Zorgen dat jij de gene bent die op schoot zit bij de ander en niet andersom.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil niet met zn tweeen op de wc zitten...
EN OMSTREKEN!!!!! einsch...quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:41 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nou ja, Zoetermeer!
Dat heb ik nog tegen je gezegd!
Lees ik dit serieus goed?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:41 schreef Siniti het volgende:
wtf volgens mij heeft deze tietenkaakchirurg te weinig tandvlees in mijn mond gehecht, ik kan gewoon zo'n stukje voelen dat nog helemaal los zit![]()
Je kan best plezier op het toilet hebben met zijn tweeën.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:42 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Zorgen dat jij de gene bent die op schoot zit bij de ander en niet andersom.
Handstandje?quote:
AH, de ervaringsdeskundige spreekt...quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:42 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Zorgen dat jij de gene bent die op schoot zit bij de ander en niet andersom.
Sorry, maar bij omstreken denk ik vooral aan Voorburg, Leidschendam en Rijswijk.quote:
Hoe moet ik dat interpreten?quote:
Neem een garde mee.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
AH, de ervaringsdeskundige spreekt...
Heb je nog meer tips?
In de wijde omgeving dan...quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:45 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Sorry, maar bij omstreken denk ik vooral aan Voorburg, Leidschendam en Rijswijk.
Niet.quote:
Caramel?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
_!!!
Dan moet je trouwens wel heel wat in je mars hebben
Als je zin hebt in slagroom, opeens?quote:
Marsen lopen.quote:
Nootdorp.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In de wijde omgeving dan...
Rijswijk
Ik hou me in.quote:
Ik ben aan het eten.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je zin hebt in slagroom, opeens?
Wat ben jij aan het eten, dikzak?quote:
Een boterham met parmaham.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat ben jij aan het eten, dikzak?
'quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |