Die kan ik spelen. Een soort van.quote:
Achja, lekker boeiend ook. Liever dat dan dat ze te naief is.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:01 schreef IQM het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Ondanks de balkjes zie je toch genoeg dingen gebeuren. Dingen die je hersenen zelf invullen. En ja, ook de hersenen van 11-jarige meisjes.
It wasn't me.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:08 schreef Hetiszover het volgende:
waarom ben ik uit de OP?
D'r is een mooie middenweg, hè.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Achja, lekker boeiend ook. Liever dat dan dat ze te naief is.
Het was die flapdrol van een BobbyB weer zeker.quote:
Requiem For A Dream is een overschat stuk stront.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Donnie Darko zuigt negerpik in vergelijking met Requiem For A Dream.
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zou blij voor d'r zijn als ze zo sick & twisted werd als ik.
Inconsequentie. Gotta love it.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
WTF! M'n zusje is naar die film geweest en er was een rondzwaaiende penis in beeld?
Frank is het meest overrated uit die film.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:10 schreef Siniti het volgende:
[..]
Requiem For A Dream is een overschat stuk stront.
Alleen dit konijn veegt al de vloer aan met Requiem For A Dream
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:09 schreef NatteBever het volgende:
Mag ik ook in de OP? Ik ga ook meedoen hier met jullie, gezellig keuvelen over van alles
Niet!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Frank is het meest overrated uit die film.
newfagquote:
quote:
Ik zie die laatste 'gedachte' meer als de zoveelste profilering van je 'sick & twisted meisje'-imago.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben van gedachten veranderd. Welterusten!
OH ER ZIT EEN KONIJN IN DIE COMMUNICEERT MET DONNIE. OH EEN KONIJN DIE HEM DINGEN LAAT DOEN. OH MY GAWD HET HEET FRANK!quote:
Zo kan je elke film wel nuancerenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
OH ER ZIT EEN KONIJN IN DIE COMMUNICEERT MET DONNIE. OH EEN KONIJN DIE HEM DINGEN LAAT DOEN. OH MY GAWD HET HEET FRANK!
28:06:42:12, they made me do it.
Hier zit een geniaal topic in. Doe wat met die kennis.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:18 schreef Siniti het volgende:
[..]
Zo kan je elke film wel nuanceren
Nu Requiem For A Dream:
"OMG HET ZIJN TWEE JONGENS DIE DRUGS GAAN VERKOPEN MAAR ZE GEBRUIKEN EN HELEMAAL NAAR DE KANKER GAAN EN ZIJN MOEDER OOK OMG WAT IS DIT ZIJN ARM IS HELEMAAL ZWART"
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:17 schreef Siniti het volgende:
[..]
snel gequote voor je het verandert
falert
quote:
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:16 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik zie die laatste 'gedachte' meer als de zoveelste profilering van je 'sick & twisted meisje'-imago.
Requiem had meer inhoud in mijn ogen en was meer realistisch, daardoor vond ik hem lotta bettah dan Donnie Darko.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:18 schreef Siniti het volgende:
[..]
Zo kan je elke film wel nuanceren
Nu Requiem For A Dream:
"OMG HET ZIJN TWEE JONGENS DIE DRUGS GAAN VERKOPEN MAAR ZE GEBRUIKEN EN HELEMAAL NAAR DE KANKER GAAN EN ZIJN MOEDER OOK OMG WAT IS DIT ZIJN ARM IS HELEMAAL ZWART"
Nee hij stond er ook al toen ik reageerde.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:22 schreef IQM het volgende:
En die laatste post was geen reactie op jou, Bt.
Ede?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:10 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Het was die flapdrol van een BobbyB weer zeker.
Mijn plaatsgenoot.
Ik krijg hem morgen wel, in de kroeg.
quote:
Ik kan er ook niks aan doenquote:
De wat...?quote:
Dan verschillen we van meningquote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Requiem had meer inhoud in mijn ogen en was meer realistisch, daardoor vond ik hem lotta bettah dan Donnie Darko.
quote:
ZH, ben jij het?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:20 schreef Krentenbol. het volgende:
ik bne zo droknen ;')
quote:
Juist...quote:
Kun je me vergeven... ?quote:
Ik vind films waarin ik me kan verplaatsen, dus het realistische werk, veel mooier om naar te kijken dan fantasy troep. Ik zeg niet dat ik het allemaal slecht vind, ik vind het gewoon minder prettig om te kijken.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:24 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dan verschillen we van mening
Ik vond Requiem een van de slechtste films die worden opgehemeld die ik ooit heb gezien. Iedereen maar zeggen hoe erg ze het vonden voor al die mensen, maar het was allemaal hun eigen schuld
Donnie Darko is natuurlijk niet realistisch, maar daardoor niet minder tof
Als in Fas of een andere Nicky?quote:
Lekker, aan de verpakking heb je niks.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Juist...![]()
Ik ga cup-a-soup maken.
Gratis verpakking gekregen...
Als we gaan hockeyen.quote:
Ik ben een tijdje weggeweest, ben je geslaagd?quote:
quote:
Een andere. Een of andere vriendin van de vriendin van J,quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als in Fas of een andere Nicky?
Ik hou het echt niet meer bij, hoor.
Weet ik niet.quote:
Weet ik.quote:
Jaquote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:28 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Ik ben een tijdje weggeweest, ben je geslaagd?
Sssssst!!11quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:27 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik zit op schoot bij ZH, maar hij typte dat.
Wees maar blij dat je bepaalde dingen niet weet.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:28 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Dat zou een nachtmerrie zijn... als die kleine schattige Krentenbol een kloon zou zijn, van Zotje...
Tja ik zou me ook nooit in Requiem kunnen verplaatsen, omdat het gewoon een stelletje klapmongolen zijn omdat ze zichzelf zo hard verneukenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vind films waarin ik me kan verplaatsen, dus het realistische werk, veel mooier om naar te kijken dan fantasy troep. Ik zeg niet dat ik het allemaal slecht vind, ik vind het gewoon minder prettig om te kijken.
Hetzelfde geldt voor boeken. Ik-vorm realistische boeken kan ik me sneller in verplaatsen dan hij-vorm/fabeltje.
Met inhoudquote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:27 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Lekker, aan de verpakking heb je niks.
[..]
Als we gaan hockeyen.
Sorry.quote:
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Juist...![]()
Ik ga cup-a-soup maken.
Gratis verpakking gekregen...
Beter 14.gifquote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jaen ik heb ook al een kamer in Groningen dus ik ben helemaal tevreden.
De Ilias en Oorlog en Vrede waren inderdaad verschrikkelijk omdat ze op de manier van 3e persoon waren geschreven, ik snap niet hoe mensen daar helemaal doorheen komen. Geef mij dan maar Dan Brown.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vind films waarin ik me kan verplaatsen, dus het realistische werk, veel mooier om naar te kijken dan fantasy troep. Ik zeg niet dat ik het allemaal slecht vind, ik vind het gewoon minder prettig om te kijken.
Hetzelfde geldt voor boeken. Ik-vorm realistische boeken kan ik me sneller in verplaatsen dan hij-vorm/fabeltje.
Is ZH weer naar de bakker geweest?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:27 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik zit op schoot bij ZH, maar hij typte dat.
Zulks een geheugenquote:
Te laat!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:29 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Als ze er nou ook soep bij hadden gegeven...
Ik ging allemaal zooi kopen bij de Asian Supermaket bij het Spui!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met inhoud![]()
Ja, maar ik kan niet op zaterdag
Bijna elke dag.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is ZH weer naar de bakker geweest?
Volgens mij gaat alles via J.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:28 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Een andere. Een of andere vriendin van de vriendin van J,
[..]
Ik ken je omaquote:
Wat heb je gekocht?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:30 schreef Zotheid het volgende:
Ik ging allemaal zooi kopen bij de Asian Supermaket bij het Spui!
Ow, ik ook niet.
IB&M, International business & management!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:30 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Beter 14.gif
Wat ga je studeren dan?
Scary.quote:
quote:
Dat is dan ook mijn hofleverancier voor meisjes.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij gaat alles via J.
Ja, en dan duwt hij het in zijn broek.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
PSSSST.... !quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:32 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tja, dan is Ilse per definitie al afgeschreven.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:32 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat is dan ook mijn hofleverancier voor meisjes.
Maar Ilse ken ik niet via hem
Om vervolgens op de wc te gaan zitten?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:33 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja, en dan duwt hij het in zijn broek.
Ja, en een zooi noodles, instant frisdrank, bier, gedroogd rundvlees ende zo!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat heb je gekocht?
Spekkoek natuurlijk?
Is dat wat: gedroogd rundvlees?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:34 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja, en een zooi noodles, instant frisdrank, bier, gedroogd rundvlees ende zo!
Ik zag net bij Generation Sex dat er mannen zijn die neuken met een halfje wit.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, want daar ben jij.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Om vervolgens op de wc te gaan zitten?
Nou, dat hoeven we nog niet gelijk aan de grote klok te hangen!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:33 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja, en dan duwt hij het in zijn broek.
Nietus! Hoewel, ze is nu ook op vakantie.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tja, dan is Ilse per definitie al afgeschreven.
Sick fuck!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Om vervolgens op de wc te gaan zitten?
Wut? Hoe dat dan?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zag net bij Generation Sex dat er mannen zijn die neuken met een halfje wit.
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tja, dan is Ilse per definitie al afgeschreven.
Dat is toch HBO?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
IB&M, International business & management!
Mwha, ik had wat meer smaak verwacht..quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat wat: gedroogd rundvlees?
En wtf... instant frisdrank?
Just add water?
Vast wel.quote:
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Gelukkig. Ik was even bang dat je nog een paar jaar scholier zou blijven.quote:
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Moet ik ook eens proberenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hij maakte er een gat in, liet er wat heet water in lopen en stopte dan z'n penis erin.
Ik wil niet met zn tweeen op de wc zitten...quote:
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:38 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Gelukkig. Ik was even bang dat je nog een paar jaar scholier zou blijven.
Ooh ja en ze neuken ook plakjes ham, en meloenen, en bakjes yoghurt.quote:
Ik moest lachen!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:39 schreef Siniti het volgende:
[..]
Moet ik ook eens proberen
Is een stuk praktischer dan elke keer weer een hele fucking appeltaart te bakken
Nou vraag ik me af waarom er nog vrouwen zijn, we zijn overbodig geworden.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hij maakte er een gat in, liet er wat heet water in lopen en stopte dan z'n penis erin.
Wie had het over zitten?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil niet met zn tweeen op de wc zitten...
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:37 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Vast wel.
Ik ben de schrik van Ede en omstreken.
Nou ja, Zoetermeer!quote:
Obviously.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:40 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Nou vraag ik me af waarom er nog vrouwen zijn, we zijn overbodig geworden.
Quequote:
En kipfilet dan?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:39 schreef Breathtaking het volgende:
Ooh ja en ze neuken ook plakjes ham, en meloenen, en bakjes yoghurt.
Ik ben zelf ook HBO'er, dus je hoeft niet zo'n toon tegen me aan te slaan.quote:
Zorgen dat jij de gene bent die op schoot zit bij de ander en niet andersom.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil niet met zn tweeen op de wc zitten...
EN OMSTREKEN!!!!! einsch...quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:41 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nou ja, Zoetermeer!
Dat heb ik nog tegen je gezegd!
Lees ik dit serieus goed?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:41 schreef Siniti het volgende:
wtf volgens mij heeft deze tietenkaakchirurg te weinig tandvlees in mijn mond gehecht, ik kan gewoon zo'n stukje voelen dat nog helemaal los zit![]()
Je kan best plezier op het toilet hebben met zijn tweeën.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:42 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Zorgen dat jij de gene bent die op schoot zit bij de ander en niet andersom.
Handstandje?quote:
AH, de ervaringsdeskundige spreekt...quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:42 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Zorgen dat jij de gene bent die op schoot zit bij de ander en niet andersom.
Sorry, maar bij omstreken denk ik vooral aan Voorburg, Leidschendam en Rijswijk.quote:
Hoe moet ik dat interpreten?quote:
Neem een garde mee.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
AH, de ervaringsdeskundige spreekt...
Heb je nog meer tips?
In de wijde omgeving dan...quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:45 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Sorry, maar bij omstreken denk ik vooral aan Voorburg, Leidschendam en Rijswijk.
Niet.quote:
Caramel?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
_!!!
Dan moet je trouwens wel heel wat in je mars hebben
Als je zin hebt in slagroom, opeens?quote:
Marsen lopen.quote:
Nootdorp.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In de wijde omgeving dan...
Rijswijk
Ik hou me in.quote:
Ik ben aan het eten.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je zin hebt in slagroom, opeens?
Wat ben jij aan het eten, dikzak?quote:
Een boterham met parmaham.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat ben jij aan het eten, dikzak?
'quote:
Ik las een dikke boterham ...quote:
Stadsdelenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
'
(leer quoten)
Transvaal![]()
Laak![]()
Schilderswijk![]()
Groente en fruitbuurt![]()
Morgenstond![]()
Leyenburg![]()
Zuiderpark![]()
Ypenburg![]()
Rustenburg![]()
Valkenboskwartier![]()
Moerwijk![]()
Spoorwijk![]()
Binckhorst![]()
Houtwijk![]()
Stationsbuurt![]()
Oh en:
Centrum
Nee.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:53 schreef Zotheid het volgende:
En Kb., wil je deze even CENTROAL zetten?
Goedzo meid, bijt van je af.quote:
Joah !quote:
Geef jij soms assertiviteitscursussen?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:00 schreef Siniti het volgende:
[..]
Goedzo meid, bijt van je af.
Laat je niet commanderen door dat stelletje ongeregeld, een individu dat ben je!
Jij laat je niet de regels voorleggen, jij laat jouw niet zeggen wat jij moet doen!
Jij bent een feminist! Jij kan het zelf allemaal wel bepalen!
Maar dat is Den Haag.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
'
(leer quoten)
Transvaal![]()
Laak![]()
Schilderswijk![]()
Groente en fruitbuurt![]()
Morgenstond![]()
Leyenburg![]()
Zuiderpark![]()
Ypenburg![]()
Rustenburg![]()
Valkenboskwartier![]()
Moerwijk![]()
Spoorwijk![]()
Binckhorst![]()
Houtwijk![]()
Stationsbuurt![]()
Oh en:
Centrum
Soep al klaar?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik las een dikke boterham ...![]()
Honger
Ik steek haar slechts een hart onder de riem, ik weet dan Krentenbol. hedendag door een moeilijk periode gaatquote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geef jij soms assertiviteitscursussen?
Oke.quote:
Boterham met pindakaas ...quote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:04 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar dat is Den Haag.
Voorhout
[..]
Soep al klaar?
Mooi !quote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:04 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik steek haar slechts een hart onder de riem, ik weet dan Krentenbol. hedendag door een moeilijk periode gaat
Zo ben ik tochquote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mooi !
Er zouden meer users zoals jij moeten zijn
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:31 schreef Siniti het volgende:
Nou IQM door jouw aandringen Films nuanceren
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 11:48 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Deze heb ik gisteren gekochtmaar dan met heel donker hout.
quote:
Jaaa die zijn leuk!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 11:48 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Deze heb ik gisteren gekochtmaar dan met heel donker hout.
Ik dacht dat die veel duurder waren!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vond 'm wel stijlvolen hij was maar 16 euro, viel me mee!
Ik zag ze op internet telkens voor 30/40 euro ofzo, vond ik nogal duurquote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:13 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik dacht dat die veel duurder waren!
Hebben ze ook een wekker functie of alleen klok?
omdat hij plezant isquote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat maakt jou dat uit? Maar hij komt van de Leen Bakker!
Ja 30/40 heb ik ook gezien idd!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zag ze op internet telkens voor 30/40 euro ofzo, vond ik nogal duural heb je 'm ook groter met de datum enzo erop, maar die werd meteen zo lomp.
En ja er zit ook een alarm functie op
OMG ik leg meteen het bier koud!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:25 schreef gers het volgende:
TOP SPEELT VANMIDDAG TEGEN DEN DUNGEN![]()
das plezant
Ik ga nog liever dood dan dat ik daar ga kijken.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:25 schreef gers het volgende:
TOP SPEELT VANMIDDAG TEGEN DEN DUNGEN![]()
das plezant
Pleun.quote:
Lekker.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:31 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
OMG ik leg meteen het bier koud!
hoiquote:
goed ideequote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:31 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
OMG ik leg meteen het bier koud!
succesquote:
Moet je doen, het is echt een leuk dingquote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:25 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja 30/40 heb ik ook gezien idd!
Misschien ga ik er ook maar een halen dan.
Huisgenoot klonk wel aardig. Is wel in Arnhem.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oeh gaafhoe groot en waar en wat voor huisgenoten enzo?
Kom ik straks toch ongeveer langs op weg naar hus, dus ik ga zeker even kijken!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Moet je doen, het is echt een leuk dingmaar ze hebben 'm bij de Leen Bakker dus alleen in een donkerdere versie.
Oke klinkt goed jaquote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:55 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Huisgenoot klonk wel aardig. Is wel in Arnhem.Nijmegen is gewoon echt moeilijk iets te vinden.
18 m2 voor ¤345. Ben benieuwd.
Ik heb een kamerquote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:55 schreef Smart_ass het volgende:
Hoe gaat het met jouw kamerjacht trouwens, bt?
Ohhh wat leuk!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oke klinkt goed jahopen dat het wat wordt!
![]()
[..]
Ik heb een kamerging maandag hospiteren, en kreeg woensdag op m'n verjaardag te horen dat ze mij hadden gekozen
! Ga begin augustus eens beginnen met inrichten!
Ja echt op een hele mooie plaatsquote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:00 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ohhh wat leuk!Goede locatie? Wat voor huisgenoten? Hoe groot en hoe duur?
Leuk hoor.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja echt op een hele mooie plaatsvlakbij een enorm park, een paar minuutjes fietsen van het station, 5 minuten van het centrum en 10-15 minuten van de universiteit!
![]()
Huisgenoten zijn 2 meisjes en 3 jongens, ze zijn alleen wel allemaal een stuk ouder dan ikde jongste is 23 en de oudste 28.. Dus ik ben benieuwd, misschien gaat iedereen binnenkort wel weg en kan ik m'n eigen huis samenstellen
maar ze waren in ieder geval erg aardig
!
Hij is 17 m2 en 325 euro per maand. Alleen het is niet echt 17 m2 gebruiksoppervlakte omdat het een zolderkamer is, 1 van de muren is helemaal schuin.. Maar alsnog ruimte zat voor een tweepersoons bed, bank en tv en een bureau of eettafel.
Alsof jij nog nooit jarig geweest bent.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
ben jejarig geweest Bt?
gefeliciteerd
en die kamer klinkt goed
al 29 xquote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:23 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Alsof jij nog nooit jarig geweest bent.
Wauw, zo oud..quote:
Ach, de bejaardenclub komt binnen?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:52 schreef Magere_Gein het volgende:
Alsof 29 zo oud is, bij veel mensen begint het echte leven dan pas.
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik voel me niet oud
en werd een tijdje terug nog 22 geschat
Ben nu pas echt gelukkig
Niet voor niets bij of niet voor niets niet erbij?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
diestaat er niet voor niets bij
Magere_Gein is ook een oldie.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:52 schreef Magere_Gein het volgende:
hij staat erbij omdat ik niet vind datik nog voor 22 door kan gaanquote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:02 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Niet voor niets bij of niet voor niets niet erbij?
Nee, ik ben gewoon niet gespeend van empathie en ook zijn er natuurlijk mensen die op hun 18e (of zelfs nog jonger) al meer geleefd hebben dan menig ouder persoon van boven de 30/40/50 etc....Maar aangezien we in Nederland natuurlijk een relatief veilig leven hebben (geen oorlog, aardbevingen, tornado's, enorme branden, vulkaanuitbarstingen, tsunami's, echt heel erg grote overstromingen en nog meer van die ongein) is dat een beetje een uitzondering. Je hebt pas geleefd als de dood je in de ogen heeft gestaard. Dan kun je namelijk pas echt het leven waarderen.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:54 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ach, de bejaardenclub komt binnen?
Dus als je rond de dertig bent heb je de dood al in de ogen gestaard?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:15 schreef Magere_Gein het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon niet gespeend van empathie en ook zijn er natuurlijk mensen die op hun 18e (of zelfs nog jonger) al meer geleefd hebben dan menig ouder persoon van boven de 30/40/50 etc....Maar aangezien we in Nederland natuurlijk een relatief veilig leven hebben (geen oorlog, aardbevingen, tornado's, enorme branden, vulkaanuitbarstingen, tsunami's, echt heel erg grote overstromingen en nog meer van die ongein) is dat een beetje een uitzondering. Je hebt pas geleefd als de dood je in de ogen heeft gestaard. Dan kun je namelijk pas echt het leven waarderen.
Oe, das sinds vorig jaar mei danquote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:15 schreef Magere_Gein het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon niet gespeend van empathie en ook zijn er natuurlijk mensen die op hun 18e (of zelfs nog jonger) al meer geleefd hebben dan menig ouder persoon van boven de 30/40/50 etc....Maar aangezien we in Nederland natuurlijk een relatief veilig leven hebben (geen oorlog, aardbevingen, tornado's, enorme branden, vulkaanuitbarstingen, tsunami's, echt heel erg grote overstromingen en nog meer van die ongein) is dat een beetje een uitzondering. Je hebt pas geleefd als de dood je in de ogen heeft gestaard. Dan kun je namelijk pas echt het leven waarderen.
Nee, pas als je 108 bent....quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dus als je rond de dertig bent heb je de dood al in de ogen gestaard?
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hij staat erbij omdat ik niet vind datik nog voor 22 door kan gaan
Je kermt onzin uit. Je zegt in principe gewoon dat je pas echt kan leven rond je dertigste want dán heb je de dood in haar oogjes gestaard hoor. Wooooh!quote:
jij bent nog geen dertig hèquote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je kermt onzin uit. Je zegt in principe gewoon dat je pas echt kan leven rond je dertigste want dán heb je de dood in haar oogjes gestaard hoor. Wooooh!
voor mn leeftijd niet, zie er wel jonger uit, maar geen 7 jaar jongerquote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:20 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Dus in werkelijkheid heb je eigenlijk al een ouwe kop ?
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:52 schreef Magere_Gein het volgende:
Je zegt het, indirect.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:15 schreef Magere_Gein het volgende:
[..]
Je hebt pas geleefd als de dood je in de ogen heeft gestaard. Dan kun je namelijk pas echt het leven waarderen.
Sorry, maar ik was initieel van plan om een serieuze filosofische discussie te gaan voeren, toen realiseerde ik me dat ik daar eigenlijk geen zin in had en daarom is het zo'n onevenwichtig verhaal geworden. Misschien toch maar eens wat minder Teeuwen, Amhali, Maassen en George Carlin kijken en luisteren, je wordt er namelijk een beetje laconiek van en je kan niks meer serieus nemen. bijv:quote:
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:32 schreef Magere_Gein het volgende:
[..]
Sorry, maar ik was initieel van plan om een serieuze filosofische discussie te gaan voeren, toen realiseerde ik me dat ik daar eigenlijk geen zin in had en daarom is het zo'n onevenwichtig verhaal geworden. Misschien toch maar eens wat minder Teeuwen, Amhali, Maassen en George Carlin kijken en luisteren, je wordt er namelijk een beetje laconiek van en je kan niks meer serieus nemen. bijv:
[ afbeelding ]
I am Jack's complete lack of surprise. Je denkt niet genoeg na bij wat je zegt, daardoor ga je de fout in, doe er wat aan of je doet gewoon niet meer mee.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:32 schreef Magere_Gein het volgende:
[..]
Sorry, maar ik was initieel van plan om een serieuze filosofische discussie te gaan voeren, toen realiseerde ik dat ik daar eigenlijk geen zin in had en daarom is het zo'n onevenwichtig verhaal geworden. Misschien toch maar eens wat minder Teeuwen, Amhali, Maassen en George Carlin kijken en luisteren, je wordt er namelijk een beetje laconiek van en je kan niks meer serieus nemen. bijv:
[ afbeelding ]
Oh the fun, you are it man.. really!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:39 schreef Magere_Gein het volgende:
Ik denk juist te veel na bij wat ik zeg.....ik bedoel: beetje respect voor ouderen, jonkie! anders krijg je niks van de Sint dit jaar!
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:39 schreef Magere_Gein het volgende:
Ik denk juist te veel na bij wat ik zeg.....ik bedoel: beetje respect voor ouderen, jonkie! anders krijg je niks van de Sint dit jaar!
Waarschijnlijk hoor jij bij die 103000 hits.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:43 schreef Magere_Gein het volgende:
http://www.google.nl/search?client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Anl%3Aofficial&channel=s&hl=nl&q=vrouwen+hebben+geen+gevoel+voor+humor&meta=&btnG=Google+zoeken
190000 hits
http://www.google.nl/search?client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Anl%3Aofficial&channel=s&hl=nl&q=mannen+hebben+geen+gevoel+humor&meta=&btnG=Google+zoeken
103000 hits
(En daar zijn geen uitzonderingen op!!)
Daarom heb ik ook Magere Gein als username (wat verwacht je dan van iemand met zo'n debiele username, dat hij een beetje op zijn eigen niveau gaat zitten posten)?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hoor jij bij die 103000 hits.
De hilariteit!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:48 schreef Magere_Gein het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook Magere Gein als username (wat verwacht je dan van iemand met zo'n debiele username, dat hij een beetje op zijn eigen niveau gaat zitten posten)?
[ afbeelding ]
Ik zeg:quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:48 schreef Magere_Gein het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook Magere Gein als username (wat verwacht je dan van iemand met zo'n debiele username, dat hij een beetje op zijn eigen niveau gaat zitten posten)?
[ afbeelding ]
Hiermee veisel je em nog meer op.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:54 schreef Magere_Gein het volgende:
[..]
Oh noes, my internet reputation! Must kill self now! Jezus H Chr....
Now you fail even more.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:54 schreef Magere_Gein het volgende:
[..]
Oh noes, my internet reputation! Must kill self now! Jezus H Chr....
quote:
quote:
quote:
hee jou heb ik hier al fuckin' lang niet gezien. Maar het kan er ook aan liggen dat ik best lang weg geweest ben.quote:
Nee. En het verhaal wat er nu aan komt, maakt mij ook niets uit.quote:
EINE SACHERTOTTE UNT SNEL!quote:
Beidequote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:59 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
hee jou heb ik hier al fuckin' lang niet gezien. Maar het kan er ook aan liggen dat ik best lang weg geweest ben.
Haha ja stom is dat, van de vorige huizen waar ik heb gekeken wist ik ook niet hoe oud die mensen warenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:12 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Leuk hoor.Klinkt wel tof. Ja ik ben ook benieuwd hoe oud deze mensen zijn eigenlijk.. die gast klonk wel aardig, maar ik heb niet gevraagd hoe oud hij is, haha.
Wel ideale locatie dan zeg!Als er nog een housewarming komt ben ik van de partij.
Ouiquote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
ben jejarig geweest Bt?
gefeliciteerd
en die kamer klinkt goed
Jajaquote:
Waarom zijn al die huisgenoten bij alle huizen waar je langs ging allemaal zo oud?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha ja stom is dat, van de vorige huizen waar ik heb gekeken wist ik ook niet hoe oud die mensen warenmaar ik was wel verbaasd dat ik bij deze gekozen was aangezien ze op die hospitatie zeiden dat ze leeftijdsverschil wel vervelend vonden enzo.
[..]
Ouithanks!
[..]
Jaja
Dankjewelquote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:43 schreef Silentalarm het volgende:
Gefeliciteerd met je kamer en je verjaardag Bt.
Hahaha, dommiequote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:44 schreef Krentenbol. het volgende:
Ik ben vergeten naar de Leen Bakker te gaan BT.![]()
Kun je nu niet meer gaan?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:44 schreef Krentenbol. het volgende:
Ik ben vergeten naar de Leen Bakker te gaan BT.![]()
Er mogen ook werkende mensen in, maar volgens mij studeren ze wel nog allemaal..quote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:46 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Waarom zijn al die huisgenoten bij alle huizen waar je langs ging allemaal zo oud?
23 tot 28 bij dit huis zei je?
Nou ik ben nu 18, 1ste jaar erop zitten, zelfs als ik na mijn HBO nog een premaster doe en dan 2 jaar universitair master ben ik klaar wanneer ik 24 ben
Die is aan de andere kant van de stad, maar ik was bij mijn ouders dus had er langs kunnen rijden met mijn moeder, alleen ben ik het vergeten.quote:
Ik ga ook proberen om zoveel mogelijk te studeren, heb echt geen zin om al te gaan werken wanneer ik 21 ben ofzo bijvquote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Er mogen ook werkende mensen in, maar volgens mij studeren ze wel nog allemaal..
Je kunt best 10 jaar studeren hoorzo moeilijk is dat niet. Als je gewoon 3 opleidingen doet
!
Waarom niet?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik + Mac + Msn is echt een no go!
Ga zelf op de fiets, muziekje op.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:48 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Die is aan de andere kant van de stad, maar ik was bij mijn ouders dus had er langs kunnen rijden met mijn moeder, alleen ben ik het vergeten.
Och nog steeds zo kut.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik + Mac + Msn is echt een no go!
Ja ik heb die Live Messenger for Mac, die is al klote. Ludo postte hier ooit een andere versie maar ik weet niet meer hoe het heettequote:
Wil je d'r weg hebben ofzoquote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ga zelf op de fiets, muziekje op.![]()
[..]
Och nog steeds zo kut.Ik dacht al bijna iets anders.
![]()
Ik fiets niet.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ga zelf op de fiets, muziekje op.![]()
[..]
Ik ontdekte laatst Pig & Dan, best gave muziek. Weet niet of je ervan houdt though.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:52 schreef MouzurX het volgende:
Hey fas nog leuke albums die ik moet checken?
De msn van Microsoft? Anders kun je Adium (of Mercury) proberen.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik heb die Live Messenger for Mac, die is al klote. Ludo postte hier ooit een andere versie maar ik weet niet meer hoe het heetteen ik heb niet door wanneer mensen praten enzo.
Stom springend msn popje, ik vind het gewoon irritant.
[..]
Nee tuurlijk niet joh, ik vind het best fijn een stuk te fietsen. Oh god ik begin een oud wijf te worden.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik heb die Live Messenger for Mac, die is al klote. Ludo postte hier ooit een andere versie maar ik weet niet meer hoe het heetteen ik heb niet door wanneer mensen praten enzo.
[..]
Wil je d'r weg hebben ofzo?
En wat dacht jij dan?
Liever lui dan moe, mijn motto.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:53 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik fiets niet.
Ik wacht wel maandag ofzo ga ik gewoon met flatgenoot die een auto heeft.
Luiheid.
Heb jij even geluk dat ik hier ff kijk. Adium, dat dus.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Wil je d'r weg hebben ofzo?
En wat dacht jij dan?
Pig & danquote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ontdekte laatst Pig & Dan, best gave muziek. Weet niet of je ervan houdt though.Het is techno en ook een beetje minimal, maar wel toegankelijk.
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:55 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
De msn van Microsoft? Anders kun je Adium (of Mercury) proberen.
JA, dat was 'mquote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:56 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Heb jij even geluk dat ik hier ff kijk. Adium, dat dus.
Die luisterde ik laatst nog.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:57 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Pig & dan![]()
Heb daar nog een liedje van op youtube geupload die blijkbaar niemand heeft![]()
Spuit 11.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:56 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Heb jij even geluk dat ik hier ff kijk. Adium, dat dus.
Pooeee dan moet ik ze even allemaal weer ff luisteren hoorquote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die luisterde ik laatst nog.![]()
Wat is je favo? Ik vind "Oh Yeah" zo gaaf.
Oeh die is wel gaaf, ik vind "Just 1 kiss" zo leuk van ze.quote:
Ik vind het echt een lekker nummer, heel zomers ookquote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oeh die is wel gaaf, ik vind "Just 1 kiss" zo leuk van ze.
Ik heb 'm gedownload.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vind het echt een lekker nummer, heel zomers ook!
Ja "on to the beat" is ook erg leuk ja. Hmm geen idee, misschien even googlen.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:13 schreef MouzurX het volgende:
Ik ga dan denk ik voor "on to the beat", alhoewel ik eigenlijk een heel leuk liedje niet kan vinden. Was een single met een roze voorkant of een album en dan had het lied een gelijknamige naam ofzo
even de douchestream online gooienquote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:25 schreef Breathtaking het volgende:
Tijd voor een lekkere lange warme douche.
Niet grappig.quote:
duh nu mag het hequote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:31 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Wij kijken altijd mee toch?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |