Wat heb je binnenkort te koop dan? Misschien heb ik wel interessequote:Op donderdag 16 juli 2009 21:35 schreef Charged het volgende:
laat em maar kopen..heb serieus tijd verspild op pta met dit topic
Een 4th gen 2.0 Prelude..quote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:32 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Wat heb je binnenkort te koop dan? Misschien heb ik wel interesse
Ohw.. Is van zijn vriendinquote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:58 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Zo ver was ik ook gekomenIk mot details hebbuh!
Met een G40 blok toch..?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:44 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Nee, geen Cupra...![]()
Een Polo 2 kanariegeel met zwart verbreed staal
Hoe ik dat weet he..quote:
Grote jongen..quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:22 schreef Turquaz52 het volgende:
Een 2.0 kon me Corsa laatst moeilijk bijhouden, tot de 2e versnelling was ik sneller..
Beetje laat mee met zo'n reactie hea..?quote:
wat denk je zelfquote:
Thanks linnie.. eindelijk iemand die het snaptquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:34 schreef Linnie20v het volgende:
Mensen, het is een turk en wat doen die? Juist, de gehele zomervakantie naar Turkije
Dus ik gok dat ie nog een weekje of 2 weg is ??
god jezus man...1 fatsoenlijke reply van je..dooie diender....echt serieusquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:08 schreef OxygeneFRL het volgende:
Kan je daar niet gewoon blijven ofzo?
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:08 schreef OxygeneFRL het volgende:
Op zich niet.... maar je kan er vergif op nemen datquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:37 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]och, niks mis met Turken toch.. het zijn die Marokkanen.
Dat met zwart geld is betaalt en de NL staat er verlies door heeft.quote:ik heb me eige huisje daar aan zee
Zodra jij je pc uitzet en nooit meer aan doet kan ik je garanderen dat je je niet meer aan hem hoeft te ergeren. Promise.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:08 schreef OxygeneFRL het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |