Wat heb je binnenkort te koop dan? Misschien heb ik wel interessequote:Op donderdag 16 juli 2009 21:35 schreef Charged het volgende:
laat em maar kopen..heb serieus tijd verspild op pta met dit topic
Een 4th gen 2.0 Prelude..quote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:32 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Wat heb je binnenkort te koop dan? Misschien heb ik wel interesse
Ohw.. Is van zijn vriendinquote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:58 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Zo ver was ik ook gekomenIk mot details hebbuh!
Met een G40 blok toch..?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:44 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Nee, geen Cupra...![]()
Een Polo 2 kanariegeel met zwart verbreed staal
Hoe ik dat weet he..quote:
Grote jongen..quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:22 schreef Turquaz52 het volgende:
Een 2.0 kon me Corsa laatst moeilijk bijhouden, tot de 2e versnelling was ik sneller..
Beetje laat mee met zo'n reactie hea..?quote:
wat denk je zelfquote:
Thanks linnie.. eindelijk iemand die het snaptquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:34 schreef Linnie20v het volgende:
Mensen, het is een turk en wat doen die? Juist, de gehele zomervakantie naar Turkije
Dus ik gok dat ie nog een weekje of 2 weg is ??
god jezus man...1 fatsoenlijke reply van je..dooie diender....echt serieusquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:08 schreef OxygeneFRL het volgende:
Kan je daar niet gewoon blijven ofzo?
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:08 schreef OxygeneFRL het volgende:
Op zich niet.... maar je kan er vergif op nemen datquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:37 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]och, niks mis met Turken toch.. het zijn die Marokkanen.
Dat met zwart geld is betaalt en de NL staat er verlies door heeft.quote:ik heb me eige huisje daar aan zee
Zodra jij je pc uitzet en nooit meer aan doet kan ik je garanderen dat je je niet meer aan hem hoeft te ergeren. Promise.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:08 schreef OxygeneFRL het volgende:
Idd, wie heeft er nou een vakantiehuisje ergens 4000km verderop, om er eens in de 3 jaar te wezen voor 5 wekenquote:Op zondag 16 augustus 2009 00:26 schreef vannelle het volgende:
Begrijpt nou niemand dat het ws. zijn eigen huis niet is en alleen maar spreektaal?
Huisje zal wel van een oom of zo zijn maar tijdens de vakantie is het voor het gevoel ZIJN huis.......
Misschien zelfs wel van zijn ouders, wie zal het zeggen........
Kap toch gewoon eens met die vooroordelen of kutgrapjes, het blíjft niet leuk.
Lekker kansloze reactie.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:08 schreef OxygeneFRL het volgende:
I Second that...quote:Op zondag 16 augustus 2009 00:35 schreef kevin20vt het volgende:
I'm with Vannelle en Charged, Oxy wat zet je jezelf toch continu voor lul manKap er toch gewoon mee, er is hier echt niemand die je stoer vind als je turquaz afzeikt
![]()
Die zet zichzelf wel voor gek, heeft ie jou niet voor nodig
Ik ging ver van uit dat ie wel weer terug in NL was?quote:Op zondag 16 augustus 2009 00:35 schreef kevin20vt het volgende:
I'm with Vannelle en Charged, Oxy wat zet je jezelf toch continu voor lul manKap er toch gewoon mee, er is hier echt niemand die je stoer vind als je turquaz afzeikt
![]()
Die zet zichzelf wel voor gek, heeft ie jou niet voor nodig
@ Sjibble: lezen is ook een kunst, hij zegt toch dat ie niet gekeurd is omdat hij op vakantie is...
5 weken thee drinken met je familie lijkt me ook niet gezelligquote:Op zondag 16 augustus 2009 13:21 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Ik ging ver van uit dat ie wel weer terug in NL was?WTF moet je op fok, als je eens in de 3 jaar bij je familie langskomt?
hehehe, thanks..quote:Op zondag 16 augustus 2009 16:54 schreef Koepert het volgende:
ouwe sjacheraar die je ook bent...
Net huisje hoor
Komt omdat jij het uitgeeft aan de troep op en onder je auto...quote:Op zondag 16 augustus 2009 17:01 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik spaar ook al me hele leven maar daarmee spaar ik geen 15K bij elkaar hoor. We weten wel weer waar dat vandaan komt
Dat is wel een ding: wij denken vaak in Nederlandse prijzen, maar als ik kijk wat mijn zus en zwager voor hun huis in Zweden betaald hebben, daar heb je in Nederland een bouwval voor.quote:Op zondag 16 augustus 2009 16:47 schreef Turquaz52 het volgende:
Nee ik heb ook me eige huisje aan zee, weetje hoeveel een huis kost om hem te laten maken vanuit niks..?? Laat ik het zo zeggen een 2/3 verdieping hoge villa kost daar 50.000 euro excl. land. en dan leef je ook in luxe met alles er op en dr aan. You name it: Marmer overal en alles luxe afgewerkt blablabla...
Ik heb de mijne destijds gekocht voor 15.000 euro, ik ben misschien maar 18 jaar, maar sparen doe ik al heel lang. Auto's verminderen steeds waarde, waarom zou ik daar steeds geld aan verspillen.?
Ik behandel ze toch steeds als speelgoed, ik race er mee, ik cross er mee, ik jump er mee en snij de dak er van af.. Ik post wel een foto als ik daar de gelegendheid voor heb. Ben zowieso van plan om binnen 10 jaar nog een huis te laten bouwen, en deze wat ik nu heb door te verkopen of er bij te houden.
Laat ik het je zo zeggen, deze kost rond de 25.000/30.000 euro:
[ afbeelding ]
Jij kent zijn uitgavenpatroon toch niet?quote:Op zondag 16 augustus 2009 17:01 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik spaar ook al me hele leven maar daarmee spaar ik geen 15K bij elkaar hoor. We weten wel weer waar dat vandaan komt
Juıst.. Zo hebben mıjn ouders ook 1 appartementje verhuurd. Voor ıets van 150 of 250 euro per maand (Turkse Lıre ıs x2 ongeveer). Best wel luxe appertementje maar tja, je kunt nıet veel vragen, de koersen zıjn daar gewoon anders. Het gaat eigelijk niet puur om het geld, maar eerder dat als je daar bent gelijk je huur kan innen en daar kan uitgeven.. Kijk, ik heb bijvoorbeeld hier een paar merk boxxers gekocht en riemmen van dure merken die net zo nep zijn als Oxy's playmobiel auto.. En dat voor 2,50 per stukquote:Op zondag 16 augustus 2009 17:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat is wel een ding: wij denken vaak in Nederlandse prijzen, maar als ik kijk wat mijn zus en zwager voor hun huis in Zweden betaald hebben, daar heb je in Nederland een bouwval voor.
En dit is een slimme investering: een huis kun je verhuren als je er niet zit.
Is te zien aan je auto. Sorry heur, ik post nooit in PTA, lees er wel eens en ik kan me toch zoooooooo ergeren aan jou irritante comments vriend. Ze staan voornamelijk bol van geflame en afgunstig geblaat.quote:Op zondag 16 augustus 2009 17:01 schreef OxygeneFRL het volgende:
Zwarte Zee gebıed ın Ordu. Tussen Samsun en Trabzon ınquote:Op zondag 16 augustus 2009 18:08 schreef x3ro het volgende:
[..]
Is te zien aan je auto. Sorry heur, ik post nooit in PTA, lees er wel eens en ik kan me toch zoooooooo ergeren aan jou irritante comments vriend. Ze staan voornamelijk bol van geflame en afgunstig geblaat.![]()
enne Turq. leuke huisjes dan. Wat voor een gebied zit je dan voor dat geld?
Wat doet grond daar per vierkantemeter ongeveer? Heel dorp gekocht.. TurQish Mobsterquote:Op zondag 16 augustus 2009 18:30 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Zwarte Zee gebıed ın Ordu. Tussen Samsun en Trabzon ın![]()
Em ehm, over ıs voor het zelfde geld, maar de prıjzen dıe ık noem ıs excl. grond, dıt ıs omdat de vader van mıjn opa de hele dorpje gekocht heeft samen met een famıllıe lıd van hemMet andere woorden, ıedereen dıe bıj ons daar woont ıs van veraf toch famıllıe van elkaar, de een ıs dan weer me vaders oom de ander daar de neef van of dıt of dat
![]()
Deze dorp (stuk land) ıs dus destıjds toen door hun gekocht. De wıtte cırkel ıs gegeven aan me vader en moeder en de huıs daarop heb ık toen gekocht. En mıjn huıs laat ık dan daar ook maken.(De cırkels kunnen groter of kleıner zıjn ın realıteıt, maar je hebt ııg een ıdee
)
[ afbeelding ]
Vroeger dus heel goedkoop, en zoals je mısschıen weet komt zo'n 80% van de hazelnoten v.d. wereld uıt het Zwarte zee gebıed, en een heel groot aantal uıt Ordu en Samsunquote:Op zondag 16 augustus 2009 18:37 schreef x3ro het volgende:
[..]
Wat doet grond daar per vierkantemeter ongeveer? Heel dorp gekocht.. TurQish Mobster
Ik investeer heul niet in plastic pauperautos die door het extra gewicht zich nog langzamer voortbewegen dan dat ze al dedenquote:Op zondag 16 augustus 2009 18:44 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Vroeger dus heel goedkoop, en zoals je mısschıen weet komt zo'n 80% van de hazelnoten v.d. wereld uıt het Zwarte zee gebıed, en een heel groot aantal uıt Ordu en Samsun![]()
ff een voorbeeldje, dıt huısje hıer (1 verdıepıng) kost bıjvoorbeeld +/- 5 a 6 duizend euro![]()
Denk dan maare es na waarin je wilt investeren.. in je Galant Star Track of een Luxe villa aan zee..?![]()
Maarja, genoeg over huizen in Turkije.. Terug naar Poolse import beemers
De M6 velgjes blıjven er gewoon onder, maar dıe uber lelıjke lexuslooks achterlıchten moeten er zsm vanafquote:Op zondag 16 augustus 2009 18:49 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik investeer heul niet in plastic pauperautos die door het extra gewicht zich nog langzamer voortbewegen dan dat ze al deden![]()
Wanneer gaat er weer wat aan die poolmobiel gedaan worden? Vriend van me heeft binnenkort setje van deze in de verkoop![]()
[ afbeelding ]
Kijk/informeer bij t kamp/autosloop? Moet toch niet onmogelijk zijn om E36 standaard achterlichten uit te halenquote:Op zondag 16 augustus 2009 18:55 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
De M6 velgjes blıjven er gewoon onder, maar dıe uber lelıjke lexuslooks achterlıchten moeten er zsm vanaf
Ik zeı nergens Oxy of jıj, met je bedoelde ık het eıgelıjk algemeenquote:Op zondag 16 augustus 2009 19:00 schreef x3ro het volgende:
[..]
Kijk/informeer bij t kamp/autosloop? Moet toch niet onmogelijk zijn om E36 standaard achterlichten uit te halenKan eventueel hier in Maastricht op t welbekende Vinkeslag wel eens kijke. Kom daar komende week toch nog.. Moet alleen even je budget weten
En waarom staat er geen sorry voor je vergelijk van mij met Oxy![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |