, afhankelijk in welk gebouw je moet zijn.
pi_70949061
quote:
Op maandag 13 juli 2009 22:08 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Die gebouwen zijn niet bepaald laag, maar het is nog wel 10-15 minuutjes lopen, afhankelijk in welk gebouw je moet zijn.
Ja, om de een of andere reden heb ik steeds het idee dat het er bijna pal naast ligt, maar dat is dus niet zo.

Verder vond ik het stukje Delfshaven dat ik gezien heb wel tof, met alles wat ik nodig zou kunnen hebben binnen 100 meter (3 supermarkten, 2 cafe's, en nog wat coffee shops), alleen was het huis dat ik gezien heb wel erg viezig (was blijkbaar zo achtergelaten door de vorige bewoners) en waren de WC/douche en keuken wel érg klein. Alleen denk ik dat ik als student weinig te willen heb, dus ik ga er waarschijnlijk maar gewoon voor. Dan kan ik over een jaartje altijd nog naar het centrum/kralingen verhuizen.
Cool story, Hansel.
pi_70949295
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_70949583
quote:
Op maandag 13 juli 2009 22:32 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ [url=http://www.hoogvliet.nl/Rotterdam/Openbaar/Deelgemeenten/Charlois/Logos/40gc85%20I%20love%20RZ%20[vierkant]kopie.jpg]afbeelding[/url] ]
pi_70950259
O fuck, Noordereiland is ook Zuid
Naamtopic.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')