Nou, dat hoeven we nog niet gelijk aan de grote klok te hangen!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:33 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja, en dan duwt hij het in zijn broek.
Nietus! Hoewel, ze is nu ook op vakantie.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tja, dan is Ilse per definitie al afgeschreven.
Sick fuck!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Om vervolgens op de wc te gaan zitten?
Wut? Hoe dat dan?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zag net bij Generation Sex dat er mannen zijn die neuken met een halfje wit.
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tja, dan is Ilse per definitie al afgeschreven.
Dat is toch HBO?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
IB&M, International business & management!
Mwha, ik had wat meer smaak verwacht..quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat wat: gedroogd rundvlees?
En wtf... instant frisdrank?
Just add water?
Vast wel.quote:
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Gelukkig. Ik was even bang dat je nog een paar jaar scholier zou blijven.quote:
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Moet ik ook eens proberenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hij maakte er een gat in, liet er wat heet water in lopen en stopte dan z'n penis erin.
Ik wil niet met zn tweeen op de wc zitten...quote:
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:38 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Gelukkig. Ik was even bang dat je nog een paar jaar scholier zou blijven.
Ooh ja en ze neuken ook plakjes ham, en meloenen, en bakjes yoghurt.quote:
Ik moest lachen!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:39 schreef Siniti het volgende:
[..]
Moet ik ook eens proberen
Is een stuk praktischer dan elke keer weer een hele fucking appeltaart te bakken
Nou vraag ik me af waarom er nog vrouwen zijn, we zijn overbodig geworden.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hij maakte er een gat in, liet er wat heet water in lopen en stopte dan z'n penis erin.
Wie had het over zitten?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil niet met zn tweeen op de wc zitten...
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:37 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Vast wel.
Ik ben de schrik van Ede en omstreken.
Nou ja, Zoetermeer!quote:
Obviously.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:40 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Nou vraag ik me af waarom er nog vrouwen zijn, we zijn overbodig geworden.
Quequote:
En kipfilet dan?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:39 schreef Breathtaking het volgende:
Ooh ja en ze neuken ook plakjes ham, en meloenen, en bakjes yoghurt.
Ik ben zelf ook HBO'er, dus je hoeft niet zo'n toon tegen me aan te slaan.quote:
Zorgen dat jij de gene bent die op schoot zit bij de ander en niet andersom.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil niet met zn tweeen op de wc zitten...
EN OMSTREKEN!!!!! einsch...quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:41 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nou ja, Zoetermeer!
Dat heb ik nog tegen je gezegd!
Lees ik dit serieus goed?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:41 schreef Siniti het volgende:
wtf volgens mij heeft deze tietenkaakchirurg te weinig tandvlees in mijn mond gehecht, ik kan gewoon zo'n stukje voelen dat nog helemaal los zit![]()
Je kan best plezier op het toilet hebben met zijn tweeën.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:42 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Zorgen dat jij de gene bent die op schoot zit bij de ander en niet andersom.
Handstandje?quote:
AH, de ervaringsdeskundige spreekt...quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:42 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Zorgen dat jij de gene bent die op schoot zit bij de ander en niet andersom.
Sorry, maar bij omstreken denk ik vooral aan Voorburg, Leidschendam en Rijswijk.quote:
Hoe moet ik dat interpreten?quote:
Neem een garde mee.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
AH, de ervaringsdeskundige spreekt...
Heb je nog meer tips?
In de wijde omgeving dan...quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:45 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Sorry, maar bij omstreken denk ik vooral aan Voorburg, Leidschendam en Rijswijk.
Niet.quote:
Caramel?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
_!!!
Dan moet je trouwens wel heel wat in je mars hebben
Als je zin hebt in slagroom, opeens?quote:
Marsen lopen.quote:
Nootdorp.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In de wijde omgeving dan...
Rijswijk
Ik hou me in.quote:
Ik ben aan het eten.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je zin hebt in slagroom, opeens?
Wat ben jij aan het eten, dikzak?quote:
Een boterham met parmaham.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat ben jij aan het eten, dikzak?
'quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |