2-deurs of 4-deurs?quote:Op zondag 12 juli 2009 19:54 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
uhh.. dat zou goed kunnen ja..??!!Ik heb ook TCS
Om al die raw powah van die antieke Poolse automaat (tussen haakjes "op gas") op de weg te houden?quote:Op zondag 12 juli 2009 19:54 schreef Turquaz52 het volgende:
uhh.. dat zou goed kunnen ja..??!!Ik heb ook TCS
ff verward met een E36 316i in een ander topic.quote:Op zondag 12 juli 2009 19:26 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
316..?![]()
![]()
Eerder een 323i 2.5L M-Tech![]()
en ehmm.. is het beter dan dat het een Ex-NL auto was..? Dan hoef ik geen BPM te betalen neem ik aan..? En hoe kom ik er achter..?
192pk vind ik toch een aardig vermogen hoorquote:Op zondag 12 juli 2009 23:03 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Om al die raw powah van die antieke Poolse automaat (tussen haakjes "op gas") op de weg te houden?
edit : E36 2.5quote:Op zondag 12 juli 2009 23:30 schreef Athmozz het volgende:
[..]
192pk vind ik toch een aardig vermogen hoor
Daar heb je echt tractiecontrole voor nodig bij een RWD, of je staat bij elke iets te grof genomen bocht met je neus in de richting waar je uit kwam. Een E36 2.5 is geen afgetrapt golfje hoor
Nee, TS hoeft inderdaad alleen maar uit te leggen hoe hij aan die gejatte auto komt.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:26 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
ff verward met een E36 316i in een ander topic.![]()
Maar als het ding idd. al eens op NL kenteken heeft gestaan hoef je geloof ik niet weer opnieuw BPM te betalen. Er is immers al eens eerder BPM betaald.
Kan je denk ik aan de hand van chassisnr. wel navragen bij de RDW/Douane
ik nam met 30/40 de rotonde 3 kwart, voelde dat de achterkant uitbrak, en niet zo'n beetje ook. ik stuurde op tijd terug anders was het doei doei achtervelg/as.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:42 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
edit : E36 2.5ik noem 't wel een 323i
170 hele pk'tjes![]()
en maar 1345 kilogrammetjes
en dan 11 jaar oud
en dan uit Polen
en dan automaat
en dan op gas
Als het goed is rijd je nog helemaal niet in die BMW dus zou je het moeten hebben over één van die twee andere sloopbakken.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:03 schreef Turquaz52 het volgende:
+ 170PK of niet, ik rij wel relaxer en comfortabeler op de snelweg dan jij in je Del Snol
Helpt goed dan dat TCSquote:Op maandag 13 juli 2009 11:56 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
ik nam met 30/40 de rotonde 3 kwart, voelde dat de achterkant uitbrak, en niet zo'n beetje ook. ik stuurde op tijd terug anders was het doei doei achtervelg/as.![]()
En op gas rijdt ie al een lange tijd niet meergewoon 100 octaan V-Power
ofwel je TCS aanzetten, ofwel banden met de meeste grip achteraan monteren & minder hard rond je rond punt gaan :pquote:Op maandag 13 juli 2009 11:56 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
ik nam met 30/40 de rotonde 3 kwart, voelde dat de achterkant uitbrak, en niet zo'n beetje ook. ik stuurde op tijd terug anders was het doei doei achtervelg/as.![]()
of wanli banden oidquote:Op maandag 13 juli 2009 14:48 schreef dekilo het volgende:
De auto zal wel kale banden hebben icm nat wegdek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |