Huisgenoot klonk wel aardig. Is wel in Arnhem.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oeh gaafhoe groot en waar en wat voor huisgenoten enzo?
Kom ik straks toch ongeveer langs op weg naar hus, dus ik ga zeker even kijken!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Moet je doen, het is echt een leuk dingmaar ze hebben 'm bij de Leen Bakker dus alleen in een donkerdere versie.
Oke klinkt goed jaquote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:55 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Huisgenoot klonk wel aardig. Is wel in Arnhem.Nijmegen is gewoon echt moeilijk iets te vinden.
18 m2 voor ¤345. Ben benieuwd.
Ik heb een kamerquote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:55 schreef Smart_ass het volgende:
Hoe gaat het met jouw kamerjacht trouwens, bt?
Ohhh wat leuk!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oke klinkt goed jahopen dat het wat wordt!
![]()
[..]
Ik heb een kamerging maandag hospiteren, en kreeg woensdag op m'n verjaardag te horen dat ze mij hadden gekozen
! Ga begin augustus eens beginnen met inrichten!
Ja echt op een hele mooie plaatsquote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:00 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ohhh wat leuk!Goede locatie? Wat voor huisgenoten? Hoe groot en hoe duur?
Leuk hoor.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja echt op een hele mooie plaatsvlakbij een enorm park, een paar minuutjes fietsen van het station, 5 minuten van het centrum en 10-15 minuten van de universiteit!
![]()
Huisgenoten zijn 2 meisjes en 3 jongens, ze zijn alleen wel allemaal een stuk ouder dan ikde jongste is 23 en de oudste 28.. Dus ik ben benieuwd, misschien gaat iedereen binnenkort wel weg en kan ik m'n eigen huis samenstellen
maar ze waren in ieder geval erg aardig
!
Hij is 17 m2 en 325 euro per maand. Alleen het is niet echt 17 m2 gebruiksoppervlakte omdat het een zolderkamer is, 1 van de muren is helemaal schuin.. Maar alsnog ruimte zat voor een tweepersoons bed, bank en tv en een bureau of eettafel.
Alsof jij nog nooit jarig geweest bent.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
ben jejarig geweest Bt?
gefeliciteerd
en die kamer klinkt goed
al 29 xquote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:23 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Alsof jij nog nooit jarig geweest bent.
Wauw, zo oud..quote:
Ach, de bejaardenclub komt binnen?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:52 schreef Magere_Gein het volgende:
Alsof 29 zo oud is, bij veel mensen begint het echte leven dan pas.
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik voel me niet oud
en werd een tijdje terug nog 22 geschat
Ben nu pas echt gelukkig
Niet voor niets bij of niet voor niets niet erbij?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
diestaat er niet voor niets bij
Magere_Gein is ook een oldie.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:52 schreef Magere_Gein het volgende:
hij staat erbij omdat ik niet vind datik nog voor 22 door kan gaanquote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:02 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Niet voor niets bij of niet voor niets niet erbij?
Nee, ik ben gewoon niet gespeend van empathie en ook zijn er natuurlijk mensen die op hun 18e (of zelfs nog jonger) al meer geleefd hebben dan menig ouder persoon van boven de 30/40/50 etc....Maar aangezien we in Nederland natuurlijk een relatief veilig leven hebben (geen oorlog, aardbevingen, tornado's, enorme branden, vulkaanuitbarstingen, tsunami's, echt heel erg grote overstromingen en nog meer van die ongein) is dat een beetje een uitzondering. Je hebt pas geleefd als de dood je in de ogen heeft gestaard. Dan kun je namelijk pas echt het leven waarderen.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:54 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ach, de bejaardenclub komt binnen?
Dus als je rond de dertig bent heb je de dood al in de ogen gestaard?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:15 schreef Magere_Gein het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon niet gespeend van empathie en ook zijn er natuurlijk mensen die op hun 18e (of zelfs nog jonger) al meer geleefd hebben dan menig ouder persoon van boven de 30/40/50 etc....Maar aangezien we in Nederland natuurlijk een relatief veilig leven hebben (geen oorlog, aardbevingen, tornado's, enorme branden, vulkaanuitbarstingen, tsunami's, echt heel erg grote overstromingen en nog meer van die ongein) is dat een beetje een uitzondering. Je hebt pas geleefd als de dood je in de ogen heeft gestaard. Dan kun je namelijk pas echt het leven waarderen.
Oe, das sinds vorig jaar mei danquote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:15 schreef Magere_Gein het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon niet gespeend van empathie en ook zijn er natuurlijk mensen die op hun 18e (of zelfs nog jonger) al meer geleefd hebben dan menig ouder persoon van boven de 30/40/50 etc....Maar aangezien we in Nederland natuurlijk een relatief veilig leven hebben (geen oorlog, aardbevingen, tornado's, enorme branden, vulkaanuitbarstingen, tsunami's, echt heel erg grote overstromingen en nog meer van die ongein) is dat een beetje een uitzondering. Je hebt pas geleefd als de dood je in de ogen heeft gestaard. Dan kun je namelijk pas echt het leven waarderen.
Nee, pas als je 108 bent....quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dus als je rond de dertig bent heb je de dood al in de ogen gestaard?
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hij staat erbij omdat ik niet vind datik nog voor 22 door kan gaan
Je kermt onzin uit. Je zegt in principe gewoon dat je pas echt kan leven rond je dertigste want dán heb je de dood in haar oogjes gestaard hoor. Wooooh!quote:
jij bent nog geen dertig hèquote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je kermt onzin uit. Je zegt in principe gewoon dat je pas echt kan leven rond je dertigste want dán heb je de dood in haar oogjes gestaard hoor. Wooooh!
voor mn leeftijd niet, zie er wel jonger uit, maar geen 7 jaar jongerquote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:20 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Dus in werkelijkheid heb je eigenlijk al een ouwe kop ?
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:52 schreef Magere_Gein het volgende:
Je zegt het, indirect.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:15 schreef Magere_Gein het volgende:
[..]
Je hebt pas geleefd als de dood je in de ogen heeft gestaard. Dan kun je namelijk pas echt het leven waarderen.
Sorry, maar ik was initieel van plan om een serieuze filosofische discussie te gaan voeren, toen realiseerde ik me dat ik daar eigenlijk geen zin in had en daarom is het zo'n onevenwichtig verhaal geworden. Misschien toch maar eens wat minder Teeuwen, Amhali, Maassen en George Carlin kijken en luisteren, je wordt er namelijk een beetje laconiek van en je kan niks meer serieus nemen. bijv:quote:
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:32 schreef Magere_Gein het volgende:
[..]
Sorry, maar ik was initieel van plan om een serieuze filosofische discussie te gaan voeren, toen realiseerde ik me dat ik daar eigenlijk geen zin in had en daarom is het zo'n onevenwichtig verhaal geworden. Misschien toch maar eens wat minder Teeuwen, Amhali, Maassen en George Carlin kijken en luisteren, je wordt er namelijk een beetje laconiek van en je kan niks meer serieus nemen. bijv:
[ afbeelding ]
I am Jack's complete lack of surprise. Je denkt niet genoeg na bij wat je zegt, daardoor ga je de fout in, doe er wat aan of je doet gewoon niet meer mee.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:32 schreef Magere_Gein het volgende:
[..]
Sorry, maar ik was initieel van plan om een serieuze filosofische discussie te gaan voeren, toen realiseerde ik dat ik daar eigenlijk geen zin in had en daarom is het zo'n onevenwichtig verhaal geworden. Misschien toch maar eens wat minder Teeuwen, Amhali, Maassen en George Carlin kijken en luisteren, je wordt er namelijk een beetje laconiek van en je kan niks meer serieus nemen. bijv:
[ afbeelding ]
Oh the fun, you are it man.. really!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:39 schreef Magere_Gein het volgende:
Ik denk juist te veel na bij wat ik zeg.....ik bedoel: beetje respect voor ouderen, jonkie! anders krijg je niks van de Sint dit jaar!
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:39 schreef Magere_Gein het volgende:
Ik denk juist te veel na bij wat ik zeg.....ik bedoel: beetje respect voor ouderen, jonkie! anders krijg je niks van de Sint dit jaar!
Waarschijnlijk hoor jij bij die 103000 hits.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:43 schreef Magere_Gein het volgende:
http://www.google.nl/search?client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Anl%3Aofficial&channel=s&hl=nl&q=vrouwen+hebben+geen+gevoel+voor+humor&meta=&btnG=Google+zoeken
190000 hits
http://www.google.nl/search?client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Anl%3Aofficial&channel=s&hl=nl&q=mannen+hebben+geen+gevoel+humor&meta=&btnG=Google+zoeken
103000 hits
(En daar zijn geen uitzonderingen op!!)
Daarom heb ik ook Magere Gein als username (wat verwacht je dan van iemand met zo'n debiele username, dat hij een beetje op zijn eigen niveau gaat zitten posten)?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hoor jij bij die 103000 hits.
De hilariteit!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:48 schreef Magere_Gein het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook Magere Gein als username (wat verwacht je dan van iemand met zo'n debiele username, dat hij een beetje op zijn eigen niveau gaat zitten posten)?
[ afbeelding ]
Ik zeg:quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:48 schreef Magere_Gein het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook Magere Gein als username (wat verwacht je dan van iemand met zo'n debiele username, dat hij een beetje op zijn eigen niveau gaat zitten posten)?
[ afbeelding ]
Hiermee veisel je em nog meer op.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:54 schreef Magere_Gein het volgende:
[..]
Oh noes, my internet reputation! Must kill self now! Jezus H Chr....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |