abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70857003
Heyss..

Heb al mijn 3e auto er bij, ditmaal een BMW 323i Automaat met een 325i Vanos blok.. Ook op LPG, maar deze is al een hele lange tijd niet gebruikt en ben bang dat de verdamper dood is dus wordt ie er ook uitgeflikkerd..

Ik wil deze op mijn naam zetten en invoeren, de auto staat nu al voor mijn deur als het ware.. (er is voor betaald, en ik heb de papieren).

Het betreft dus een e36 BMW 323i (met een 2,5L Vanos blok) Automaat uit 1998 met MTECH uitvoering (ofzo) met Alles er op en dr aan zoals leer en Climatronic..

Hoeveel zou deze me aan BPM kosten als ik er stoffen interieur in doe en gedeukte spatborden op zet van de sloop? (dus een beetje het schade auto geval)..?

En wat moet ik doen? Eerst op mijn naam zetten of eerst RDW invoeren?

Iemand een paar tips..??

Foto's volgen morgen wel.. (er zitten nog Lexus looks achter lichten op die zsm er van af gaan)

Greetz,
Turqie met 2 maanden zijn rijbewijs, en 1 Uno Cabrio, 1 Slopel Kotsa en 1 BMW 323 Aut
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_70857054
Ik zou die Lexus look lampen er op houden, is een goede waardeverminderaar
There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
  PR/Manusje van alles vrijdag 10 juli 2009 @ 18:43:27 #3
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_70857056
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 18:41 schreef Turquaz52 het volgende:
Heyss..

Greetz,
Turqie met 2 maanden zijn rijbewijs, en 1 Uno Cabrio, 1 Slopel Kotsa en 1 BMW 323 Aut
stoer man.

ow wacht je bent een turk
dan heb ik hier niet gepost.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  vrijdag 10 juli 2009 @ 18:43:46 #4
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_70857063
http://www.autoweek.nl/bpmcalculator.php

Had je niet beter eerst die zaken kunnen regelen voor aankoop?
Every super woman needs a superman; here I am.
  vrijdag 10 juli 2009 @ 18:43:48 #5
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_70857065
De leeftijd van het gebakje is wel belangrijk
pi_70857074
Moet dit trouwens een handleiding tot frauderen worden?
There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
  vrijdag 10 juli 2009 @ 18:44:54 #7
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_70857106
Heb je serieus een auto gekocht uit polen ?

Meeste W-Europese auto's van die klasse worden naar Polen etc uitgevoerd. Dus die bak is waarschijnlijk compleet gaar. Grote kans zelfs dat het 2 (of meerdere) auto's zijn die aanelkaar zijn gelast...

Invoeren eerst herriner ik me.
  vrijdag 10 juli 2009 @ 18:47:08 #8
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_70857168
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 18:44 schreef Buschetta het volgende:
Grote kans zelfs dat het 2 (of meerdere) auto's zijn die aanelkaar zijn gelast...
2e gratis
  vrijdag 10 juli 2009 @ 18:55:36 #9
181657 LordNemephis
computer says no
pi_70857390
Poolse auto's, die zijn toch allemaal gejat uit Nederland?
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
pi_70857395
Nee ff serieus, het is van een persoon geweest die hier ook in NL woonde..
Ik ken de staat van onderhoud (want dat deed ik zelf)..

En betreft de lexuslooks, is dat echt een waarde verminderaar? Of was dat sarcastisch bedoeld, gezien het feit dat ik ook de mistlampen en audio er uit wil halen..
Quote van Tjabbo:
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
pi_70857513
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 18:55 schreef Turquaz52 het volgende:
Nee ff serieus, het is van een persoon geweest die hier ook in NL woonde..
Ik ken de staat van onderhoud (want dat deed ik zelf)..

En betreft de lexuslooks, is dat echt een waarde verminderaar? Of was dat sarcastisch bedoeld, gezien het feit dat ik ook de mistlampen en audio er uit wil halen..
Nee, dat was sarcastisch, Lexi zijn namelijk dure auto's en als je lampen hebt die er uit zien alsof ze uit een dure auto komen denkt iedereen dat de auto waar ze in zitten duur is. Uiteindelijk zal dit de waarde dus positief beïnvloeden.

Overigens vind ik de prijs die je betaald hebt niet heel interessant, enkel vraag ik mij af ofdat het meer of minder dan 500e was?
C'est magnifique, mais ce n'est pas la guerre.
-
pi_70857790
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 19:00 schreef Lord_Cardigan het volgende:

[..]

Nee, dat was sarcastisch, Lexi zijn namelijk dure auto's en als je lampen hebt die er uit zien alsof ze uit een dure auto komen denkt iedereen dat de auto waar ze in zitten duur is. Uiteindelijk zal dit de waarde dus positief beïnvloeden.

Overigens vind ik de prijs die je betaald hebt niet heel interessant, enkel vraag ik mij af ofdat het meer of minder dan 500e was?
Dat maakt niet uit hoeveel ik er voor heb betaald..
Is ook niet interessant om het te melden.

Maar nog steeds, moet ik de lexus looks oplaten voor de keuring of juist niet..?? Wil zo weinig mogelijk BPM betalen, (uiteindelijk komen er toch normale achterlichten op).
Quote van Tjabbo:
  vrijdag 10 juli 2009 @ 19:16:46 #13
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_70857999
quote:

Hoezo kom je aan een Uno CABRIO?
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
  vrijdag 10 juli 2009 @ 19:31:05 #14
260175 Djahani
Dont do drugs, without me
pi_70858460
Voor zover ik het weet is de KM stand, bouwjaar en de dagwaarde belangrijk.

Aan jou post te zien, wil je je dagwaarde omlaag halen?

Het gaat je meer geld kosten om de dagwaarde minder te maken dan dat je spaart.
pi_70859687
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 19:31 schreef Djahani het volgende:
Voor zover ik het weet is de KM stand, bouwjaar en de dagwaarde belangrijk.

Aan jou post te zien, wil je je dagwaarde omlaag halen?

Het gaat je meer geld kosten om de dagwaarde minder te maken dan dat je spaart.
Nee hoor, waarde omlaag halen is zo gepiept:
Spatborden met deuken en krassen v.d. sloop, idem. motorkap en bumper en spiegels (zitten M spiegels op)..
Speakers zijn er zo uit net als mijn DVD speler en bekleding
Quote van Tjabbo:
pi_70859712
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 19:16 schreef Koepert het volgende:

[..]

Hoezo kom je aan een Uno CABRIO?
De zomer in je bol
Quote van Tjabbo:
pi_70859893
Maare, hoe moet ik alles regelen..?? Stel de Beemer is klaar voor de RDW (dus waarde verminderd)..

Ik rij er mee na de RDW met mijn Rijbewijs en de auto papieren en dan wat..? Staat de auto dan op mijn naam en krijgt hij dan een soort van vrijwaring mee (in het pools? )..?

iemand ervaring..??

Thanks,
TurqWorks
Quote van Tjabbo:
  zaterdag 11 juli 2009 @ 09:52:44 #18
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_70870834
Een auto zonder NL kenteken kan je niet op je naam zetten omdat dit voertuig geen NL documenten heeft, simpel toch?

Je zult dus eerst moeten invoeren en keuren, kosten en hoe te berekenen van BPM vind je hier:

http://www.douane.nl/variabel/bpm/bpm-20.html#P337_33600
http://www.douane.nl/variabel/bpm/bpm-31.html#P738_64072

BMW en gas...
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
  zaterdag 11 juli 2009 @ 09:57:43 #19
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_70870873
Klinkt als een auto die perfect bij je past. Ik zou die lexus lichten erin laten en een vlag kopen van een turkse voetbal club zodat je die op de hoedenplank kan leggen
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
pi_70873265
Na 10 jaar is de BPM bij invoering dermate laag dat het niet lonend is om al die moeite te doen voor een euro'tje of 100 verschil...
Maar misschien doe je het wel voor de kick van het frauderen
pi_70874317
ehm je auto staat waarschijnlijk nog geregistreerd in Nederland. Dit omdat die bak een paar jaar geleden is gestolen. Dan kan je 'm zo gelijk weer inleveren en weg is al je geld
pi_70874369
quote:
Heyss..

Heb al mijn 3e auto er bij, ditmaal een BMW 323i Automaat met een 325i Vanos blok.. Ook op LPG, maar deze is al een hele lange tijd niet gebruikt en ben bang dat de verdamper dood is dus wordt ie er ook uitgeflikkerd..

Ik wil deze op mijn naam zetten en invoeren, de auto staat nu al voor mijn deur als het ware.. (er is voor betaald, en ik heb de papieren).

Het betreft dus een e36 BMW 323i (met een 2,5L Vanos blok) Automaat uit 1998 met MTECH uitvoering (ofzo) met Alles er op en dr aan zoals leer en Climatronic..

Hoeveel zou deze me aan BPM kosten als ik er stoffen interieur in doe en gedeukte spatborden op zet van de sloop? (dus een beetje het schade auto geval)..?

En wat moet ik doen? Eerst op mijn naam zetten of eerst RDW invoeren?

Iemand een paar tips..??

Foto's volgen morgen wel.. (er zitten nog Lexus looks achter lichten op die zsm er van af gaan)

Greetz,
Je wil dus de boel tillen ofwel oplichten. Wat een P.A.U.P.E.R.
Ow Fobo check uitvoeren.

Zie je wel: Het waren geen vooroordelen. Ik had gewoon gelijk
pi_70877846
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 09:52 schreef Herr.Flick het volgende:

BMW en gas...
tja, daarom gaat ie er ook uit..
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 09:57 schreef pisnicht het volgende:
Klinkt als een auto die perfect bij je past. Ik zou die lexus lichten erin laten en een vlag kopen van een turkse voetbal club zodat je die op de hoedenplank kan leggen
Ik wil zelfs de M3 spiegels er af halen + de M3 bodykit.. omdat het geen M3 is. Ik hou van Origineel.
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 13:19 schreef draaijer het volgende:

[..]

Je wil dus de boel tillen ofwel oplichten. Wat een P.A.U.P.E.R.
Ow Fobo check uitvoeren.

Zie je wel: Het waren geen vooroordelen. Ik had gewoon gelijk
Wat voor oplichten..? Ik betaal me scheef aan al dat belasting, ik betaal me de tering en wat krijg ik terug..? NIKS. JIJ WEL..??

Laat mij die ene paar honderd euro dan in mijn zak houden om nog een budget te hebben om dat ding op te lappen

Moraalridders
Quote van Tjabbo:
pi_70877889
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 13:17 schreef draaijer het volgende:
ehm je auto staat waarschijnlijk nog geregistreerd in Nederland. Dit omdat die bak een paar jaar geleden is gestolen. Dan kan je 'm zo gelijk weer inleveren en weg is al je geld
Quote van Tjabbo:
pi_70877975
Denk je dat ze ook problemen maken als er 323i op de papieren staat, en er een 325Vanos blok in ligt..?
Quote van Tjabbo:
pi_70880326
Bij mijn weten is zit er in een standaard 323 een 2,5 liter blok, althans dat is zo bij de 323Ti.
Ik ga incognito door het leven..........
pi_70880347
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 16:04 schreef Turquaz52 het volgende:
Denk je dat ze ook problemen maken als er 323i op de papieren staat, en er een 325Vanos blok in ligt..?
wat denk je zelf?

Ik denk dat ze dat meteen zien en dat hij dan geherkeurd moet worden, en dat dat je een hoop knaken kost en dat je een dikke kans hebt dattie voorgoed wordt afgekeurd.
-
pi_70880457
Net even nagecheckt in een 323 zit gewoon een 2,5 liter blok, zelfde verhaal als bij een 316 met 1.9 liter inhoud. Waarschijnlijk zelfde blok als in de 325 met vanos.

Dus niks bijzonders gewoon een standaard BMW,

Doe je uberhaupt wel research voor je iets importeerd, en heb je uberhaupt wel verstand van auto's?
Ik ga incognito door het leven..........
  zaterdag 11 juli 2009 @ 18:19:41 #29
127232 Quint24
Just follow the star
pi_70881630
Ik moest nog ¤385 BPM betalen voor een Mercedes 190E 2,6 uit 1992 toen ik bij de douane kwam.
En bij de RDW moest ik ¤150,- betalen ( dat bedrag is incl. ten naam stelling)
Voor de kenteken platen moest ik iest van ¤12,50 betalen geloof ik.
Een dag niet naar mooie vrouwen kijken is een dag niet geleefd
  zaterdag 11 juli 2009 @ 18:43:01 #30
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_70882158
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 16:04 schreef Turquaz52 het volgende:
Nee, gewoon niet melden, waarschijnlijk zien ze het nog niet eens..
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
pi_70882163
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 18:19 schreef Quint24 het volgende:
Ik moest nog ¤385 BPM betalen voor een Mercedes 190E 2,6 uit 1992 toen ik bij de douane kwam.
En bij de RDW moest ik ¤150,- betalen ( dat bedrag is incl. ten naam stelling)
Voor de kenteken platen moest ik iest van ¤12,50 betalen geloof ik.
Ehm, bij de douane hoef je NIKS te betalen. Wel bij de RDW
pi_70882177
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 15:59 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

tja, daarom gaat ie er ook uit..
[..]

Ik wil zelfs de M3 spiegels er af halen + de M3 bodykit.. omdat het geen M3 is. Ik hou van Origineel.
[..]

Wat voor oplichten..? Ik betaal me scheef aan al dat belasting, ik betaal me de tering en wat krijg ik terug..? NIKS. JIJ WEL..??

Laat mij die ene paar honderd euro dan in mijn zak houden om nog een budget te hebben om dat ding op te lappen

Moraalridders
Niks moraalridders. Je bent gewoon een ordinaire dief, zwartwerker of oplichter. Jij laat waarschijnlijk ook je zaakjes zwart opknappen en of je koop gestolen waar.. Zelfde categorie..
  zaterdag 11 juli 2009 @ 19:02:41 #33
127232 Quint24
Just follow the star
pi_70882605
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 18:43 schreef draaijer het volgende:

[..]

Ehm, bij de douane hoef je NIKS te betalen. Wel bij de RDW
Sorry hoor maar je heb echt wel 2 balies.
Een balie voor de RDW voor je invoering en de ander balie is voor de Douane ( de belastingdienst).
bij de balie voor de RDW moet je je invoering en ten naam stelling betalen ( ¤150,-)
En bij de douane je rest BPM (¤385,-) anders krijg je echt niet je kenteken papieren.

En die invoering heb ik in Julie 2008 gedaan bij de RDW in Waddinxveen.
Een dag niet naar mooie vrouwen kijken is een dag niet geleefd
pi_70885872
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 17:34 schreef AcidTrance het volgende:
Net even nagecheckt in een 323 zit gewoon een 2,5 liter blok, zelfde verhaal als bij een 316 met 1.9 liter inhoud. Waarschijnlijk zelfde blok als in de 325 met vanos.

Dus niks bijzonders gewoon een standaard BMW,

Doe je uberhaupt wel research voor je iets importeerd, en heb je uberhaupt wel verstand van auto's?
Ohw, Okee.. dat wist ikniet.
Maarja, okee.. iemand nog tips & dergelijke..?
Quote van Tjabbo:
pi_70887144
Trouwens als de auto al eens een op NL kenteken is geweest, hoef je natuurlijk niet weer BPM af te dragen, omdat in het verleden al de staatskist mee gespekt is. (of was het een Pool die hier werkte?)
pi_70887267
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 18:44 schreef Buschetta het volgende:
Heb je serieus een auto gekocht uit polen ?

Meeste W-Europese auto's van die klasse worden naar Polen etc uitgevoerd. Dus die bak is waarschijnlijk compleet gaar. Grote kans zelfs dat het 2 (of meerdere) auto's zijn die aanelkaar zijn gelast...

Invoeren eerst herriner ik me.
Gezien het feit dat het ding een LPG installatie heeft is er een dikke kans dat het ding zijn leven is begonnen in Nederland.

Ik las de TT en dacht:"Welke idioot importeert een auto uit moederneukend Polen?"en toen zag ik de TS
pi_70889088
Volgens mij ben je gewoon de briljantste en langst meelopende kloon aller tijden.
Maar van wie...
I knew I shouldn't have eaten that packet of powdered gravy I found in the parking lot.
  zaterdag 11 juli 2009 @ 23:14:30 #38
119507 Demarest
Mission Phailed
pi_70889467
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 18:44 schreef draaijer het volgende:

[..]

Niks moraalridders. Je bent gewoon een ordinaire dief, zwartwerker of oplichter. Jij laat waarschijnlijk ook je zaakjes zwart opknappen en of je koop gestolen waar.. Zelfde categorie..
Wie weet overvalt ie zelfs garages, wie weet is ie een huurmoordenaar, wie weet is ie de antichrist, wie weet is ie de paashaas...

Oftewel: draaijer draait door.
Onopvallend doch zeer scherpzinnig...
pi_70890506
Overschrijven kan op het postkantoor en hij moet een herkeuring krijgen van de RDW.. BPM hoeft je niet te betalen volgens mij. Omdat na 8 jaar de auto BPM vrij is.

[ Bericht 16% gewijzigd door Breaker.Faker op 12-07-2009 00:07:00 ]
pi_70894173
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 23:14 schreef Demarest het volgende:

[..]

Wie weet overvalt ie zelfs garages, wie weet is ie een huurmoordenaar, wie weet is ie de antichrist, wie weet is ie de paashaas...

Oftewel: draaijer draait door.
Noem jij dit dan geen diefstal of oplichting? Poolse BMW 323i gekauft.. BPM & hoe overschrijven..??
If not, dan is er iets goed mis. Dan zeg je indirect dat je belasting mag ontduiken. Right?
pi_70894600
quote:
Op zondag 12 juli 2009 08:07 schreef draaijer het volgende:

[..]

Noem jij dit dan geen diefstal of oplichting? Poolse BMW 323i gekauft.. BPM & hoe overschrijven..??
If not, dan is er iets goed mis. Dan zeg je indirect dat je belasting mag ontduiken. Right?
belasting ontduiken is toch geen misdrijf? Uitkeringstrekkers profiteren van belastingbetalers, dan is het maar logisch dat belastingbetalers daar onderuit proberen komen. Wat TS hier probeert is zelfs volledig legaal, het is namelijk niet verboden om de waarde van je wagen te verminderen alvorens hem voor BPM aan te bieden.

@TS; jij moet gewoon zoveel belasting betalen omdat veel van je landgenoten een uitkering trekken. Die moet ergens mee betaalt worden
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
pi_70894639
quote:
Op zondag 12 juli 2009 09:40 schreef Athmozz het volgende:

[..]

belasting ontduiken is toch geen misdrijf? Uitkeringstrekkers profiteren van belastingbetalers, dan is het maar logisch dat belastingbetalers daar onderuit proberen komen. Wat TS hier probeert is zelfs volledig legaal, het is namelijk niet verboden om de waarde van je wagen te verminderen alvorens hem voor BPM aan te bieden.

@TS; jij moet gewoon zoveel belasting betalen omdat veel van je landgenoten een uitkering trekken. Die moet ergens mee betaalt worden
Ik geloof er geen drol van. Als je een bomvolle recente (2 jaar oud) Audi A8 koopt en vervolgens stript van al zijn opties en deze dan wil importeren en zeggen dat die wagen inderdaad zo kaal geleverd is. Dus je ontduikt een enorm X bedrag aan mille. Dat kan niet legaal zijn!
pi_70894662
quote:
Op zondag 12 juli 2009 09:45 schreef draaijer het volgende:

[..]

Ik geloof er geen drol van. Als je een bomvolle recente (2 jaar oud) Audi A8 koopt en vervolgens stript van al zijn opties en deze dan wil importeren en zeggen dat die wagen inderdaad zo kaal geleverd is. Dus je ontduikt een enorm X bedrag aan mille. Dat kan niet legaal zijn!
Dit is niet illegaal, dat is gewoon de hiaten in de wet opzoeken. Je voert een auto in gelijk hij op dat moment staat, wat je er darvoor of daarna mee doet maakt niet uit.

In België hangt de belasting die je op het hebben van je huis betaalt ook bekeken aan de waarde van een huis. Koop een krot, knap dat volledig op, en je blijft de belasting op de waarde van dat krot betalen terwijl je makkelijk 3x zo hoog zou moeten zitten.
  zondag 12 juli 2009 @ 10:32:02 #44
160396 Tommzzz
niet zaai
pi_70895033
Geef eens pics turk, kunnen we lachen
  zondag 12 juli 2009 @ 10:50:50 #45
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_70895262
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 23:54 schreef Breaker.Faker het volgende:
Overschrijven kan op het postkantoor en hij moet een herkeuring krijgen van de RDW.. BPM hoeft je niet te betalen volgens mij. Omdat na 8 jaar de auto BPM vrij is.
Hoe wil je iets overschrijven als er geen nederlands kenteken bij zit
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
  zondag 12 juli 2009 @ 10:56:05 #46
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_70895337
quote:
Op zondag 12 juli 2009 09:45 schreef draaijer het volgende:

[..]

Dat kan en mag..

Alleen zul je bijv. geen korting krijgen als je het leer er uit haalt als deze er wel standaard in hoort. Je moet dus de extra's eruit halen, niet de 'normale' dingen die bij die uitvoering horen.

(denk vaak aan GPS, velgen,leder (soms), audio, ect.)

Is het oneerlijk? NEE.

Want als jij een auto koopt, en je zet er nieuwe verlgen op of een andere accessoire, dan ga jij daar ook geen extra BPM over betalen, dus waarom wel bij import?

Maar gelukkig is de wet ook aan het versoepelen, werd onderhand ook wel eens tijd!
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
pi_70895452
quote:
Op zondag 12 juli 2009 10:32 schreef Tommzzz het volgende:
Geef eens pics turk, kunnen we lachen
nee echt niet !
  zondag 12 juli 2009 @ 11:25:20 #48
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_70895808
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 15:59 schreef Turquaz52 het volgende:

Ik hou van Origineel.

MWuuuaaahhahahahahahahaaaaa [koff] [koff] hahahahaaaaaahahhahahahahaha [kuch] whahahahaha

pfffrrrrttttt HAHAHAHAHAHAHAHAHAHGAHAHAHAHA [koff][koff] hehehehe

heh

heh [kuch]
Calm down, please!
pi_70896710
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 23:54 schreef Breaker.Faker het volgende:
Na 8 jaar BPM Vrij..??

iig wat heb ik geregeld?:
Originele stale velgen,
Originele stoffen bekleding,
Originele achterlichten..

Vandaag zal ik wel foto's maken van de auto.
Quote van Tjabbo:
pi_70896716
quote:
Op zondag 12 juli 2009 11:25 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

MWuuuaaahhahahahahahahaaaaa [koff] [koff] hahahahaaaaaahahhahahahahaha [kuch] whahahahaha

pfffrrrrttttt HAHAHAHAHAHAHAHAHAHGAHAHAHAHA [koff][koff] hehehehe

heh

heh [kuch]
Origineel Subtiel gestyled dan
Quote van Tjabbo:
pi_70896730
quote:
Op zondag 12 juli 2009 10:56 schreef Herr.Flick het volgende:

[..]

Dat kan en mag..

Alleen zul je bijv. geen korting krijgen als je het leer er uit haalt als deze er wel standaard in hoort. Je moet dus de extra's eruit halen, niet de 'normale' dingen die bij die uitvoering horen.

(denk vaak aan GPS, velgen,leder (soms), audio, ect.)

Is het oneerlijk? NEE.

Want als jij een auto koopt, en je zet er nieuwe verlgen op of een andere accessoire, dan ga jij daar ook geen extra BPM over betalen, dus waarom wel bij import?

Maar gelukkig is de wet ook aan het versoepelen, werd onderhand ook wel eens tijd!
Dus het maakt geen fuck uit als ik de leer met stoel verwarming vervang door een stoffen? Maar wel als ik de velgen vervang door stalen.?
Quote van Tjabbo:
  zondag 12 juli 2009 @ 12:10:57 #52
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_70896780
ik moet toch eerlijk toegeven dat ik me elke keer weer verbaas over hoe jij jezelf voor lul kunt zetten op FOK!
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  zondag 12 juli 2009 @ 12:18:15 #53
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_70896930
quote:
Op zondag 12 juli 2009 12:10 schreef Klonk het volgende:
ik moet toch eerlijk toegeven dat ik me elke keer weer verbaas over hoe jij jezelf voor lul kunt zetten op FOK!
Je snapt wel dat dit uiteindelijk leidt naar een miniscuul huisje in een risicowijk met een dikke Merc CLS en een BMW M3 voor de deur.
Calm down, please!
  zondag 12 juli 2009 @ 12:19:02 #54
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_70896943
quote:
Op zondag 12 juli 2009 12:18 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Je snapt wel dat dit uiteindelijk leidt naar je nieuwe buurman.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  zondag 12 juli 2009 @ 12:22:11 #55
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_70897002
quote:
Op zondag 12 juli 2009 12:18 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Je snapt wel dat dit uiteindelijk leidt naar een miniscuul huisje in een risicowijk met een dikke Merc CLS en een BMW M3 voor de deur.
pi_70897196
quote:
Op zondag 12 juli 2009 12:08 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Dus het maakt geen fuck uit als ik de leer met stoel verwarming vervang door een stoffen? Maar wel als ik de velgen vervang door stalen.?
als je de opties eraf haalt, dan verlaag je de waarde van de wagen. Als je de standaard dingen eruit sloopt niet.

Zoek dus de standaarduitrusting van die wagen + de optielijsten, kijk wat de opties waren & vervang die door de standaarduitrusting. Bij velgen is dat uiteraard makkelijk te doen, bij ingebouwde GPS ook. De rest is meestal vrij nutteloos.
  zondag 12 juli 2009 @ 12:38:38 #57
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_70897401
Er zit helemaal geen BPM meer op dat hok... In de nieuwe BPM tabel van 1-1-2008 is BPM 100% afgeschreven na 19,5 jaar. Jouw auto is van 1988 zeg je, dus 21 jaar oud.

bron: http://www.autobelastingen.nl/UserFiles/File/bpmtabel2008.pdf
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
  zondag 12 juli 2009 @ 12:53:59 #58
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_70897791
quote:
Op zondag 12 juli 2009 12:38 schreef Barcaconia het volgende:
Er zit helemaal geen BPM meer op dat hok... In de nieuwe BPM tabel van 1-1-2008 is BPM 100% afgeschreven na 19,5 jaar. Jouw auto is van 1988 zeg je, dus 21 jaar oud.

bron: http://www.autobelastingen.nl/UserFiles/File/bpmtabel2008.pdf
In 1988 was de E30 het meest recente model, de E36 kwam pas rond '91
quote:
Op zondag 12 juli 2009 12:08 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Kijk, als je de meest luxe versie hebt, en dat staat ook op kenteken, dan heeft het vrij weinig zin om een optie eruit te halen die er toch al 'standaard' in zat...

De extra's daar gaat het om, niet om een lederen stoel of wortelnoten afwerking als dat toch al standaard is..

Maar je auto is toch vrijwel BPM vrij, dus dat hele gesloop heeft vrijwel geen enkel nut, heb je de berekening al gedaan?
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
pi_70897842
Waar zien jullie 88..??
Ik heb het hier over 1998
Quote van Tjabbo:
  zondag 12 juli 2009 @ 13:26:37 #60
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_70898768
Dan heb ik het fout gelezen
  zondag 12 juli 2009 @ 13:52:51 #61
48067 neo2000
pi_70899545
Precies. Opties, zoals dus de velgen en audio.. Bumpers etc. zullen volgens mij niet veel uitmaken TS.. Zijn niet echt optioneel bij de auto..
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_70900632
quote:
Op zondag 12 juli 2009 13:52 schreef neo2000 het volgende:
Precies. Opties, zoals dus de velgen en audio.. Bumpers etc. zullen volgens mij niet veel uitmaken TS.. Zijn niet echt optioneel bij de auto..
Hmmm okee.. en die Lexuslooks-kerstverlichting?
Quote van Tjabbo:
pi_70902463
quote:
Op zondag 12 juli 2009 12:56 schreef Turquaz52 het volgende:
Waar zien jullie 88..??
Ik heb het hier over 1998
Nadat er Polen in hebben gereden is dat ding in dezelfde technische staat als en auto uit 1988.
  zondag 12 juli 2009 @ 15:32:54 #64
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_70902523
quote:
Op zondag 12 juli 2009 14:35 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Hmmm okee.. en die Lexuslooks-kerstverlichting?
wat denk jezelf Einstein, dat BMW die spuuglelijke dingen tegen betaling op hun auto schroeft
pi_70904723
quote:
Op zondag 12 juli 2009 15:32 schreef Klonk het volgende:

[..]

wat denk jezelf Einstein, dat BMW die spuuglelijke dingen tegen betaling op hun auto schroeft
Nee.. maare moet ik deze op laten voor waarde vermindering of is dit juist waarde verhoging (ja, jweet maar nooit bij de rdw, tis iig aftermarket )

Zoveel mogelijk tips mensen
Quote van Tjabbo:
  zondag 12 juli 2009 @ 16:45:02 #66
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_70905196
Verhuis naar Polen en probeer 'm door te verkopen aan een maffe Nederlander (of iets uit die richting) voor 20 keer de dagwaarde.

kennelijk werkt het
Calm down, please!
pi_70906922
quote:
Op zondag 12 juli 2009 16:45 schreef Googolplexian het volgende:
Verhuis naar Polen en probeer 'm door te verkopen aan een maffe Nederlander (of iets uit die richting) voor 20 keer de dagwaarde.

kennelijk werkt het
Nee.
Quote van Tjabbo:
  zondag 12 juli 2009 @ 17:43:22 #68
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_70907175
quote:
Op zondag 12 juli 2009 16:34 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Nee.. maare moet ik deze op laten voor waarde vermindering of is dit juist waarde verhoging (ja, jweet maar nooit bij de rdw, tis iig aftermarket )

Zoveel mogelijk tips mensen
je kunt ook gewoon alle verlichting eraf slopen, gewoon voor de zekerheid
pi_70909962
eem POOLSE bmw op Gas
Op donderdag 13 november 2008 15:34 schreef De_Ananas het volgende:
Één ding beloof ik jullie mijn lieve fokkertjes, als er vettax komt dan ga ik mij aan het hek van het binnenhof vastketenen met een frituur naast me, dit mogen jullie quoten :W
pi_70910040
quote:
Op zondag 12 juli 2009 19:17 schreef raulbouli het volgende:
eem POOLSE bmw op Gas
Zoals ik al zei denk ik dat het ding zijn leven begonnen is met gele platen en een NL sticker.
  zondag 12 juli 2009 @ 19:21:48 #71
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_70910087
quote:
Op zondag 12 juli 2009 12:53 schreef Herr.Flick het volgende:
...
Kijk, als je de meest luxe versie hebt, en dat staat ook op kenteken, dan heeft het vrij weinig zin om een optie eruit te halen die er toch al 'standaard' in zat...
...
Poolse 316i op gas is nou niet direct de meest afgeladen luxe BMW-versie.
Ik zou minstens 1 lijk in de kofferbak laten liggen om de BPM te minimaliseren.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_70910206
quote:
Op zondag 12 juli 2009 19:21 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Poolse 316i op gas is nou niet direct de meest afgeladen luxe BMW-versie.
Ik zou minstens 1 lijk in de kofferbak laten liggen om de BPM te minimaliseren.
316..?
Eerder een 323i 2.5L M-Tech

en ehmm.. is het beter dan dat het een Ex-NL auto was..? Dan hoef ik geen BPM te betalen neem ik aan..? En hoe kom ik er achter..?
Quote van Tjabbo:
pi_70910260
quote:
Op zondag 12 juli 2009 19:17 schreef raulbouli het volgende:
eem POOLSE bmw op Gas
2.5liter 6cilinder automaat
Quote van Tjabbo:
  zondag 12 juli 2009 @ 19:45:03 #74
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_70910778
Bedoel je niet een BMW E36/4 323i Executive 2.5L straight 6 DOHC Automatic M-Tech Vanos ABS U9?
Calm down, please!
pi_70911067
quote:
Op zondag 12 juli 2009 19:45 schreef Googolplexian het volgende:
Bedoel je niet een BMW E36 323i Executive 2.5L straight 6 DOHC Automatic M-Tech Vanos ABS U9?
uhh.. dat zou goed kunnen ja..??!! Ik heb ook TCS
Quote van Tjabbo:
  zondag 12 juli 2009 @ 22:14:00 #76
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_70915594
quote:
Op zondag 12 juli 2009 19:54 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

2-deurs of 4-deurs?
Calm down, please!
pi_70915753
Ze kijken naar je papieren, en via je papieren komen ze achter het exacte model.
Dus ook achter de exacte aankoopsprijs.

Je komt er niet onderuit, al sloop je die auto uit elkaar, je zal toch hetzelfde moeten dokken .

Waarom ook echt 3 auto's.

En ja, oude BMW's
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_70915834
BTW, vrijwel alle poolse bakken zijn verkankerd, succes met je aankoop.
Niet? Pics plx
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
  zondag 12 juli 2009 @ 22:34:37 #79
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_70916406
Pics inderdaad. En ook een filmpje waarop we de motor kunnen horen.
  zondag 12 juli 2009 @ 23:03:13 #80
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_70917538
quote:
Op zondag 12 juli 2009 19:54 schreef Turquaz52 het volgende:

Om al die raw powah van die antieke Poolse automaat (tussen haakjes "op gas") op de weg te houden?
Calm down, please!
  zondag 12 juli 2009 @ 23:26:16 #81
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_70918488
quote:
Op zondag 12 juli 2009 19:26 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

316..?
Eerder een 323i 2.5L M-Tech

en ehmm.. is het beter dan dat het een Ex-NL auto was..? Dan hoef ik geen BPM te betalen neem ik aan..? En hoe kom ik er achter..?
ff verward met een E36 316i in een ander topic.
Maar als het ding idd. al eens op NL kenteken heeft gestaan hoef je geloof ik niet weer opnieuw BPM te betalen. Er is immers al eens eerder BPM betaald.
Kan je denk ik aan de hand van chassisnr. wel navragen bij de RDW/Douane
pi_70918663
quote:
Op zondag 12 juli 2009 23:03 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Om al die raw powah van die antieke Poolse automaat (tussen haakjes "op gas") op de weg te houden?
192pk vind ik toch een aardig vermogen hoor

Daar heb je echt tractiecontrole voor nodig bij een RWD, of je staat bij elke iets te grof genomen bocht met je neus in de richting waar je uit kwam. Een E36 2.5 is geen afgetrapt golfje hoor
  zondag 12 juli 2009 @ 23:42:40 #83
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_70919169
quote:
Op zondag 12 juli 2009 23:30 schreef Athmozz het volgende:

[..]

Daar heb je echt tractiecontrole voor nodig bij een RWD, of je staat bij elke iets te grof genomen bocht met je neus in de richting waar je uit kwam. Een E36 2.5 is geen afgetrapt golfje hoor
edit : E36 2.5 ik noem 't wel een 323i

170 hele pk'tjes

en maar 1345 kilogrammetjes

en dan 11 jaar oud

en dan uit Polen

en dan automaat

en dan op gas
Calm down, please!
pi_70919337
en nog steeds beter dan de gemiddelde golf van 8 jaar :p

(hoewel ik ook geen wagen op gas & uit polen wil, geef mij maar een goede diesel)
pi_70921214
quote:
Op zondag 12 juli 2009 23:26 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

ff verward met een E36 316i in een ander topic.
Maar als het ding idd. al eens op NL kenteken heeft gestaan hoef je geloof ik niet weer opnieuw BPM te betalen. Er is immers al eens eerder BPM betaald.
Kan je denk ik aan de hand van chassisnr. wel navragen bij de RDW/Douane
Nee, TS hoeft inderdaad alleen maar uit te leggen hoe hij aan die gejatte auto komt.
  maandag 13 juli 2009 @ 10:21:35 #86
79966 dekilo
Stam is ok
pi_70926421
Dit topic wil ik ff volgen!
Gedeukte spatborden met krassen op de auto zetten om de BPM te verminderen, whehehehe!
Only when the last tree has died and the last river has been poisoned and the last fish has been caught will we realize we cannot eat money.
pi_70926459
ga je hier ook een cabrio van maken?
pi_70926579
Ik zou er een tuinstoel inzetten als interieur

Al die moeite doen om 50 euro uit te besparen.... En straks nog problemen krijgen met je airbag sensoren en computer. En dan moet je nog de spullen regelen en alles straks weer goed in elkaar zetten. Velgen maakt ook niets uit als het geen fabrieks af velgen zijn. Dan tellen ze die ook niet mee met de bpm.

ps: er is niks mis met oude bmw's en meer dan 3 auto's hebben.

[ Bericht 0% gewijzigd door boegschroef op 13-07-2009 19:43:09 ]
Als weinig helpt, help veel meer.
Sparen is voor mensen die niet weten waar ze geld aan uit moeten geven !!!
  maandag 13 juli 2009 @ 10:27:52 #89
79966 dekilo
Stam is ok
pi_70926587
Het zal wel niet meer lang duren eer dit bij ONZ terecht komt!
Only when the last tree has died and the last river has been poisoned and the last fish has been caught will we realize we cannot eat money.
pi_70929186
quote:
Op zondag 12 juli 2009 23:42 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

edit : E36 2.5 ik noem 't wel een 323i

170 hele pk'tjes

en maar 1345 kilogrammetjes

en dan 11 jaar oud

en dan uit Polen

en dan automaat

en dan op gas
ik nam met 30/40 de rotonde 3 kwart, voelde dat de achterkant uitbrak, en niet zo'n beetje ook. ik stuurde op tijd terug anders was het doei doei achtervelg/as.

En op gas rijdt ie al een lange tijd niet meer gewoon 100 octaan V-Power
Quote van Tjabbo:
pi_70929438
+ 170PK of niet, ik rij wel relaxer en comfortabeler op de snelweg dan jij in je Del Snol
Quote van Tjabbo:
pi_70930093
quote:
Op maandag 13 juli 2009 12:03 schreef Turquaz52 het volgende:
+ 170PK of niet, ik rij wel relaxer en comfortabeler op de snelweg dan jij in je Del Snol
Als het goed is rijd je nog helemaal niet in die BMW dus zou je het moeten hebben over één van die twee andere sloopbakken.

Maar jou kennende zal je wel gewoon rijden in dat ding.

editted to add ... dus jij geniet ook zo van dak eraf, zon op je bol, achterraampje open en Bob Marley uit de speakers vlak achter je oren? -1 comfort, +50 genot.
Calm down, please!
pi_70930109
quote:
Op maandag 13 juli 2009 11:56 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

ik nam met 30/40 de rotonde 3 kwart, voelde dat de achterkant uitbrak, en niet zo'n beetje ook. ik stuurde op tijd terug anders was het doei doei achtervelg/as.

En op gas rijdt ie al een lange tijd niet meer gewoon 100 octaan V-Power
Helpt goed dan dat TCS
Calm down, please!
pi_70931961
quote:

[..]

ofwel je TCS aanzetten, ofwel banden met de meeste grip achteraan monteren & minder hard rond je rond punt gaan :p

van zijwaarts gaan heb je geen kapotte velg / as hoor
  maandag 13 juli 2009 @ 14:48:51 #95
79966 dekilo
Stam is ok
pi_70934154
De auto zal wel kale banden hebben icm nat wegdek.
pi_70934214
quote:
Op maandag 13 juli 2009 14:48 schreef dekilo het volgende:
De auto zal wel kale banden hebben icm nat wegdek.
of wanli banden oid

tip voor de TS; die wagens rijden zéér goed op Dunlop SP Sport bandjes. Ze kosten weinig, ze geven goede grip (maar ze zijn snel versleten) en geven weinig rolgeluid door.
pi_70936170
knuffppelturk, heb je nou al pics?
  maandag 13 juli 2009 @ 16:24:53 #98
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_70937248
pics?
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_70937821
Ben benieuwd wat voor 'modificaties' je dit keer in je hoofd hebt.... je gaat er toch niet weer een cabrio van maken he
pi_70939494
Ik vind TS echt een held
Wat wordt je vierde auto?
  maandag 13 juli 2009 @ 19:00:30 #101
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_70941601
quote:
Op zondag 12 juli 2009 23:30 schreef Athmozz het volgende:

[..]

Daar heb je echt tractiecontrole voor nodig bij een RWD, of je staat bij elke iets te grof genomen bocht met je neus in de richting waar je uit kwam. ....
Valt wel mee hoor. Mijn oude E36 325i en huidige E46 330i doen het ook zonder tractiecontrool (laatste heeft wel ASC+T, heet 't geloof ik, maar dat is meer om uit te zetten als er sneeuw ligt . DSC (tractioncontrol) is niet standaard/heb ik niet.

Goeie banden/winterbanden zijn wel van belang. Michelin PS2 bevallen mij erg goed; maar die kosten ¤950 voor 4
  maandag 13 juli 2009 @ 19:06:29 #102
152303 hamkaastosti
ook bekend als hamkaastosti
pi_70941784
quote:
Op maandag 13 juli 2009 10:27 schreef boegschroef het volgende:
. En straks nog problemen krijgen met je airback sensoren en
jah.. die verrekte airback sensoren. kutdingen zijn dat.
Tom Jones zong ooit...
she's got style she's got grace, takes a cumshot to the face, she's a lady
laat een berichtje achter in mijn vriendjes en vriendinnetjesboek
grolsch is tof | Aj plat könt praoten, mo-j ut neet laoten
pi_70945144
quote:
Op maandag 13 juli 2009 19:00 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Valt wel mee hoor. Mijn oude E36 325i en huidige E46 330i doen het ook zonder tractiecontrool (laatste heeft wel ASC+T, heet 't geloof ik, maar dat is meer om uit te zetten als er sneeuw ligt . DSC (tractioncontrol) is niet standaard/heb ik niet.
mijn 320d met 136pk draai ik al om als de tractiecontrole uit staat (maar goed, een diesel heeft ook wel vrij veel koppel zitten)
quote:
Goeie banden/winterbanden zijn wel van belang. Michelin PS2 bevallen mij erg goed; maar die kosten ¤950 voor 4
eens een andere verdeler zoeken, bij mijn garage krijg je PS2 225 / 45 / 17 voor 150¤ per band (135 voor de band, 15 voor de rest), montage & alles inclusief . 350¤ minder is wel eens de moeite om een andere garage te zoeken
  maandag 13 juli 2009 @ 22:06:35 #104
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_70948283
In NL zijn de prijzen misschien wel wat hoger.
225/40/18 ZR heb ik 2 jaar geleden ¤225 voor betaald incl. montage. Was toen iets duurder dan autobandenmarkt oid. maar wel deskundige montage door mensen die er verstand van hebben. Uitlijnen erbij; zit ik al op ¤950
Zie dat ze nu op autobandenmarkt.nl wat minder kosten dan 2 jaar geleden (volgens mij).

Sorry voor off-topic
pi_70955841
Ik heb er gewoon goede banden onder liggen, was de TCS toen vergeten weer in te schakelen.. Domme actie van mij..

In ieder geval.. hierbij de pics, indien mensen niet geloven dat ie van mij is, hij staat ook voor mijn deur en sommige van Fok weten ook waar ik woon en weten dat het mijn huis is (de achterste clio is trouwens van mams)...

Kanarie geel

[ Bericht 55% gewijzigd door Turquaz52 op 14-07-2009 03:49:10 ]
Quote van Tjabbo:
pi_70955847
btw, ik rij al in de auto, en nee niet op LPG.

Ben al aangehouden door de douane en heb vrijstelling gekregen voor 2 weken
Dus snel snel alles afhandelen en op na de RDW
Quote van Tjabbo:
pi_70956705
netjes.

Haal er alleen die velgen & die lexuslook lichten af; die lexuslook spreekt voor zich; die velgen zijn nooit geleverd op een E36 en passen imo ook totaal niet op die wagen. Vervang je koplampen door andere lampjes die geen gelige maar wit licht geven, en dan ziet hij er wel best aardig uit nog.

Succes ermee:)
  dinsdag 14 juli 2009 @ 08:21:48 #108
104901 OxygeneFRL
....dus....
pi_70956766
quote:
Op maandag 13 juli 2009 13:29 schreef Athmozz het volgende:

[..]

ofwel je TCS aanzetten, ofwel banden met de meeste grip achteraan monteren & minder hard rond je rond punt gaan :p

van zijwaarts gaan heb je geen kapotte velg / as hoor
Nee maar als je door het zijwaarts gaan met je velg tegen de stoeprand knalt wel he helder licht.

En een BMW rijd echt wel relaxter dan een Del Snol...heb eens in zo'n ding gezeten maar dat zijn net grasmaaiers zoveel toeren hebben die nodig om beetje fatsoenlijk weg te komen. Kreeg koppijn van dat gejank van die motor
pi_70956849
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 08:21 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Nee maar als je door het zijwaarts gaan met je velg tegen de stoeprand knalt wel he helder licht.
Dan is het niet het zijwaarts gaan wat je velg beschadigt... Zo moeilijk is het ook niet om hem weer recht te trekken als de achterkant wat scheef gaat.
quote:
En een BMW rijd echt wel relaxter dan een Del Snol...heb eens in zo'n ding gezeten maar dat zijn net grasmaaiers zoveel toeren hebben die nodig om beetje fatsoenlijk weg te komen. Kreeg koppijn van dat gejank van die motor
alsof ik daar ooit aan getwijfeld heb . Anders had ik me ook wel een del sol gekocht ipv m'n bmw's. Liever zelfs nog de diesels van BMW dan de benzinemotoren, het geluid daarvan is lager & minder storend dan dat van de benzinemotoren (vind ik)
  dinsdag 14 juli 2009 @ 08:31:30 #110
104901 OxygeneFRL
....dus....
pi_70956886
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 08:28 schreef Athmozz het volgende:

[..]

Dan is het niet het zijwaarts gaan wat je velg beschadigt...

Zo moeilijk is het ook niet om hem weer recht te trekken als de achterkant wat scheef gaat.
[..]
Uh....huh als jij je velg vernaggeld tegen een stoeprand ga je toch echt zijwaarts.

O sorry Schumacher...jij hebt natuurlijk ervaring. Wat scheef is wat anders dan overdwars gaan he.
pi_70956992
je snapt het niet hé. Je velg vernaggelen tegen een stoeprand houdt inderdaad in dat je zijwaarts gegaan bent. Zijwaarts gaan moet niet samen gaan met hem tegen een stoeprand knallen waardoor je velg om zeep is... Zijwaarts gaan vormt dus geen probleem als je hem mooi op de baan kan houden. Als hij van de baan gaat is het iets anders, maar dat is enkel een gevolg van het niet genoeg kunnen rijden, niet van het zijwaarts gaan.

ik heb de mijne maar een paar keer op 45° gehad (waren wel allemaal E46's ipv E36's), en dat is perfect op te lossen door het gas erop te gooien & te gaan tegensturen, dan trekken ze vrij probleemloos recht. Als je voor je dwars over de baan staat nog niet tegengestuurd hebt dan zit je gewoon te slapen, zoiets voel je snel genoeg aankomen om op te reageren (ervan uitgaande dat je niet volgas & driftend over de openbare weg probeert te rijden)
  dinsdag 14 juli 2009 @ 08:48:16 #112
104901 OxygeneFRL
....dus....
pi_70957115
quote:

[..]

Daar had hij het toch over dat hij zijwaarts op een rotonde ging dus in de buurt van een stoeprand en niet op een open stuk weg.
pi_70958000
ik zie nergens dat het niet op de openbare baan is, en enkel dat het "niet zo'n beetje" is, niet dat hij volledig dwars over de baan stond? 45° uitslag voelt ook al als veel aan hoor
  dinsdag 14 juli 2009 @ 09:48:14 #114
48067 neo2000
pi_70958241
"Baan".. Belgen..
  dinsdag 14 juli 2009 @ 10:40:36 #115
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_70959349
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 09:36 schreef Athmozz het volgende:
45° uitslag voelt ook al als veel aan hoor
Ik zou naar de dokter gaan.
Calm down, please!
  dinsdag 14 juli 2009 @ 11:41:30 #116
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_70961132
turq ik heb dat ding net in het echt gezien (ben door je straat gefietst) maar men, wat een pauperbak

daar hoef je echt geen slooponderdelen op te schroeven om hem beroerd eruit te laten zien...
pi_70961832
Overgespoten troep
Oh, en je bent meer kwijt dan dat je dezelfde bak gewoon op een nederlands kenteken had gekocht, met fabriekslak

En echte mannen rijden natuurlijk in een handgeschakelde bak, in een automaat kan iedereen wel rijden.

Bij 30-40 al uit de bocht vliegen.. Die clio van je mams heeft nog betere wegligging.

EDIT: Je bent wel snel aangehouden, een vriend kocht een auto uit duitsland, en reed 2 jaar lang op duitse kentekens Maar toen ie aangehouden werd door de douane mocht ie de volgende dag niet meer rijden en werd zn kmstand genoteerd . Maargoed, hij zag er dan ook als een duitser uit ...
[/quote]
pi_70961853
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 11:41 schreef Klonk het volgende:
turq ik heb dat ding net in het echt gezien (ben door je straat gefietst) maar men, wat een pauperbak

daar hoef je echt geen slooponderdelen op te schroeven om hem beroerd eruit te laten zien...
Pardon..?? Jaloers..?

Enige wat de auto zo verneukt uit laat zien zijn die lelijke achterlichten (die ik zo ruil tegen originele).. Zelfs de uitlaat zijn sierstukken dus je hoort helemaal niks nada nopes uit de uitlaat..

De velgen blijven er onder, die zijn ubercool

Ga jij maar verder fietsen, terwijl ik met lekker in de D zet, beetje gas geef en heerlijk geniet van me leren bekleden ipv dat harde zadel in me kont
Quote van Tjabbo:
pi_70962104
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 12:01 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Pardon..?? Jaloers..?

Enige wat de auto zo verneukt uit laat zien zijn die lelijke achterlichten (die ik zo ruil tegen originele).. Zelfs de uitlaat zijn sierstukken dus je hoort helemaal niks nada nopes uit de uitlaat..

De velgen blijven er onder, die zijn ubercool

Ga jij maar verder fietsen, terwijl ik met lekker in de D zet, beetje gas geef en heerlijk geniet van me leren bekleden ipv dat harde zadel in me kont
Hij bespaart juist enorm veel geld door even 4km naar zn werk/school te fietsen. Waar jij die bak voor nodig hebt? En zelfs met originele lichten is dat ding enorm pauper. Kanariegeel... Die kleur is overgenomen van een kanarie die half is gebleekt man.
Zo'n bak stond bij mn werk om de hoek voor 1000 euro te koop. Welliswaar zonder leren bekleding, of iets minder vermogen. Wel met originele lak, wat al een groot pluspunt is. Het verschil? Handgeschakeld, iets minder vermogen en geen leren bekleding. Wat heeft de jouwe gekost?
[/quote]
  dinsdag 14 juli 2009 @ 12:10:19 #120
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_70962120
nee hoor absoluut niet jaloers, zou niet durven en niet willen trouwens
pi_70962456
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 12:09 schreef Sjibble het volgende:

[..]

Hij bespaart juist enorm veel geld door even 4km naar zn werk/school te fietsen. Waar jij die bak voor nodig hebt? En zelfs met originele lichten is dat ding enorm pauper. Kanariegeel... Die kleur is overgenomen van een kanarie die half is gebleekt man.
Zo'n bak stond bij mn werk om de hoek voor 1000 euro te koop. Welliswaar zonder leren bekleding, of iets minder vermogen. Wel met originele lak, wat al een groot pluspunt is. Het verschil? Handgeschakeld, iets minder vermogen en geen leren bekleding. Wat heeft de jouwe gekost?
Wat de mijne heeft gekost gaat niks aan . En welk bouwjaar was die Bimmer dan..? Ik denk zo'n 92/93?
Dit is een uit 98 met LPG installatie, (niet dat ik het gebruik, maar goed..)
Quote van Tjabbo:
pi_70962477
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 12:10 schreef Klonk het volgende:
nee hoor absoluut niet jaloers, zou niet durven en niet willen trouwens
En doet het nog pijn in je reet van dat harde zadel..
Quote van Tjabbo:
pi_70962489
Ich gehn an ritje machen!
Quote van Tjabbo:
  dinsdag 14 juli 2009 @ 12:23:36 #124
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_70962536
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 12:21 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

En doet het nog pijn in je reet van dat harde zadel..
goed zadel = geen pijn
pi_70962556
Kleur zou wel eens origineel kunnen zijn..Dakargeel,kijk eens op de voorste veerpoten..staat het op.(zwarte sticker)

Die spiegels sloopte ik er ook af..zet dan echte m3 spiegels erop,zonder die gekke knipperlichtjes erin.
Voorbumper is geloof ik een M-tech,geen M3
pi_70962698
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 12:24 schreef Charged het volgende:
Kleur zou wel eens origineel kunnen zijn..Dakargeel,kijk eens op de voorste veerpoten..staat het op.(zwarte sticker)

Die spiegels sloopte ik er ook af..zet dan echte m3 spiegels erop,zonder die gekke knipperlichtjes erin.
Voorbumper is geloof ik een M-tech,geen M3
Eindelijk. Een BMW Kenner.

Zie PM zometeen

En kleur is origineel ja, zijn 2 originele lakken in 1.. w8 ff kijken
Quote van Tjabbo:
pi_70962790
Ziet er toch niet slecht uit op de foto's. Misschien in het echt wel maar zo iig niet.
Als het de mijne was:
m3 spiegels zonder knipperlichten,
heldere achterlichten (niet de lexus look maar orgineel met witte knipperlichten),
Andere velgen (persoonlijke smaak. Ik heb deze velgen nooit mooi gevonden ook niet onder een M6,
Gas eruit. Weg met die lelijke slangen onder de kap (en een veerpootbrug erin),
en die ontzettend lelijk scheve nieren eraf.

Verder een tip van een mede bmw automaat rijder.... als je niet veel file rijd leg er een schakelbak in..... Veel meer rijplezier....
pi_70962863
nieren lijken idd wat scheef te zitten..al heeft een facelift model na '97 dat toch al gauw.
pi_70963203
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 12:31 schreef boegschroef het volgende:
Ziet er toch niet slecht uit op de foto's. Misschien in het echt wel maar zo iig niet.
Als het de mijne was:
m3 spiegels zonder knipperlichten,
heldere achterlichten (niet de lexus look maar orgineel met witte knipperlichten),
Andere velgen (persoonlijke smaak. Ik heb deze velgen nooit mooi gevonden ook niet onder een M6,
Gas eruit. Weg met die lelijke slangen onder de kap (en een veerpootbrug erin),
en die ontzettend lelijk scheve nieren eraf.

Verder een tip van een mede bmw automaat rijder.... als je niet veel file rijd leg er een schakelbak in..... Veel meer rijplezier....
Nee nee, automaat blijft er lekker in.. Heerlijk..

Wat is er met die nieren dan..?? Ziijn die niet origineel..??

Ehmm hierbij de kleurcode:
Quote van Tjabbo:
  dinsdag 14 juli 2009 @ 12:53:16 #130
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_70963474
Met een auto van 1998 heb je al 91% leeftijdskorting voor de BPM, lijkt me niet erg zinvol er dus een hoop tijd (=geld) aan te besteden de BPM naar beneden te halen, want of je nou 9% over 11.000 of 9% over 10.000 moet betalen maakt niet zo gek veel uit....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_70963485
Ow kijk eens aan...een bmw individual kleur..daar moest je behoorlijk voor lappen bij aanschaf.
Een leuke extra,iig.
pi_70963556
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 12:31 schreef boegschroef het volgende:
(en een veerpootbrug erin),

Idd een goede tip,merkbaar beter weggedrag.
pi_70966225
Het kan door de foto komen natuurlijk maar volgensmij zitten er e46 nieren in die er nogal scheef in zitten zelf ben ik meer voor de <96 nieren:

pi_70966403
het zijn zeker geen E46 nieren.

E46 nieren pre facelift zijn bovenaan wat afgeronder & hebben de buitenkant iets schuiner omhoog lopen. E46 na facelift zijn in de onderhoeken véél afgeronder dan wat er op zijn bmw zit.

waar ze wel vandaan komen & of ze origineel zijn weet ik niet
pi_70966866
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 14:20 schreef Athmozz het volgende:
het zijn zeker geen E46 nieren.

E46 nieren pre facelift zijn bovenaan wat afgeronder & hebben de buitenkant iets schuiner omhoog lopen. E46 na facelift zijn in de onderhoeken véél afgeronder dan wat er op zijn bmw zit.

waar ze wel vandaan komen & of ze origineel zijn weet ik niet
Misschien heeft "De Banaan" ooit wel een aanrijding gehad en zijn er daarna imitatienieren opgeknutseld door Pjotr en kompanen.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_70967026
best mogelijk natuurlijk. Zeker aangezien er blijkbaar een echte M3 achterbumper op zit en een Mtech voorbumper... (bumpers ken ik niets van, das niet zo mijn ding )
pi_70967115
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 14:35 schreef Athmozz het volgende:
best mogelijk natuurlijk. Zeker aangezien er blijkbaar een echte M3 achterbumper op zit en een Mtech voorbumper... (bumpers ken ik niets van, das niet zo mijn ding )
Het kan natuurlijk ook nog een zelfbouwprojectje zijn geweest van Turquaski van fok.pl.

"Hoe maak ik van mijn "BMW E36 M3 Lexuslook met voorschade" en mijn "BMW E36 M-tech met achterschade" 1 "BMW M3-Tech Lexuslook zonder al te veel zichtbare schade"?
FOK! verstandig, lees een P.I.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 14:43:52 #138
218527 rycemasta
rijstmeester
pi_70967302
Volgens mij zijn het gewoon originele, post-facelift nieren.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 14:54:24 #139
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_70967679
1 nier hangt gewoon een beetje scheef. Niet echt een halszaak.
Calm down, please!
  dinsdag 14 juli 2009 @ 15:14:11 #140
56621 Houzer
Vuyge pusherman
pi_70968412
Mijn god wat een draak van een turkenbak, ik ga mijn BMW vandaag tegen een boom aanzetten.
Ik schaam me dat ik een BMW lease.

ik ben de jager met de pet.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 15:21:41 #141
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_70968742
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 15:14 schreef Houzer het volgende:
mijn BMW

een BMW lease.
Calm down, please!
  dinsdag 14 juli 2009 @ 15:23:45 #142
56621 Houzer
Vuyge pusherman
pi_70968819
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 15:21 schreef Googolplexian het volgende:

[..]
Ik betaal er toch iedere maand voor?
  dinsdag 14 juli 2009 @ 15:35:19 #143
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_70969258
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 15:23 schreef Houzer het volgende:

[..]

Ik betaal er toch iedere maand voor?
Calm down, please!
pi_70970881
En ik krijg gelijk een banner met "BMW leasen?"

Ik vind het een echte pauperbak: hij is geel, verlaagd, te grote velgen en natuurlijk die verschrikkelijke achterlichten, die elke pauper op zijn sjonniebak schroeft.

En nee, ik ben zeker niet jaloers, ik heb liever een betrouwbare auto.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 16:17:31 #145
56621 Houzer
Vuyge pusherman
pi_70970946
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 16:16 schreef RealZeus het volgende:
En ik krijg gelijk een banner met "BMW leasen?"

Ik vind het een echte pauperbak: hij is geel, verlaagd, te grote velgen en natuurlijk die verschrikkelijke achterlichten, die elke pauper op zijn sjonniebak schroeft.

Inderdaad.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 16:40:02 #146
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_70971835
Ach ... ben zeker niet jaloers maar het is al met al toch best een geinige bak. Turq zal er ongetwijfeld met veel plezier in rond toeven ... beter dan de andere twee auto's zeg maar.

De velgen zijn pauper maar kan nog wel, de uitlaat moet gaan, de kleur is jammer maar wel origineel dus who cares.

Ik hoop alleen voor 'm dattie heel blijft en dattie er geen "project" van maakt.
Calm down, please!
  dinsdag 14 juli 2009 @ 17:27:48 #147
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_70973321
Leuke bak minus die acherlichten zoals je al aangeeft. En qua velgen zou ik persoonlijk iets zoals dit eronder steken:

Past veel beter bij de auto dan van die fake M6 velgen die elke johhny hebben wil. Voor sommige wil t "echte" louis vuitton tasje nogal een bepaald stereotype bevestigen overigens ..
Eigen schuld, plat hoofd
De iene dea rent veur zien leave, den andere wandelt hiel rustig veurbij.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 17:57:01 #148
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_70974284
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 03:12 schreef Turquaz52 het volgende:
In ieder geval.. hierbij de pics, indien mensen niet geloven dat ie van mij is, hij staat ook voor mijn deur en sommige van Fok weten ook waar ik woon en weten dat het mijn huis is (de achterste clio is trouwens van mams)...
-M3 wannabee spiegels? Check
-Fout imitatie M6-wielen? Check
-Scheefhangende onderdelen? Check
-Zooi onder de motorkap die niet weggewerkt is? Check
-Lexus achterlichten? Check
-Louis Vuitton tasje? (mag ook Burberry zijn) Check

Nee hoor, ik geloof best dat ie van jou is.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 18:47:59 #149
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_70975778
Ik zou eerst eens flink wat kms maken voordat je er van alles aan gaat lopen verbouwen.
Ik vind 'm ook "te"; maar dat moet TS lekker zelf weten.
Je benzineklep hangt er scheef in.
Bestuurdersdeur ziet er ook niet helemaal recht uit; of zit ie niet goed dicht?
pi_70978155
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 16:16 schreef RealZeus het volgende:
Dat blok uit de E36 staat nochtans bekend om zéér sterk te zijn en veel km's te kunnen bollen zonder problemen... (of je moet spreken op de vorige poolse eigenaar )
pi_70981168
Niks mis met E36, mooie bak met leren bekleding. Die lexus lichten ga je uiteraard weg doen want dat gaat net wat te ver. Velgen waren ook zeker niet mijn keuze geweest, maar je bent een Turk dus is te overzien.

En nu lekker scheuren, rechts inhalen, bumperkleven, hmmmmmmmmmmmm BMW maakt rijden geweldig
Facts don't care about your feelings
  dinsdag 14 juli 2009 @ 21:23:09 #152
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_70981325
Denk dat het sowieso wel een unieke bak is, voornamelijk dankzij de kleur. Dat is altijd wel leuk vind ik, niet dat je een zelfde auto 50x tegenkomt op een willekeurige rit.
pi_70982389
vind het ook een mooie auto, idd die achterlichten vervangen en die nieren rechtzetten

ik zie 100x liever zo een auto voorbij komen dan al die kleine gepimpte hatchbacks (golfjes, corsa's, 206 etc)

velgen zijn ook prima imo, mooi om die rijdend te zien
pi_70985736
Whahahah die kleur, wie heeft nou een gele auto??

dinsdag 14 juli 2009 @ 23:39:44 #155
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_70986014
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 23:33 schreef Linnie20v het volgende:
Whahahah die kleur, wie heeft nou een gele auto??

Calm down, please!
pi_70986086
Ik heb zelf een geel hok

Dit was mijn verkapte TVP ...
  dinsdag 14 juli 2009 @ 23:45:03 #157
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_70986231
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 23:41 schreef Linnie20v het volgende:
Ik heb zelf een geel hok

Calm down, please!
pi_70987356
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 21:17 schreef YoshiBignose het volgende:
En nu lekker scheuren, rechts inhalen, bumperkleven, hmmmmmmmmmmmm BMW maakt rijden geweldig
maak het imago van de BMW rijder nog wat verder om zeep ja

(niet dat ik er niet aan meedoe, maar goed )
pi_70992086
quote:
Op maandag 13 juli 2009 20:44 schreef Athmozz het volgende:

[..]

mijn 320d met 136pk draai ik al om als de tractiecontrole uit staat (maar goed, een diesel heeft ook wel vrij veel koppel zitten)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_70992255
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 09:17 schreef rival het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tractiecontrole staat aan & vangt alles perfect op. Ik geef al plankgas midden in een bocht, dan houdt de elektronica hem op het punt waar ik het snelste door de bocht kan zonder om te keren . Je moet ook rekening houden dat hij qua koppel in het laag nog meer mee heeft dan een 330i, dus laten omkeren is dan echt zo moeilijk niet
pi_70996266
@ Athmozz: ga jij eerst maar eens een cursusje "driften" doen voordat je dat op de openbare weg gaat doen.

@ Turquaz: OMG die bak ken ik, die reed hier eerder ook al rond. Doe me alleen een plezier, haal ook die gruwelijk lelijke velgen eronderuit
pi_70996675
Wat heeft iedereen tegen die velgen

Ik dacht zijn wel subtiel, lekker groot en breed Maar iedereen is er op tegen Ik zal kijken of ik leuke velgjes kan vinden (wel M velgen) maar dat zal niet nu of morgen gebeuren, gezien het feit dat ik over 3 weken op vakantie ga en de auto aan een vriend toe vertrouw

De telefoon evenlas de tasje zijn niet van mij, want ik doe niet aan die louwisvidinges ding..

Achterlichten gaan er zsm af en de uitlaat zijn gewoon sierstukjes, je hoort er helemaal niks van
Quote van Tjabbo:
  woensdag 15 juli 2009 @ 12:46:41 #163
152303 hamkaastosti
pi_70997416
hahaha wat een hok..

wel pluspunten dat het een bmw is en een 6 cilinder..

verder is de kleur kut, de meuk hangt aan alle kanten scheef in. Dit kun je allemaal wel vervangen of je zet een petje op en gaat scheef op je stoel zitten en los het zo op.
Tom Jones zong ooit...
pi_70997753
Turq, een automaat?

Dat valt mij vies tegen van je.
pi_70997787
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 12:46 schreef hamkaastosti het volgende:
hahaha wat een hok..

wel pluspunten dat het een bmw is en een 6 cilinder..

verder is de kleur kut, de meuk hangt aan alle kanten scheef in. Dit kun je allemaal wel vervangen of je zet een petje op en gaat scheef op je stoel zitten en los het zo op.
Een pinnetje wat me tankdop vast houd is teruggeschoten, deze hoef ik alleen eventjes terug te plaatsen is dat geregeld, me deur stond nog open dus dat zag er scheef uit.. en 1 of beide nieren zitten vanaf de bovenkant beetje los, terug inklikken zou dit moeten helpen..
Tis iig een 4 cilindertje of een 1.6je
Quote van Tjabbo:
  woensdag 15 juli 2009 @ 12:59:23 #166
48067 neo2000
pi_70997788
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 12:19 schreef Turquaz52 het volgende:
Wat heeft iedereen tegen die velgen

Ik dacht zijn wel subtiel, lekker groot en breed
Daar gaat het dan mis met jullie Turqen..! "Lekker groot en breed" wordt in Nederland heul niet als subtiel gezien!
  woensdag 15 juli 2009 @ 13:13:17 #167
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_70998225
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 12:59 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Daar gaat het dan mis met jullie Turqen..! "Lekker groot en breed" wordt in Nederland heul niet als subtiel gezien!
Daar doe je de meeste Nederlanders wel heel veel eer aan. Je moest ze hier de kost eens geven die debiele velgen onder hun Golfje III, Opel of Civic hebben.
Calm down, please!
pi_70998541
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 12:58 schreef Richel het volgende:
Turq, een automaat?

Dat valt mij vies tegen van je.
Hoezo..?? Weetje hoe heerlijk rijden dat is..?
Serieus, ik was altijd tegen automaatjes dit automaatjes dat..

Maar eenmaal zelf een 6 cilinder 2,5L Automaat gekocht.. wil echt niks meer anders
Heb nog altijd een corsa en Uno die handgeschakeld zijn..
Quote van Tjabbo:
pi_70999083
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 23:41 schreef Linnie20v het volgende:
Ik heb zelf een geel hok

Cupra zeker.
pi_70999182
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 13:23 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Hoezo..?? Weetje hoe heerlijk rijden dat is..?
Serieus, ik was altijd tegen automaatjes dit automaatjes dat..

Maar eenmaal zelf een 6 cilinder 2,5L Automaat gekocht.. wil echt niks meer anders
Heb nog altijd een corsa en Uno die handgeschakeld zijn..
Iedereen heeft wel wat te zeggen. Ik vind dit al een hele vooruitgang vergeleken met je uno en die andere gare bakken waar je steeds mee aan komt zetten
  woensdag 15 juli 2009 @ 13:47:51 #171
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_70999290
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 13:44 schreef -Muse- het volgende:

[..]

Iedereen heeft wel wat te zeggen. Ik vind dit al een hele vooruitgang vergeleken met je uno en die andere gare bakken waar je steeds mee aan komt zetten
Calm down, please!
pi_70999392
Is het een automaat? Geniaal maar ik denk, in combinatie met de 323i dat dit ding nog niet eens zoveel sneller is dan mijn 4 cilinder 318ci.
pi_70999722
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 13:50 schreef YoshiBignose het volgende:
Is het een automaat? Geniaal maar ik denk, in combinatie met de 323i dat dit ding nog niet eens zoveel sneller is dan mijn 4 cilinder 318ci.
4cilinder 1.8 8v vs. 6 cilinder 2.5 24v vanos

okee. jij wint
Quote van Tjabbo:
pi_71000037
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 09:27 schreef Athmozz het volgende:

[..]

tractiecontrole staat aan & vangt alles perfect op. Ik geef al plankgas midden in een bocht, dan houdt de elektronica hem op het punt waar ik het snelste door de bocht kan zonder om te keren . Je moet ook rekening houden dat hij qua koppel in het laag nog meer mee heeft dan een 330i, dus laten omkeren is dan echt zo moeilijk niet
JIJ moet daar rekening mee houden
dat bedoelen we met leer rijden
pi_71000063
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 14:00 schreef Turquaz52 het volgende:
6 cilinder 2.5 24v vanos

edit] nu wel gelezen
pi_71000858
quote:

[..]

4cilinder 1.8 8v vs. 6 cilinder 2.5 24v vanos

okee. jij wint
kheb de nieuwe 2.0 motor he (E46) die is best wel snel hoor, volgens specificatie 9.3 sec naar 100. jij hebt een oude (automaat) 2.5. ik denk wel dat jouwe iets sneller is (kheb niet gezegd dat ik zou winnen), maar zal niet heel veel schelen
  woensdag 15 juli 2009 @ 14:40:09 #177
37634 wobbel
Da WoBBeL King
pi_71001116
Heb je die bak nou inmiddels al ingevoerd?
pi_71001461
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 14:33 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

kheb de nieuwe 2.0 motor he (E46) die is best wel snel hoor, volgens specificatie 9.3 sec naar 100. jij hebt een oude (automaat) 2.5. ik denk wel dat jouwe iets sneller is (kheb niet gezegd dat ik zou winnen), maar zal niet heel veel schelen
elk jaar is het blok sneller dan de vorige, MAAR, elk jaar is de auto zwaarder dan de vorige (over het algemeen natuurlijk, uitzonderingen daargelaten)
tegen een 2.5 24v vanos heb je echt weinig in te brengen hoor
pi_71001511
quote:
6 cilinder 2.5 24v vanos

okee. jij wint
Het was toch vermogen van 2.3 liter, dus niet noemenswaardig. Zeker niet op 1300 kg en automaat.

Trage bak. Voor jou is het echter relatief, vergeleken met je Uno.
pi_71001577
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 14:40 schreef wobbel het volgende:
[/quote]
pi_71001800
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 14:49 schreef Richel het volgende:

[..]

Het was toch vermogen van 2.3 liter,
niet als het een 2.5 met vanos is.
pi_71001907
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 14:48 schreef rival het volgende:

[..]

elk jaar is het blok sneller dan de vorige, MAAR, elk jaar is de auto zwaarder dan de vorige (over het algemeen natuurlijk, uitzonderingen daargelaten)
tegen een 2.5 24v vanos heb je echt weinig in te brengen hoor
Dat is zo. 9 sec naar 100 vind ik hier, mijne 9.3 sec. Verschilt dus niet veel.
pi_71002512
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 14:59 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Dat is zo. 9 sec naar 100 vind ik hier, mijne 9.3 sec. Verschilt dus niet veel.
lijkt me voor een m50b25 vanos erg traag

Misschien omdat ik het blok in een E30 gewend ben
pi_71002780
De handgeschakelde bak is 1 sec sneller dan de automaat he. Is nog geen tiptronic ofzo wat er in zit
pi_71003336
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 15:25 schreef YoshiBignose het volgende:
De handgeschakelde bak is 1 sec sneller dan de automaat he. Is nog geen tiptronic ofzo wat er in zit
Oh vandaar, ja tegenwoordig ben je niet trager meer met een automaat
pi_71004325
Volgende week moet ik het omkeuren
Quote van Tjabbo:
pi_71004447
Hoezo heb je hem gekocht van een Pool trouwens, zijn toch zat E36's hier in NL te koop.
pi_71004748
Ik ga hoogswaarschijnlijk morgen al!
Quote van Tjabbo:
pi_71004784
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 16:12 schreef YoshiBignose het volgende:
Hoezo heb je hem gekocht van een Pool trouwens, zijn toch zat E36's hier in NL te koop.
Niet van een Pool maar van een Nederlander met dubbele paspoort..
Ik ken hem al langer dan vandaag.. en tja.. why not..?
Quote van Tjabbo:
  woensdag 15 juli 2009 @ 17:09:10 #190
104901 OxygeneFRL
....dus....
pi_71006504
He Turq, kon net eindelijk pas je fotos zien van je BMW. Ik moet zeggen dat dat model (geloof de E30?) het enige model is wat ik nog zou overwegen om te kopen als BMW. Netjes! Goed poetsen en polijsten kom je al een heel eind. Zelfs daar wil ik je nog wel es mee helpen
  woensdag 15 juli 2009 @ 17:12:39 #191
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_71006605
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 14:40 schreef wobbel het volgende:
Je gaat me toch niet vertellen dat dat ding nog op pools kenteken staat he?
Where law ends, tyrrany begins.
pi_71007255
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 12:03 schreef kevin20vt het volgende:
@ Athmozz: ga jij eerst maar eens een cursusje "driften" doen voordat je dat op de openbare weg gaat doen.
waarom?

Mijn tractiecontrole gaat nooit uit, dus driften doet hij gewoon niet (en zo'n cursus heb ik al gevolgd, alleen vind ik het nog steeds onverantwoord om zoiets op de openbare baan te proberen. Handig voor in noodgevallen waar je TC het laat afweten, maar bewust uitlokken doe ik niet)
pi_71007854

ik heb dit altijd toffe velgen gevonden voor een e36
-
pi_71008290
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 17:09 schreef OxygeneFRL het volgende:
He Turq, kon net eindelijk pas je fotos zien van je BMW. Ik moet zeggen dat dat model (geloof de E30?) het enige model is wat ik nog zou overwegen om te kopen als BMW. Netjes! Goed poetsen en polijsten kom je al een heel eind. Zelfs daar wil ik je nog wel es mee helpen
Dit is een E36, maar de E30 is ook niet lelijk

quote:
Op woensdag 15 juli 2009 16:21 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Niet van een Pool maar van een Nederlander met dubbele paspoort..
Ik ken hem al langer dan vandaag.. en tja.. why not..?
Wat heb je er voor betaald, als ik vragen mag?
pi_71008720
De E30 is gewoon de mooiste 3 die er by far gemaakt is .

* Athmozz legt nog steeds opzij voor een originele E30 M3 cabrio
  woensdag 15 juli 2009 @ 18:19:58 #196
152303 hamkaastosti
pi_71008805
een gewone E30 cabrio is al tof

ik heb overigens het jongere broertje van deze kanariebak.. een E46 323i
Tom Jones zong ooit...
pi_71008838
als ik het doe dan doe ik het direct goed

Ik ken mezelf, als ik een E30 cabrio als 2de koop en het is geen M3 ga ik die toch maar een paar maand houden & me alsnog een M3 E30 kopen. Dan beter direct de volle mep betalen & geen 2 wagens kopen.
pi_71008873
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 19:56 schreef Athmozz het volgende:

[..]

Dat blok uit de E36 staat nochtans bekend om zéér sterk te zijn en veel km's te kunnen bollen zonder problemen... (of je moet spreken op de vorige poolse eigenaar )
Ik heb geen ervaring met BMW maar een Pools verleden lijkt me niet bevorderlijk voor de betrouwbaarheid.
pi_71008918
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 12:03 schreef kevin20vt het volgende:

@ Turquaz: OMG die bak ken ik, die reed hier eerder ook al rond. Doe me alleen een plezier, haal ook die gruwelijk lelijke velgen eronderuit
pi_71009472
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 18:21 schreef Athmozz het volgende:
als ik het doe dan doe ik het direct goed

Ik ken mezelf, als ik een E30 cabrio als 2de koop en het is geen M3 ga ik die toch maar een paar maand houden & me alsnog een M3 E30 kopen. Dan beter direct de volle mep betalen & geen 2 wagens kopen.
E30 M3

Op dit moment heb ik hier voor de deur een E30 316, E36 316i en E46 318ci staan. Geen 6 cilinders, maar alle 3 leuke wagentjes
pi_71010305
ik enkel een E46 320d

maar goed, als student 3 auto's hebben zou misschien een beetje overdreven zijn
  woensdag 15 juli 2009 @ 20:13:07 #202
104901 OxygeneFRL
....dus....
pi_71012055
Ok ja dan heeft de E36 een streepje voor op de E30
pi_71012124
Inderdaad... maar ik ben ook maar een student. Zijn niet alle 3 van mij. De E46 is eigenlijk mn auto, die E36 hoop ik morgen te verkopen en die ander is van m'n tante.

Net ff scheuren in die E30 op de snelweg hahahaha. Dat ding ziet er niet uit, antenne krom, overal vlekken en verkleuringen, roest, plastic dat eraf valt. 4 versnellingen, ff gas op de snelweg... komt er zo'n nieuwe audi 3.0 aanscheuren met 160, die zat toch wel raar te kijken toen ik in die roestbak nog 180 ging. Voel me alleen niet helemaal veilig, hij is nogal windgevoelig.
pi_71013782
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 20:15 schreef YoshiBignose het volgende:
Inderdaad... maar ik ben ook maar een student. Zijn niet alle 3 van mij. De E46 is eigenlijk mn auto, die E36 hoop ik morgen te verkopen en die ander is van m'n tante.

Net ff scheuren in die E30 op de snelweg hahahaha. Dat ding ziet er niet uit, antenne krom, overal vlekken en verkleuringen, roest, plastic dat eraf valt. 4 versnellingen, ff gas op de snelweg... komt er zo'n nieuwe audi 3.0 aanscheuren met 160, die zat toch wel raar te kijken toen ik in die roestbak nog 180 ging. Voel me alleen niet helemaal veilig, hij is nogal windgevoelig.
Of zaterdag..?
Signature
pi_71014008
Perhaps, als hij toch geen interesse heeft... of jij er extreem veel voor wil geven
pi_71015913
Zag ik je niet daarnet in TIlburg rijden? Ik zag een gele BMW E36, met lexus achterlichten en M6-velgen. Echt toevallig. .

Wel een Nederlands kenteken, maar toch. Een zeldzame gele E36 met dezelfde velgen en lexus achterlichten. .
  woensdag 15 juli 2009 @ 22:23:19 #207
48067 neo2000
pi_71016390
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 13:13 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Daar doe je de meeste Nederlanders wel heel veel eer aan. Je moest ze hier de kost eens geven die debiele velgen onder hun Golfje III, Opel of Civic hebben.
Ik tel dan voor het gemak kampers, tokkies en zigeuners niet mee he..?
  woensdag 15 juli 2009 @ 23:09:02 #208
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_71018405
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 18:16 schreef Athmozz het volgende:
De E30 is gewoon de mooiste 3 die er by far gemaakt is .

* Athmozz legt nog steeds opzij voor een originele E30 M3 cabrio
swap dan iig de motor van een E36 M3...
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_71018486

pi_71018494
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 23:09 schreef junkiesietze het volgende:

[..]

en dan beginnen met de ophanging ook te veranderen, en er een M3 bodykit op te zetten? Neen hoor, gewoon wat meer opzij leggen & het direct goed doen
pi_71018705
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 17:09 schreef OxygeneFRL het volgende:
Thanks, stel ik op prijs..

Ben van plan om hem te houden totdat ik het niet meer aan kan.. (Hij gaat me veel kosten qua verzekering + belasting)..

Maar tot die tijd ff de gas installatie fixxen, en hop na de RDW deze week nog, want volgende week ga ik op vakantie
Quote van Tjabbo:
pi_71018755
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 23:11 schreef Athmozz het volgende:

[..]

en dan beginnen met de ophanging ook te veranderen, en er een M3 bodykit op te zetten? Neen hoor, gewoon wat meer opzij leggen & het direct goed doen
maw: De M3 heeft maar een 4 cillindertje terwijl de 328i een 6 cilinder heeft.. kun je net zo goed een e36 M3 blok inlepelen want die heeft een 3.0/3.2L 6 cilinder
Quote van Tjabbo:
pi_71019104
maar dan heb ik geen originele E30 M3...

Als ik gewoon een snelle cabrio wil ga ik mij wel een E46 330i cabrio halen
  woensdag 15 juli 2009 @ 23:28:39 #214
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_71019115
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 23:18 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

maw: De M3 heeft maar een 4 cillindertje terwijl de 328i een 6 cilinder heeft.. kun je net zo goed een e36 M3 blok inlepelen want die heeft een 3.0/3.2L 6 cilinder
Het rendement van een 4 pitter is wel hoger dan van een 6..
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
pi_71019149
Turqdwaas met z'n auto's.
pi_71022454
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 23:28 schreef Herr.Flick het volgende:

[..]

Het rendement van een 4 pitter is wel hoger dan van een 6..
Dat wel, maar een 6 pitter geeft toch wat meer evenwicht, wat meer luxe en comfort..
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 23:29 schreef CasB het volgende:
Turqdwaas met z'n auto's.
Jaloers..?
Je bent niet de enige hoor
Quote van Tjabbo:
pi_71023577
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 01:54 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Dat wel, maar een 6 pitter geeft toch wat meer evenwicht, wat meer luxe en comfort..
[..]

Jaloers..?
Veel mensen die jij jaloers noemt hebben een eigen huis, lekker wijf in bed en spaargeld op de rekening.
Allemaal spul wat jij jezelf ontzegt door al je geld op jouw leeftijd in auto's te steken.

Jaloers? Ik vind 't echt een geinige bak en ik gun het je van harte maar jaloers ... neuh.
Calm down, please!
pi_71023599
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 07:56 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Veel mensen die jij jaloers noemt hebben een eigen huis, lekker wijf in bed en spaargeld op de rekening.
Allemaal spul wat jij jezelf ontzegt door al je geld op jouw leeftijd in auto's te steken.

Jaloers? Ik vind 't echt een geinige bak en ik gun het je van harte maar jaloers ... neuh.
Ach ja zo heeft ieder zijn eigen, de een heeft op zijn 20ste nog hobby's als auto's en brommers en de ander heeft al een kind rondhuppelen. Ik moet er zelf niet aan denken om nu al kinderen te hebben (ben zaterdag 27).
pi_71023659
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 07:59 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Ach ja zo heeft ieder zijn eigen, de een heeft op zijn 20ste nog hobby's als auto's en brommers en de ander heeft al een kind rondhuppelen. Ik moet er zelf niet aan denken om nu al kinderen te hebben (ben zaterdag 27).
Alvast gefeliciteerd ^^ Ben 2 weken geleden 38 geworden en ook nog geen kinderen hier.
Ben zelf nog kind.
Calm down, please!
pi_71023725
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 08:07 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Alvast gefeliciteerd ^^ Ben 2 weken geleden 38 geworden en ook nog geen kinderen hier.
Ben zelf nog kind.
Dank u en amen.
pi_71023742
quote:
Jaloers..?
waarom denk je dat iedereen gelijk jaloers is als ze het geen mooie auto vinden? Heb je compensatie-drang ofzo?

heel erg duur kan die bak nooit geweest zijn, of je bent hard genaaid omdat je de prijs niet wilt noemen, dus ik snap niet wat de big deal nu is.
pi_71024301
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 23:09 schreef junkiesietze het volgende:

[..]

Als je zoiets maar uit je hoofd laat.

Koop dan een 318 cabrio ofzo maar je gaat toch geen orginele e30 cabrio verneuken! Alsof je dat extra vermogen nodig hebt in een e30 cabrio.
pi_71028465
quote:

[..]

Ben zelf nog kind.
Alvast gefeliciteerd.. En Oxy alvast gefeliciteerd

Ik heb ook een dame, 3 auto's, een dak op me kop, en nog school.. en ga al over 5 dagen op vakantie..
Quote van Tjabbo:
  donderdag 16 juli 2009 @ 11:57:09 #225
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_71028972
quote:

[..]

Ben zelf nog kind.
Heb je het neuqen al wel uitgevonden?

Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
pi_71029084
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 08:15 schreef ktnxbye het volgende:

[..]

waarom denk je dat iedereen gelijk jaloers is als ze het geen mooie auto vinden? Heb je compensatie-drang ofzo?

heel erg duur kan die bak nooit geweest zijn, of je bent hard genaaid omdat je de prijs niet wilt noemen, dus ik snap niet wat de big deal nu is.
of erg cheap
de gemiddelde sjonniebak met lexuslichten gaat weg voor de 2/3 prijs van de fabrieksuitvoering die 2 ton heeft afgelegd. Golf 3 gaan gemiddeld weg voor 950 in die staat, ik heb ze gezien voor 700 .

ff marktplaats/autoscout checken

Marktplaats: 4500-7000 crap en 8000-12000 degelijk
Autoscout24: 5000-8000
http://www.autoscout24.nl/List.aspx?vis=1&make=13&model=1642&fuel=B&fregfrom=01%2f01%2f1996+00%3a00%3a00&fregto=12%2f31%2f1998+00%3a00%3a00&pricefrom=1000&cy=NL&page=1&maxresults=500&results=20&ustate=N&ustate=U&um=True&sort=price&zipc=NL

Oordeel zelf. Maar als die bak 6000 heeft gekost, had ik allang een golf 5 gehaald, of een andere degelijke auto. 6000 voor jouw BMW is ronduit belachelijk

Haal ik liever dit, engels of niet
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=vzq11gbwksj1
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=l1cmeurv4hhs

[ Bericht 36% gewijzigd door Sjibble op 16-07-2009 12:27:35 ]
[/quote]
pi_71029626
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 12:01 schreef Sjibble het volgende:

[..]

of erg cheap
de gemiddelde sjonniebak met lexuslichten gaat weg voor de 2/3 prijs van de fabrieksuitvoering die 2 ton heeft afgelegd. Golf 3 gaan gemiddeld weg voor 950 in die staat, ik heb ze gezien voor 700 .

Als auto handelaar (ja dat is wat ik de laatste tijd doe) kan ik je zeggen dat golfjes niks meer waard zijn, een golf 2 koop ik voor 100-400 euro een een Golfje 3 GTI had ik laatst gekocht voor 250 euro met een deuk in de motorkap en bumper kapot.. dus tja.. auto waardes verschillen heel veel van elkaar

En als het goed is, is een 4e auto onderweg.. een Fiat Uno Selectra..
Quote van Tjabbo:
pi_71029928
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 12:18 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Als auto handelaar (ja dat is wat ik de laatste tijd doe) kan ik je zeggen dat golfjes niks meer waard zijn, een golf 2 koop ik voor 100-400 euro een een Golfje 3 GTI had ik laatst gekocht voor 250 euro met een deuk in de motorkap en bumper kapot.. dus tja.. auto waardes verschillen heel veel van elkaar

En als het goed is, is een 4e auto onderweg.. een Fiat Uno Selectra..
Zijn dat dan geen auto's waar mensen snel van af moeten omdat er wel meer mee mis is?
[/quote]
  donderdag 16 juli 2009 @ 13:33:52 #229
48067 neo2000
pi_71031936
Van die auto's waarbij je wielen en het stuur er zelf bij moet denken en zo.
pi_71032051
quote:

Jaloers..?
Nee hoor, ik snap alleen niet waarom je 3 barrels hebt ipv 1 mooie wagen.
pi_71032459
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 11:57 schreef Herr.Flick het volgende:

[..]

Heb je het neuqen al wel uitgevonden?

Da's toch met dat boutje en dat moertje?
Calm down, please!
pi_71033259
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 13:37 schreef CasB het volgende:

[..]

Het golfje voor 250
[/quote]
  donderdag 16 juli 2009 @ 16:05:59 #233
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_71037152
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 13:49 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Da's toch met dat boutje en dat moertje?
en een schroefje en een nippeltje!

Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
pi_71042081
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 12:29 schreef Sjibble het volgende:

[..]

Zijn dat dan geen auto's waar mensen snel van af moeten omdat er wel meer mee mis is?
Nee, auto's met werk..
Quote van Tjabbo:
pi_71042089
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 13:37 schreef CasB het volgende:

[..]

2 barrels en 1 goede
Quote van Tjabbo:
pi_71042225
hmzz..beetje sneu sommige berichten hier...ik ben het ermee eens dat het Uno gedeelte niet geweldig in elkaar gezet (beter gezegd,uit elkaar gesloopt) is maar deze e36 kan er met wat lichte aanpassingen goed mee door.

Ik bedoel,okee..geel..was een modekleur van een aantal jaren geleden maar dit is wel een orginele bmw kleur en gedaan door bmw individual,velgen?...ach..ieder zijn eigen smaak toch?

Lexus look achterlichten wil hij zelf al eraf halen,en dat ene scheve niertje en dat scheve tankdop dekseltje..als je daarover gaat huilen..iedereen weet zolangzamerhand wel dat Turqie best wel handig is met auto's dus dat zal niet zo'n probleem zijn om te repareren.
Ik hoor velen alleen maar negatieve dingen opsommen.
Jammer.

Al met al,ik vind het best wel lol om te zien dat hij daar plezier in heeft,dat afkraken heeft geen nut en een beetje petrolhead is ook met vallen en opstaan begonnen.
Ik in ieder geval ook zo..
pi_71042497
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 18:52 schreef Charged het volgende:
hmzz..beetje sneu sommige berichten hier...ik ben het ermee eens dat het Uno gedeelte niet geweldig in elkaar gezet (beter gezegd,uit elkaar gesloopt) is maar deze e36 kan er met wat lichte aanpassingen goed mee door.

Ik bedoel,okee..geel..was een modekleur van een aantal jaren geleden maar dit is wel een orginele bmw kleur en gedaan door bmw individual,velgen?...ach..ieder zijn eigen smaak toch?

Lexus look achterlichten wil hij zelf al eraf halen,en dat ene scheve niertje en dat scheve tankdop dekseltje..als je daarover gaat huilen..iedereen weet zolangzamerhand wel dat Turqie best wel handig is met auto's dus dat zal niet zo'n probleem zijn om te repareren.
Ik hoor velen alleen maar negatieve dingen opsommen.
Jammer.

Al met al,ik vind het best wel lol om te zien dat hij daar plezier in heeft,dat afkraken heeft geen nut en een beetje petrolhead is ook met vallen en opstaan begonnen.
Ik in ieder geval ook zo..
Thanks..
Kleur blijft er op, intresseert me niet wat anderen over denken, maar tis een originele Individual colour dus laat ik hem lekker zo.

Velgen vind ik goed zat nu dus die blijven er ook op..

De niertje stond scheef ja, deze wordt gefixt..

Tankdekseltje wordt gefixt..

GVD Niemand die Lexus looks achterlichten wilt en mij dwingen tot het kopen van originele
Waar zijn die 316 josties die zweren bij Lexuslooks..??
Quote van Tjabbo:
pi_71042536
Die bestaan niet meer..ze zijn wat slimmer tegenwoordig.

Edit.verkoop ze aan een Pool?

[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 16-07-2009 19:06:09 ]
pi_71042736
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 19:05 schreef Charged het volgende:
Die bestaan niet meer..ze zijn wat slimmer tegenwoordig.

Edit.verkoop ze aan een Pool?
hmmm...
Die hebben al Lexus looks allemaal.. volgens mij is dat een optie bij aankoop
Quote van Tjabbo:
pi_71042899
btw,schop die Uno en Corsa de straat op...heb over een paar maanden wat leuks te koop voor je...i know you will like it.
pi_71043109
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 19:17 schreef Charged het volgende:
btw,schop die Uno en Corsa de straat op...heb over een paar maanden wat leuks te koop voor je...i know you will like it.
Like what
Quote van Tjabbo:
pi_71043198
Kan me herinneren dat je 4th gen prelude leuk vond?
pi_71044588
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 19:29 schreef Charged het volgende:
Kan me herinneren dat je 4th gen prelude leuk vond?
Ga alleen door als het een 2.2i VTEC is
Quote van Tjabbo:
pi_71044640
Een 2.0 kon me Corsa laatst moeilijk bijhouden, tot de 2e versnelling was ik sneller..
Quote van Tjabbo:
pi_71044651
helaas dan.
pi_71044728
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 20:22 schreef Charged het volgende:
helaas dan.

Een 2.3tje dan..?
Quote van Tjabbo:
pi_71045723
nope..gewoon een goede snelle (naar mijn maatstaven) 2.0
Edit..langs een goede 6-cyl win ik.
geen turbo/nos of what dan ook...gewoon old skool tuning

[ Bericht 47% gewijzigd door #ANONIEM op 16-07-2009 21:05:42 ]
pi_71045973
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 12:01 schreef Sjibble het volgende:

[..]

of erg cheap

Marktplaats: 4500-7000 crap en 8000-12000 degelijk
Autoscout24: 5000-8000
http://www.autoscout24.nl/List.aspx?vis=1&make=13&model=1642&fuel=B&fregfrom=01%2f01%2f1996+00%3a00%3a00&fregto=12%2f31%2f1998+00%3a00%3a00&pricefrom=1000&cy=NL&page=1&maxresults=500&results=20&ustate=N&ustate=U&um=True&sort=price&zipc=NL

Oordeel zelf. Maar als die bak 6000 heeft gekost, had ik allang een golf 5 gehaald, of een andere degelijke auto. 6000 voor jouw BMW is ronduit belachelijk

Haal ik liever dit, engels of niet
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=vzq11gbwksj1
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=l1cmeurv4hhs
En voor 6000 euro kun je een heeeele nette E36 kopen hoor
Signature
pi_71046578
laat em maar kopen..heb serieus tijd verspild op pta met dit topic
pi_71052357
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 21:35 schreef Charged het volgende:
Why is that..? Heb ik iets verkeerds gezegd ofzo..?
Quote van Tjabbo:
  vrijdag 17 juli 2009 @ 01:32:30 #251
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_71052899
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 21:35 schreef Charged het volgende:
Wat heb je binnenkort te koop dan? Misschien heb ik wel interesse
Calm down, please!
pi_71052981
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 01:32 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Wat heb je binnenkort te koop dan? Misschien heb ik wel interesse
Een 4th gen 2.0 Prelude..
Quote van Tjabbo:
  vrijdag 17 juli 2009 @ 01:58:03 #253
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_71053250
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 01:38 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Een 4th gen 2.0 Prelude..
Zo ver was ik ook gekomen Ik mot details hebbuh!
Calm down, please!
pi_71053256
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 01:58 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Zo ver was ik ook gekomen Ik mot details hebbuh!
Ohw.. Is van zijn vriendin
Quote van Tjabbo:
pi_71065341
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 13:41 schreef -Muse- het volgende:

[..]

Cupra zeker.
Nee, geen Cupra...
Een Polo 2 kanariegeel met zwart verbreed staal
pi_71091638
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 13:44 schreef Linnie20v het volgende:

[..]

Nee, geen Cupra...
Een Polo 2 kanariegeel met zwart verbreed staal
Met een G40 blok toch..?
Quote van Tjabbo:
pi_71099657
Is wel de bedoeling dat ooit te doen
pi_71099891
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 18:44 schreef Linnie20v het volgende:
Is wel de bedoeling dat ooit te doen
Hoe ik dat weet he..
Quote van Tjabbo:
pi_71100254
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 20:22 schreef Turquaz52 het volgende:
Een 2.0 kon me Corsa laatst moeilijk bijhouden, tot de 2e versnelling was ik sneller..
Grote jongen..

pi_71100320
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 19:10 schreef Richel het volgende:

[..]

Grote jongen..

[ afbeelding ]
Beetje laat mee met zo'n reactie hea..?
Quote van Tjabbo:
  donderdag 6 augustus 2009 @ 22:48:03 #261
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_71665830
kikkie...

Al op kenteken?
pi_71671999
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 22:48 schreef Hyperdude het volgende:
kikkie...

Al op kenteken?
wat denk je zelf
[/quote]
pi_71763180
Ben op vakantie sjaak
Quote van Tjabbo:
pi_71902435
Doet ie het nog?
pi_71902732
Ben nogsteeds op vakantie
Quote van Tjabbo:
pi_71905389
Mensen, het is een turk en wat doen die? Juist, de gehele zomervakantie naar Turkije
Dus ik gok dat ie nog een weekje of 2 weg is ??

pi_71905500
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 18:34 schreef Linnie20v het volgende:
Mensen, het is een turk en wat doen die? Juist, de gehele zomervakantie naar Turkije
Dus ik gok dat ie nog een weekje of 2 weg is ??

Thanks linnie.. eindelijk iemand die het snapt

Ik ben ook maar eens in de 3 jaar ofzo bij mijn vaders kant van de famillie in turkije..
en ik heb me eige huisje daar aan zee.. dus ik relax, rust uit, geniet en ben 5 weken weg van Nederland (niet dat het me niet zint ofzo, maar ff er tussenuit)
Quote van Tjabbo:
pi_71909651
Kan je daar niet gewoon blijven ofzo?
pi_71909742
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 22:08 schreef OxygeneFRL het volgende:
god jezus man...1 fatsoenlijke reply van je..dooie diender....echt serieus
pi_71909787
je bent of negatief of je geeft een comment die nergens op slaat..jezus man..lees je eigen comments eens na
pi_71910207
quote:
och, niks mis met Turken toch.. het zijn die Marokkanen.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 23:13:08 #272
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_71910995
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 22:37 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

och, niks mis met Turken toch.. het zijn die Marokkanen.
Op zich niet.... maar je kan er vergif op nemen dat
quote:
ik heb me eige huisje daar aan zee
Dat met zwart geld is betaalt en de NL staat er verlies door heeft.

Daarnaast.

BMW's AUDI's en Porche's... Wil je alleen gezien worden in bouwjaar -1 en dan gaat hij naar een pauper
pi_71911021
Als hij zoveel (zwart) geld heeft, had hij ook wel een fatsoenlijke auto gekocht
pi_71912256
Begrijpt nou niemand dat het ws. zijn eigen huis niet is en alleen maar spreektaal?
Huisje zal wel van een oom of zo zijn maar tijdens de vakantie is het voor het gevoel ZIJN huis.......
Misschien zelfs wel van zijn ouders, wie zal het zeggen........

Kap toch gewoon eens met die vooroordelen of kutgrapjes, het blíjft niet leuk.
pi_71912312
quote:
Zodra jij je pc uitzet en nooit meer aan doet kan ik je garanderen dat je je niet meer aan hem hoeft te ergeren. Promise.
Als je dat niet doet ligt het aan jezelf en moet je die gozer niet constant afzeiken. Klein kind.......
pi_71912375
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 00:26 schreef vannelle het volgende:
Begrijpt nou niemand dat het ws. zijn eigen huis niet is en alleen maar spreektaal?
Huisje zal wel van een oom of zo zijn maar tijdens de vakantie is het voor het gevoel ZIJN huis.......
Misschien zelfs wel van zijn ouders, wie zal het zeggen........

Kap toch gewoon eens met die vooroordelen of kutgrapjes, het blíjft niet leuk.
Idd, wie heeft er nou een vakantiehuisje ergens 4000km verderop, om er eens in de 3 jaar te wezen voor 5 weken .

We weten nog steeds niet of ie nou is gekeurd en een nederlands kenteken heeft?
Waarschijnlijk hebben die polen de bak verkocht omdat hij niet door de keuring kwam, en dus niet op nederlands kenteken kon worden gezet _!!!!!!!!!
quote:
Lekker kansloze reactie.
Ga jij maar lekker zuinig rijden op je LPG bak, en het vermogen van benzine terugkrijgen, wat je al meer gaat kosten dan dat je ooit zal besparen
[/quote]
pi_71912395
I'm with Vannelle en Charged, Oxy wat zet je jezelf toch continu voor lul man Kap er toch gewoon mee, er is hier echt niemand die je stoer vind als je turquaz afzeikt

Die zet zichzelf wel voor gek, heeft ie jou niet voor nodig

@ Sjibble: lezen is ook een kunst, hij zegt toch dat ie niet gekeurd is omdat hij op vakantie is...
pi_71915004
Mumumu wat een gejank meteen hier
  zondag 16 augustus 2009 @ 12:05:47 #279
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_71917096
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 00:35 schreef kevin20vt het volgende:
I'm with Vannelle en Charged, Oxy wat zet je jezelf toch continu voor lul man Kap er toch gewoon mee, er is hier echt niemand die je stoer vind als je turquaz afzeikt

I Second that...
pi_71919573
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 00:35 schreef kevin20vt het volgende:

@ Sjibble: lezen is ook een kunst, hij zegt toch dat ie niet gekeurd is omdat hij op vakantie is...
Ik ging ver van uit dat ie wel weer terug in NL was? WTF moet je op fok, als je eens in de 3 jaar bij je familie langskomt?
[/quote]
pi_71924411
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 13:21 schreef Sjibble het volgende:

[..]

Ik ging ver van uit dat ie wel weer terug in NL was? WTF moet je op fok, als je eens in de 3 jaar bij je familie langskomt?
5 weken thee drinken met je familie lijkt me ook niet gezellig
pi_71925809
Nee ik heb ook me eige huisje aan zee, weetje hoeveel een huis kost om hem te laten maken vanuit niks..?? Laat ik het zo zeggen een 2/3 verdieping hoge villa kost daar 50.000 euro excl. land. en dan leef je ook in luxe met alles er op en dr aan. You name it: Marmer overal en alles luxe afgewerkt blablabla...

Ik heb de mijne destijds gekocht voor 15.000 euro, ik ben misschien maar 18 jaar, maar sparen doe ik al heel lang. Auto's verminderen steeds waarde, waarom zou ik daar steeds geld aan verspillen.?
Ik behandel ze toch steeds als speelgoed, ik race er mee, ik cross er mee, ik jump er mee en snij de dak er van af.. Ik post wel een foto als ik daar de gelegendheid voor heb. Ben zowieso van plan om binnen 10 jaar nog een huis te laten bouwen, en deze wat ik nu heb door te verkopen of er bij te houden.

Laat ik het je zo zeggen, deze kost rond de 25.000/30.000 euro:
Quote van Tjabbo:
  zondag 16 augustus 2009 @ 16:54:16 #283
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_71925945
ouwe sjacheraar die je ook bent...

Net huisje hoor
pi_71926116
Ik spaar ook al me hele leven maar daarmee spaar ik geen 15K bij elkaar hoor. We weten wel weer waar dat vandaan komt
pi_71926118
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 16:54 schreef Koepert het volgende:
ouwe sjacheraar die je ook bent...

Net huisje hoor
hehehe, thanks..

Maar dit is niet de huis die ik wil.. dat was slechts een voorbeeld..
Quote van Tjabbo:
  zondag 16 augustus 2009 @ 17:06:34 #286
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_71926210
Pff en onze azijnpisser is er ook weer...

Hoe gaat t met je kermis-auto? Heb je al n soundsystem op je dak? "en we hebben een winnaaar-aar-aar.."

Ga ns ergens anders lopen zeiken man.. En al heeft Turq ALLES via illegale handel, so what... laat m lekker...
pi_71926625
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 17:01 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik spaar ook al me hele leven maar daarmee spaar ik geen 15K bij elkaar hoor. We weten wel weer waar dat vandaan komt
Komt omdat jij het uitgeeft aan de troep op en onder je auto...
Quote van Tjabbo:
pi_71926675
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 16:47 schreef Turquaz52 het volgende:
Nee ik heb ook me eige huisje aan zee, weetje hoeveel een huis kost om hem te laten maken vanuit niks..?? Laat ik het zo zeggen een 2/3 verdieping hoge villa kost daar 50.000 euro excl. land. en dan leef je ook in luxe met alles er op en dr aan. You name it: Marmer overal en alles luxe afgewerkt blablabla...

Ik heb de mijne destijds gekocht voor 15.000 euro, ik ben misschien maar 18 jaar, maar sparen doe ik al heel lang. Auto's verminderen steeds waarde, waarom zou ik daar steeds geld aan verspillen.?
Ik behandel ze toch steeds als speelgoed, ik race er mee, ik cross er mee, ik jump er mee en snij de dak er van af.. Ik post wel een foto als ik daar de gelegendheid voor heb. Ben zowieso van plan om binnen 10 jaar nog een huis te laten bouwen, en deze wat ik nu heb door te verkopen of er bij te houden.

Laat ik het je zo zeggen, deze kost rond de 25.000/30.000 euro:
[ afbeelding ]
Dat is wel een ding: wij denken vaak in Nederlandse prijzen, maar als ik kijk wat mijn zus en zwager voor hun huis in Zweden betaald hebben, daar heb je in Nederland een bouwval voor.

En dit is een slimme investering: een huis kun je verhuren als je er niet zit.
pi_71926696
quote:
Jij kent zijn uitgavenpatroon toch niet?
pi_71927036
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 17:27 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Dat is wel een ding: wij denken vaak in Nederlandse prijzen, maar als ik kijk wat mijn zus en zwager voor hun huis in Zweden betaald hebben, daar heb je in Nederland een bouwval voor.

En dit is een slimme investering: een huis kun je verhuren als je er niet zit.
Juıst.. Zo hebben mıjn ouders ook 1 appartementje verhuurd. Voor ıets van 150 of 250 euro per maand (Turkse Lıre ıs x2 ongeveer). Best wel luxe appertementje maar tja, je kunt nıet veel vragen, de koersen zıjn daar gewoon anders. Het gaat eigelijk niet puur om het geld, maar eerder dat als je daar bent gelijk je huur kan innen en daar kan uitgeven.. Kijk, ik heb bijvoorbeeld hier een paar merk boxxers gekocht en riemmen van dure merken die net zo nep zijn als Oxy's playmobiel auto.. En dat voor 2,50 per stuk (Bjorn Borg, Burberry, G-Star, Versace, D&G e.d.)

Maar aan de andere kant zijn de auto's heel duur, zo kost mijn Uno daar ongeveer tussen de 10 en 13 duizend lire (gedeeld door 2 is dat 5/6.500 euro!!) En een corsa ook ongeveer zo, terwijl ik ze hier koop voor 50 euro.
Quote van Tjabbo:
  zondag 16 augustus 2009 @ 18:08:01 #291
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_71927588
quote:
Is te zien aan je auto. Sorry heur, ik post nooit in PTA, lees er wel eens en ik kan me toch zoooooooo ergeren aan jou irritante comments vriend. Ze staan voornamelijk bol van geflame en afgunstig geblaat.

enne Turq. leuke huisjes dan. Wat voor een gebied zit je dan voor dat geld?
Eigen schuld, plat hoofd
pi_71928084
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 18:08 schreef x3ro het volgende:

[..]

Is te zien aan je auto. Sorry heur, ik post nooit in PTA, lees er wel eens en ik kan me toch zoooooooo ergeren aan jou irritante comments vriend. Ze staan voornamelijk bol van geflame en afgunstig geblaat.

enne Turq. leuke huisjes dan. Wat voor een gebied zit je dan voor dat geld?
Zwarte Zee gebıed ın Ordu. Tussen Samsun en Trabzon ın

Em ehm, over ıs voor het zelfde geld, maar de prıjzen dıe ık noem ıs excl. grond, dıt ıs omdat de vader van mıjn opa de hele dorpje gekocht heeft samen met een famıllıe lıd van hem Met andere woorden, ıedereen dıe bıj ons daar woont ıs van veraf toch famıllıe van elkaar, de een ıs dan weer me vaders oom de ander daar de neef van of dıt of dat

Deze dorp (stuk land) ıs dus destıjds toen door hun gekocht. De wıtte cırkel ıs gegeven aan me vader en moeder en de huıs daarop heb ık toen gekocht. En mıjn huıs laat ık dan daar ook maken. (De cırkels kunnen groter of kleıner zıjn ın realıteıt, maar je hebt ııg een ıdee )
Quote van Tjabbo:
  zondag 16 augustus 2009 @ 18:37:26 #293
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_71928205
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 18:30 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Zwarte Zee gebıed ın Ordu. Tussen Samsun en Trabzon ın

Em ehm, over ıs voor het zelfde geld, maar de prıjzen dıe ık noem ıs excl. grond, dıt ıs omdat de vader van mıjn opa de hele dorpje gekocht heeft samen met een famıllıe lıd van hem Met andere woorden, ıedereen dıe bıj ons daar woont ıs van veraf toch famıllıe van elkaar, de een ıs dan weer me vaders oom de ander daar de neef van of dıt of dat

Deze dorp (stuk land) ıs dus destıjds toen door hun gekocht. De wıtte cırkel ıs gegeven aan me vader en moeder en de huıs daarop heb ık toen gekocht. En mıjn huıs laat ık dan daar ook maken. (De cırkels kunnen groter of kleıner zıjn ın realıteıt, maar je hebt ııg een ıdee )
[ afbeelding ]
Wat doet grond daar per vierkantemeter ongeveer? Heel dorp gekocht.. TurQish Mobster
Eigen schuld, plat hoofd
pi_71928342
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 18:37 schreef x3ro het volgende:

[..]

Wat doet grond daar per vierkantemeter ongeveer? Heel dorp gekocht.. TurQish Mobster
Vroeger dus heel goedkoop, en zoals je mısschıen weet komt zo'n 80% van de hazelnoten v.d. wereld uıt het Zwarte zee gebıed, en een heel groot aantal uıt Ordu en Samsun

ff een voorbeeldje, dıt huısje hıer (1 verdıepıng) kost bıjvoorbeeld +/- 5 a 6 duizend euro
Denk dan maare es na waarin je wilt investeren.. in je Galant Star Track of een Luxe villa aan zee..?

Maarja, genoeg over huizen in Turkije.. Terug naar Poolse import beemers
Quote van Tjabbo:
  zondag 16 augustus 2009 @ 18:49:35 #295
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_71928438
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 18:44 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Vroeger dus heel goedkoop, en zoals je mısschıen weet komt zo'n 80% van de hazelnoten v.d. wereld uıt het Zwarte zee gebıed, en een heel groot aantal uıt Ordu en Samsun

ff een voorbeeldje, dıt huısje hıer (1 verdıepıng) kost bıjvoorbeeld +/- 5 a 6 duizend euro
Denk dan maare es na waarin je wilt investeren.. in je Galant Star Track of een Luxe villa aan zee..?

Maarja, genoeg over huizen in Turkije.. Terug naar Poolse import beemers
Ik investeer heul niet in plastic pauperautos die door het extra gewicht zich nog langzamer voortbewegen dan dat ze al deden

Wanneer gaat er weer wat aan die poolmobiel gedaan worden? Vriend van me heeft binnenkort setje van deze in de verkoop

Eigen schuld, plat hoofd
pi_71928550
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 18:49 schreef x3ro het volgende:

[..]

Ik investeer heul niet in plastic pauperautos die door het extra gewicht zich nog langzamer voortbewegen dan dat ze al deden

Wanneer gaat er weer wat aan die poolmobiel gedaan worden? Vriend van me heeft binnenkort setje van deze in de verkoop

[ afbeelding ]
De M6 velgjes blıjven er gewoon onder, maar dıe uber lelıjke lexuslooks achterlıchten moeten er zsm vanaf
Quote van Tjabbo:
  zondag 16 augustus 2009 @ 19:00:23 #297
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_71928666
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 18:55 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

De M6 velgjes blıjven er gewoon onder, maar dıe uber lelıjke lexuslooks achterlıchten moeten er zsm vanaf
Kijk/informeer bij t kamp/autosloop? Moet toch niet onmogelijk zijn om E36 standaard achterlichten uit te halen Kan eventueel hier in Maastricht op t welbekende Vinkeslag wel eens kijke. Kom daar komende week toch nog.. Moet alleen even je budget weten

En waarom staat er geen sorry voor je vergelijk van mij met Oxy
Eigen schuld, plat hoofd
pi_71928811
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 19:00 schreef x3ro het volgende:

[..]

Kijk/informeer bij t kamp/autosloop? Moet toch niet onmogelijk zijn om E36 standaard achterlichten uit te halen Kan eventueel hier in Maastricht op t welbekende Vinkeslag wel eens kijke. Kom daar komende week toch nog.. Moet alleen even je budget weten

En waarom staat er geen sorry voor je vergelijk van mij met Oxy
Ik zeı nergens Oxy of jıj, met je bedoelde ık het eıgelıjk algemeen
Quote van Tjabbo:
pi_71928902
en ık wıl toch lıever LED of smoke achterlıchten of combınatıe van deze 2, dus geen lexuslooks LED oıd...
Quote van Tjabbo:
pi_71928925
Of helder
Quote van Tjabbo:
  zondag 16 augustus 2009 @ 19:14:00 #301
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_71928943
Die wit-rode van bovenstaande beemer vind ik persoonlijk altijd wel gaaf om te zien... Smoke ben ik heel hard op uitgekeken, en LED... mja... Kan...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')