quote:
ZH, ben jij het?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:20 schreef Krentenbol. het volgende:
ik bne zo droknen ;')
quote:
Juist...quote:
Kun je me vergeven... ?quote:
Ik vind films waarin ik me kan verplaatsen, dus het realistische werk, veel mooier om naar te kijken dan fantasy troep. Ik zeg niet dat ik het allemaal slecht vind, ik vind het gewoon minder prettig om te kijken.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:24 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dan verschillen we van mening
Ik vond Requiem een van de slechtste films die worden opgehemeld die ik ooit heb gezien. Iedereen maar zeggen hoe erg ze het vonden voor al die mensen, maar het was allemaal hun eigen schuld
Donnie Darko is natuurlijk niet realistisch, maar daardoor niet minder tof
Als in Fas of een andere Nicky?quote:
Lekker, aan de verpakking heb je niks.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Juist...![]()
Ik ga cup-a-soup maken.
Gratis verpakking gekregen...
Als we gaan hockeyen.quote:
Ik ben een tijdje weggeweest, ben je geslaagd?quote:
quote:
Een andere. Een of andere vriendin van de vriendin van J,quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als in Fas of een andere Nicky?
Ik hou het echt niet meer bij, hoor.
Weet ik niet.quote:
Weet ik.quote:
Jaquote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:28 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Ik ben een tijdje weggeweest, ben je geslaagd?
Sssssst!!11quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:27 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik zit op schoot bij ZH, maar hij typte dat.
Wees maar blij dat je bepaalde dingen niet weet.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:28 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Dat zou een nachtmerrie zijn... als die kleine schattige Krentenbol een kloon zou zijn, van Zotje...
Tja ik zou me ook nooit in Requiem kunnen verplaatsen, omdat het gewoon een stelletje klapmongolen zijn omdat ze zichzelf zo hard verneukenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vind films waarin ik me kan verplaatsen, dus het realistische werk, veel mooier om naar te kijken dan fantasy troep. Ik zeg niet dat ik het allemaal slecht vind, ik vind het gewoon minder prettig om te kijken.
Hetzelfde geldt voor boeken. Ik-vorm realistische boeken kan ik me sneller in verplaatsen dan hij-vorm/fabeltje.
Met inhoudquote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:27 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Lekker, aan de verpakking heb je niks.
[..]
Als we gaan hockeyen.
Sorry.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |