Now you fail even more.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:54 schreef Magere_Gein het volgende:
[..]
Oh noes, my internet reputation! Must kill self now! Jezus H Chr....
quote:
quote:
quote:
hee jou heb ik hier al fuckin' lang niet gezien. Maar het kan er ook aan liggen dat ik best lang weg geweest ben.quote:
Nee. En het verhaal wat er nu aan komt, maakt mij ook niets uit.quote:
EINE SACHERTOTTE UNT SNEL!quote:
Beidequote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:59 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
hee jou heb ik hier al fuckin' lang niet gezien. Maar het kan er ook aan liggen dat ik best lang weg geweest ben.
Haha ja stom is dat, van de vorige huizen waar ik heb gekeken wist ik ook niet hoe oud die mensen warenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:12 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Leuk hoor.Klinkt wel tof. Ja ik ben ook benieuwd hoe oud deze mensen zijn eigenlijk.. die gast klonk wel aardig, maar ik heb niet gevraagd hoe oud hij is, haha.
Wel ideale locatie dan zeg!Als er nog een housewarming komt ben ik van de partij.
Ouiquote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
ben jejarig geweest Bt?
gefeliciteerd
en die kamer klinkt goed
Jajaquote:
Waarom zijn al die huisgenoten bij alle huizen waar je langs ging allemaal zo oud?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha ja stom is dat, van de vorige huizen waar ik heb gekeken wist ik ook niet hoe oud die mensen warenmaar ik was wel verbaasd dat ik bij deze gekozen was aangezien ze op die hospitatie zeiden dat ze leeftijdsverschil wel vervelend vonden enzo.
[..]
Ouithanks!
[..]
Jaja
Dankjewelquote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:43 schreef Silentalarm het volgende:
Gefeliciteerd met je kamer en je verjaardag Bt.
Hahaha, dommiequote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:44 schreef Krentenbol. het volgende:
Ik ben vergeten naar de Leen Bakker te gaan BT.![]()
Kun je nu niet meer gaan?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:44 schreef Krentenbol. het volgende:
Ik ben vergeten naar de Leen Bakker te gaan BT.![]()
Er mogen ook werkende mensen in, maar volgens mij studeren ze wel nog allemaal..quote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:46 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Waarom zijn al die huisgenoten bij alle huizen waar je langs ging allemaal zo oud?
23 tot 28 bij dit huis zei je?
Nou ik ben nu 18, 1ste jaar erop zitten, zelfs als ik na mijn HBO nog een premaster doe en dan 2 jaar universitair master ben ik klaar wanneer ik 24 ben
Die is aan de andere kant van de stad, maar ik was bij mijn ouders dus had er langs kunnen rijden met mijn moeder, alleen ben ik het vergeten.quote:
Ik ga ook proberen om zoveel mogelijk te studeren, heb echt geen zin om al te gaan werken wanneer ik 21 ben ofzo bijvquote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Er mogen ook werkende mensen in, maar volgens mij studeren ze wel nog allemaal..
Je kunt best 10 jaar studeren hoorzo moeilijk is dat niet. Als je gewoon 3 opleidingen doet
!
Waarom niet?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik + Mac + Msn is echt een no go!
Ga zelf op de fiets, muziekje op.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:48 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Die is aan de andere kant van de stad, maar ik was bij mijn ouders dus had er langs kunnen rijden met mijn moeder, alleen ben ik het vergeten.
Och nog steeds zo kut.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik + Mac + Msn is echt een no go!
Ja ik heb die Live Messenger for Mac, die is al klote. Ludo postte hier ooit een andere versie maar ik weet niet meer hoe het heettequote:
Wil je d'r weg hebben ofzoquote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ga zelf op de fiets, muziekje op.![]()
[..]
Och nog steeds zo kut.Ik dacht al bijna iets anders.
![]()
Ik fiets niet.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ga zelf op de fiets, muziekje op.![]()
[..]
Ik ontdekte laatst Pig & Dan, best gave muziek. Weet niet of je ervan houdt though.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:52 schreef MouzurX het volgende:
Hey fas nog leuke albums die ik moet checken?
De msn van Microsoft? Anders kun je Adium (of Mercury) proberen.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik heb die Live Messenger for Mac, die is al klote. Ludo postte hier ooit een andere versie maar ik weet niet meer hoe het heetteen ik heb niet door wanneer mensen praten enzo.
Stom springend msn popje, ik vind het gewoon irritant.
[..]
Nee tuurlijk niet joh, ik vind het best fijn een stuk te fietsen. Oh god ik begin een oud wijf te worden.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik heb die Live Messenger for Mac, die is al klote. Ludo postte hier ooit een andere versie maar ik weet niet meer hoe het heetteen ik heb niet door wanneer mensen praten enzo.
[..]
Wil je d'r weg hebben ofzo?
En wat dacht jij dan?
Liever lui dan moe, mijn motto.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:53 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik fiets niet.
Ik wacht wel maandag ofzo ga ik gewoon met flatgenoot die een auto heeft.
Luiheid.
Heb jij even geluk dat ik hier ff kijk. Adium, dat dus.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Wil je d'r weg hebben ofzo?
En wat dacht jij dan?
Pig & danquote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ontdekte laatst Pig & Dan, best gave muziek. Weet niet of je ervan houdt though.Het is techno en ook een beetje minimal, maar wel toegankelijk.
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:55 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
De msn van Microsoft? Anders kun je Adium (of Mercury) proberen.
JA, dat was 'mquote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:56 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Heb jij even geluk dat ik hier ff kijk. Adium, dat dus.
Die luisterde ik laatst nog.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:57 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Pig & dan![]()
Heb daar nog een liedje van op youtube geupload die blijkbaar niemand heeft![]()
Spuit 11.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:56 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Heb jij even geluk dat ik hier ff kijk. Adium, dat dus.
Pooeee dan moet ik ze even allemaal weer ff luisteren hoorquote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die luisterde ik laatst nog.![]()
Wat is je favo? Ik vind "Oh Yeah" zo gaaf.
Oeh die is wel gaaf, ik vind "Just 1 kiss" zo leuk van ze.quote:
Ik vind het echt een lekker nummer, heel zomers ookquote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oeh die is wel gaaf, ik vind "Just 1 kiss" zo leuk van ze.
Ik heb 'm gedownload.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vind het echt een lekker nummer, heel zomers ook!
Ja "on to the beat" is ook erg leuk ja. Hmm geen idee, misschien even googlen.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:13 schreef MouzurX het volgende:
Ik ga dan denk ik voor "on to the beat", alhoewel ik eigenlijk een heel leuk liedje niet kan vinden. Was een single met een roze voorkant of een album en dan had het lied een gelijknamige naam ofzo
even de douchestream online gooienquote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:25 schreef Breathtaking het volgende:
Tijd voor een lekkere lange warme douche.
Niet grappig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |