stoer man.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:41 schreef Turquaz52 het volgende:
Heyss..
Greetz,
Turqie met 2 maanden zijn rijbewijs, en 1 Uno Cabrio, 1 Slopel Kotsa en 1 BMW 323 Aut
2e gratisquote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:44 schreef Buschetta het volgende:
Grote kans zelfs dat het 2 (of meerdere) auto's zijn die aanelkaar zijn gelast...
Nee, dat was sarcastisch, Lexi zijn namelijk dure auto's en als je lampen hebt die er uit zien alsof ze uit een dure auto komen denkt iedereen dat de auto waar ze in zitten duur is. Uiteindelijk zal dit de waarde dus positief beïnvloeden.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:55 schreef Turquaz52 het volgende:
Nee ff serieus, het is van een persoon geweest die hier ook in NL woonde..
Ik ken de staat van onderhoud (want dat deed ik zelf)..
En betreft de lexuslooks, is dat echt een waarde verminderaar? Of was dat sarcastisch bedoeld, gezien het feit dat ik ook de mistlampen en audio er uit wil halen..
Dat maakt niet uit hoeveel ik er voor heb betaald..quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:00 schreef Lord_Cardigan het volgende:
[..]
Nee, dat was sarcastisch, Lexi zijn namelijk dure auto's en als je lampen hebt die er uit zien alsof ze uit een dure auto komen denkt iedereen dat de auto waar ze in zitten duur is. Uiteindelijk zal dit de waarde dus positief beïnvloeden.
Overigens vind ik de prijs die je betaald hebt niet heel interessant, enkel vraag ik mij af ofdat het meer of minder dan 500e was?
Hoezo kom je aan een Uno CABRIO?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:41 schreef Turquaz52 het volgende:
Turqie met 2 maanden zijn rijbewijs, en 1 Uno Cabrio, 1 Slopel Kotsa en 1 BMW 323 Aut
Nee hoor, waarde omlaag halen is zo gepiept:quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:31 schreef Djahani het volgende:
Voor zover ik het weet is de KM stand, bouwjaar en de dagwaarde belangrijk.
Aan jou post te zien, wil je je dagwaarde omlaag halen?
Het gaat je meer geld kosten om de dagwaarde minder te maken dan dat je spaart.
De zomer in je bolquote:
Je wil dus de boel tillen ofwel oplichten. Wat een P.A.U.P.E.R.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:41 schreef Turquaz52 het volgende:
Heyss..
Heb al mijn 3e auto er bij, ditmaal een BMW 323i Automaat met een 325i Vanos blok.. Ook op LPG, maar deze is al een hele lange tijd niet gebruikt en ben bang dat de verdamper dood is dus wordt ie er ook uitgeflikkerd..
Ik wil deze op mijn naam zetten en invoeren, de auto staat nu al voor mijn deur als het ware.. (er is voor betaald, en ik heb de papieren).
Het betreft dus een e36 BMW 323i (met een 2,5L Vanos blok) Automaat uit 1998 met MTECH uitvoering (ofzo) met Alles er op en dr aan zoals leer en Climatronic..
Hoeveel zou deze me aan BPM kosten als ik er stoffen interieur in doe en gedeukte spatborden op zet van de sloop? (dus een beetje het schade auto geval)..?
En wat moet ik doen? Eerst op mijn naam zetten of eerst RDW invoeren?
Iemand een paar tips..??
Foto's volgen morgen wel..(er zitten nog Lexus looks achter lichten op die zsm er van af gaan)
![]()
Greetz,
tja, daarom gaat ie er ook uit..quote:
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 09:57 schreef pisnicht het volgende:
Klinkt als een auto die perfect bij je past. Ik zou die lexus lichten erin laten en een vlag kopen van een turkse voetbal club zodat je die op de hoedenplank kan leggen
Wat voor oplichten..? Ik betaal me scheef aan al dat belasting, ik betaal me de tering en wat krijg ik terug..? NIKS. JIJ WEL..??quote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:19 schreef draaijer het volgende:
[..]
Je wil dus de boel tillen ofwel oplichten. Wat een P.A.U.P.E.R.
Ow Fobo check uitvoeren.
Zie je wel: Het waren geen vooroordelen. Ik had gewoon gelijk
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:17 schreef draaijer het volgende:
ehm je auto staat waarschijnlijk nog geregistreerd in Nederland. Dit omdat die bak een paar jaar geleden is gestolen. Dan kan je 'm zo gelijk weer inleveren en weg is al je geld
wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:04 schreef Turquaz52 het volgende:
Denk je dat ze ook problemen maken als er 323i op de papieren staat, en er een 325Vanos blok in ligt..?
Nee, gewoon niet melden, waarschijnlijk zien ze het nog niet eens..quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:04 schreef Turquaz52 het volgende:
Denk je dat ze ook problemen maken als er 323i op de papieren staat, en er een 325Vanos blok in ligt..?
Ehm, bij de douane hoef je NIKS te betalen. Wel bij de RDWquote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:19 schreef Quint24 het volgende:
Ik moest nog ¤385 BPM betalen voor een Mercedes 190E 2,6 uit 1992 toen ik bij de douane kwam.
En bij de RDW moest ik ¤150,- betalen ( dat bedrag is incl. ten naam stelling)
Voor de kenteken platen moest ik iest van ¤12,50 betalen geloof ik.
Niks moraalridders. Je bent gewoon een ordinaire dief, zwartwerker of oplichter. Jij laat waarschijnlijk ook je zaakjes zwart opknappen en of je koop gestolen waar.. Zelfde categorie..quote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:59 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
tja, daarom gaat ie er ook uit..![]()
[..]
Ik wil zelfs de M3 spiegels er af halen + de M3 bodykit.. omdat het geen M3 is. Ik hou van Origineel.
![]()
[..]
Wat voor oplichten..? Ik betaal me scheef aan al dat belasting, ik betaal me de tering en wat krijg ik terug..? NIKS. JIJ WEL..??![]()
Laat mij die ene paar honderd euro dan in mijn zak houden om nog een budget te hebben om dat ding op te lappen![]()
Moraalridders
Sorry hoor maar je heb echt wel 2 balies.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:43 schreef draaijer het volgende:
[..]
Ehm, bij de douane hoef je NIKS te betalen. Wel bij de RDW
Ohw, Okee.. dat wist ikniet.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:34 schreef AcidTrance het volgende:
Net even nagecheckt in een 323 zit gewoon een 2,5 liter blok, zelfde verhaal als bij een 316 met 1.9 liter inhoud. Waarschijnlijk zelfde blok als in de 325 met vanos.
Dus niks bijzonders gewoon een standaard BMW,
Doe je uberhaupt wel research voor je iets importeerd, en heb je uberhaupt wel verstand van auto's?
Gezien het feit dat het ding een LPG installatie heeft is er een dikke kans dat het ding zijn leven is begonnen in Nederland.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:44 schreef Buschetta het volgende:
Heb je serieus een auto gekocht uit polen ?
Meeste W-Europese auto's van die klasse worden naar Polen etc uitgevoerd. Dus die bak is waarschijnlijk compleet gaar. Grote kans zelfs dat het 2 (of meerdere) auto's zijn die aanelkaar zijn gelast...
Invoeren eerst herriner ik me.
Wie weet overvalt ie zelfs garages, wie weet is ie een huurmoordenaar, wie weet is ie de antichrist, wie weet is ie de paashaas...quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:44 schreef draaijer het volgende:
[..]
Niks moraalridders. Je bent gewoon een ordinaire dief, zwartwerker of oplichter. Jij laat waarschijnlijk ook je zaakjes zwart opknappen en of je koop gestolen waar.. Zelfde categorie..
Noem jij dit dan geen diefstal of oplichting? Poolse BMW 323i gekauft.. BPM & hoe overschrijven..??quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:14 schreef Demarest het volgende:
[..]
Wie weet overvalt ie zelfs garages, wie weet is ie een huurmoordenaar, wie weet is ie de antichrist, wie weet is ie de paashaas...
Oftewel: draaijer draait door.
belasting ontduiken is toch geen misdrijf? Uitkeringstrekkers profiteren van belastingbetalers, dan is het maar logisch dat belastingbetalers daar onderuit proberen komen. Wat TS hier probeert is zelfs volledig legaal, het is namelijk niet verboden om de waarde van je wagen te verminderen alvorens hem voor BPM aan te bieden.quote:Op zondag 12 juli 2009 08:07 schreef draaijer het volgende:
[..]
Noem jij dit dan geen diefstal of oplichting? Poolse BMW 323i gekauft.. BPM & hoe overschrijven..??
If not, dan is er iets goed mis. Dan zeg je indirect dat je belasting mag ontduiken. Right?
Ik geloof er geen drol van. Als je een bomvolle recente (2 jaar oud) Audi A8 koopt en vervolgens stript van al zijn opties en deze dan wil importeren en zeggen dat die wagen inderdaad zo kaal geleverd is. Dus je ontduikt een enorm X bedrag aan mille. Dat kan niet legaal zijn!quote:Op zondag 12 juli 2009 09:40 schreef Athmozz het volgende:
[..]
belasting ontduiken is toch geen misdrijf? Uitkeringstrekkers profiteren van belastingbetalers, dan is het maar logisch dat belastingbetalers daar onderuit proberen komen. Wat TS hier probeert is zelfs volledig legaal, het is namelijk niet verboden om de waarde van je wagen te verminderen alvorens hem voor BPM aan te bieden.
@TS; jij moet gewoon zoveel belasting betalen omdat veel van je landgenoten een uitkering trekken. Die moet ergens mee betaalt worden
Dit is niet illegaal, dat is gewoon de hiaten in de wet opzoeken. Je voert een auto in gelijk hij op dat moment staat, wat je er darvoor of daarna mee doet maakt niet uit.quote:Op zondag 12 juli 2009 09:45 schreef draaijer het volgende:
[..]
Ik geloof er geen drol van. Als je een bomvolle recente (2 jaar oud) Audi A8 koopt en vervolgens stript van al zijn opties en deze dan wil importeren en zeggen dat die wagen inderdaad zo kaal geleverd is. Dus je ontduikt een enorm X bedrag aan mille. Dat kan niet legaal zijn!
Hoe wil je iets overschrijven als er geen nederlands kenteken bij zitquote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:54 schreef Breaker.Faker het volgende:
Overschrijven kan op het postkantoor en hij moet een herkeuring krijgen van de RDW.. BPM hoeft je niet te betalen volgens mij. Omdat na 8 jaar de auto BPM vrij is.
Dat kan en mag..quote:Op zondag 12 juli 2009 09:45 schreef draaijer het volgende:
[..]
Ik geloof er geen drol van. Als je een bomvolle recente (2 jaar oud) Audi A8 koopt en vervolgens stript van al zijn opties en deze dan wil importeren en zeggen dat die wagen inderdaad zo kaal geleverd is. Dus je ontduikt een enorm X bedrag aan mille. Dat kan niet legaal zijn!
quote:
Na 8 jaar BPM Vrij..??quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:54 schreef Breaker.Faker het volgende:
Overschrijven kan op het postkantoor en hij moet een herkeuring krijgen van de RDW.. BPM hoeft je niet te betalen volgens mij. Omdat na 8 jaar de auto BPM vrij is.
Origineel Subtiel gestyled danquote:Op zondag 12 juli 2009 11:25 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
MWuuuaaahhahahahahahahaaaaa [koff] [koff] hahahahaaaaaahahhahahahahaha [kuch] whahahahaha
pfffrrrrtttttHAHAHAHAHAHAHAHAHAHGAHAHAHAHA [koff][koff] hehehehe
heh
heh [kuch]
Dus het maakt geen fuck uit als ik de leer met stoel verwarming vervang door een stoffen? Maar wel als ik de velgen vervang door stalen.?quote:Op zondag 12 juli 2009 10:56 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Dat kan en mag..
Alleen zul je bijv. geen korting krijgen als je het leer er uit haalt als deze er wel standaard in hoort. Je moet dus de extra's eruit halen, niet de 'normale' dingen die bij die uitvoering horen.
(denk vaak aan GPS, velgen,leder (soms), audio, ect.)
Is het oneerlijk? NEE.
Want als jij een auto koopt, en je zet er nieuwe verlgen op of een andere accessoire, dan ga jij daar ook geen extra BPM over betalen, dus waarom wel bij import?
Maar gelukkig is de wet ook aan het versoepelen, werd onderhand ook wel eens tijd!
Je snapt wel dat dit uiteindelijk leidt naar een miniscuul huisje in een risicowijk met een dikke Merc CLS en een BMW M3 voor de deur.quote:Op zondag 12 juli 2009 12:10 schreef Klonk het volgende:
ik moet toch eerlijk toegeven dat ik me elke keer weer verbaas over hoe jij jezelf voor lul kunt zetten op FOK!
quote:Op zondag 12 juli 2009 12:18 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Je snapt wel dat dit uiteindelijk leidt naar je nieuwe buurman.
quote:Op zondag 12 juli 2009 12:18 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Je snapt wel dat dit uiteindelijk leidt naar een miniscuul huisje in een risicowijk met een dikke Merc CLS en een BMW M3 voor de deur.
als je de opties eraf haalt, dan verlaag je de waarde van de wagen. Als je de standaard dingen eruit sloopt niet.quote:Op zondag 12 juli 2009 12:08 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Dus het maakt geen fuck uit als ik de leer met stoel verwarming vervang door een stoffen? Maar wel als ik de velgen vervang door stalen.?
In 1988 was de E30 het meest recente model, de E36 kwam pas rond '91quote:Op zondag 12 juli 2009 12:38 schreef Barcaconia het volgende:
Er zit helemaal geen BPM meer op dat hok... In de nieuwe BPM tabel van 1-1-2008 is BPM 100% afgeschreven na 19,5 jaar. Jouw auto is van 1988 zeg je, dus 21 jaar oud.
bron: http://www.autobelastingen.nl/UserFiles/File/bpmtabel2008.pdf
Kijk, als je de meest luxe versie hebt, en dat staat ook op kenteken, dan heeft het vrij weinig zin om een optie eruit te halen die er toch al 'standaard' in zat...quote:Op zondag 12 juli 2009 12:08 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Dus het maakt geen fuck uit als ik de leer met stoel verwarming vervang door een stoffen? Maar wel als ik de velgen vervang door stalen.?
Hmmm okee.. en die Lexuslooks-kerstverlichting?quote:Op zondag 12 juli 2009 13:52 schreef neo2000 het volgende:
Precies. Opties, zoals dus de velgen en audio.. Bumpers etc. zullen volgens mij niet veel uitmaken TS.. Zijn niet echt optioneel bij de auto..
Nadat er Polen in hebben gereden is dat ding in dezelfde technische staat als en auto uit 1988.quote:Op zondag 12 juli 2009 12:56 schreef Turquaz52 het volgende:
Waar zien jullie 88..??
Ik heb het hier over 1998
wat denk jezelf Einstein, dat BMW die spuuglelijke dingen tegen betaling op hun auto schroeftquote:Op zondag 12 juli 2009 14:35 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Hmmm okee.. en die Lexuslooks-kerstverlichting?
quote:Op zondag 12 juli 2009 15:32 schreef Klonk het volgende:
[..]
wat denk jezelf Einstein, dat BMW die spuuglelijke dingen tegen betaling op hun auto schroeft
Nee.quote:Op zondag 12 juli 2009 16:45 schreef Googolplexian het volgende:
Verhuis naar Polen en probeer 'm door te verkopen aan een maffe Nederlander (of iets uit die richting) voor 20 keer de dagwaarde.kennelijk werkt het
je kunt ook gewoon alle verlichting eraf slopen, gewoon voor de zekerheidquote:Op zondag 12 juli 2009 16:34 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]Nee.. maare moet ik deze op laten voor waarde vermindering of is dit juist waarde verhoging (ja, jweet maar nooit bij de rdw, tis iig aftermarket
)
Zoveel mogelijk tips mensen
Zoals ik al zei denk ik dat het ding zijn leven begonnen is met gele platen en een NL sticker.quote:
Poolse 316i op gas is nou niet direct de meest afgeladen luxe BMW-versie.quote:Op zondag 12 juli 2009 12:53 schreef Herr.Flick het volgende:
...
Kijk, als je de meest luxe versie hebt, en dat staat ook op kenteken, dan heeft het vrij weinig zin om een optie eruit te halen die er toch al 'standaard' in zat...
...
316..?quote:Op zondag 12 juli 2009 19:21 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Poolse 316i op gas is nou niet direct de meest afgeladen luxe BMW-versie.
Ik zou minstens 1 lijk in de kofferbak laten liggen om de BPM te minimaliseren.
2.5liter 6cilinder automaatquote:
uhh.. dat zou goed kunnen ja..??!!quote:Op zondag 12 juli 2009 19:45 schreef Googolplexian het volgende:
Bedoel je niet een BMW E36 323i Executive 2.5L straight 6 DOHC Automatic M-Tech Vanos ABS U9?
2-deurs of 4-deurs?quote:Op zondag 12 juli 2009 19:54 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
uhh.. dat zou goed kunnen ja..??!!Ik heb ook TCS
Om al die raw powah van die antieke Poolse automaat (tussen haakjes "op gas") op de weg te houden?quote:Op zondag 12 juli 2009 19:54 schreef Turquaz52 het volgende:
uhh.. dat zou goed kunnen ja..??!!Ik heb ook TCS
ff verward met een E36 316i in een ander topic.quote:Op zondag 12 juli 2009 19:26 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
316..?![]()
![]()
Eerder een 323i 2.5L M-Tech![]()
en ehmm.. is het beter dan dat het een Ex-NL auto was..? Dan hoef ik geen BPM te betalen neem ik aan..? En hoe kom ik er achter..?
192pk vind ik toch een aardig vermogen hoorquote:Op zondag 12 juli 2009 23:03 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Om al die raw powah van die antieke Poolse automaat (tussen haakjes "op gas") op de weg te houden?
edit : E36 2.5quote:Op zondag 12 juli 2009 23:30 schreef Athmozz het volgende:
[..]
192pk vind ik toch een aardig vermogen hoor
Daar heb je echt tractiecontrole voor nodig bij een RWD, of je staat bij elke iets te grof genomen bocht met je neus in de richting waar je uit kwam. Een E36 2.5 is geen afgetrapt golfje hoor
Nee, TS hoeft inderdaad alleen maar uit te leggen hoe hij aan die gejatte auto komt.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:26 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
ff verward met een E36 316i in een ander topic.![]()
Maar als het ding idd. al eens op NL kenteken heeft gestaan hoef je geloof ik niet weer opnieuw BPM te betalen. Er is immers al eens eerder BPM betaald.
Kan je denk ik aan de hand van chassisnr. wel navragen bij de RDW/Douane
ik nam met 30/40 de rotonde 3 kwart, voelde dat de achterkant uitbrak, en niet zo'n beetje ook. ik stuurde op tijd terug anders was het doei doei achtervelg/as.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:42 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
edit : E36 2.5ik noem 't wel een 323i
170 hele pk'tjes![]()
en maar 1345 kilogrammetjes
en dan 11 jaar oud
en dan uit Polen
en dan automaat
en dan op gas
Als het goed is rijd je nog helemaal niet in die BMW dus zou je het moeten hebben over één van die twee andere sloopbakken.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:03 schreef Turquaz52 het volgende:
+ 170PK of niet, ik rij wel relaxer en comfortabeler op de snelweg dan jij in je Del Snol
Helpt goed dan dat TCSquote:Op maandag 13 juli 2009 11:56 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
ik nam met 30/40 de rotonde 3 kwart, voelde dat de achterkant uitbrak, en niet zo'n beetje ook. ik stuurde op tijd terug anders was het doei doei achtervelg/as.![]()
En op gas rijdt ie al een lange tijd niet meergewoon 100 octaan V-Power
ofwel je TCS aanzetten, ofwel banden met de meeste grip achteraan monteren & minder hard rond je rond punt gaan :pquote:Op maandag 13 juli 2009 11:56 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
ik nam met 30/40 de rotonde 3 kwart, voelde dat de achterkant uitbrak, en niet zo'n beetje ook. ik stuurde op tijd terug anders was het doei doei achtervelg/as.![]()
of wanli banden oidquote:Op maandag 13 juli 2009 14:48 schreef dekilo het volgende:
De auto zal wel kale banden hebben icm nat wegdek.
Valt wel mee hoor. Mijn oude E36 325i en huidige E46 330i doen het ook zonder tractiecontrool (laatste heeft wel ASC+T, heet 't geloof ik, maar dat is meer om uit te zetten als er sneeuw ligtquote:Op zondag 12 juli 2009 23:30 schreef Athmozz het volgende:
[..]
192pk vind ik toch een aardig vermogen hoor
Daar heb je echt tractiecontrole voor nodig bij een RWD, of je staat bij elke iets te grof genomen bocht met je neus in de richting waar je uit kwam. ....
jah.. die verrekte airback sensoren. kutdingen zijn dat.quote:Op maandag 13 juli 2009 10:27 schreef boegschroef het volgende:
. En straks nog problemen krijgen met je airback sensoren en
mijn 320d met 136pk draai ik al om als de tractiecontrole uit staatquote:Op maandag 13 juli 2009 19:00 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Mijn oude E36 325i en huidige E46 330i doen het ook zonder tractiecontrool (laatste heeft wel ASC+T, heet 't geloof ik, maar dat is meer om uit te zetten als er sneeuw ligt. DSC (tractioncontrol) is niet standaard/heb ik niet.
eens een andere verdeler zoeken, bij mijn garage krijg je PS2 225 / 45 / 17 voor 150¤ per band (135 voor de band, 15 voor de rest), montage & alles inclusiefquote:Goeie banden/winterbanden zijn wel van belang. Michelin PS2 bevallen mij erg goed; maar die kosten ¤950 voor 4![]()
Nee maar als je door het zijwaarts gaan met je velg tegen de stoeprand knalt wel he helder licht.quote:Op maandag 13 juli 2009 13:29 schreef Athmozz het volgende:
[..]
ofwel je TCS aanzetten, ofwel banden met de meeste grip achteraan monteren & minder hard rond je rond punt gaan :p
van zijwaarts gaan heb je geen kapotte velg / as hoor
Dan is het niet het zijwaarts gaan wat je velg beschadigt... Zo moeilijk is het ook niet om hem weer recht te trekken als de achterkant wat scheef gaat.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 08:21 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nee maar als je door het zijwaarts gaan met je velg tegen de stoeprand knalt wel he helder licht.
alsof ik daar ooit aan getwijfeld hebquote:En een BMW rijd echt wel relaxter dan een Del Snol...heb eens in zo'n ding gezeten maar dat zijn net grasmaaiers zoveel toeren hebben die nodig om beetje fatsoenlijk weg te komen. Kreeg koppijn van dat gejank van die motor![]()
Uh....huhquote:Op dinsdag 14 juli 2009 08:28 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Dan is het niet het zijwaarts gaan wat je velg beschadigt...
Zo moeilijk is het ook niet om hem weer recht te trekken als de achterkant wat scheef gaat.
[..]
Daar had hij het toch over dat hij zijwaarts op een rotonde ging dus in de buurt van een stoeprand en niet op een open stuk weg.quote:Op maandag 13 juli 2009 11:56 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik zou naar de dokter gaan.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:36 schreef Athmozz het volgende:
45° uitslag voelt ook al als veel aan hoor
Pardon..?? Jaloers..?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:41 schreef Klonk het volgende:
turq ik heb dat ding net in het echt gezien (ben door je straat gefietst) maar men, wat een pauperbak
daar hoef je echt geen slooponderdelen op te schroeven om hem beroerd eruit te laten zien...
Hij bespaart juist enorm veel geld door even 4km naar zn werk/school te fietsen. Waar jij die bak voor nodig hebt? En zelfs met originele lichten is dat ding enorm pauper. Kanariegeel...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:01 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Pardon..?? Jaloers..?![]()
Enige wat de auto zo verneukt uit laat zien zijn die lelijke achterlichten (die ik zo ruil tegen originele).. Zelfs de uitlaat zijn sierstukken dus je hoort helemaal niks nada nopes uit de uitlaat..![]()
De velgen blijven er onder, die zijn ubercool![]()
Ga jij maar verder fietsen, terwijl ik met lekker in de D zet, beetje gas geef en heerlijk geniet van me leren bekleden ipv dat harde zadel in me kont![]()
Wat de mijne heeft gekost gaat niks aanquote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:09 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Hij bespaart juist enorm veel geld door even 4km naar zn werk/school te fietsen. Waar jij die bak voor nodig hebt? En zelfs met originele lichten is dat ding enorm pauper. Kanariegeel...Die kleur is overgenomen van een kanarie die half is gebleekt man.
Zo'n bak stond bij mn werk om de hoek voor 1000 euro te koop. Welliswaar zonder leren bekleding, of iets minder vermogen. Wel met originele lak, wat al een groot pluspunt is. Het verschil? Handgeschakeld, iets minder vermogen en geen leren bekleding. Wat heeft de jouwe gekost?
En doet het nog pijn in je reet van dat harde zadel..quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:10 schreef Klonk het volgende:
nee hoor absoluut niet jaloers, zou niet durven en niet willen trouwens
goed zadel = geen pijnquote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:21 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
En doet het nog pijn in je reet van dat harde zadel..
Eindelijk. Een BMW Kenner.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:24 schreef Charged het volgende:
Kleur zou wel eens origineel kunnen zijn..Dakargeel,kijk eens op de voorste veerpoten..staat het op.(zwarte sticker)
Die spiegels sloopte ik er ook af..zet dan echte m3 spiegels erop,zonder die gekke knipperlichtjes erin.
Voorbumper is geloof ik een M-tech,geen M3
Nee nee, automaat blijft er lekker in.. Heerlijk..quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:31 schreef boegschroef het volgende:
Ziet er toch niet slecht uit op de foto's. Misschien in het echt wel maar zo iig niet.
Als het de mijne was:
m3 spiegels zonder knipperlichten,
heldere achterlichten (niet de lexus look maar orgineel met witte knipperlichten),
Andere velgen (persoonlijke smaak. Ik heb deze velgen nooit mooi gevonden ook niet onder een M6,
Gas eruit. Weg met die lelijke slangen onder de kap (en een veerpootbrug erin),
en die ontzettend lelijk scheve nieren eraf.
Verder een tip van een mede bmw automaat rijder.... als je niet veel file rijd leg er een schakelbak in..... Veel meer rijplezier....
Misschien heeft "De Banaan" ooit wel een aanrijding gehad en zijn er daarna imitatienieren opgeknutseld door Pjotr en kompanen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:20 schreef Athmozz het volgende:
het zijn zeker geen E46 nieren.
E46 nieren pre facelift zijn bovenaan wat afgeronder & hebben de buitenkant iets schuiner omhoog lopen. E46 na facelift zijn in de onderhoeken véél afgeronder dan wat er op zijn bmw zit.
waar ze wel vandaan komen & of ze origineel zijn weet ik niet
Het kan natuurlijk ook nog een zelfbouwprojectje zijn geweest van Turquaski van fok.pl.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:35 schreef Athmozz het volgende:
best mogelijk natuurlijk. Zeker aangezien er blijkbaar een echte M3 achterbumper op zit en een Mtech voorbumper... (bumpers ken ik niets van, das niet zo mijn ding)
Inderdaad.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:16 schreef RealZeus het volgende:
En ik krijg gelijk een banner met "BMW leasen?"
Ik vind het een echte pauperbak: hij is geel, verlaagd, te grote velgen en natuurlijk die verschrikkelijke achterlichten, die elke pauper op zijn sjonniebak schroeft.
En nee, ik ben zeker niet jaloers, ik heb liever een betrouwbare auto.
-M3 wannabee spiegels? Checkquote:Op dinsdag 14 juli 2009 03:12 schreef Turquaz52 het volgende:
In ieder geval.. hierbij de pics, indien mensen niet geloven dat ie van mij is, hij staat ook voor mijn deur en sommige van Fok weten ook waar ik woon en weten dat het mijn huis is(de achterste clio is trouwens van mams)...
Dat blok uit de E36 staat nochtans bekend om zéér sterk te zijn en veel km's te kunnen bollen zonder problemen... (of je moet spreken op de vorige poolse eigenaarquote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:16 schreef RealZeus het volgende:
En nee, ik ben zeker niet jaloers, ik heb liever een betrouwbare auto.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:33 schreef Linnie20v het volgende:
Whahahah die kleur, wie heeft nou een gele auto??![]()
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:41 schreef Linnie20v het volgende:
Ik heb zelf een geel hok
Dit was mijn verkapte TVP ...
maak het imago van de BMW rijder nog wat verder om zeep jaquote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:17 schreef YoshiBignose het volgende:
En nu lekker scheuren, rechts inhalen, bumperkleven, hmmmmmmmmmmmm BMW maakt rijden geweldig
quote:Op maandag 13 juli 2009 20:44 schreef Athmozz het volgende:
[..]
mijn 320d met 136pk draai ik al om als de tractiecontrole uit staat(maar goed, een diesel heeft ook wel vrij veel koppel zitten)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:17 schreef rival het volgende:
[..]
tractiecontrole staat aan & vangt alles perfect op. Ik geef al plankgas midden in een bocht, dan houdt de elektronica hem op het punt waar ik het snelste door de bocht kan zonder om te kerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Je moet ook rekening houden dat hij qua koppel in het laag nog meer mee heeft dan een 330i, dus laten omkeren is dan echt zo moeilijk niet
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
Een pinnetje wat me tankdop vast houd is teruggeschoten, deze hoef ik alleen eventjes terug te plaatsen is dat geregeld, me deur stond nog open dus dat zag er scheef uit.. en 1 of beide nieren zitten vanaf de bovenkant beetje los, terug inklikken zou dit moeten helpen..quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:46 schreef hamkaastosti het volgende:
hahaha wat een hok..
wel pluspunten dat het een bmw is en een 6 cilinder..
verder is de kleur kut, de meuk hangt aan alle kanten scheef in. Dit kun je allemaal wel vervangen of je zet een petje op en gaat scheef op je stoel zitten en los het zo op.
Daar gaat het dan mis met jullie Turqen..! "Lekker groot en breed" wordt in Nederland heul niet als subtiel gezien!quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:19 schreef Turquaz52 het volgende:
Wat heeft iedereen tegen die velgen![]()
Ik dacht zijn wel subtiel, lekker groot en breed![]()
Daar doe je de meeste Nederlanders wel heel veel eer aan. Je moest ze hier de kost eens geven die debiele velgen onder hun Golfje III, Opel of Civic hebben.quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:59 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Daar gaat het dan mis met jullie Turqen..! "Lekker groot en breed" wordt in Nederland heul niet als subtiel gezien!
Hoezo..?? Weetje hoe heerlijk rijden dat is..?quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:58 schreef Richel het volgende:
Turq, een automaat?
Dat valt mij vies tegen van je.
Cupra zeker.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:41 schreef Linnie20v het volgende:
Ik heb zelf een geel hok
Dit was mijn verkapte TVP ...
Iedereen heeft wel wat te zeggen. Ik vind dit al een hele vooruitgang vergeleken met je uno en die andere gare bakken waar je steeds mee aan komt zettenquote:Op woensdag 15 juli 2009 13:23 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Hoezo..?? Weetje hoe heerlijk rijden dat is..?![]()
![]()
Serieus, ik was altijd tegen automaatjes dit automaatjes dat..
Maar eenmaal zelf een 6 cilinder 2,5L Automaat gekocht.. wil echt niks meer anders![]()
Heb nog altijd een corsa en Uno die handgeschakeld zijn..
quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:44 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Iedereen heeft wel wat te zeggen. Ik vind dit al een hele vooruitgang vergeleken met je uno en die andere gare bakken waar je steeds mee aan komt zetten
4cilinder 1.8 8v vs. 6 cilinder 2.5 24v vanosquote:Op woensdag 15 juli 2009 13:50 schreef YoshiBignose het volgende:
Is het een automaat? Geniaalmaar ik denk, in combinatie met de 323i dat dit ding nog niet eens zoveel sneller is dan mijn 4 cilinder 318ci.
JIJ moet daar rekening mee houdenquote:Op woensdag 15 juli 2009 09:27 schreef Athmozz het volgende:
[..]
tractiecontrole staat aan & vangt alles perfect op. Ik geef al plankgas midden in een bocht, dan houdt de elektronica hem op het punt waar ik het snelste door de bocht kan zonder om te keren. Je moet ook rekening houden dat hij qua koppel in het laag nog meer mee heeft dan een 330i, dus laten omkeren is dan echt zo moeilijk niet
kheb de nieuwe 2.0 motor he (E46)quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:00 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
4cilinder 1.8 8v vs. 6 cilinder 2.5 24v vanos![]()
okee. jij wint
elk jaar is het blok sneller dan de vorige, MAAR, elk jaar is de auto zwaarder dan de vorige (over het algemeen natuurlijk, uitzonderingen daargelaten)quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:33 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
kheb de nieuwe 2.0 motor he (E46)die is best wel snel hoor, volgens specificatie 9.3 sec naar 100. jij hebt een oude (automaat) 2.5. ik denk wel dat jouwe iets sneller is (kheb niet gezegd dat ik zou winnen), maar zal niet heel veel schelen
Het was toch vermogen van 2.3 liter, dus niet noemenswaardig. Zeker niet op 1300 kg en automaat.quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:00 schreef Turquaz52 het volgende:
6 cilinder 2.5 24v vanos![]()
okee. jij wint
quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:40 schreef wobbel het volgende:
Heb je die bak nou inmiddels al ingevoerd?
Dat is zo. 9 sec naar 100 vind ik hier, mijne 9.3 sec. Verschilt dus niet veel.quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:48 schreef rival het volgende:
[..]
elk jaar is het blok sneller dan de vorige, MAAR, elk jaar is de auto zwaarder dan de vorige (over het algemeen natuurlijk, uitzonderingen daargelaten)
tegen een 2.5 24v vanos heb je echt weinig in te brengen hoor
lijkt me voor een m50b25 vanos erg traagquote:Op woensdag 15 juli 2009 14:59 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Dat is zo. 9 sec naar 100 vind ik hier, mijne 9.3 sec. Verschilt dus niet veel.
Oh vandaar, ja tegenwoordig ben je niet trager meer met een automaatquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:25 schreef YoshiBignose het volgende:
De handgeschakelde bak is 1 sec sneller dan de automaat he. Is nog geen tiptronic ofzo wat er in zit
Niet van een Pool maar van een Nederlander met dubbele paspoort..quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:12 schreef YoshiBignose het volgende:
Hoezo heb je hem gekocht van een Pool trouwens, zijn toch zat E36's hier in NL te koop.
Je gaat me toch niet vertellen dat dat ding nog op pools kenteken staat he?quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:40 schreef wobbel het volgende:
Heb je die bak nou inmiddels al ingevoerd?
waarom?quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:03 schreef kevin20vt het volgende:
@ Athmozz: ga jij eerst maar eens een cursusje "driften" doen voordat je dat op de openbare weg gaat doen.
Dit is een E36, maar de E30 is ook niet lelijkquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:09 schreef OxygeneFRL het volgende:
He Turq, kon net eindelijk pas je fotos zien van je BMW. Ik moet zeggen dat dat model (geloof de E30?) het enige model is wat ik nog zou overwegen om te kopen als BMW. Netjes! Goed poetsen en polijsten kom je al een heel eind. Zelfs daar wil ik je nog wel es mee helpen
Wat heb je er voor betaald, als ik vragen mag?quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:21 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Niet van een Pool maar van een Nederlander met dubbele paspoort..
Ik ken hem al langer dan vandaag.. en tja.. why not..?
Ik heb geen ervaring met BMW maar een Pools verleden lijkt me niet bevorderlijk voor de betrouwbaarheid.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:56 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Dat blok uit de E36 staat nochtans bekend om zéér sterk te zijn en veel km's te kunnen bollen zonder problemen... (of je moet spreken op de vorige poolse eigenaar)
quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:03 schreef kevin20vt het volgende:
@ Turquaz: OMG die bak ken ik, die reed hier eerder ook al rond. Doe me alleen een plezier, haal ook die gruwelijk lelijke velgen eronderuit
E30 M3quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:21 schreef Athmozz het volgende:
als ik het doe dan doe ik het direct goed
Ik ken mezelf, als ik een E30 cabrio als 2de koop en het is geen M3 ga ik die toch maar een paar maand houden & me alsnog een M3 E30 kopen. Dan beter direct de volle mep betalen & geen 2 wagens kopen.
Of zaterdag..?quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:15 schreef YoshiBignose het volgende:
Inderdaad... maar ik ben ook maar een student. Zijn niet alle 3 van mij. De E46 is eigenlijk mn auto, die E36 hoop ik morgen te verkopen en die ander is van m'n tante.
Net ff scheuren in die E30 op de snelweg hahahaha. Dat ding ziet er niet uit, antenne krom, overal vlekken en verkleuringen, roest, plastic dat eraf valt. 4 versnellingen, ff gas op de snelweg... komt er zo'n nieuwe audi 3.0 aanscheuren met 160, die zat toch wel raar te kijken toen ik in die roestbak nog 180 ging. Voel me alleen niet helemaal veilig, hij is nogal windgevoelig.
Ik tel dan voor het gemak kampers, tokkies en zigeuners niet mee he..?quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:13 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Daar doe je de meeste Nederlanders wel heel veel eer aan. Je moest ze hier de kost eens geven die debiele velgen onder hun Golfje III, Opel of Civic hebben.
swap dan iig de motor van een E36 M3...quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:16 schreef Athmozz het volgende:
De E30 is gewoon de mooiste 3 die er by far gemaakt is.
* Athmozz legt nog steeds opzij voor een originele E30 M3 cabrio
en dan beginnen met de ophanging ook te veranderen, en er een M3 bodykit op te zetten? Neen hoor, gewoon wat meer opzij leggen & het direct goed doenquote:Op woensdag 15 juli 2009 23:09 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
swap dan iig de motor van een E36 M3...
Thanks, stel ik op prijs..quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:09 schreef OxygeneFRL het volgende:
He Turq, kon net eindelijk pas je fotos zien van je BMW. Ik moet zeggen dat dat model (geloof de E30?) het enige model is wat ik nog zou overwegen om te kopen als BMW. Netjes! Goed poetsen en polijsten kom je al een heel eind. Zelfs daar wil ik je nog wel es mee helpen
maw: De M3 heeft maar een 4 cillindertje terwijl de 328i een 6 cilinder heeft.. kun je net zo goed een e36 M3 blok inlepelen want die heeft een 3.0/3.2L 6 cilinderquote:Op woensdag 15 juli 2009 23:11 schreef Athmozz het volgende:
[..]
en dan beginnen met de ophanging ook te veranderen, en er een M3 bodykit op te zetten? Neen hoor, gewoon wat meer opzij leggen & het direct goed doen
Het rendement van een 4 pitter is wel hoger dan van een 6..quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:18 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
maw: De M3 heeft maar een 4 cillindertje terwijl de 328i een 6 cilinder heeft.. kun je net zo goed een e36 M3 blok inlepelen want die heeft een 3.0/3.2L 6 cilinder
Dat wel, maar een 6 pitter geeft toch wat meer evenwicht, wat meer luxe en comfort..quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:28 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Het rendement van een 4 pitter is wel hoger dan van een 6..
Jaloers..?quote:
Veel mensen die jij jaloers noemt hebben een eigen huis, lekker wijf in bed en spaargeld op de rekening.quote:Op donderdag 16 juli 2009 01:54 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Dat wel, maar een 6 pitter geeft toch wat meer evenwicht, wat meer luxe en comfort..
[..]
Jaloers..?
Je bent niet de enige hoor
Ach ja zo heeft ieder zijn eigen, de een heeft op zijn 20ste nog hobby's als auto's en brommers en de ander heeft al een kind rondhuppelen. Ik moet er zelf niet aan denken om nu al kinderen te hebben (ben zaterdag 27).quote:Op donderdag 16 juli 2009 07:56 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Veel mensen die jij jaloers noemt hebben een eigen huis, lekker wijf in bed en spaargeld op de rekening.
Allemaal spul wat jij jezelf ontzegt door al je geld op jouw leeftijd in auto's te steken.
Jaloers? Ik vind 't echt een geinige bak en ik gun het je van hartemaar jaloers ... neuh.
Alvast gefeliciteerd ^^ Ben 2 weken geleden 38 geworden en ook nog geen kinderen hier.quote:Op donderdag 16 juli 2009 07:59 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ach ja zo heeft ieder zijn eigen, de een heeft op zijn 20ste nog hobby's als auto's en brommers en de ander heeft al een kind rondhuppelen. Ik moet er zelf niet aan denken om nu al kinderen te hebben (ben zaterdag 27).
Dank u en amen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 08:07 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Alvast gefeliciteerd ^^ Ben 2 weken geleden 38 geworden en ook nog geen kinderen hier.
Ben zelf nog kind.
waarom denk je dat iedereen gelijk jaloers is als ze het geen mooie auto vinden? Heb je compensatie-drang ofzo?quote:Op donderdag 16 juli 2009 01:54 schreef Turquaz52 het volgende:
Jaloers..?
quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:09 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
swap dan iig de motor van een E36 M3...
Alvast gefeliciteerd..quote:Op donderdag 16 juli 2009 08:07 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Alvast gefeliciteerd ^^ Ben 2 weken geleden 38 geworden en ook nog geen kinderen hier.
Ben zelf nog kind.
Heb je het neuqen al wel uitgevonden?quote:Op donderdag 16 juli 2009 08:07 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ben zelf nog kind.
of erg cheapquote:Op donderdag 16 juli 2009 08:15 schreef ktnxbye het volgende:
[..]
waarom denk je dat iedereen gelijk jaloers is als ze het geen mooie auto vinden? Heb je compensatie-drang ofzo?
heel erg duur kan die bak nooit geweest zijn, of je bent hard genaaid omdat je de prijs niet wilt noemen, dus ik snap niet wat de big deal nu is.
Als auto handelaar (ja dat is wat ik de laatste tijd doe) kan ik je zeggen dat golfjes niks meer waard zijn, een golf 2 koop ik voor 100-400 euro een een Golfje 3 GTI had ik laatst gekocht voor 250 euro met een deuk in de motorkap en bumper kapot.. dus tja.. auto waardes verschillen heel veel van elkaarquote:Op donderdag 16 juli 2009 12:01 schreef Sjibble het volgende:
[..]
of erg cheap
de gemiddelde sjonniebak met lexuslichten gaat weg voor de 2/3 prijs van de fabrieksuitvoering die 2 ton heeft afgelegd. Golf 3 gaan gemiddeld weg voor 950 in die staat, ik heb ze gezien voor 700.
ff marktplaats/autoscout checken
Zijn dat dan geen auto's waar mensen snel van af moeten omdat er wel meer mee mis is?quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:18 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Als auto handelaar (ja dat is wat ik de laatste tijd doe) kan ik je zeggen dat golfjes niks meer waard zijn, een golf 2 koop ik voor 100-400 euro een een Golfje 3 GTI had ik laatst gekocht voor 250 euro met een deuk in de motorkap en bumper kapot.. dus tja.. auto waardes verschillen heel veel van elkaar![]()
En als het goed is, is een 4e auto onderweg.. een Fiat Uno Selectra..
Nee hoor, ik snap alleen niet waarom je 3 barrels hebt ipv 1 mooie wagen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 01:54 schreef Turquaz52 het volgende:
Jaloers..?
Da's toch met dat boutje en dat moertje?quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:57 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Heb je het neuqen al wel uitgevonden?
quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:37 schreef CasB het volgende:
[..]
Nee hoor, ik snap alleen niet waarom je 3 barrels hebt ipv 1 mooie wagen.
en een schroefje en een nippeltje!quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:49 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Da's toch met dat boutje en dat moertje?
Nee, auto's met werk..quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:29 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Zijn dat dan geen auto's waar mensen snel van af moeten omdat er wel meer mee mis is?
2 barrels en 1 goedequote:Op donderdag 16 juli 2009 13:37 schreef CasB het volgende:
[..]
Nee hoor, ik snap alleen niet waarom je 3 barrels hebt ipv 1 mooie wagen.
Thanks..quote:Op donderdag 16 juli 2009 18:52 schreef Charged het volgende:
hmzz..beetje sneu sommige berichten hier...ik ben het ermee eens dat het Uno gedeelte niet geweldig in elkaar gezet (beter gezegd,uit elkaar gesloopt) is maar deze e36 kan er met wat lichte aanpassingen goed mee door.
Ik bedoel,okee..geel..was een modekleur van een aantal jaren geleden maar dit is wel een orginele bmw kleur en gedaan door bmw individual,velgen?...ach..ieder zijn eigen smaak toch?
Lexus look achterlichten wil hij zelf al eraf halen,en dat ene scheve niertje en dat scheve tankdop dekseltje..als je daarover gaat huilen..iedereen weet zolangzamerhand wel dat Turqie best wel handig is met auto's dus dat zal niet zo'n probleem zijn om te repareren.
Ik hoor velen alleen maar negatieve dingen opsommen.
Jammer.
Al met al,ik vind het best wel lol om te zien dat hij daar plezier in heeft,dat afkraken heeft geen nut en een beetje petrolhead is ook met vallen en opstaan begonnen.
Ik in ieder geval ook zo..
hmmm...quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:05 schreef Charged het volgende:
Die bestaan niet meer..ze zijn wat slimmer tegenwoordig.
Edit.verkoop ze aan een Pool?
Like whatquote:Op donderdag 16 juli 2009 19:17 schreef Charged het volgende:
btw,schop die Uno en Corsa de straat op...heb over een paar maanden wat leuks te koop voor je...i know you will like it.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:29 schreef Charged het volgende:
Kan me herinneren dat je 4th gen prelude leuk vond?
En voor 6000 euro kun je een heeeele nette E36 kopen hoorquote:Op donderdag 16 juli 2009 12:01 schreef Sjibble het volgende:
[..]
of erg cheap
de gemiddelde sjonniebak met lexuslichten gaat weg voor de 2/3 prijs van de fabrieksuitvoering die 2 ton heeft afgelegd. Golf 3 gaan gemiddeld weg voor 950 in die staat, ik heb ze gezien voor 700.
ff marktplaats/autoscout checken
Marktplaats: 4500-7000 crap en 8000-12000 degelijk
Autoscout24: 5000-8000
http://www.autoscout24.nl/List.aspx?vis=1&make=13&model=1642&fuel=B&fregfrom=01%2f01%2f1996+00%3a00%3a00&fregto=12%2f31%2f1998+00%3a00%3a00&pricefrom=1000&cy=NL&page=1&maxresults=500&results=20&ustate=N&ustate=U&um=True&sort=price&zipc=NL
Oordeel zelf. Maar als die bak 6000 heeft gekost, had ik allang een golf 5 gehaald, of een andere degelijke auto. 6000 voor jouw BMW is ronduit belachelijk
Haal ik liever dit, engels of niet
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=vzq11gbwksj1
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=l1cmeurv4hhs
Why is that..? Heb ik iets verkeerds gezegd ofzo..?quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:35 schreef Charged het volgende:
laat em maar kopen..heb serieus tijd verspild op pta met dit topic
Wat heb je binnenkort te koop dan? Misschien heb ik wel interessequote:Op donderdag 16 juli 2009 21:35 schreef Charged het volgende:
laat em maar kopen..heb serieus tijd verspild op pta met dit topic
Een 4th gen 2.0 Prelude..quote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:32 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Wat heb je binnenkort te koop dan? Misschien heb ik wel interesse
Ohw.. Is van zijn vriendinquote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:58 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Zo ver was ik ook gekomenIk mot details hebbuh!
Met een G40 blok toch..?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:44 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Nee, geen Cupra...![]()
Een Polo 2 kanariegeel met zwart verbreed staal
Hoe ik dat weet he..quote:
Grote jongen..quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:22 schreef Turquaz52 het volgende:
Een 2.0 kon me Corsa laatst moeilijk bijhouden, tot de 2e versnelling was ik sneller..
Beetje laat mee met zo'n reactie hea..?quote:
wat denk je zelfquote:
Thanks linnie.. eindelijk iemand die het snaptquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:34 schreef Linnie20v het volgende:
Mensen, het is een turk en wat doen die? Juist, de gehele zomervakantie naar Turkije
Dus ik gok dat ie nog een weekje of 2 weg is ??
god jezus man...1 fatsoenlijke reply van je..dooie diender....echt serieusquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:08 schreef OxygeneFRL het volgende:
Kan je daar niet gewoon blijven ofzo?
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:08 schreef OxygeneFRL het volgende:
Op zich niet.... maar je kan er vergif op nemen datquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:37 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]och, niks mis met Turken toch.. het zijn die Marokkanen.
Dat met zwart geld is betaalt en de NL staat er verlies door heeft.quote:ik heb me eige huisje daar aan zee
Zodra jij je pc uitzet en nooit meer aan doet kan ik je garanderen dat je je niet meer aan hem hoeft te ergeren. Promise.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:08 schreef OxygeneFRL het volgende:
Idd, wie heeft er nou een vakantiehuisje ergens 4000km verderop, om er eens in de 3 jaar te wezen voor 5 wekenquote:Op zondag 16 augustus 2009 00:26 schreef vannelle het volgende:
Begrijpt nou niemand dat het ws. zijn eigen huis niet is en alleen maar spreektaal?
Huisje zal wel van een oom of zo zijn maar tijdens de vakantie is het voor het gevoel ZIJN huis.......
Misschien zelfs wel van zijn ouders, wie zal het zeggen........
Kap toch gewoon eens met die vooroordelen of kutgrapjes, het blíjft niet leuk.
Lekker kansloze reactie.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:08 schreef OxygeneFRL het volgende:
I Second that...quote:Op zondag 16 augustus 2009 00:35 schreef kevin20vt het volgende:
I'm with Vannelle en Charged, Oxy wat zet je jezelf toch continu voor lul manKap er toch gewoon mee, er is hier echt niemand die je stoer vind als je turquaz afzeikt
![]()
Die zet zichzelf wel voor gek, heeft ie jou niet voor nodig
Ik ging ver van uit dat ie wel weer terug in NL was?quote:Op zondag 16 augustus 2009 00:35 schreef kevin20vt het volgende:
I'm with Vannelle en Charged, Oxy wat zet je jezelf toch continu voor lul manKap er toch gewoon mee, er is hier echt niemand die je stoer vind als je turquaz afzeikt
![]()
Die zet zichzelf wel voor gek, heeft ie jou niet voor nodig
@ Sjibble: lezen is ook een kunst, hij zegt toch dat ie niet gekeurd is omdat hij op vakantie is...
5 weken thee drinken met je familie lijkt me ook niet gezelligquote:Op zondag 16 augustus 2009 13:21 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Ik ging ver van uit dat ie wel weer terug in NL was?WTF moet je op fok, als je eens in de 3 jaar bij je familie langskomt?
hehehe, thanks..quote:Op zondag 16 augustus 2009 16:54 schreef Koepert het volgende:
ouwe sjacheraar die je ook bent...
Net huisje hoor
Komt omdat jij het uitgeeft aan de troep op en onder je auto...quote:Op zondag 16 augustus 2009 17:01 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik spaar ook al me hele leven maar daarmee spaar ik geen 15K bij elkaar hoor. We weten wel weer waar dat vandaan komt
Dat is wel een ding: wij denken vaak in Nederlandse prijzen, maar als ik kijk wat mijn zus en zwager voor hun huis in Zweden betaald hebben, daar heb je in Nederland een bouwval voor.quote:Op zondag 16 augustus 2009 16:47 schreef Turquaz52 het volgende:
Nee ik heb ook me eige huisje aan zee, weetje hoeveel een huis kost om hem te laten maken vanuit niks..?? Laat ik het zo zeggen een 2/3 verdieping hoge villa kost daar 50.000 euro excl. land. en dan leef je ook in luxe met alles er op en dr aan. You name it: Marmer overal en alles luxe afgewerkt blablabla...
Ik heb de mijne destijds gekocht voor 15.000 euro, ik ben misschien maar 18 jaar, maar sparen doe ik al heel lang. Auto's verminderen steeds waarde, waarom zou ik daar steeds geld aan verspillen.?
Ik behandel ze toch steeds als speelgoed, ik race er mee, ik cross er mee, ik jump er mee en snij de dak er van af.. Ik post wel een foto als ik daar de gelegendheid voor heb. Ben zowieso van plan om binnen 10 jaar nog een huis te laten bouwen, en deze wat ik nu heb door te verkopen of er bij te houden.
Laat ik het je zo zeggen, deze kost rond de 25.000/30.000 euro:
[ afbeelding ]
Jij kent zijn uitgavenpatroon toch niet?quote:Op zondag 16 augustus 2009 17:01 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik spaar ook al me hele leven maar daarmee spaar ik geen 15K bij elkaar hoor. We weten wel weer waar dat vandaan komt
Juıst.. Zo hebben mıjn ouders ook 1 appartementje verhuurd. Voor ıets van 150 of 250 euro per maand (Turkse Lıre ıs x2 ongeveer). Best wel luxe appertementje maar tja, je kunt nıet veel vragen, de koersen zıjn daar gewoon anders. Het gaat eigelijk niet puur om het geld, maar eerder dat als je daar bent gelijk je huur kan innen en daar kan uitgeven.. Kijk, ik heb bijvoorbeeld hier een paar merk boxxers gekocht en riemmen van dure merken die net zo nep zijn als Oxy's playmobiel auto.. En dat voor 2,50 per stukquote:Op zondag 16 augustus 2009 17:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat is wel een ding: wij denken vaak in Nederlandse prijzen, maar als ik kijk wat mijn zus en zwager voor hun huis in Zweden betaald hebben, daar heb je in Nederland een bouwval voor.
En dit is een slimme investering: een huis kun je verhuren als je er niet zit.
Is te zien aan je auto. Sorry heur, ik post nooit in PTA, lees er wel eens en ik kan me toch zoooooooo ergeren aan jou irritante comments vriend. Ze staan voornamelijk bol van geflame en afgunstig geblaat.quote:Op zondag 16 augustus 2009 17:01 schreef OxygeneFRL het volgende:
Zwarte Zee gebıed ın Ordu. Tussen Samsun en Trabzon ınquote:Op zondag 16 augustus 2009 18:08 schreef x3ro het volgende:
[..]
Is te zien aan je auto. Sorry heur, ik post nooit in PTA, lees er wel eens en ik kan me toch zoooooooo ergeren aan jou irritante comments vriend. Ze staan voornamelijk bol van geflame en afgunstig geblaat.![]()
enne Turq. leuke huisjes dan. Wat voor een gebied zit je dan voor dat geld?
Wat doet grond daar per vierkantemeter ongeveer? Heel dorp gekocht.. TurQish Mobsterquote:Op zondag 16 augustus 2009 18:30 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Zwarte Zee gebıed ın Ordu. Tussen Samsun en Trabzon ın![]()
Em ehm, over ıs voor het zelfde geld, maar de prıjzen dıe ık noem ıs excl. grond, dıt ıs omdat de vader van mıjn opa de hele dorpje gekocht heeft samen met een famıllıe lıd van hemMet andere woorden, ıedereen dıe bıj ons daar woont ıs van veraf toch famıllıe van elkaar, de een ıs dan weer me vaders oom de ander daar de neef van of dıt of dat
![]()
Deze dorp (stuk land) ıs dus destıjds toen door hun gekocht. De wıtte cırkel ıs gegeven aan me vader en moeder en de huıs daarop heb ık toen gekocht. En mıjn huıs laat ık dan daar ook maken.(De cırkels kunnen groter of kleıner zıjn ın realıteıt, maar je hebt ııg een ıdee
)
[ afbeelding ]
Vroeger dus heel goedkoop, en zoals je mısschıen weet komt zo'n 80% van de hazelnoten v.d. wereld uıt het Zwarte zee gebıed, en een heel groot aantal uıt Ordu en Samsunquote:Op zondag 16 augustus 2009 18:37 schreef x3ro het volgende:
[..]
Wat doet grond daar per vierkantemeter ongeveer? Heel dorp gekocht.. TurQish Mobster
Ik investeer heul niet in plastic pauperautos die door het extra gewicht zich nog langzamer voortbewegen dan dat ze al dedenquote:Op zondag 16 augustus 2009 18:44 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Vroeger dus heel goedkoop, en zoals je mısschıen weet komt zo'n 80% van de hazelnoten v.d. wereld uıt het Zwarte zee gebıed, en een heel groot aantal uıt Ordu en Samsun![]()
ff een voorbeeldje, dıt huısje hıer (1 verdıepıng) kost bıjvoorbeeld +/- 5 a 6 duizend euro![]()
Denk dan maare es na waarin je wilt investeren.. in je Galant Star Track of een Luxe villa aan zee..?![]()
Maarja, genoeg over huizen in Turkije.. Terug naar Poolse import beemers
De M6 velgjes blıjven er gewoon onder, maar dıe uber lelıjke lexuslooks achterlıchten moeten er zsm vanafquote:Op zondag 16 augustus 2009 18:49 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik investeer heul niet in plastic pauperautos die door het extra gewicht zich nog langzamer voortbewegen dan dat ze al deden![]()
Wanneer gaat er weer wat aan die poolmobiel gedaan worden? Vriend van me heeft binnenkort setje van deze in de verkoop![]()
[ afbeelding ]
Kijk/informeer bij t kamp/autosloop? Moet toch niet onmogelijk zijn om E36 standaard achterlichten uit te halenquote:Op zondag 16 augustus 2009 18:55 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
De M6 velgjes blıjven er gewoon onder, maar dıe uber lelıjke lexuslooks achterlıchten moeten er zsm vanaf
Ik zeı nergens Oxy of jıj, met je bedoelde ık het eıgelıjk algemeenquote:Op zondag 16 augustus 2009 19:00 schreef x3ro het volgende:
[..]
Kijk/informeer bij t kamp/autosloop? Moet toch niet onmogelijk zijn om E36 standaard achterlichten uit te halenKan eventueel hier in Maastricht op t welbekende Vinkeslag wel eens kijke. Kom daar komende week toch nog.. Moet alleen even je budget weten
En waarom staat er geen sorry voor je vergelijk van mij met Oxy![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |